Cuzineți bielă King Racing pentru motor B6, BP, BPD, BP-T, BP-Z3, BP-4W, BP-ZE, ZL-VE, ZM-DE

  

*576   

611500542916

King racing

New product

233,70 RON cu TVA

Temporar indisponibil

Situația de urgență nu afectează expedierea acestui produs.

Cuzineți bielă, produs top american King Racing Series pentru Mazda,, motor B6, BP, BPD, BP-T, BP-Z3, BP-4W, BP-ZE, ZL-VE, ZM-DE.

 Compania Racing bearings a fost fondată în anul 1960. În prezent, compania furnizează cuzineți OEM industriei aviatice și auto, unde deține numeroase certificate de calitate.
Combină peste 50 de ani de experiență, standarde de vârf și tehnologii avansate de simulare pentru a obține cele mai bune rezultate. De asemenea, explorează în mod constant noi modalități de a îmbunătăți aceste produse și de a îmbunătăți tehnologia de producție.

Singurul produs al firmei KING sunt cuzineții, orientați exclusiv pe cercetarea, dezvoltarea și producția celor mai buni cuzineți, ceea ce îi face lider în industrie.
Cea mai recentă serie racing XP high performance oferă o structură unică de 3 straturi din cupru pMax Black ™ cu straturi nichelate care este cu 24% mai greu decât orice alt cuzinet cu 3 straturi. Acestea sunt, prin urmare, ideale pentru încărcăturile pe termen lung de ex. pe circuit. Cuzineții sunt compatibili cu toate tipurile de arbori.

 

Înainde de a comanda alegeți tipul exact de cuzinet:

CR4002XP STDX

CR4002XP - STD standard (fără supradimensionare)

CR4002XP.025

CR4002XP0.25 - supradimensionare 0,25

CR4002XP0.5 - supradimensionare 0,50

 

Dimensiuni

STDX

STD

0.025

0.25

0.5

supradimensionare arbore

0

0

0

-0.25mm

-0,50mm

Diferența în comparație cu originalu

-0,013mm

0

+0,013mm

+0,13mm

+0,25mm

 

Informații tehnice aici.

 

Weight: .132kg

ComponentC4002-PR
Min Crankshaft Diameter1.769 inch / 44.94mm
Max Crankshaft Diameter1.770inch / 44.96mm
Min Housing Diameter1.890 inch / 48.00 mm
Max Housing Diameter1.890 inch / 48.02 mm
Bearing Length0.669 inch / 16.99 mm
Max Wall Thickness0.059 inch / 1.51 mm

Ložiská pasujú na:

  • Ford Laser KC - motor: Mazda B6 1597cc Inline4 SOHC 2v (1985.10 - 1994.12)
  • Ford Laser KC - motor: Mazda B6F 1597cc Inline4 SOHC 2v (1985.01 - 1998.08)
  • Ford Laser KE - motor: Mazda B6T 1597cc Inline4 DOHC 4v Turbo (1988.01 - 1994.11)
  • Ford Laser KF - motor: Mazda BP 1840cc Inline4 SOHC 4v (1987.10 - 1994.10)
  • Ford Laser KF - motor: Mazda BP-T 1840cc Inline4 DOHC 4v Turbo (1987.04 - 1993.12)
  • Ford Laser KH - motor: Mazda BPD 1840cc Inline4 DOHC 4v (1989.10 - 1999.12)
  • Ford Laser KL (KJ II) - motor: Mazda B6D 1597cc Inline4 DOHC 4v (1985.01 - 1999.02)
  • Ford Laser KN - motor: Ford 1598cc ZMD Inline4 DOHC 4v (1998.06 - 2002.10)
  • Mazda MX-5 NA Series II - motor: Mazda BP-ZE 1840cc Inline4 DOHC 4v (1993.11 - 1997.12)
  • Mazda MX-5 NB - motor: Mazda BP-4W 1840cc Inline4 DOHC 4v (1998.03 - 2000.10)
  • Mazda MX-5 NB Series II - motor: Mazda BP-Z3 1840cc Inline4 DOHC VVT 4v (2000.10 - 2005.12)
  • Mazda MX-5 NB Series II - motor: Mazda BP-Z3 1840cc Inline4 DOHC VVT 4v Turbo (2002.01 - 2005.12)
  • motor: Mazda B6-2E/B6-ME 1597cc Inline4 SOHC 4v
  • motor: Mazda ZL-VE 1498cc Inline4 DOHC 4v
  • motor: Mazda ZM-DE 1598cc Inline4 DOHC 4v
  • Ford Laser KM (KJ III) - motor: Mazda BPD 1840cc Inline4 DOHC 4v
  • Ford Laser KM (KJ III) - motor: Mazda B6D 1597cc Inline4 DOHC 4v
  • Mazda 323 BF Series 1 - motor: Mazda B6 1597cc Inline4 SOHC 2v
  • Mazda 323 BF Series 1 - motor: Mazda B6F 1597cc Inline4 SOHC 2v
  • Mazda 323 BF Series 2 - motor: Mazda B6T 1597cc Inline4 DOHC 4v Turbo
  • Mazda 323 BG Series 2 - motor: Mazda BP 1840cc Inline4 SOHC 4v
  • Mazda 323 BJ - motor: Ford 1598cc ZMD Inline4 DOHC 4v
  • Ford Capri SA - motor: Mazda B6 1597cc Inline4 SOHC 2v
  • Ford Capri SA - motor: Mazda B6T 1597cc Inline4 DOHC 4v Turbo
  • Ford Laser KJ - motor: Mazda BPD 1840cc Inline4 DOHC 4v
  • Ford Laser KJ - motor: Mazda B6D 1597cc Inline4 DOHC 4v
  • Ford Laser KQ - motor: Ford 1598cc ZMD Inline4 DOHC 4v
  • Ford Meteor GC - motor: Mazda B6F 1597cc Inline4 SOHC 2v
  • Mazda 323 BG Series 1 - motor: Mazda BP 1840cc Inline4 SOHC 4v
  • Ford Capri SA II - motor: Mazda B6T 1597cc Inline4 DOHC 4v Turbo

 

 

Fișa tehnică

TipCuzineți bielă

Accesorii

    Scrie o recenzie

    Scrie o recenzie







      sau  Anulează

    Aveți o întrebare? Căutați răspunsul.

    Nu ați găsit răspunsul?
    Introduceți o nouă întrebare





    30 alte produse în aceeași categorie:

    Categorii Producători

    Recenzii

    Super 

    Un V-band foarte bun!

    Super 

    raport pret calitate excelent!

    Furtun combustibil SEMPERIT 10mm 

    FURTUN DE CALITATE, FOARTE REZISTENT, NICI O DIFERENTA INTRE ORIGINAL SI...

    Top 

    Raport calitate pret super bun !

    ok 

    material de calitare recomand

    It works, but.. 

    It works, but I would not buy again.. I would go and buy the Mocal instead....

    Could be OK.. 

    I purchased 2 of this. One was great and one was leaking... so 50-50 chance...

    Very good! 

    Nice and solid, perfect!

    ROBERT 

    SUPER !!!

    Cele mai cumpărate

    Loading...