*58 463   

Rotinger

Discuri frână spate Rotinger Tuning series 1471, (2 buc)

Set 2 buc discuri frână Rotinger. Discurile de frână pot fi comandate în cinci modele diferite de intrare sau grosiere și de asemenea în versiunile Graphite Line (GL).

New product

La comandă : 4buc.

La dvs cel tărziu: 6. 5.

198,80 RON cu TVA

  

5901436368366

Întrebări

Întrebări

Discuri frână spate Rotinger Tuning series 1471, (2 buc)

Discuri frână spate Rotinger Tuning series 1471, (2 buc)

Set 2 buc discuri frână Rotinger. Discurile de frână pot fi comandate în cinci modele diferite de intrare sau grosiere și de asemenea în versiunile Graphite Line (GL).

Trimiteți întrebări magazinului despre acest produs.

* Câmp obligatoriu

  sau  Anulare

Informații legate de restocare

Discuri frână spate Rotinger Tuning series 1471, (2 buc)

Discuri frână spate Rotinger Tuning series 1471, (2 buc)

Pentru informații legate de disponibilitatea și restocarea produsului vă rugăm completați formularul.

* obigatoriu

  sau  Anulează

Set 2 buc discuri frână Rotinger. Discurile de frână pot fi comandate în cinci modele diferite de intrare sau grosiere și de asemenea în versiunile Graphite Line (GL).

Diametru: 251mm

Înălțime: 50,7mm

Grosime/grosimea minimă 10 / 9mm

Număr găuri: 5

Tip disc: Complet

OEM: 0000060743390;0000060801787;0000060814804;0000082418684;0000082439939;0060569164;0060653479;0060801786;0060801787;0082439939;164062610001;60569164;60602161;60653479;60658566;60801786;60801787;60811787;60814804;71738911;71738912;7789267;82418684;

Înlocuiri:

ATE: 24011002091 , 24111002091

BOSH: 0986478341

Brembo: 08312620 , 08312621/p>

Jurid: 561329J

Textar: 92046900

TRW: DF1739

Delphi: BG2386

Zimmermann: 1102200

Potrivit pentru:

ALFA ROMEO 156 (932) 1.9 JTD (932A2B__), 81Kw / 110 HP

ALFA ROMEO 147 (937) 1.9 JTD 16V, 103Kw / 140 HP

ALFA ROMEO 164 (164) 3.0, 168Kw / 228 HP

ALFA ROMEO 156 (932) 2.5 V6 24V (932A11_), 141Kw / 192 HP

ALFA ROMEO 164 (164) 3.0 All-wheel Drive, 171Kw / 233 HP

ALFA ROMEO 156 Sportwagon (932) 1.8 16V T.SPARK (932A3), 106Kw / 144 HP

ALFA ROMEO 156 Sportwagon (932) 2.4 JTD (932B1), 100Kw / 136 HP

ALFA ROMEO 147 (937) 1.9 JTD (937AXD1A), 85Kw / 115 HP

ALFA ROMEO 164 (164) 2.0 V6 Turbo (164.A2G, 164.A2F), 150Kw / 204 HP

ALFA ROMEO 164 (164) 2.0 T.S. (164.A2C, 164.A2L), 105Kw / 143 HP

ALFA ROMEO 156 Sportwagon (932) 1.6 16V T.SPARK, 82Kw / 112 HP

ALFA ROMEO 156 Sportwagon (932) 2.4 JTD (932B1B__), 103Kw / 140 HP

ALFA ROMEO 156 Sportwagon (932) 2.0 16V T.SPARK (932A2), 114Kw / 155 HP

ALFA ROMEO 164 (164) 3.0 V6 (164.H1A, 164.H1B, 164.K1P), 132Kw / 180 HP

ALFA ROMEO 147 (937) 1.9 JTDM 8V, 88Kw / 120 HP

ALFA ROMEO 156 Sportwagon (932) 1.9 JTD (932B2), 77Kw / 105 HP

ALFA ROMEO 164 (164) 3.0 24V (164.K1), 155Kw / 211 HP

ALFA ROMEO 164 (164) 3.0, 138Kw / 188 HP

ALFA ROMEO 156 (932) 2.0 16V T.SPARK (932A2), 114Kw / 155 HP

ALFA ROMEO 147 (937) 1.9 JTD 16V, 100Kw / 136 HP

ALFA ROMEO 164 (164) 2.0 Turbo, 128Kw / 174 HP

ALFA ROMEO 147 (937) 2.0 16V T.SPARK (937AXC1_), 110Kw / 150 HP

ALFA ROMEO 156 (932) 2.0 Twin Spark, 118Kw / 160 HP

ALFA ROMEO 147 (937) 1.9 JTD, 74Kw / 101 HP

ALFA ROMEO 156 (932) 1.8 16V T.SPARK (932A3), 106Kw / 144 HP

ALFA ROMEO 156 Sportwagon (932) 2.5 V6 24V (932B11_), 141Kw / 192 HP

ALFA ROMEO 156 (932) 2.0 16V T.SPARK (932A21__), 110Kw / 150 HP

ALFA ROMEO 156 Sportwagon (932) 1.6 16V T.SPARK. (932A4), 88Kw / 120 HP

ALFA ROMEO 156 (932) 1.9 JTD (932B2), 77Kw / 105 HP

ALFA ROMEO 147 (937) 1.6 16V T.SPARK ECO (937AXA1A), 77Kw / 105 HP

ALFA ROMEO 156 (932) 1.6 16V T.SPARK (932A4), 88Kw / 120 HP

ALFA ROMEO 156 Sportwagon (932) 2.5 V6 24V (932A1), 140Kw / 190 HP

ALFA ROMEO 164 (164) 3.0 24V Q4 (164.K1M, 164.K1C), 170Kw / 231 HP

ALFA ROMEO 156 (932) 2.4 JTD (932A1B__), 103Kw / 140 HP

ALFA ROMEO 164 (164) 2.0 Turbo, 152Kw / 207 HP

ALFA ROMEO 156 (932) 2.5 V6 24V (932A1), 140Kw / 190 HP

ALFA ROMEO 164 (164) 3.0 i.e. QV (164.AG), 147Kw / 200 HP

ALFA ROMEO 147 (937) 1.9 JTDM 16V, 110Kw / 150 HP

ALFA ROMEO 147 (937) 1.9 JTDM, 85Kw / 115 HP

ALFA ROMEO 156 Sportwagon (932) 2.0 16V T.SPARK (932B21__), 110Kw / 150 HP

ALFA ROMEO 164 (164) 2.0 T.S. (164.A2H), 109Kw / 148 HP

ALFA ROMEO 164 (164) 2.0 Turbo, 129Kw / 175 HP

ALFA ROMEO 164 (164) 2.5 TD (164.K2A, 164.K2B), 92Kw / 125 HP

ALFA ROMEO 147 (937) 1.9 JTD 16V, 93Kw / 126 HP

ALFA ROMEO 147 (937) 1.9 JTDM 16V, 125Kw / 170 HP

ALFA ROMEO 156 (932) 1.6 16V T.SPARK, 82Kw / 112 HP

ALFA ROMEO 147 (937) 1.6 16V T.SPARK (937AXB1A), 88Kw / 120 HP

ALFA ROMEO 156 Sportwagon (932) 1.9 JTD (932B2B__), 81Kw / 110 HP

ALFA ROMEO 156 (932) 1.8 16V T.SPARK (932A31__), 103Kw / 140 HP

ALFA ROMEO 164 (164) 3.0 V6 (164.A), 141Kw / 192 HP

ALFA ROMEO 156 (932) 1.9 JTD, 110Kw / 150 HP

ALFA ROMEO 164 (164) 2.5 V6, 120Kw / 163 HP

ALFA ROMEO 156 Sportwagon (932) 1.8 16V T.SPARK (932B31__), 103Kw / 140 HP

ALFA ROMEO 164 (164) 3.0 24V QV (164.H1), 171Kw / 233 HP

ALFA ROMEO 164 (164) 2.5 TD (164.A1A), 84Kw / 114 HP

ALFA ROMEO 156 Sportwagon (932) 1.9 JTD 16V Q4, 110Kw / 150 HP

ALFA ROMEO 164 (164) 3.0 V6 (164.AD, 164.AH, 164.AB), 135Kw / 184 HP

ALFA ROMEO 164 (164) 2.0 V6 Turbo (164.K3), 148Kw / 201 HP

ALFA ROMEO 156 (932) 2.4 JTD (932B1), 100Kw / 136 HP

FIAT CROMA (154) 2000 i.e. (154.AM, 154.LM), 85Kw / 116 HP

LANCIA THEMA SW (834) 2000 Turbo, 110Kw / 150 HP

LANCIA THEMA SW (834) 2000 i.e. 16V Turbo (834AL), 130Kw / 177 HP

LANCIA DELTA I (831AB0) 2.0 HF Integrale (831AB.024S, 831AB.028), 130Kw / 177 HP

LANCIA THEMA SW (834) 2000 i.e. 16V Turbo (834AC), 133Kw / 181 HP

LANCIA THEMA (834) 2500 Turbo DS (834AM), 77Kw / 105 HP

LANCIA THEMA SW (834) 2000 i.e. 16V (834AA), 108Kw / 147 HP

LANCIA THEMA (834) 2000 16V Turbo (834AC), 133Kw / 181 HP

LANCIA THEMA (834) 8.32 (834FS), 151Kw / 205 HP

LANCIA THEMA (834) 2000 i.e.Turbo (834CV), 110Kw / 150 HP

LANCIA THEMA (834) 3000 V6 (834GD, 834FD), 126Kw / 171 HP

LANCIA THEMA (834) 2000 i.e. 16V Turbo (834AL), 130Kw / 177 HP

LANCIA THEMA (834) 2850 V6 i.e. (834AD, 834CD, 834BD), 108Kw / 147 HP

LANCIA DELTA I (831AB0) 2.0 16V HF Evo Integrale (831AB.027), 155Kw / 211 HP

Discurile de frânare Rotinger sunt rezultatul tehnologiei avansate de prelucrare a materialelor. Designul de înaltă calitate și atractiv atrage atenția tuturor pasionaților de tuning. Designul eficient asigură o distanță redusă de frânare, extrage gazele de frânare și îmbunătățește proprietățile de răcire. Rotinger oferă o gamă largă de discuri de frână pentru majoritatea automobilelor. În funcție de alegerea personală, clientul poate alege între până la cinci tipuri posibile de discuri de frână. Simplu (fără foraj și canelare), Canalarea, forajul și combinațiile acestora. Canalele atractive au fost proiectate într-un mod atent. Designul lor asigură o curățare eficientă și reduce vârtejul de praf de frână. Discul original de frânare Rotinger este rezultatul anilor de cercetare și în nici un caz nu poate fi copiat pe alte discuri de frână. Fiecare model nou este testat în condiții extreme în care se confirmă calitatea și siguranța operațională. Oferind 1400 de tipuri de discuri de frână pentru mai mult de 95% autoturismele de pe piață. Întregul proces de fabricație îndeplinește toate standardele de siguranță și standardele de calitate. Certificatelele TUV, ISO / TS 16949: 2009, ISO 9001: 2008, ISO 14001: 2004 confirmă calitatea produselor Rotinger. În oferta Tuning series și High performance. Ambele tipuri pot fi comandate în designul Graphite Line, în designul de bază sau forat..

Seria Tuning oferă o protecție excelentă împotriva coroziunii, combinată cu un design atractiv, care va atrage atenția tuturor fanilor discurilor de frână sport. Modelarea eficientă reduce semnificativ distanța de frânare și contribuie foarte mult la evacuarea gazelor la frânare. Zonele de ventilație asigură o răcire optimă a discului de frână.

Discurile de frână High Performance îmbogățite cu componente de carbon și protecție anti-coroziune. Conținutul crescut de carbon asigură o distribuție mai bună a temperaturii, schimbări de temperatură scăzute și, prin urmare, rezistență la deformarea discului la frânare puternică. Deformarea este una dintre cele mai frecvente probleme ale vehiculelor de astăzi, ducând la vibrații neplăcute în timpul frânării. Designul unic, combinat cu structura carbonului, asigură performanțe ridicate la frânare în toate condițiile.

Fișa tehnică

LocalizareRO
Anonymous customer
Rated 07.03.2019
Barczi L.

Maximálisan meg vagyok elégedve a termékkel. Elől hátul ezt használom már az autón! Szuper fékhatás, nulla melegedés és nem mellékesen jól is néz ki!

  • 1 din 1 persoane au considerat această recenzie utilă.

Scrie o recenzie !

Scrie o recenzie

Scrie o recenzie







  sau  Anulează

Nu ați găsit răspunsul?
Introduceți o nouă întrebare
Aveți o întrebare? Căutați răspunsul.




Recent posts

UNIX AMTS 2024

Prima oprire la expozițiile din acest an - Hungexpo Budapesta
Read more
Colaborare RACES x FURTBOKEM

Lansarea oficială a vânzărilor RACES și FurtBokem merch.
Read more
Bestia de curse Jaguar XE

Jaguar Racing Team Ostrava a prezentat o nouă mașină specială de curse
Read more
Pompa de apă electrică

Crește performanța și previne supraîncălzirea mașinii!
Read more
Omologare FIA 8856-2018

Ce transformări va avea FIA în 2024?
Read more
Combinezoane și echipament de curse

Ce combinezon de curse să alegeți și de ce? Mai multe pe blog...
Read more
Furtunurile din silicon

Furtunurile din silicon reprezintă un înlocuitor ideal pentru furtunurile din cauciuc de apă, vacuum/presiune sau admisie.
Read more
Avantajele și tipurile de radiatoare de ulei

De ce este necesară instalarea unui radiator de ulei? Pe care să îl alegeți? Mai multe pe blog...
Read more
Cum se conectează frâna de mână hidraulică?

Un accesoriu indispensabil pentru fiecare pilot de raliuri și drift.
Read more

Categorii Producători

Produse vizualizate

Loading...