Delivery free Peugeot Blow Off Adaptor pentru N14 Engine pentru | race-shop.ro Mărește

*259 742

FORGE Motorsport

Blow Off Adaptor pentru N14 Engine pentru

FORGE Motorsport - FMDVMCS este un adaptor de tip sandwich care se potrivește între la. solenoidul electric existent și la carcasa turbocompresorului de pe la BMW Mini Cooper S N14 motoare 2007/08(R56/57 *), Peugeot 1.6 turbo motoare așa cum se găsește în la 207 și GTI , 307, 308 și Citroen DS3 , 208 GTI

New product

La comandă

La dvs cel tărziu: 19. 4.

550,90 RON cu TVA

FMDVMCS   

Întrebări

Întrebări

Blow Off Adaptor pentru N14 Engine pentru

Blow Off Adaptor pentru N14 Engine pentru

FORGE Motorsport - FMDVMCS este un adaptor de tip sandwich care se potrivește între la. solenoidul electric existent și la carcasa turbocompresorului de pe la BMW Mini Cooper S N14 motoare 2007/08(R56/57 *), Peugeot 1.6 turbo motoare așa cum se găsește în la 207 și GTI , 307, 308 și Citroen DS3 , 208 GTI

Trimiteți întrebări magazinului despre acest produs.

* Câmp obligatoriu

  sau  Anulare

Informează

Informații legate de restocare

Blow Off Adaptor pentru N14 Engine pentru

Blow Off Adaptor pentru N14 Engine pentru

Pentru informații legate de disponibilitatea și restocarea produsului vă rugăm completați formularul.

* obigatoriu

  sau  Anulează

FORGE Motorsport - FMDVMCS este un adaptor de tip sandwich care se potrivește între la. solenoidul electric existent și la carcasa turbocompresorului de pe la BMW Mini Cooper S N14 motoare 2007/08(R56/57 *), Peugeot 1.6 turbo motoare așa cum se găsește în la 207 și GTI , 307, 308 și Citroen DS3 , 208 GTI

FMDVMCS este un adaptor de tip sandwich care se potrivește între la. solenoidul electric existent și la carcasa turbocompresorului de pe la BMW Mini Cooper S N14 motoare 2007/08(R56/57 *), Peugeot 1.6 turbo motoare așa cum se găsește în la 207 și GTI , 208 GTI, 307, 308 și Citroen DS3.

Pe aceste motoare, încorporate în la carcasa turbocompresorului, este un instalație de bypass. Aceast permite recircularea aerului de supraalimentare în jurul la turbocompresor de la la partea de supraalimentare înapoi la la partea de admisie.. Aceast calea de recirculare este deschisă și închisă prin intermediul unei conexiuni electrice de la la. managementul motorului, la un solenoid care este montat pe la carcasa turbocompresorului. Pe măsură ce accelerați, paletele la turbocompresorului se rotesc și. presiunea de supraalimentare este crescută, suflând literalmente în la motor cilindri. Depois, quando muda de equipamento, tira-se o pé la acelerador momentaneamente, selecciona-se la próximo equipamento, și acelerar novamente. Ao tirar o pé la acelerador la válvula de acelerador para la motor fecha. Problema aici este că în timpul acestui proces la turbo încă se învârte și la presiunea de supraalimentare pe care o produce nu are unde să se ducă. (Acest este un pic ca și cum ai pune mâna peste un uscător de păr astfel încât la aerul să nu poată ieși) Ceea ce se întâmplă în acest moment este la turbo începe să se blocheze, la paletele de rotație încetinesc (suportând mult stres) și la presiunea de supraalimentare scade. Când deschideți din nou la clapeta de accelerație împingând în jos pe la. accelerator (solicitând mai multă putere) la turbo și-a pierdut din impuls, presiunea de supraalimentare și există este un pauză sau un "Lag" înainte de la motor produce din nou la puterea necesară.

Pentru a combate această pierdere de putere și stresul asupra la turbo, se folosește o supapă de recirculare sau de deviere. Pe la Mini, atunci când la supapa de accelerație se închide, la Mini .span class="tradus">motor de management deschide la cale de recirculare în jurul la turbo. Aceast./span> oferă la aerul de supraalimentare un traseu alternativ și permite la turbocompresor să continue să se învârtă, astfel încât atunci când accelerați din nou să nu existe o perioadă de așteptare sau "lag". Aceast sistemul funcționează bine și este adoptat de aproape toți producătorii de autovehicule la aplicațiile cu motoare turbo pe benzină motor. Singurul dezavantaj al acestui sistem este că un turbocompresor produce căldură (aerul fierbinte care iese dintr-un turbocompresor este răcit prin trecerea lui printr-un intercooler înainte de a intra în la motor).. Cu cât este mai rece la aerul la se produce mai multă putere).Prin recircularea la aerului cald înapoi în la partea de admisie a unui turbo la temperaturile cresc. Aceast. este locul în care își joacă rolul la supapa de evacuare sau Blow Off sau. Prin expulzarea la aerului de supraalimentare în atmosferă în loc să îl recirculați, nu creșteți la temperatura aerului de admisie, dar permiteți la turbo să continue să se rotească. Efectul secundar care este inacceptabil pentru majoritatea producătorilor de vehicule este la zgomotul la supapă care expulzează la aerul.

Prin montarea la FMDVMCS între la solenoidul existent și .span class="translated">la carcasa turbo (aceasta implică îndepărtarea a doar 3 șuruburi) la aerul este redirecționat către atmosferă în loc să fie recirculat. Trebuie remarcat faptul că la motor managementul motor folosește, de asemenea, această supapă pentru a reduce motor puterea atunci când este necesar. Un exemplu în acest sens este reprezentat de la (DSC) sistemul de control dinamic al stabilității. Deși, în mod normal, nu veți auzi acest lucru care se întâmplă, atunci când este montat un adaptor de suflare, este foarte posibil să auziți la aerul expulzat atunci când la DSC funcționează (mergând prea repede într-o curbă pentru exemplu).

 

In The Box
1 x FMDVMCS Adaptor
3 x Șuruburi cu cap de soclu
1 x instrucțiuni
1 x Autocolant Forge

Pentru ca să achiziționați la supapa corectă pentru vehiculul dvs. vă rugăm să consultați tabelul de montare la de mai jos înainte de a comanda.

Product CodeMontarea
FM207VRecirc supapă N14 Motoare Cooper S 2007-10, JCW Cooper S 2007-2012
FMDVR60RRecirc supapă N18 Motoare Cooper S 2011 On, JCW Cooper S 2013 onwards
FMDVMCSBlow Off Adaptor Plate For 2007/8 Cooper S Turbo only
FMDVR56ABlow Off supapă N14 Motoare Cooper S 2007-10, JCW Cooper S 2007-2012
FMDVR60ABlow Off supapă N18 Motoare Cooper S 2011 On, JCW Cooper S 2013 onwards

 

Aceast produsul este disponibil numai în finisaj prelucrat din aliaj.

N14 Engine Mini

Mini R56 Cooper S 1598ccm 174HP 128KW
Mini R56 John Cooper Works 1598ccm 211HP 155KW
Mini R57 Cooper S 1598ccm 174HP 128KW
Mini R57 John Cooper Works 1598ccm 211HP 155KW
Mini Clubman R55 Cooper S 1598ccm 174HP 128KW
Mini Clubman R55 John Cooper Works 1598ccm 192HP 141KW
Mini Clubman R55 John Cooper Works 1598ccm 211HP 155KW

MarcăModelGenerația
CitroënC5
CitroënDS3 (Pre 2016 Only)
MiniSecond generation (R55/R56/R57/R58/R59) (2006–2015)R55 Clubman > Pre LCI 2007-2009 > JCW 1.6 Turbo Petrol (N14/N18)
MiniSecond generation (R55/R56/R57/R58/R59) (2006–2015)R56 Hatchback > Pre LCI 2007-2009 > Cooper S 1.6 Turbo Petrol (N14)
MiniSecond generation (R55/R56/R57/R58/R59) (2006–2015)R56 Hatchback > Pre LCI 2007-2009 > JCW 1.6 Turbo Petrol (N14)
MiniSecond generation (R55/R56/R57/R58/R59) (2006–2015)R57 Convertible > LCI 2010-2014 > JCW 1.6 Turbo Petrol (N14/N18)
Peugeot207

Scrie o recenzie

Scrie o recenzie







  sau  Anulează

Nu ați găsit răspunsul?
Introduceți o nouă întrebare
Aveți o întrebare? Căutați răspunsul.




Recent posts

Colaborare RACES x FURTBOKEM

Lansarea oficială a vânzărilor RACES și FurtBokem merch.
Read more
Bestia de curse Jaguar XE

Jaguar Racing Team Ostrava a prezentat o nouă mașină specială de curse
Read more
Pompa de apă electrică

Crește performanța și previne supraîncălzirea mașinii!
Read more
Omologare FIA 8856-2018

Ce transformări va avea FIA în 2024?
Read more
Combinezoane și echipament de curse

Ce combinezon de curse să alegeți și de ce? Mai multe pe blog...
Read more
Furtunurile din silicon

Furtunurile din silicon reprezintă un înlocuitor ideal pentru furtunurile din cauciuc de apă, vacuum/presiune sau admisie.
Read more
Avantajele și tipurile de radiatoare de ulei

De ce este necesară instalarea unui radiator de ulei? Pe care să îl alegeți? Mai multe pe blog...
Read more
Cum se conectează frâna de mână hidraulică?

Un accesoriu indispensabil pentru fiecare pilot de raliuri și drift.
Read more
Instaforex Loprais Praga Team la Rally Dakar 2024

Suntem un furnizor mândru al echipei Loprais Praga!
Read more

Categorii Producători

Produse vizualizate

Loading...