*554   

King racing

King Racing, cuzineți arbore cotit motor 4G63, 4G64 (6/1992 - 1997)

Cuzineți palier pentru Mitsubishi, motor 4G63, 4G64 (6/1992 - 1997). 

New product

558,30 RON cu TVA

Temporar indisponibil
În stoc: 0 buc.
Ne pare rău! Produsul este momentat indisponibil.
Pentru anunțuri automate legate de disponibilitate,
clic pe "Informează".

Întrebări

Întrebări

King Racing, cuzineți arbore cotit motor 4G63, 4G64 (6/1992 - 1997)

King Racing, cuzineți arbore cotit motor 4G63, 4G64 (6/1992 - 1997)

Cuzineți palier pentru Mitsubishi, motor 4G63, 4G64 (6/1992 - 1997). 

Trimiteți întrebări magazinului despre acest produs.

* Câmp obligatoriu

  sau  Anulare

Informează

Informații legate de restocare

King Racing, cuzineți arbore cotit motor 4G63, 4G64 (6/1992 - 1997)

King Racing, cuzineți arbore cotit motor 4G63, 4G64 (6/1992 - 1997)

Pentru informații legate de disponibilitatea și restocarea produsului vă rugăm completați formularul.

* obigatoriu

  sau  Anulează

  

611500567124

Cuzineți palier pentru Mitsubishi, motor 4G63, 4G64 (6/1992 - 1997). 

 Compania Racing bearings a fost fondată în anul 1960. În prezent, compania furnizează cuzineți OEM industriei aviatice și auto, unde deține numeroase certificate de calitate.
Combină peste 50 de ani de experiență, standarde de vârf și tehnologii avansate de simulare pentru a obține cele mai bune rezultate. De asemenea, explorează în mod constant noi modalități de a îmbunătăți aceste produse și de a îmbunătăți tehnologia de producție.

Singurul produs al firmei KING sunt cuzineții, orientați exclusiv pe cercetarea, dezvoltarea și producția celor mai buni cuzineți, ceea ce îi face lider în industrie.
Cea mai recentă serie racing XP high performance oferă o structură unică de 3 straturi din cupru pMax Black ™ cu straturi nichelate care este cu 24% mai greu decât orice alt cuzinet cu 3 straturi. Acestea sunt, prin urmare, ideale pentru încărcăturile pe termen lung de ex. pe circuit. Cuzineții sunt compatibili cu toate tipurile de arbori.

 

Înainde de a comanda alegeți tipul exact de cuzinet:

MB5209XP STDX

MB5209XP - STD standard (fără supradimensionare)

MB5209XP.025 - 0,025

MB5209XP0.25 - supradimensionare 0,25

 

 

Dimensiuni

STDX

STD

0.025

0.25

0.5

supradimensionare arbore

0

0

0

-0.25mm

-0,50mm

Diferența în comparație cu originalu

-0,013mm

0

+0,013mm

+0,13mm

+0,25mm

 

Informații tehnice aici.

 

Weight: .416kg

ComponentF5209/PR
Min Crankshaft Diameter2.244 inch / 56.99mm
Max Crankshaft Diameter2.244inch / 57.00mm
Min Housing Diameter2.402 inch / 61.00 mm
Max Housing Diameter2.402 inch / 61.02 mm
Bearing Length1.000 inch / 25.40 mm
Max Wall Thickness0.079 inch / 2.00 mm
ComponentM5177U/PR / M5177L/PR
Min Crankshaft Diameter2.244 inch / 56.99mm
Max Crankshaft Diameter2.244inch / 57.00mm
Min Housing Diameter2.402 inch / 61.00 mm
Max Housing Diameter2.402 inch / 61.02 mm
Bearing Length0.827 inch / 21.01 mm
Max Wall Thickness0.079 inch / 2.00 mm

Potrivite pentru:

  • Mitsubishi Express L200 MC - motor: Mitsubishi 4G63 1997cc Inline4 SOHC 2v (1982.01 - 2003.08)
  • Mitsubishi Express SF - motor: Mitsubishi 4G64 2351cc Inline4 SOHC 2v (1986.01 - 1997.10)
  • Mitsubishi Express SJ - motor: Mitsubishi 4G63 1997cc Inline4 SOHC 4v (1993.01 - 2007.09)
  • Mitsubishi Express SJ - motor: Mitsubishi 4G64-S4 2351cc Inline4 SOHC 4v (1992.08 - )
  • Mitsubishi Galant HG - motor: Mitsubishi 4G63 1997cc Inline4 DOHC 4v (1989.01 - 1994.12)
  • Mitsubishi Lancer Evolution I - motor: Mitsubishi 4G63-T 1997cc Inline4 DOHC 4v Turbo (1989.05 - 2007.10)
  • motor: Mitsubishi 4G64 2351cc Inline4 DOHC 4v
  • motor: Proton 4D68 1998cc Inline4
  • motor: Mitsubishi 4D68 1998cc Inline4 SOHC 2v Diesel
  • Mitsubishi Express L200 MD - motor: Mitsubishi 4G63 1997cc Inline4 SOHC 2v
  • Mitsubishi Express SG - motor: Mitsubishi 4G64 2351cc Inline4 SOHC 2v
  • Mitsubishi Galant HH - motor: Mitsubishi 4G63 1997cc Inline4 DOHC 4v
  • Mitsubishi Galant HH - motor: Mitsubishi 4G63-T 1997cc Inline4 DOHC 4v Turbo
  • Mitsubishi Galant HJ - motor: Mitsubishi 4G63 1997cc Inline4 SOHC 4v
  • Mitsubishi Starwagon WA - motor: Mitsubishi 4G64-S4 2351cc Inline4 SOHC 4v
  • Mitsubishi Express SH - motor: Mitsubishi 4G63 1997cc Inline4 SOHC 2v
  • Mitsubishi Express SH - motor: Mitsubishi 4G64 2351cc Inline4 SOHC 2v
  • Mitsubishi Lancer Evolution IV - motor: Mitsubishi 4G63-T 1997cc Inline4 DOHC 4v Turbo
  • Mitsubishi Magna TE - motor: Mitsubishi 4G64-S4 2351cc Inline4 SOHC 4v
  • Mitsubishi Starwagon SJ - motor: Mitsubishi 4G63 1997cc Inline4 SOHC 4v
  • Mitsubishi Express WA - motor: Mitsubishi 4G64-S4 2351cc Inline4 SOHC 4v
  • Mitsubishi Lancer Evolution V - motor: Mitsubishi 4G63-T 1997cc Inline4 DOHC 4v Turbo
  • Mitsubishi Starwagon SF - motor: Mitsubishi 4G63 1997cc Inline4 SOHC 2v
  • Mitsubishi Starwagon SF - motor: Mitsubishi 4G64 2351cc Inline4 SOHC 2v
  • Mitsubishi Lancer Evolution VII - motor: Mitsubishi 4G63-T 1997cc Inline4 DOHC 4v Turbo
  • Mitsubishi Nimbus UF - motor: Mitsubishi 4G64-S4 2351cc Inline4 SOHC 4v
  • Mitsubishi Nimbus UF - motor: Mitsubishi 4G64 2351cc Inline4 SOHC 2v
  • Mitsubishi Starwagon SG - motor: Mitsubishi 4G63 1997cc Inline4 SOHC 2v
  • Mitsubishi Express L300 SD - motor: Mitsubishi 4G63 1997cc Inline4 SOHC 2v
  • Mitsubishi Lancer Evolution II - motor: Mitsubishi 4G63-T 1997cc Inline4 DOHC 4v Turbo
  • Mitsubishi Starwagon L300 SE - motor: Mitsubishi 4G63 1997cc Inline4 SOHC 2v

 

 

 

Fișa tehnică

TipPrincipale

Scrie o recenzie

Scrie o recenzie







  sau  Anulează

Nu ați găsit răspunsul?
Introduceți o nouă întrebare
Aveți o întrebare? Căutați răspunsul.




Recent posts

Colaborare RACES x FURTBOKEM

Lansarea oficială a vânzărilor RACES și FurtBokem merch.
Read more
Bestia de curse Jaguar XE

Jaguar Racing Team Ostrava a prezentat o nouă mașină specială de curse
Read more
Pompa de apă electrică

Crește performanța și previne supraîncălzirea mașinii!
Read more
Omologare FIA 8856-2018

Ce transformări va avea FIA în 2024?
Read more
Combinezoane și echipament de curse

Ce combinezon de curse să alegeți și de ce? Mai multe pe blog...
Read more
Furtunurile din silicon

Furtunurile din silicon reprezintă un înlocuitor ideal pentru furtunurile din cauciuc de apă, vacuum/presiune sau admisie.
Read more
Avantajele și tipurile de radiatoare de ulei

De ce este necesară instalarea unui radiator de ulei? Pe care să îl alegeți? Mai multe pe blog...
Read more
Cum se conectează frâna de mână hidraulică?

Un accesoriu indispensabil pentru fiecare pilot de raliuri și drift.
Read more
Instaforex Loprais Praga Team la Rally Dakar 2024

Suntem un furnizor mândru al echipei Loprais Praga!
Read more

Categorii Producători

Produse vizualizate

Loading...