Cuzineți bielă, produs top american King Racing Series pentru Opel, motor 1.6L, 1.8L, 2.0L, 2.2L, 2.4L.
Compania Racing bearings a fost fondată în anul 1960. În prezent, compania furnizează cuzineți OEM industriei aviatice și auto, unde deține numeroase certificate de calitate.
Combină peste 50 de ani de experiență, standarde de vârf și tehnologii avansate de simulare pentru a obține cele mai bune rezultate. De asemenea, explorează în mod constant noi modalități de a îmbunătăți aceste produse și de a îmbunătăți tehnologia de producție.
Singurul produs al firmei KING sunt cuzineții, orientați exclusiv pe cercetarea, dezvoltarea și producția celor mai buni cuzineți, ceea ce îi face lider în industrie.
Cea mai recentă serie racing XP high performance oferă o structură unică de 3 straturi din cupru pMax Black ™ cu straturi nichelate care este cu 24% mai greu decât orice alt cuzinet cu 3 straturi. Acestea sunt, prin urmare, ideale pentru încărcăturile pe termen lung de ex. pe circuit. Cuzineții sunt compatibili cu toate tipurile de arbori.
Înainde de a comanda alegeți tipul exact de cuzinet:
CR4017XP STDX
CR4017XP - STD standard (fără supradimensionare)
CR4017XP.025 - 0,025
CR4017XP0.25 - supradimensionare 0,25
CR4017XP0.5 - supradimensionare 0,50
Dimensiuni | STDX | STD | 0.025 | 0.25 | 0.5 |
supradimensionare arbore | 0 | 0 | 0 | -0.25mm | -0,50mm |
Diferența în comparație cu originalu | -0,013mm | 0 | +0,013mm | +0,13mm | +0,25mm |
Informații tehnice aici.
Weight: .167kg
Component | C4017-PR / C 421L-PR |
Min Crankshaft Diameter | 1.928 inch / 48.97mm |
Max Crankshaft Diameter | 1.929inch / 48.99mm |
Min Housing Diameter | 2.047 inch / 52.00 mm |
Max Housing Diameter | 2.048 inch / 52.01 mm |
Bearing Length | 0.760 inch / 19.30 mm |
Max Wall Thickness | 0.059 inch / 1.50 mm |
Ložiská pasujú na:
- Daewoo Espero - motor: Daewoo C20LE 1998cc Inline4 SOHC 2v (1995.03 - 1997.08)
- Daewoo Leganza 2.2 - motor: Daewoo T22SED 2198cc Inline4 DOHC 4v (1999.04 - 2002.12)
- Daewoo Leganza SX - motor: Daewoo C20SED 1998cc Inline4 DOHC 4v (1997.08 - 1999.04)
- Daewoo Nubira J100 - motor: Holden X20SED 1998cc Inline4 DOHC 4v (1997.07 - 2003.12)
- Holden Astra AH (2004.10 - 2009.04) - motor: Holden Z18XE 1796cc Inline4 DOHC 4v Non VVT (2000.11 - )
- Holden Astra LD - motor: Holden 1598cc 16LF Family II Gen1 Inline4 SOHC 2v (1982.01 - 1991.09)
- Holden Astra LD - motor: Holden 1796cc 18LE Family II Gen 2 Inline4 SOHC 2v (1987.01 - 1991.09)
- Holden Astra TR - motor: Holden X20XEV 1998cc Inline4 DOHC 4v (1995.01 - 1999.12)
- Holden Astra TR - motor: Holden C18SEL 1799cc Inline4 DOHC 4v (1995.01 - 1998.12)
- Holden Astra TS - motor: Holden X18XE 1796cc Inline4 DOHC 4v (1998.08 - 2001.10)
- Holden Astra TS - motor: Holden Z20LET 1998cc Inline4 DOHC 4v Turbo (2003.05 - )
- Holden Calibra YE - motor: Holden C20XE 1998cc Inline4 DOHC 4v (1991.10 - 1997.10)
- Holden Calibra YE - motor: Holden C20LET 1998cc Inline4 DOHC 4v Turbo (1994.07 - 1997.11)
- Holden Calibra YE - motor: Holden C20NE 1998cc Inline4 SOHC 2v (1991.10 - 1997.12)
- Holden Camira JB - motor: Holden 1598cc 16JH Family II Gen1 Inline4 SOHC 2v (1982.01 - 1987.03)
- Holden Camira JD - motor: Holden 1796cc 18JC Family II Gen 2 Inline4 SOHC 2v (1986.01 - 1987.03)
- Holden Camira JD - motor: Holden 1796cc 18JU Family II Gen1 Inline4 SOHC 2v (1984.11 - 1987.03)
- Holden Camira JE - motor: Holden 1998cc 20JD Family II Gen 2 Inline4 SOHC 2v (1987.04 - 1989.08)
- Holden Frontera M7 - motor: Holden X20SE 1998cc Inline4 SOHC 2v (1995.01 - 2000.12)
- Holden Frontera MX - motor: Holden X22SE 2198cc Inline4 DOHC 4v (1999.02 - 2002.11)
- Holden Rodeo RA - motor: Holden C24SE 2405cc Inline4 SOHC 2v (2003.02 - )
- Holden Rodeo TF/R9 - motor: Holden C22NE 2198cc Inline4 SOHC 2v (1998.06 - 2003.02)
- Holden Vectra JR - motor: Holden C20SEL 1998cc Inline4 DOHC 4v (1997.06 - 2000.08)
- Holden Vectra JS - motor: Holden C22SEL 2198cc Inline4 DOHC 4v (1997.06 - 2003.02)
- motor: Opel 18E 1796cc Inline4 SOHC 2v
- motor: Opel C20LET 1998cc Inline4 DOHC 4v Turbo
- motor: Opel C20NE 1998cc Inline4 SOHC 2v
- motor: Opel X20SE 1998cc Inline4 DOHC 4v
- motor: Opel C20XE 1998cc Inline4 DOHC 4v
- motor: Opel X20XEV 1998cc Inline4 DOHC 4v
- motor: Opel 18S 1796cc Inline4 SOHC 2v
- motor: Opel 18SE/SEH 1796cc Inline4 SOHC 2v
- motor: Opel 18SV 1796cc Inline4 SOHC 2v
- motor: Opel X18XE 1796cc Inline4 DOHC 4v
- motor: Opel C18XE/XEL 1796cc Inline4 DOHC 4v
- motor: Opel C18NZ 1796cc Inline4 SOHC 2v
- motor: Opel C18NT 1796cc Inline4 SOHC 2v
- motor: Opel C18NE/NV 1796cc Inline4 SOHC 2v
- motor: Opel E18NV/NVR 1796cc Inline4 SOHC 2v
- motor: Opel S18NV 1796cc Inline4 SOHC 2v
- motor: Opel 20SE/SEH 1998cc Inline4 SOHC 2v
- motor: Opel 20SER 1998cc Inline4 SOHC 2v
- motor: Opel 20XE 1998cc Inline4 DOHC 4v
- motor: Opel C22SEL 2198cc Inline4 DOHC 4v
- motor: Opel X22XE 2198cc Inline4 DOHC 4v
- motor: Opel Y22SE 2198cc Inline4 DOHC 4v
- motor: Pontiac 110ci (1.8L) VIN 0 Inline4 SOHC 2v
- motor: Pontiac 110ci (1.8L) VIN J Inline4 SOHC 2v Turbo
- motor: Pontiac 122ci (2.0L) VIN H/K Inline4 SOHC 2v
- motor: Pontiac 122ci (2.0L) VIN M Inline4 SOHC 2v Turbo
- Daewoo Nubira J150 - motor: Holden X20SED 1998cc Inline4 DOHC 4v
- Holden Tigra - motor: Holden Z18XE 1796cc Inline4 DOHC 4v Non VVT
- Holden Vectra JS II - motor: Holden C22SEL 2198cc Inline4 DOHC 4v
- Nissan Pulsar N13 - motor: Holden 1598cc 16LF Family II Gen1 Inline4 SOHC 2v
- Nissan Pulsar N13 - motor: Holden 1796cc 18LE Family II Gen 2 Inline4 SOHC 2v
- Nissan Pulsar N13 Series II - motor: Holden 1598cc 16LF Family II Gen1 Inline4 SOHC 2v
- Nissan Pulsar N13 Series II - motor: Holden 1796cc 18LE Family II Gen 2 Inline4 SOHC 2v