*575   

King racing

King Racing, cuzineți arbore cotit motor B16A, B17A, B18A/B18B, B18C, B20B, B20Z, K20, K24

Cuzineți palier pentru Honda, motor B16A (1595cc), B17A1 (1678ccm), B18A1/B18B1/B2 (1834ccm), B18C (1797ccm), B20B (1972ccm), B20Z (1972ccm), K20A2/K20Z1 (1998ccm), K24A/K24Z1 (2354ccm), K20A3 (1998ccm). 

New product

La comandă: 10+ buc.

394,20 RON cu TVA

  

611500567346

Cuzineți palier pentru Honda, motor B16A (1595cc), B17A1 (1678ccm), B18A1/B18B1/B2 (1834ccm), B18C (1797ccm), B20B (1972ccm), B20Z (1972ccm), K20A2/K20Z1 (1998ccm), K24A/K24Z1 (2354ccm), K20A3 (1998ccm). 

Compania Racing bearings a fost fondată în anul 1960. În prezent, compania furnizează cuzineți OEM industriei aviatice și auto, unde deține numeroase certificate de calitate.
Combină peste 50 de ani de experiență, standarde de vârf și tehnologii avansate de simulare pentru a obține cele mai bune rezultate. De asemenea, explorează în mod constant noi modalități de a îmbunătăți aceste produse și de a îmbunătăți tehnologia de producție.

Singurul produs al firmei KING sunt cuzineții, orientați exclusiv pe cercetarea, dezvoltarea și producția celor mai buni cuzineți, ceea ce îi face lider în industrie.
Cea mai recentă serie racing XP high performance oferă o structură unică de 3 straturi din cupru pMax Black ™ cu straturi nichelate care este cu 24% mai greu decât orice alt cuzinet cu 3 straturi. Acestea sunt, prin urmare, ideale pentru încărcăturile pe termen lung de ex. pe circuit. Cuzineții sunt compatibili cu toate tipurile de arbori.

 

Înainde de a comanda alegeți tipul exact de cuzinet:

MB5259XPSTDX

MB5259XP - STD standard (fără supradimensionare)

MB5259XP.025 - 0,025

MB5259XP0.25 - supradimensionare 0,25

MB5259XP0.5 - supradimensionare 0,5

 

Dimensiuni

STDX

STD

0.025

0.25

0.5

supradimensionare arbore

0

0

0

-0.25mm

-0,50mm

Diferența în comparație cu originalu

-0,013mm

0

+0,013mm

+0,13mm

+0,25mm

 

Informații tehnice aici.

 

Weight: .341kg

ComponentM5259U/PR / M5259L/PR
Min Crankshaft Diameter2.165 inch / 54.98mm
Max Crankshaft Diameter2.165inch / 55.00mm
Min Housing Diameter2.323 inch / 59.00 mm
Max Housing Diameter2.324 inch / 59.02 mm
Bearing Length0.790 inch / 20.07 mm
Max Wall Thickness0.079 inch / 2.01 mm

Potrivit pentru:

 
  • Honda Accord 7th Gen. (2003.08 - 2008.02) - motor: Honda K24A4 2354cc Inline4 DOHC 4v (2003.08 - 2008.02)
  • Honda Accord 8th Gen. - motor: Honda K24Z2 2354cc Inline4 DOHC 4v (2008.02 - )
  • Honda Accord Euro 7th Gen. - motor: Honda K24A3 2354cc Inline4 DOHC 4v (2003.06 - 2008.06)
  • Honda Civic 6th Gen. - motor: Honda B16A2 1595cc Inline4 DOHC 4v VTEC (1992.01 - 2000.10)
  • Honda CR-V 1st Gen. - motor: Honda B20B3 1973cc Inline4 DOHC 4v (1997.09 - 2001.12)
  • Honda CR-V 2nd Gen. - motor: Honda K24A1 2354cc Inline4 DOHC 4v (2001.12 - 2007.01)
  • Honda CR-V 3rd Gen. - motor: Honda K24Z1 2354cc Inline4 DOHC 4v (2007.01 - )
  • Honda Integra 2nd Gen. - motor: Honda B18A1 1834cc Inline4 DOHC 4v (1989.06 - 1994.12)
  • Honda Integra 2nd Gen. - motor: Honda B18B2 1834cc Inline4 DOHC 4v (1992.05 - 2001.08)
  • Honda Integra 3rd Gen. - motor: Honda B18C2 1797cc Inline4 DOHC 4v VTEC (1993.07 - 2001.08)
  • Honda Integra 3rd Gen. - motor: Honda B18B1 1834cc Inline4 DOHC 4v (1994.01 - 2001.12)
  • Honda Integra 3rd Gen. - motor: Honda B18C7 1797cc Inline4 DOHC 4v VTEC (1999.10 - 2001.08)
  • Honda Integra DC 4th Gen. - motor: Honda K20A3 1998cc Inline4 DOHC 4v (2001.09 - 2006.07)
  • Honda Integra DC 4th Gen. - motor: Honda K20A2 1998cc Inline4 DOHC 4v (2001.08 - 2004.10)
  • Honda Integra DC 4th Gen. - motor: Honda K20Z1 1998cc Inline4 DOHC 4v (2004.10 - 2006.07)
  • motor: Honda B17A1 1678cc Inline4 DOHC 4v
  • motor: Honda B20Z2 1973cc Inline4 DOHC 4v
  • motor: Honda B20B4 1973cc Inline4 DOHC 4v
  • motor: Honda B18C5 1797cc Inline4 DOHC 4v VTEC
  • motor: Honda K24A8 2354cc Inline4 DOHC 4v
  • motor: Honda B16A3 1595cc Inline4 DOHC 4v VTEC
  • motor: Honda B16A1 1595cc Inline4 DOHC 4v VTEC
  • motor: Honda B16A4 1595cc Inline4 DOHC 4v VTEC
  • motor: Honda B16A6 1595cc Inline4 DOHC 4v VTEC
  • motor: Honda B18C1 1797cc Inline4 DOHC 4v VTEC
  • motor: Honda B20B8 1973cc Inline4 DOHC 4v
  • Honda CRX - motor: Honda B16A2 1595cc Inline4 DOHC 4v VTEC

 

Fișa tehnică

TipPrincipale
Anonymous customer
Rated 27.02.2023
Csapágy

Minden rendben volt.

    Scrie o recenzie !

    Scrie o recenzie

    Scrie o recenzie







      sau  Anulează

    Nu ați găsit răspunsul?
    Introduceți o nouă întrebare
    Aveți o întrebare? Căutați răspunsul.




    Recent posts

    Ce se ascunde în spatele porţilor? În culisele RACESHOP

    DJ Lucky Boy a arătat cum se lucrează la noi și a dus obiectivul acolo unde nimeni până acum.
    Read more
    Legați centurile

    Centuri de siguranță care îmbunătățesc siguranța și aspectul vizual al interiorului mașinii dumneavoastră. Destinate utilizării în hobby și pe stradă. 
    Read more
    Ce cadou să aleg pentru un pasionat de tuning?

    Sfaturi de cadouri sub brad!
    Read more
    Garajul Races BMW E63 M6

    Pro-drift BMW E63 M6 pentru sezonul 2023
    Read more
    Plexiclick® - Suport de număr de înmatriculare "invizibil"

    Fabricat în GERMANIA
    Read more
    Mazda RX-7 FD RACE spec.

    TURBO WANKEL
    Read more
    Vopsele auto VHT (Very High Temperature)

    Oferă mașinii tale un aspect personalizat cu vopselele VHT.
    Read more
    Intrarea în lumea tuningului

    Cum să începi cu ușurință să îți modifici mașina fără a fi nevoie de o investiție mare?
    Read more
    SKODA FABIA RS RALLY 2

    Succesorul specialului de raliu
    Read more

    Categorii Producători

    Produse vizualizate

    Loading...