Atenție, personalul nostru de asistență pentru clienți nu va fi disponibil. Ne vom relua operațiunile normale în data de 02.04.24 și vom fi gata să vă ajutăm cu orice întrebare. În această perioadă, comenzile pot fi plasate prin intermediul site-ului nostru. Echipa Race-Shop

*58 567   

Rotinger

Discuri frână spate Rotinger Tuning series, 1694, (2 buc)

Set 2 buc discuri frână Rotinger. Discurile de frână pot fi comandate în cinci modele diferite de intrare sau grosiere și de asemenea în versiunile Graphite Line (GL).

New product

La comandă : 10+buc.

La dvs cel tărziu: 16. 4.

331,70 RON cu TVA

  

5901436369295

Întrebări

Întrebări

Discuri frână spate Rotinger Tuning series, 1694, (2 buc)

Discuri frână spate Rotinger Tuning series, 1694, (2 buc)

Set 2 buc discuri frână Rotinger. Discurile de frână pot fi comandate în cinci modele diferite de intrare sau grosiere și de asemenea în versiunile Graphite Line (GL).

Trimiteți întrebări magazinului despre acest produs.

* Câmp obligatoriu

  sau  Anulare

Informații legate de restocare

Discuri frână spate Rotinger Tuning series, 1694, (2 buc)

Discuri frână spate Rotinger Tuning series, 1694, (2 buc)

Pentru informații legate de disponibilitatea și restocarea produsului vă rugăm completați formularul.

* obigatoriu

  sau  Anulează

Set 2 buc discuri frână Rotinger. Discurile de frână pot fi comandate în cinci modele diferite de intrare sau grosiere și de asemenea în versiunile Graphite Line (GL).

Diametru: 302mm

Înălțime: 50,7mm

Grosime/grosimea minimă 11 / 9mm

Număr găuri: 5

Tip disc: Complet

OEM: 1379931;1385590;1405500;LR027123;

Înlocuiri:

ATE: 24011101451

BOSH:

Brembo: 08.A540.10

Jurid:

Textar:

TRW: DF4766

Delphi:

Zimmermann: 250136120

Potrivit pentru:

FORD MONDEO IV 2.0 SCTi, 149Kw / 203 HP

FORD MONDEO IV 2.2 TDCi, 129Kw / 175 HP

FORD GALAXY 1.6 EcoBoost, 118Kw / 160 HP

FORD MONDEO IV 2.0 Flexifuel, 107Kw / 145 HP

FORD MONDEO IV Saloon 1.8 TDCi, 92Kw / 125 HP

FORD MONDEO IV 1.6 EcoBoost, 118Kw / 160 HP

FORD MONDEO IV 2.2 TDCi, 147Kw / 200 HP

FORD S-MAX 1.6 EcoBoost, 118Kw / 160 HP

FORD MONDEO IV 2.0 LPG, 107Kw / 145 HP

FORD S-MAX 2.0 TDCi, 85Kw / 115 HP

FORD KUGA I 2.0 TDCi 4x4, 120Kw / 163 HP

FORD GALAXY 2.0 TDCi, 120Kw / 163 HP

FORD S-MAX 2.0, 107Kw / 145 HP

FORD MONDEO IV Turnier 2.2 TDCi, 129Kw / 175 HP

FORD MONDEO IV 1.6 Ti, 88Kw / 120 HP

FORD GALAXY 1.8 TDCi, 74Kw / 100 HP

FORD KUGA I 2.5, 147Kw / 200 HP

FORD MONDEO IV Turnier 1.6 TDCi, 85Kw / 115 HP

FORD MONDEO IV 2.0 TDCi, 100Kw / 136 HP

FORD KUGA I 2.5 4x4, 147Kw / 200 HP

FORD MONDEO IV 1.8 TDCi, 74Kw / 100 HP

FORD GALAXY 1.6 TDCi, 85Kw / 115 HP

FORD MONDEO IV 2.0 TDCi, 85Kw / 115 HP

FORD MONDEO IV 1.6 Ti, 81Kw / 110 HP

FORD MONDEO IV Turnier 2.2 TDCi, 147Kw / 200 HP

FORD MONDEO IV Turnier 2.0 EcoBoost, 176Kw / 240 HP

FORD MONDEO IV Turnier 1.6 Ti, 81Kw / 110 HP

FORD MONDEO IV Turnier 2.0 TDCi, 96Kw / 130 HP

FORD MONDEO IV Turnier 2.0 TDCi, 100Kw / 136 HP

FORD MONDEO IV Saloon 2.0 TDCi, 103Kw / 140 HP

FORD MONDEO IV 1.8 TDCi, 92Kw / 125 HP

FORD S-MAX 2.0 TDCi, 120Kw / 163 HP

FORD GALAXY 2.0 EcoBoost, 149Kw / 203 HP

FORD MONDEO IV Turnier 2.0 LPG, 107Kw / 145 HP

FORD MONDEO IV Saloon 2.5, 162Kw / 220 HP

FORD GALAXY 2.2 TDCi, 129Kw / 175 HP

FORD GALAXY 1.8 TDCi, 92Kw / 125 HP

FORD S-MAX 2.2 TDCi, 129Kw / 175 HP

FORD MONDEO IV Turnier 2.0, 107Kw / 145 HP

FORD MONDEO IV 1.6 Ti, 92Kw / 125 HP

FORD S-MAX 2.0 TDCi, 96Kw / 130 HP

FORD MONDEO IV 2.0 TDCi, 96Kw / 130 HP

FORD MONDEO IV Saloon 2.0, 107Kw / 145 HP

FORD S-MAX 2.0 Flexifuel, 107Kw / 145 HP

FORD MONDEO IV Turnier 2.5, 162Kw / 220 HP

FORD MONDEO IV 2.0 TDCi, 103Kw / 140 HP

FORD GALAXY 2.0 TDCi, 103Kw / 140 HP

FORD MONDEO IV Turnier 2.0 SCTi, 149Kw / 203 HP

FORD MONDEO IV Saloon 2.0 TDCi, 120Kw / 163 HP

FORD MONDEO IV Saloon 2.0 Flexifuel, 107Kw / 145 HP

FORD MONDEO IV 1.6 TDCi, 85Kw / 115 HP

FORD MONDEO IV Saloon 2.0 LPG, 107Kw / 145 HP

FORD GALAXY 2.3, 118Kw / 160 HP

FORD GALAXY 2.0 TDCi, 96Kw / 130 HP

FORD S-MAX 1.6 TDCi, 85Kw / 115 HP

FORD GALAXY 2.0, 107Kw / 145 HP

FORD MONDEO IV 2.5, 162Kw / 220 HP

FORD MONDEO IV Saloon 2.0 TDCi, 96Kw / 130 HP

FORD MONDEO IV Turnier 1.6 Ti, 88Kw / 120 HP

FORD S-MAX 2.5 ST, 162Kw / 220 HP

FORD MONDEO IV Saloon 1.8 TDCi, 74Kw / 100 HP

FORD MONDEO IV Saloon 2.3, 118Kw / 160 HP

FORD MONDEO IV Turnier 2.0 TDCi, 85Kw / 115 HP

FORD MONDEO IV Turnier 1.8 TDCi, 74Kw / 100 HP

FORD FOCUS II (DA_) 2.5 ST, 166Kw / 225 HP

FORD MONDEO IV Turnier 1.6 Ti, 92Kw / 125 HP

FORD MONDEO IV 2.0, 107Kw / 145 HP

FORD KUGA I 2.0 TDCi, 100Kw / 136 HP

FORD GALAXY 2.2 TDCi, 147Kw / 200 HP

FORD MONDEO IV Saloon 1.6 Ti, 92Kw / 125 HP

FORD KUGA I 2.0 TDCi, 103Kw / 140 HP

FORD MONDEO IV 2.0 TDCi, 120Kw / 163 HP

FORD FOCUS II (DA_) 2.5 RS 500, 257Kw / 350 HP

FORD S-MAX 2.0 EcoBoost, 176Kw / 240 HP

FORD MONDEO IV Saloon 2.2 TDCi, 129Kw / 175 HP

FORD S-MAX 2.0 EcoBoost, 146Kw / 199 HP

FORD KUGA I 2.0 TDCi 4x4, 103Kw / 140 HP

FORD MONDEO IV Turnier 1.8 TDCi, 92Kw / 125 HP

FORD GALAXY 2.0 EcoBoost, 146Kw / 199 HP

FORD MONDEO IV Turnier 2.0 TDCi, 103Kw / 140 HP

FORD MONDEO IV Turnier 2.0 TDCi, 120Kw / 163 HP

FORD GALAXY 2.0 Flexifuel, 107Kw / 145 HP

FORD S-MAX 2.0 EcoBoost, 149Kw / 203 HP

FORD S-MAX 1.8 TDCi, 74Kw / 100 HP

FORD S-MAX 2.3, 118Kw / 160 HP

FORD FOCUS II (DA_) 2.5 RS, 224Kw / 305 HP

FORD KUGA I 2.0 TDCi 4x4, 100Kw / 136 HP

FORD GALAXY 2.0 TDCi, 100Kw / 136 HP

FORD MONDEO IV Turnier 1.6 EcoBoost, 118Kw / 160 HP

FORD S-MAX 1.8 TDCi, 92Kw / 125 HP

FORD MONDEO IV 2.0 EcoBoost, 176Kw / 240 HP

FORD S-MAX 2.0 TDCi, 100Kw / 136 HP

FORD MONDEO IV Turnier 2.3, 118Kw / 160 HP

FORD MONDEO IV Saloon 2.0 TDCi, 85Kw / 115 HP

FORD GALAXY 2.0 TDCi, 85Kw / 115 HP

FORD MONDEO IV 2.3, 118Kw / 160 HP

FORD MONDEO IV Turnier 2.0 Flexifuel, 107Kw / 145 HP

FORD MONDEO IV Saloon 1.6 Ti, 81Kw / 110 HP

FORD S-MAX 2.0 TDCi, 103Kw / 140 HP

FORD S-MAX 2.2 TDCi, 147Kw / 200 HP

LAND ROVER RANGE ROVER EVOQUE (LV) 2.2 TD4, 110Kw / 150 HP

LAND ROVER RANGE ROVER EVOQUE (LV) 2.2 SD4, 140Kw / 190 HP

LAND ROVER RANGE ROVER EVOQUE (LV) 2.0, 177Kw / 241 HP

LAND ROVER RANGE ROVER EVOQUE (LV) 2.2 eD4, 110Kw / 150 HP

Discurile de frânare Rotinger sunt rezultatul tehnologiei avansate de prelucrare a materialelor. Designul de înaltă calitate și atractiv atrage atenția tuturor pasionaților de tuning. Designul eficient asigură o distanță redusă de frânare, extrage gazele de frânare și îmbunătățește proprietățile de răcire. Rotinger oferă o gamă largă de discuri de frână pentru majoritatea automobilelor. În funcție de alegerea personală, clientul poate alege între până la cinci tipuri posibile de discuri de frână. Simplu (fără foraj și canelare), Canalarea, forajul și combinațiile acestora. Canalele atractive au fost proiectate într-un mod atent. Designul lor asigură o curățare eficientă și reduce vârtejul de praf de frână. Discul original de frânare Rotinger este rezultatul anilor de cercetare și în nici un caz nu poate fi copiat pe alte discuri de frână. Fiecare model nou este testat în condiții extreme în care se confirmă calitatea și siguranța operațională. Oferind 1400 de tipuri de discuri de frână pentru mai mult de 95% autoturismele de pe piață. Întregul proces de fabricație îndeplinește toate standardele de siguranță și standardele de calitate. Certificatelele TUV, ISO / TS 16949: 2009, ISO 9001: 2008, ISO 14001: 2004 confirmă calitatea produselor Rotinger. În oferta Tuning series și High performance. Ambele tipuri pot fi comandate în designul Graphite Line, în designul de bază sau forat..

Seria Tuning oferă o protecție excelentă împotriva coroziunii, combinată cu un design atractiv, care va atrage atenția tuturor fanilor discurilor de frână sport. Modelarea eficientă reduce semnificativ distanța de frânare și contribuie foarte mult la evacuarea gazelor la frânare. Zonele de ventilație asigură o răcire optimă a discului de frână.

Discurile de frână High Performance îmbogățite cu componente de carbon și protecție anti-coroziune. Conținutul crescut de carbon asigură o distribuție mai bună a temperaturii, schimbări de temperatură scăzute și, prin urmare, rezistență la deformarea discului la frânare puternică. Deformarea este una dintre cele mai frecvente probleme ale vehiculelor de astăzi, ducând la vibrații neplăcute în timpul frânării. Designul unic, combinat cu structura carbonului, asigură performanțe ridicate la frânare în toate condițiile.

Fișa tehnică

LocalizareRO
Robert
Rated 17.03.2020
Brzdy

Brzdy prišli presne tak ako bolo objednané. Objednal som s k nim platničky od EBC. Zatiaľ hodnotím kladne (uvidíme časom).

    Scrie o recenzie !

    Scrie o recenzie

    Scrie o recenzie







      sau  Anulează

    Nu ați găsit răspunsul?
    Introduceți o nouă întrebare
    Aveți o întrebare? Căutați răspunsul.




    Recent posts

    Colaborare RACES x FURTBOKEM

    Lansarea oficială a vânzărilor RACES și FurtBokem merch.
    Read more
    Bestia de curse Jaguar XE

    Jaguar Racing Team Ostrava a prezentat o nouă mașină specială de curse
    Read more
    Pompa de apă electrică

    Crește performanța și previne supraîncălzirea mașinii!
    Read more
    Omologare FIA 8856-2018

    Ce transformări va avea FIA în 2024?
    Read more
    Combinezoane și echipament de curse

    Ce combinezon de curse să alegeți și de ce? Mai multe pe blog...
    Read more
    Furtunurile din silicon

    Furtunurile din silicon reprezintă un înlocuitor ideal pentru furtunurile din cauciuc de apă, vacuum/presiune sau admisie.
    Read more
    Avantajele și tipurile de radiatoare de ulei

    De ce este necesară instalarea unui radiator de ulei? Pe care să îl alegeți? Mai multe pe blog...
    Read more
    Cum se conectează frâna de mână hidraulică?

    Un accesoriu indispensabil pentru fiecare pilot de raliuri și drift.
    Read more
    Instaforex Loprais Praga Team la Rally Dakar 2024

    Suntem un furnizor mândru al echipei Loprais Praga!
    Read more

    Categorii Producători

    Produse vizualizate

    Loading...