ASISTENȚĂ
de la ora 9.00 la 17.00
Niciun produs
*259 742
New product
FMDVMCS
Blow Off Adaptor pentru N14 Engine pentru
FORGE Motorsport - FMDVMCS este un adaptor de tip sandwich care se potrivește între la. solenoidul electric existent și la carcasa turbocompresorului de pe la BMW Mini Cooper S N14 motoare 2007/08(R56/57 *), Peugeot 1.6 turbo motoare așa cum se găsește în la 207 și GTI , 307, 308 și Citroen DS3 , 208 GTITrimiteți întrebări magazinului despre acest produs.
* Câmp obligatoriu
sau Anulare
Blow Off Adaptor pentru N14 Engine pentru
Pentru informații legate de disponibilitatea și restocarea produsului vă rugăm completați formularul.
* obigatoriu
sau Anulează
FMDVMCS este un adaptor de tip sandwich care se potrivește între la. solenoidul electric existent și la carcasa turbocompresorului de pe la BMW Mini Cooper S N14 motoare 2007/08(R56/57 *), Peugeot 1.6 turbo motoare așa cum se găsește în la 207 și GTI , 208 GTI, 307, 308 și Citroen DS3.
Pe aceste motoare, încorporate în la carcasa turbocompresorului, este un instalație de bypass. Aceast permite recircularea aerului de supraalimentare în jurul la turbocompresor de la la partea de supraalimentare înapoi la la partea de admisie.. Aceast calea de recirculare este deschisă și închisă prin intermediul unei conexiuni electrice de la la. managementul motorului, la un solenoid care este montat pe la carcasa turbocompresorului. Pe măsură ce accelerați, paletele la turbocompresorului se rotesc și. presiunea de supraalimentare este crescută, suflând literalmente în la motor cilindri. Depois, quando muda de equipamento, tira-se o pé la acelerador momentaneamente, selecciona-se la próximo equipamento, și acelerar novamente. Ao tirar o pé la acelerador la válvula de acelerador para la motor fecha. Problema aici este că în timpul acestui proces la turbo încă se învârte și la presiunea de supraalimentare pe care o produce nu are unde să se ducă. (Acest este un pic ca și cum ai pune mâna peste un uscător de păr astfel încât la aerul să nu poată ieși) Ceea ce se întâmplă în acest moment este la turbo începe să se blocheze, la paletele de rotație încetinesc (suportând mult stres) și la presiunea de supraalimentare scade. Când deschideți din nou la clapeta de accelerație împingând în jos pe la. accelerator (solicitând mai multă putere) la turbo și-a pierdut din impuls, presiunea de supraalimentare și există este un pauză sau un "Lag" înainte de la motor produce din nou la puterea necesară.
Pentru a combate această pierdere de putere și stresul asupra la turbo, se folosește o supapă de recirculare sau de deviere. Pe la Mini, atunci când la supapa de accelerație se închide, la Mini .span class="tradus">motor de management deschide la cale de recirculare în jurul la turbo. Aceast./span> oferă la aerul de supraalimentare un traseu alternativ și permite la turbocompresor să continue să se învârtă, astfel încât atunci când accelerați din nou să nu existe o perioadă de așteptare sau "lag". Aceast sistemul funcționează bine și este adoptat de aproape toți producătorii de autovehicule la aplicațiile cu motoare turbo pe benzină motor. Singurul dezavantaj al acestui sistem este că un turbocompresor produce căldură (aerul fierbinte care iese dintr-un turbocompresor este răcit prin trecerea lui printr-un intercooler înainte de a intra în la motor).. Cu cât este mai rece la aerul la se produce mai multă putere).Prin recircularea la aerului cald înapoi în la partea de admisie a unui turbo la temperaturile cresc. Aceast. este locul în care își joacă rolul la supapa de evacuare sau Blow Off sau. Prin expulzarea la aerului de supraalimentare în atmosferă în loc să îl recirculați, nu creșteți la temperatura aerului de admisie, dar permiteți la turbo să continue să se rotească. Efectul secundar care este inacceptabil pentru majoritatea producătorilor de vehicule este la zgomotul la supapă care expulzează la aerul.
Prin montarea la FMDVMCS între la solenoidul existent și .span class="translated">la carcasa turbo (aceasta implică îndepărtarea a doar 3 șuruburi) la aerul este redirecționat către atmosferă în loc să fie recirculat. Trebuie remarcat faptul că la motor managementul motor folosește, de asemenea, această supapă pentru a reduce motor puterea atunci când este necesar. Un exemplu în acest sens este reprezentat de la (DSC) sistemul de control dinamic al stabilității. Deși, în mod normal, nu veți auzi acest lucru care se întâmplă, atunci când este montat un adaptor de suflare, este foarte posibil să auziți la aerul expulzat atunci când la DSC funcționează (mergând prea repede într-o curbă pentru exemplu).
In The Box
1 x FMDVMCS Adaptor
3 x Șuruburi cu cap de soclu
1 x instrucțiuni
1 x Autocolant Forge
Pentru ca să achiziționați la supapa corectă pentru vehiculul dvs. vă rugăm să consultați tabelul de montare la de mai jos înainte de a comanda.
Product Code | Montarea |
FM207V | Recirc supapă N14 Motoare Cooper S 2007-10, JCW Cooper S 2007-2012 |
FMDVR60R | Recirc supapă N18 Motoare Cooper S 2011 On, JCW Cooper S 2013 onwards |
FMDVMCS | Blow Off Adaptor Plate For 2007/8 Cooper S Turbo only |
FMDVR56A | Blow Off supapă N14 Motoare Cooper S 2007-10, JCW Cooper S 2007-2012 |
FMDVR60A | Blow Off supapă N18 Motoare Cooper S 2011 On, JCW Cooper S 2013 onwards |
Aceast produsul este disponibil numai în finisaj prelucrat din aliaj.
N14 Engine Mini
Mini R56 Cooper S 1598ccm 174HP 128KW
Mini R56 John Cooper Works 1598ccm 211HP 155KW
Mini R57 Cooper S 1598ccm 174HP 128KW
Mini R57 John Cooper Works 1598ccm 211HP 155KW
Mini Clubman R55 Cooper S 1598ccm 174HP 128KW
Mini Clubman R55 John Cooper Works 1598ccm 192HP 141KW
Mini Clubman R55 John Cooper Works 1598ccm 211HP 155KW
Marcă | Model | Generația |
---|---|---|
Citroën | C5 | |
Citroën | DS3 (Pre 2016 Only) | |
Mini | Second generation (R55/R56/R57/R58/R59) (2006–2015) | R55 Clubman > Pre LCI 2007-2009 > JCW 1.6 Turbo Petrol (N14/N18) |
Mini | Second generation (R55/R56/R57/R58/R59) (2006–2015) | R56 Hatchback > Pre LCI 2007-2009 > Cooper S 1.6 Turbo Petrol (N14) |
Mini | Second generation (R55/R56/R57/R58/R59) (2006–2015) | R56 Hatchback > Pre LCI 2007-2009 > JCW 1.6 Turbo Petrol (N14) |
Mini | Second generation (R55/R56/R57/R58/R59) (2006–2015) | R57 Convertible > LCI 2010-2014 > JCW 1.6 Turbo Petrol (N14/N18) |
Peugeot | 207 |
Această discuție este destinată în special schimbului de informații între clienți. Pentru întrebări referitoare la comanda sau disponibilitatea stocurilor, vă rugăm să ne contactați direct.
FORGE Motorsport - FMDVMCS este un...