*577   

King racing

King Racing, cuzineți arbore cotit motor B6, BP, BPD, BP-T, BP-Z3, BP-4W, BP-ZE, ZL-VE, ZM-DE

Cuzineți palier pentru Mazda,, motor B6, BP, BPD, BP-T, BP-Z3, BP-4W, BP-ZE, ZL-VE, ZM-DE.

New product

În stoc: 1 buc.

Atenție: Ultimele buc în stoc!

La dvs acasă: 22. 4.

297,60 RON cu TVA

-10%

330,70 RON cu TVA

  

611500542961

Întrebări

Întrebări

King Racing, cuzineți arbore cotit motor B6, BP, BPD, BP-T, BP-Z3, BP-4W, BP-ZE, ZL-VE, ZM-DE

King Racing, cuzineți arbore cotit motor B6, BP, BPD, BP-T, BP-Z3, BP-4W, BP-ZE, ZL-VE, ZM-DE

Cuzineți palier pentru Mazda,, motor B6, BP, BPD, BP-T, BP-Z3, BP-4W, BP-ZE, ZL-VE, ZM-DE.

Trimiteți întrebări magazinului despre acest produs.

* Câmp obligatoriu

  sau  Anulare

Informează

Informații legate de restocare

King Racing, cuzineți arbore cotit motor B6, BP, BPD, BP-T, BP-Z3, BP-4W, BP-ZE, ZL-VE, ZM-DE

King Racing, cuzineți arbore cotit motor B6, BP, BPD, BP-T, BP-Z3, BP-4W, BP-ZE, ZL-VE, ZM-DE

Pentru informații legate de disponibilitatea și restocarea produsului vă rugăm completați formularul.

* obigatoriu

  sau  Anulează

Cuzineți palier pentru Mazda,, motor B6, BP, BPD, BP-T, BP-Z3, BP-4W, BP-ZE, ZL-VE, ZM-DE.

Compania Racing bearings a fost fondată în anul 1960. În prezent, compania furnizează cuzineți OEM industriei aviatice și auto, unde deține numeroase certificate de calitate.
Combină peste 50 de ani de experiență, standarde de vârf și tehnologii avansate de simulare pentru a obține cele mai bune rezultate. De asemenea, explorează în mod constant noi modalități de a îmbunătăți aceste produse și de a îmbunătăți tehnologia de producție.

Singurul produs al firmei KING sunt cuzineții, orientați exclusiv pe cercetarea, dezvoltarea și producția celor mai buni cuzineți, ceea ce îi face lider în industrie.
Cea mai recentă serie racing XP high performance oferă o structură unică de 3 straturi din cupru pMax Black ™ cu straturi nichelate care este cu 24% mai greu decât orice alt cuzinet cu 3 straturi. Acestea sunt, prin urmare, ideale pentru încărcăturile pe termen lung de ex. pe circuit. Cuzineții sunt compatibili cu toate tipurile de arbori.

 

Înainde de a comanda alegeți tipul exact de cuzinet:

MB5304XP STDX

MB5304XP - STD standard (fără supradimensionare)

MB5304XP.025 - 0,025

MB5304XP0.25 - supradimensionare 0,25

MB5304XP0.5 - supradimensionare 0,50

 

 

Dimensiuni

STDX

STD

0.025

0.25

0.5

supradimensionare arbore

0

0

0

-0.25mm

-0,50mm

Diferența în comparație cu originalu

-0,013mm

0

+0,013mm

+0,13mm

+0,25mm

 

Informații tehnice aici.

 

Potrivit pentru:

  • Ford Festiva WD - motor: Mazda B5-MI 1498cc Inline4 SOHC 4v (1990.01 - 2002.12)
  • Ford Festiva WD - motor: Mazda B3 1323cc Inline4 SOHC 2v (1986.12 - 1999.12)
  • Ford Festiva WF - motor: Mazda B5 1498cc Inline4 SOHC 2v (1986.12 - 2001.04)
  • Ford Laser KC - motor: Mazda B6 1597cc Inline4 SOHC 2v (1985.10 - 1994.12)
  • Ford Laser KC - motor: Mazda B6F 1597cc Inline4 SOHC 2v (1985.01 - 1998.08)
  • Ford Laser KE - motor: Mazda B6T 1597cc Inline4 DOHC 4v Turbo (1988.01 - 1994.11)
  • Ford Laser KF - motor: Mazda BP 1840cc Inline4 SOHC 4v (1987.10 - 1994.10)
  • Ford Laser KF - motor: Mazda BP-T 1840cc Inline4 DOHC 4v Turbo (1987.04 - 1993.12)
  • Ford Laser KH - motor: Mazda BPD 1840cc Inline4 DOHC 4v (1989.10 - 1999.12)
  • Ford Laser KL (KJ II) - motor: Mazda B6D 1597cc Inline4 DOHC 4v (1985.01 - 1999.02)
  • Ford Laser KN - motor: Ford 1598cc ZMD Inline4 DOHC 4v (1998.06 - 2002.10)
  • Kia Mentor S2 - motor: Mazda B5-ME 1498cc Inline4 SOHC 4v (1992.01 - 2002.12)
  • Kia Rio BC - motor: Kia A5D 1493cc Inline4 DOHC 4v (2000.01 - 2005.12)
  • Mazda 121 DB Series 2 - motor: Mazda B3-MI 1323cc Inline4 SOHC 4v (1990.11 - 2002.12)
  • Mazda MX-5 NA Series II - motor: Mazda BP-ZE 1840cc Inline4 DOHC 4v (1993.11 - 1997.12)
  • Mazda MX-5 NB - motor: Mazda BP-4W 1840cc Inline4 DOHC 4v (1998.03 - 2000.10)
  • Mazda MX-5 NB Series II - motor: Mazda BP-Z3 1840cc Inline4 DOHC VVT 4v (2000.10 - 2005.12)
  • Mazda MX-5 NB Series II - motor: Mazda BP-Z3 1840cc Inline4 DOHC VVT 4v Turbo (2002.01 - 2005.12)
  • motor: Mazda B6-2E/B6-ME 1597cc Inline4 SOHC 4v
  • motor: Mazda B1 1138cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Mazda B3 1323cc Inline4 DOHC 4v
  • motor: Mazda ZL-VE 1498cc Inline4 DOHC 4v
  • motor: Mazda Z5-DE 1489cc Inline4 DOHC 4v
  • motor: Mazda ZM-DE 1598cc Inline4 DOHC 4v
  • Ford Laser KM (KJ III) - motor: Mazda BPD 1840cc Inline4 DOHC 4v
  • Ford Laser KM (KJ III) - motor: Mazda B6D 1597cc Inline4 DOHC 4v
  • Kia Mentor - motor: Mazda B5 1498cc Inline4 SOHC 2v
  • Mazda 121 DA - motor: Mazda B3 1323cc Inline4 SOHC 2v
  • Mazda 121 DB Series 3 - motor: Mazda B5-MI 1498cc Inline4 SOHC 4v
  • Mazda 121 DB Series 3 - motor: Mazda B3-MI 1323cc Inline4 SOHC 4v
  • Ford Laser KQ - motor: Ford 1598cc ZMD Inline4 DOHC 4v
  • Ford Meteor GC - motor: Mazda B6F 1597cc Inline4 SOHC 2v
  • Mazda 121 Metro DW Series 1 - motor: Mazda B5-MI 1498cc Inline4 SOHC 4v
  • Mazda 121 Metro DW Series 1 - motor: Mazda B3-MI 1323cc Inline4 SOHC 4v
  • Mazda 323 BG Series 1 - motor: Mazda BP 1840cc Inline4 SOHC 4v
  • Ford Capri SA II - motor: Mazda B6T 1597cc Inline4 DOHC 4v Turbo
  • Ford Capri SA II - motor: Mazda B6D 1597cc Inline4 DOHC 4v
  • Ford Festiva WB - motor: Mazda B3 1323cc Inline4 SOHC 2v
  • Ford Laser KE2 - motor: Mazda B6 1597cc Inline4 SOHC 2v
  • Mazda 121 Metro DW Series 2 - motor: Mazda B5-MI 1498cc Inline4 SOHC 4v
  • Mazda 121 Metro DW Series 2 - motor: Mazda B3-MI 1323cc Inline4 SOHC 4v
  • Mazda 323 BJ II - motor: Ford 1598cc ZMD Inline4 DOHC 4v
  • Ford Capri SC - motor: Mazda B6T 1597cc Inline4 DOHC 4v Turbo
  • Ford Capri SC - motor: Mazda B6D 1597cc Inline4 DOHC 4v
  • Mazda 121 DB Series 1 - motor: Mazda B3-MI 1323cc Inline4 SOHC 4v
  • Mazda 323 BW - motor: Mazda B6 1597cc Inline4 SOHC 2v
  • Ford Capri SE - motor: Mazda B6T 1597cc Inline4 DOHC 4v Turbo
  • Ford Capri SE - motor: Mazda B6D 1597cc Inline4 DOHC 4v
  • Mazda MX-5 NA - motor: Mazda B6D 1597cc Inline4 DOHC 4v

 

 

 

Kompletný katalóg King Racing ložísk si môžete stiahnuť tu.

 

Fișa tehnică

TipPrincipale

Scrie o recenzie

Scrie o recenzie







  sau  Anulează

Nu ați găsit răspunsul?
Introduceți o nouă întrebare
Aveți o întrebare? Căutați răspunsul.




Recent posts

UNIX AMTS 2024

Prima oprire la expozițiile din acest an - Hungexpo Budapesta
Read more
Colaborare RACES x FURTBOKEM

Lansarea oficială a vânzărilor RACES și FurtBokem merch.
Read more
Bestia de curse Jaguar XE

Jaguar Racing Team Ostrava a prezentat o nouă mașină specială de curse
Read more
Pompa de apă electrică

Crește performanța și previne supraîncălzirea mașinii!
Read more
Omologare FIA 8856-2018

Ce transformări va avea FIA în 2024?
Read more
Combinezoane și echipament de curse

Ce combinezon de curse să alegeți și de ce? Mai multe pe blog...
Read more
Furtunurile din silicon

Furtunurile din silicon reprezintă un înlocuitor ideal pentru furtunurile din cauciuc de apă, vacuum/presiune sau admisie.
Read more
Avantajele și tipurile de radiatoare de ulei

De ce este necesară instalarea unui radiator de ulei? Pe care să îl alegeți? Mai multe pe blog...
Read more
Cum se conectează frâna de mână hidraulică?

Un accesoriu indispensabil pentru fiecare pilot de raliuri și drift.
Read more

Categorii Producători

Produse vizualizate

Loading...