Cum se procedează cu o reclamație?

  • Clienți ÎNREGISTRAȚI, conectați-vă la contul dumneavoastră și inițiați cererea în secțiunea "RECLAMAȚIE ȘI RETUR".
  • Pentru comenzile FĂRĂ ÎNREGISTRARE depuneți cererea AICI.

Perioada standard de garanție pentru articolele achiziționate din magazinul online race-shop este de 24 de luni. Cu toate acestea, acest lucru nu se aplică în cazul bunurilor folosite și second-hand, care pot fi incluse ocazional în ofertă. Perioada de garanție începe în ziua în care clientul primește bunurile.


Cum se procedează cu returnarea bunurilor achiziționate în termenul de 14 zile?

  • Clienți ÎNREGISTRAȚI, conectați-vă la contul dumneavoastră și inițiați cererea în secțiunea "RECLAMAȚIE ȘI RETUR".
  • Pentru comenzile FĂRĂ ÎNREGISTRARE depuneți cererea AICI.

Consumatorul are dreptul de a se retrage din contractul de vânzare-cumpărare fără a da niciun motiv, în conformitate cu leagea privind protecția consumatorilor în termen de 14 zile de la primirea bunurilor.

Atenție! Perioada de reflecție de 14 zile nu se aplică în cazul următoarelor produse: 

  • produse fabricate la comandă sau personalizate în mod clar (ex. jante făcute la comandă)
  • produse desigilate
  • conturile de colaborare/revânzători

Unde trebuie trimise produsele?

Nu trebuie să vă faceți griji; ne vom ocupa noi de tot. Vom asigura preluarea de către un curier a produselor de la adresa dvs., toate costurile fiind acoperite de noi. Atunci când completați formularul, selectați sau adăugați adresa de la care doriți să fie ridicate produsele.

Vă rugăm să împachetați bine produsele returnate, astfel încât să nu fie deteriorate în timpul transportului. Atunci când returnați produsele, vă recomandăm să le returnați nefolosite, în aceeași stare ca atunci când le-ați primit (inclusiv documentația, accesoriile etc.).

Vânzătorul se obligă să restituie cumpărătorului prețul plătit pentru bunuri în termen de 14 zile calendaristice. Rambursarea va fi trimisă în contul bancar specificat de client pentru comenzile cu plată la livrare sau înapoi în același cont din care a fost efectuată plata pentru comandă. Cu toate acestea, acest lucru nu va avea loc înainte ca consumatorul să ne livreze bunurile sau să ne furnizeze dovada că bunurile au fost trimise sau ridicate. Vă rugăm să rețineți că unele produse trebuie să fie prezente fizic în depozitul nostru pentru verificări de utilizare. Acest lucru poate prelungi timpul de procesare a rambursării, deoarece așteptăm livrarea articolelor de către curieri.


Categorii Producători

Loading...