*603   

King racing

King Racing, cuzineți arbore cotit motor 1595ccm (1983-01), 1781ccm (inc. Turbo) (1995-01) 1984ccm (1990-98)

Cuzineți bielă pentru Audi, motor 1595ccm (1983-01), 1781ccm (inc. Turbo) (1995-01) 1984ccm (1990-98). 

New product

La comandă : 10+buc.

La dvs cel tărziu: 10. 4.

378,30 RON cu TVA

  

611500559358

Întrebări

Întrebări

King Racing, cuzineți arbore cotit motor 1595ccm (1983-01), 1781ccm (inc. Turbo) (1995-01) 1984ccm (1990-98)

King Racing, cuzineți arbore cotit motor 1595ccm (1983-01), 1781ccm (inc. Turbo) (1995-01) 1984ccm (1990-98)

Cuzineți bielă pentru Audi, motor 1595ccm (1983-01), 1781ccm (inc. Turbo) (1995-01) 1984ccm (1990-98). 

Trimiteți întrebări magazinului despre acest produs.

* Câmp obligatoriu

  sau  Anulare

Informații legate de restocare

King Racing, cuzineți arbore cotit motor 1595ccm (1983-01), 1781ccm (inc. Turbo) (1995-01) 1984ccm (1990-98)

King Racing, cuzineți arbore cotit motor 1595ccm (1983-01), 1781ccm (inc. Turbo) (1995-01) 1984ccm (1990-98)

Pentru informații legate de disponibilitatea și restocarea produsului vă rugăm completați formularul.

* obigatoriu

  sau  Anulează

Cuzineți bielă pentru Audi, motor 1595ccm (1983-01), 1781ccm (inc. Turbo) (1995-01) 1984ccm (1990-98). 

În prezent, compania furnizează rulmenți OEM pentru industria aerospațială și auto, unde a primit numeroase certificate de calitate.. 

Combină peste 50 de ani de experiență, standarde de vârf și tehnologii avansate de simulare pentru a obține cele mai bune rezultate. De asemenea, explorează în mod constant noi modalități de a îmbunătăți aceste produse și de a îmbunătăți tehnologia de producție.

Singurul produs al firmei KING sunt cuzineții, orientați exclusiv pe cercetarea, dezvoltarea și producția celor mai buni cuzineți, ceea ce îi face lider în industrie.
Cea mai recentă serie racing XP high performance oferă o structură unică de 3 straturi din cupru pMax Black ™ cu straturi nichelate care este cu 24% mai greu decât orice alt cuzinet cu 3 straturi. Acestea sunt, prin urmare, ideale pentru încărcăturile pe termen lung de ex. pe circuit. Cuzineții sunt compatibili cu toate tipurile de arbori.

 

Înainde de a comanda alegeți tipul exact de cuzinet:

MB5566XP STDX

MB5566XP - standard (fără supradimensionare)

MB5566XP0.25 - supradimensionare 0,25

MB5566XP0.5 - supradimensionare 0,5

 

 

Dimensiuni

STDX

STD

0.025

0.25

0.5

supradimensionare arbore

0

0

0

-0.25mm

-0,50mm

Diferența în comparație cu originalu

-0,013mm

0

+0,013mm

+0,13mm

+0,25mm

 

Informații tehnice aici.

 

Weight: .36kg

ComponentM 507U-PR / M 507L-PR
Min Crankshaft Diameter2.124 inch / 53.96mm
Max Crankshaft Diameter2.125inch / 53.98mm
Min Housing Diameter2.323 inch / 59.00 mm
Max Housing Diameter2.324 inch / 59.02 mm
Bearing Length0.728 inch / 18.49 mm
Max Wall Thickness0.098 inch / 2.50 mm
ComponentM 507U-PR
Min Crankshaft Diameter2.124 inch / 53.96mm
Max Crankshaft Diameter2.125inch / 53.98mm
Min Housing Diameter2.323 inch / 59.00 mm
Max Housing Diameter2.324 inch / 59.02 mm
Bearing Length0.728 inch / 18.49 mm
Max Wall Thickness0.098 inch / 2.50 mm

Ložiská pasujú na:

  • Audi 80 B3 (1988.01 - 1992.07) - motor: Audi 3A 1984cc Inline4 SOHC 2v (1988.08 - 1990.12)
  • Audi 80 B3 (1988.01 - 1992.07) - motor: Audi AAD 1984cc Inline4 SOHC 2v (1990.08 - 1992.12)
  • Audi 80 B3 (1988.01 - 1992.07) - motor: Audi SD 1847cc Inline4 SOHC 2v (1986.09 - 1989.04)
  • Audi 80 B4 (1992.07 - 1995.08) - motor: Audi ABK 1984cc Inline4 SOHC 2v (1991.08 - 1998.12)
  • Audi 80CC (1986.06 - 1987.07) - motor: Audi JN 1781cc Inline4 SOHC 2v (1983.01 - 1991.12)
  • Audi A4 B5 (1995.08 - 2001.07) - motor: Audi AEB 1781cc Inline4 DOHC 5v Turbo (1995.01 - 1999.01)
  • Audi A4 B5 (1995.08 - 2001.07) - motor: Audi ADR 1781cc Inline4 DOHC 5v (1994.11 - 2000.08)
  • Audi A4 B5 - motor: Audi AJL 1781cc Inline4 DOHC 5v Turbo (1997.08 - 2001.09)
  • Seat Cordoba - motor: Volkswagen ABS 1781cc Inline4 SOHC 2v (1991.08 - 1995.07)
  • Seat Cordoba - motor: Volkswagen AFT 1595cc Inline4 SOHC 2v (1995.07 - 2000.10)
  • Seat Cordoba - motor: Volkswagen ADZ 1781cc Inline4 SOHC 2v (1994.08 - 2000.10)
  • Seat Cordoba - motor: Volkswagen 2E 1984cc Inline4 SOHC 2v (1990.01 - 1998.09)
  • Seat Ibiza - motor: Volkswagen ABF 1984cc Inline4 DOHC 4v (1992.08 - 1999.10)
  • Volkswagen Golf A2 (Mk2) - motor: Volkswagen RV 1781cc Inline4 SOHC 2v (1987.08 - 1992.12)
  • Volkswagen Golf Cabriolet A1 (Mk1) - motor: Volkswagen JH 1781cc Inline4 SOHC 2v (1983.05 - 1994.07)
  • Volkswagen Golf Cabriolet A3 (Mk3) - motor: Volkswagen ADY 1984cc Inline4 SOHC 2v (1994.07 - 2003.03)
  • Volkswagen Golf Cabriolet A3 (Mk3) - motor: Volkswagen AGG 1984cc Inline4 SOHC 2v (1995.07 - 2003.03)
  • Volkswagen Passat B5 - motor: Volkswagen ADR 1781cc Inline4 DOHC 5v (1996.12 - 1999.01)
  • Volkswagen Passat B5 - motor: Volkswagen AEB 1781cc Inline4 DOHC 5v Turbo (1996.10 - 1998.12)
  • Volkswagen Transporter T4 - motor: Volkswagen AAC 1998cc Inline4 SOHC 2v (1990.09 - 2003.06)
  • motor: Volkswagen 1F 1595cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Volkswagen ABN 1595cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Volkswagen PF 1781cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Volkswagen PB 1781cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Volkswagen 1P 1781cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Volkswagen AAM 1781cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Volkswagen ANN 1781cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Volkswagen ANP 1781cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Volkswagen ACC 1781cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Volkswagen AJH 1781cc Inline4 DOHC 5v Turbo
  • motor: Volkswagen HM 1595cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Volkswagen HN 1595cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Volkswagen JU 1595cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Volkswagen PN 1595cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Audi 6A 1984cc Inline4 DOHC 4v
  • motor: Volkswagen RE 1595cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Volkswagen RL 1595cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Volkswagen RP 1781cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Volkswagen RH 1781cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Volkswagen RG 1781cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Volkswagen PL 1781cc Inline4 DOHC 4v
  • motor: Volkswagen KR 1781cc Inline4 DOHC 4v
  • motor: Volkswagen GX 1781cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Volkswagen GU 1781cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Volkswagen EX 1781cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Volkswagen EV 1781cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Volkswagen DX 1781cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Volkswagen EW 1595cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Volkswagen EZ 1595cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Volkswagen PG 1781cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Volkswagen PP 1595cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Volkswagen RF 1595cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Volkswagen 9A 1984cc Inline4 DOHC 4v
  • motor: Volkswagen AKR 1984cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Volkswagen AEP 1984cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Volkswagen ATU 1984cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Volkswagen HV 1781cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Volkswagen HT 1781cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Volkswagen KT 1781cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Volkswagen GZ 1781cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Volkswagen 2H 1781cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Audi ABB 1595cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Audi ABM 1595cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Audi ADA 1595cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Audi PP 1595cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Audi RN 1595cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Audi 4B 1781cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Audi NP 1781cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Audi PH 1781cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Audi PM 1781cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Audi RS 1781cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Audi RU 1781cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Audi SF 1781cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Audi ADP 1595cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Audi AFY 1781cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Audi SH 1781cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Audi JW 1781cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Audi JV 1781cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Audi DZ 1781cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Audi DS 1781cc Inline4 SOHC 2v

 

 

Fișa tehnică

TipPrincipale

Scrie o recenzie

Scrie o recenzie







  sau  Anulează

Nu ați găsit răspunsul?
Introduceți o nouă întrebare
Aveți o întrebare? Căutați răspunsul.




Recent posts

Colaborare RACES x FURTBOKEM

Lansarea oficială a vânzărilor RACES și FurtBokem merch.
Read more
Bestia de curse Jaguar XE

Jaguar Racing Team Ostrava a prezentat o nouă mașină specială de curse
Read more
Pompa de apă electrică

Crește performanța și previne supraîncălzirea mașinii!
Read more
Omologare FIA 8856-2018

Ce transformări va avea FIA în 2024?
Read more
Combinezoane și echipament de curse

Ce combinezon de curse să alegeți și de ce? Mai multe pe blog...
Read more
Furtunurile din silicon

Furtunurile din silicon reprezintă un înlocuitor ideal pentru furtunurile din cauciuc de apă, vacuum/presiune sau admisie.
Read more
Avantajele și tipurile de radiatoare de ulei

De ce este necesară instalarea unui radiator de ulei? Pe care să îl alegeți? Mai multe pe blog...
Read more
Cum se conectează frâna de mână hidraulică?

Un accesoriu indispensabil pentru fiecare pilot de raliuri și drift.
Read more
Instaforex Loprais Praga Team la Rally Dakar 2024

Suntem un furnizor mândru al echipei Loprais Praga!
Read more

Categorii Producători

Produse vizualizate

Loading...