*59 457   

Rotinger

discuri frână spate rotinger cu rulment tuning series, 3214bs, (2 buc)

Set 2 buc discuri frână Rotinger. Discurile de frână pot fi comandate în cinci modele diferite de intrare sau grosiere și de asemenea în versiunile Graphite Line (GL).

New product

La comandă : 10+buc.

La dvs cel tărziu: 7. 5.

630,20 RON cu TVA

  

5901436330394

Întrebări

Întrebări

discuri frână spate rotinger cu rulment tuning series, 3214bs, (2 buc)

discuri frână spate rotinger cu rulment tuning series, 3214bs, (2 buc)

Set 2 buc discuri frână Rotinger. Discurile de frână pot fi comandate în cinci modele diferite de intrare sau grosiere și de asemenea în versiunile Graphite Line (GL).

Trimiteți întrebări magazinului despre acest produs.

* Câmp obligatoriu

  sau  Anulare

Informații legate de restocare

discuri frână spate rotinger cu rulment tuning series, 3214bs, (2 buc)

discuri frână spate rotinger cu rulment tuning series, 3214bs, (2 buc)

Pentru informații legate de disponibilitatea și restocarea produsului vă rugăm completați formularul.

* obigatoriu

  sau  Anulează

Set 2 buc discuri frână Rotinger. Discurile de frână pot fi comandate în cinci modele diferite de intrare sau grosiere și de asemenea în versiunile Graphite Line (GL).

Diametru: 248,8mm

Înălțime: 67,2mm

Grosime/grosimea minimă 9 / 7mm

Număr găuri: 4

Tip disc: Complet

OEM: 00004246Z9;4246Z9;424934;E169195;E169506;E169510;

Înlocuiri:

ATE: 24010901491 , 24010901502

BOSH: 0986479219

Brembo: 08951210 , 08951217/p>

Jurid: 562373J

Textar: 92133300

TRW: DF4452BS

Delphi: BG3962

Zimmermann: 180302200

Potrivit pentru:

CITROËN C4 Coupe (LA_) 1.6 VTi 120, 88Kw / 120 HP

CITROËN C4 (LC_) 1.6 THP 140, 103Kw / 140 HP

CITROËN C4 (LC_) 2.0 16V, 100Kw / 136 HP

CITROËN C4 (LC_) 1.6 VTi 120, 88Kw / 120 HP

CITROËN C4 (LC_) 2.0 16V, 103Kw / 140 HP

CITROËN C4 Saloon 1.6 16V, 80Kw / 109 HP

CITROËN C4 Coupe (LA_) 2.0 16V, 100Kw / 136 HP

CITROËN C4 Coupe (LA_) 1.6 HDi, 66Kw / 90 HP

CITROËN C4 (LC_) 1.6 16V, 80Kw / 109 HP

CITROËN C4 (LC_) 1.6 THP 150, 110Kw / 150 HP

CITROËN C4 Coupe (LA_) 1.6 THP 150, 110Kw / 150 HP

CITROËN C4 (LC_) 1.6 HDi, 80Kw / 109 HP

CITROËN C4 Coupe (LA_) 1.6 HDi, 80Kw / 109 HP

CITROËN C4 (LC_) 2.0 HDi, 103Kw / 140 HP

CITROËN C4 Saloon 1.6 HDi, 80Kw / 109 HP

CITROËN C4 Coupe (LA_) 2.0 HDi, 100Kw / 136 HP

CITROËN C4 (LC_) 1.4 16V, 65Kw / 88 HP

CITROËN C4 (LC_) 2.0 16V, 130Kw / 177 HP

CITROËN C4 Coupe (LA_) 2.0 HDi, 103Kw / 140 HP

CITROËN C4 Coupe (LA_) 1.6 16V, 80Kw / 109 HP

CITROËN C4 (LC_) 1.6 HDi, 66Kw / 90 HP

CITROËN C4 Coupe (LA_) 2.0 16V, 130Kw / 177 HP

CITROËN C4 (LC_) 2.0 HDi, 100Kw / 136 HP

CITROËN C4 Coupe (LA_) 1.4 16V, 65Kw / 88 HP

CITROËN C4 (LC_) 1.6 16V Bio-Flex, 80Kw / 109 HP

PEUGEOT 307 Break (3E) 2.0 16V, 103Kw / 140 HP

PEUGEOT 307 Break (3E) 1.6 HDi, 66Kw / 90 HP

PEUGEOT 307 SW (3H) 1.6 HDI 110, 80Kw / 109 HP

PEUGEOT 307 Break (3E) 1.4 16V, 65Kw / 88 HP

PEUGEOT 307 CC (3B) 2.0 16V, 103Kw / 140 HP

PEUGEOT 307 SW (3H) 1.6 16V, 80Kw / 109 HP

PEUGEOT 307 (3A/C) 2.0 HDi 90, 66Kw / 90 HP

PEUGEOT 307 Break (3E) 2.0 HDI 110, 79Kw / 107 HP

PEUGEOT 307 CC (3B) 2.0 HDi 135, 100Kw / 136 HP

PEUGEOT 307 SW (3H) 2.0 HDi 135, 100Kw / 136 HP

PEUGEOT 307 (3A/C) 2.0 HDi 135, 100Kw / 136 HP

PEUGEOT 307 Break (3E) 2.0 HDI 90, 66Kw / 90 HP

PEUGEOT 307 Break (3E) 1.4 HDi, 50Kw / 68 HP

PEUGEOT 307 SW (3H) 2.0 16V, 103Kw / 140 HP

PEUGEOT 307 (3A/C) 1.4 HDi, 50Kw / 68 HP

PEUGEOT 307 Break (3E) 1.6 16V, 80Kw / 109 HP

PEUGEOT 307 (3A/C) 2.0 16V, 103Kw / 140 HP

PEUGEOT 307 CC (3B) 2.0 16V, 100Kw / 136 HP

PEUGEOT 307 SW (3H) 1.4 16V, 65Kw / 88 HP

PEUGEOT 307 SW (3H) 1.4, 55Kw / 75 HP

PEUGEOT 307 SW (3H) 2.0 16V, 100Kw / 136 HP

PEUGEOT 307 (3A/C) 2.0 16V, 130Kw / 177 HP

PEUGEOT 307 (3A/C) 1.4 16V, 65Kw / 88 HP

PEUGEOT 307 SW (3H) 1.6 HDI 90, 66Kw / 90 HP

PEUGEOT 307 (3A/C) 1.6 HDi 110, 80Kw / 109 HP

PEUGEOT 307 SW (3H) 2.0 HDI 110, 79Kw / 107 HP

PEUGEOT 307 (3A/C) 2.0 16V, 100Kw / 136 HP

PEUGEOT 307 SW (3H) 2.0 HDI 90, 66Kw / 90 HP

PEUGEOT 307 CC (3B) 1.6 16V, 80Kw / 110 HP

PEUGEOT 307 Break (3E) 2.0 HDi 135, 100Kw / 136 HP

PEUGEOT 307 Break (3E) 2.0, 100Kw / 136 HP

PEUGEOT 307 SW (3H) 1.4 HDi 70, 50Kw / 68 HP

PEUGEOT 307 (3A/C) 1.6 16V, 80Kw / 109 HP

PEUGEOT 307 CC (3B) 2.0 16V, 130Kw / 177 HP

PEUGEOT 307 Break (3E) 2.0 16V, 130Kw / 177 HP

PEUGEOT 307 (3A/C) 1.4, 55Kw / 75 HP

PEUGEOT 307 Break (3E) 1.6 HDi 110, 80Kw / 109 HP

PEUGEOT 307 Break (3E) 1.4, 55Kw / 75 HP

PEUGEOT 307 (3A/C) 2.0 HDi 110, 79Kw / 107 HP

PEUGEOT 307 (3A/C) 1.6 HDi, 66Kw / 90 HP

Discurile de frânare Rotinger sunt rezultatul tehnologiei avansate de prelucrare a materialelor. Designul de înaltă calitate și atractiv atrage atenția tuturor pasionaților de tuning. Designul eficient asigură o distanță redusă de frânare, extrage gazele de frânare și îmbunătățește proprietățile de răcire. Rotinger oferă o gamă largă de discuri de frână pentru majoritatea automobilelor. În funcție de alegerea personală, clientul poate alege între până la cinci tipuri posibile de discuri de frână. Simplu (fără foraj și canelare), Canalarea, forajul și combinațiile acestora. Canalele atractive au fost proiectate într-un mod atent. Designul lor asigură o curățare eficientă și reduce vârtejul de praf de frână. Discul original de frânare Rotinger este rezultatul anilor de cercetare și în nici un caz nu poate fi copiat pe alte discuri de frână. Fiecare model nou este testat în condiții extreme în care se confirmă calitatea și siguranța operațională. Oferind 1400 de tipuri de discuri de frână pentru mai mult de 95% autoturismele de pe piață. Întregul proces de fabricație îndeplinește toate standardele de siguranță și standardele de calitate. Certificatelele TUV, ISO / TS 16949: 2009, ISO 9001: 2008, ISO 14001: 2004 confirmă calitatea produselor Rotinger. În oferta Tuning series și High performance. Ambele tipuri pot fi comandate în designul Graphite Line, în designul de bază sau forat..

Seria Tuning oferă o protecție excelentă împotriva coroziunii, combinată cu un design atractiv, care va atrage atenția tuturor fanilor discurilor de frână sport. Modelarea eficientă reduce semnificativ distanța de frânare și contribuie foarte mult la evacuarea gazelor la frânare. Zonele de ventilație asigură o răcire optimă a discului de frână.

Discurile de frână High Performance îmbogățite cu componente de carbon și protecție anti-coroziune. Conținutul crescut de carbon asigură o distribuție mai bună a temperaturii, schimbări de temperatură scăzute și, prin urmare, rezistență la deformarea discului la frânare puternică. Deformarea este una dintre cele mai frecvente probleme ale vehiculelor de astăzi, ducând la vibrații neplăcute în timpul frânării. Designul unic, combinat cu structura carbonului, asigură performanțe ridicate la frânare în toate condițiile.

Fișa tehnică

LocalizareRO

Scrie o recenzie

Scrie o recenzie







  sau  Anulează

Nu ați găsit răspunsul?
Introduceți o nouă întrebare
Aveți o întrebare? Căutați răspunsul.




Recent posts

UNIX AMTS 2024

Prima oprire la expozițiile din acest an - Hungexpo Budapesta
Read more
Colaborare RACES x FURTBOKEM

Lansarea oficială a vânzărilor RACES și FurtBokem merch.
Read more
Bestia de curse Jaguar XE

Jaguar Racing Team Ostrava a prezentat o nouă mașină specială de curse
Read more
Pompa de apă electrică

Crește performanța și previne supraîncălzirea mașinii!
Read more
Omologare FIA 8856-2018

Ce transformări va avea FIA în 2024?
Read more
Combinezoane și echipament de curse

Ce combinezon de curse să alegeți și de ce? Mai multe pe blog...
Read more
Furtunurile din silicon

Furtunurile din silicon reprezintă un înlocuitor ideal pentru furtunurile din cauciuc de apă, vacuum/presiune sau admisie.
Read more
Avantajele și tipurile de radiatoare de ulei

De ce este necesară instalarea unui radiator de ulei? Pe care să îl alegeți? Mai multe pe blog...
Read more
Cum se conectează frâna de mână hidraulică?

Un accesoriu indispensabil pentru fiecare pilot de raliuri și drift.
Read more

Categorii Producători

Produse vizualizate

Loading...