ASISTENȚĂ
de la ora 9.00 la 17.00
Niciun produs
*63 791
New product
117,00 RON cu TVA1
Modina filtru de ulei intare / ieșire AN10 blue
Reducția este utilizată pentru conectarea radiatorului de ulei la circuitul original.Trimiteți întrebări magazinului despre acest produs.
* Câmp obligatoriu
sau Anulare
Modina filtru de ulei intare / ieșire AN10 blue
Pentru informații legate de disponibilitatea și restocarea produsului vă rugăm completați formularul.
* obigatoriu
sau Anulează
Pe partea laterală există 2 ieșiri pentru senzori de ex. presiunea și temperatura uleiului cu filet 1/8"NPT.
Adaptorul se montează între blocul motorului și filtrul de ulei. Opțiuni: 3/4-16UNF, M18 x 1,5, M20 x 1,5, M22 x 1,5.
Înainte de a comanda selectați tipul șurubului de ulei central. Dacă nu ați găsit modelul în listă sau nu sunteți sigur, scrieți în notă pentru ce mașină este pentru a primi filetul corect.
3/4-16UNF potrivit pentru:
Alfa Romeo,
Audi,
BMW (modelul cu filtru șurubabil),
Chrysler (excepție diesel),
DAF,
Daimler Benz,
Fiat (excepție diesel),
Ford (cu excepția Probe),
Jeep,
Lada,
Lancia (excepție diesel),
Nissan (excepție diesel),
Opel corsa,
Peugeot 205,
Porsche 924 (motor 2.0 + turbo)
Renault toate modelele până la anul 06/84,
Rover,
Saab (cu excepția 2.5 V6,3.0 V6),
Seat,
Suzuki,
Toyota (excepție diesel),
VW (cu excepția VR6),
Volvo (cu excepția 440/480).
M18 x 1,5 potrivit pentru:
Citroen (unele modele)
Deawoo
General Motors (toate motoarele V6)
Opel (unele modele)
Saab (motor 2.5 V6, 3.0 V6)
M20 x 1,5 potrivit pentru:
Citroen (AX,BX,CX, XM, Visa GTi)
Ford (Probe)
Honda
Hyundai
Isuzu
Jeep Cherokee
Lada (Niva 1.9 Diesel)
Mazda
Mitsubishi
Peugeot (unele modele)
Porsche (944, 928, 968)
Renaut toate modelele de la anul 07/84
Subaru
Volvo (440/480)
Această discuție este destinată în special schimbului de informații între clienți. Pentru întrebări referitoare la comanda sau disponibilitatea stocurilor, vă rugăm să ne contactați direct.
Reducția este utilizată pentru...