Cuzineți arbore cotit King Racing pentru motor EJ18, EJ20D, EJ20E, EJ205, EJ20G, EJ20T, EJ20TT, EJ22E, EJ25T

  

*598   

611500543364

King racing

New product

415,00 RON cu TVA

-10%

461,10 RON cu TVA

În stoc: 1 buc.
Pe stoc la furnizor: >5 buc.
Situația de urgență nu afectează livrarea acestui produs.

Cuzineți palier / arbore cotit King Racing Series pentru Subaru, motor EJ18E (1820ccm) EJ20D, EJ20E (1994ccm), EJ205, EJ20G, EJ20T, EJ20TT, EJ22E, EJ22EZ, EJ25T (cu axial în poziția 5). 

Compania Racing bearings a fost fondată în anul 1960. În prezent, compania furnizează cuzineți OEM industriei aviatice și auto, unde deține numeroase certificate de calitate.
Combină peste 50 de ani de experiență, standarde de vârf și tehnologii avansate de simulare pentru a obține cele mai bune rezultate. De asemenea, explorează în mod constant noi modalități de a îmbunătăți aceste produse și de a îmbunătăți tehnologia de producție.

Singurul produs al firmei KING sunt cuzineții, orientați exclusiv pe cercetarea, dezvoltarea și producția celor mai buni cuzineți, ceea ce îi face lider în industrie.
Cea mai recentă serie racing XP high performance oferă o structură unică de 3 straturi din cupru pMax Black ™ cu straturi nichelate care este cu 24% mai greu decât orice alt cuzinet cu 3 straturi. Acestea sunt, prin urmare, ideale pentru încărcăturile pe termen lung de ex. pe circuit. Cuzineții sunt compatibili cu toate tipurile de arbori.

 

Înainde de a comanda alegeți tipul exact de cuzinet:

MB5382XPG STDX

MB5382XPG - STD standard (fără supradimensionare)

MB5382XPG.026 - 0,026

MB5382XPG0.25 - supradimensionare 0,25

MB5382XPG0.5 - supradimensionare 0,50

 

S uložením axiálneho ložiska na 5. pozícii.

 

Dimensiuni

STDX

STD

0.025

0.25

0.5

supradimensionare arbore

0

0

0

-0.25mm

-0,50mm

Diferența în comparație cu originalu

-0,013mm

0

+0,013mm

+0,13mm

+0,25mm

 

Informații tehnice aici.

 

Weight: .387kg

ComponentF5382/PRG
Min Crankshaft Diameter2.362 inch / 59.99mm
Max Crankshaft Diameter2.362inch / 60.00mm
Min Housing Diameter2.520 inch / 64.00 mm
Max Housing Diameter2.521 inch / 64.02 mm
Bearing Length0.902 inch / 22.92 mm
Max Wall Thickness0.079 inch / 2.01 mm
ComponentM5382/1PRG
Min Crankshaft Diameter2.362 inch / 59.99mm
Max Crankshaft Diameter2.362inch / 60.00mm
Min Housing Diameter2.520 inch / 64.00 mm
Max Housing Diameter2.521 inch / 64.02 mm
Bearing Length0.748 inch / 19.00 mm
Max Wall Thickness0.079 inch / 2.01 mm
ComponentM5382/2PRG
Min Crankshaft Diameter2.362 inch / 59.99mm
Max Crankshaft Diameter2.362inch / 60.00mm
Min Housing Diameter2.520 inch / 64.00 mm
Max Housing Diameter2.521 inch / 64.02 mm
Bearing Length0.595 inch / 15.12 mm
Max Wall Thickness0.079 inch / 2.01 mm

Potrivite pentru:

  • Subaru Forester SF - motor: Subaru EJ205 1994cc Flat4 DOHC 4v Turbo
  • Subaru Forester SF - motor: Subaru EJ20E 1994cc Flat4 SOHC 4v (1996.03 - )
  • Subaru Forester SF - motor: Subaru EJ20G 1994cc Flat4 DOHC 4v Turbo (1991.09 - 2005.09)
  • Subaru Impreza GC/GF - motor: Subaru EJ18E 1820cc Flat4 SOHC 4v (1993.01 - 1996.12)
  • Subaru Impreza GE/GH/GR - motor: Subaru EJ20D 1994cc Flat4 DOHC 4v (1989.01 - )
  • Subaru Impreza WRX GC/GF - motor: Subaru EJ20T 1994cc Flat4 DOHC 4v Turbo (1989.01 - 1998.12)
  • Subaru Liberty 2nd Gen. - motor: Subaru EJ22E 2212cc Flat4 SOHC 4v (1989.01 - 1999.03)
  • Subaru Liberty 2nd Gen. - motor: Subaru EJ25D 2457cc Flat4 DOHC 4v (1996.01 - )
  • Subaru Liberty 3rd Gen. - motor: Subaru EJ20TT 1994cc Flat4 DOHC 4v Twin Turbo (1993.01 - 2003.12)
  • Subaru Liberty 3rd Gen. - motor: Subaru EJ25 2457cc Flat4 SOHC 4v (1999.01 - )
  • Subaru Liberty 4th Gen. - motor: Subaru EJ25T 2457cc Flat4 DOHC 4v Turbo (2003.08 - )
  • motor: Subaru EJ22T 2212cc Flat4 SOHC 4v Turbo
  • motor: Subaru EJ22G 2212cc Flat4 DOHC 4v Turbo
  • motor: Subaru EJ22EZ 2212cc Flat4 SOHC 4v
  • Subaru Impreza GD/GG - motor: Subaru EJ20E 1994cc Flat4 SOHC 4v
  • Subaru Impreza GD/GG - motor: Subaru EJ25 2457cc Flat4 SOHC 4v
  • Subaru Impreza WRX GD/GG - motor: Subaru EJ20G 1994cc Flat4 DOHC 4v Turbo
  • Subaru Liberty 1st Gen. - motor: Subaru EJ20T 1994cc Flat4 DOHC 4v Turbo
  • Subaru Liberty 1st Gen. - motor: Subaru EJ22E 2212cc Flat4 SOHC 4v
  • Subaru Liberty 5th Gen. - motor: Subaru EJ25T 2457cc Flat4 DOHC 4v Turbo
  • Subaru Outback 2nd Gen. - motor: Subaru EJ25D 2457cc Flat4 DOHC 4v
  • Subaru Forester SG - motor: Subaru EJ25 2457cc Flat4 SOHC 4v
  • Subaru Forester SG - motor: Subaru EJ25T 2457cc Flat4 DOHC 4v Turbo
  • Subaru Impreza GD/GG Series II - motor: Subaru EJ20E 1994cc Flat4 SOHC 4v
  • Subaru Impreza WRX GD/GG Series II - motor: Subaru EJ20G 1994cc Flat4 DOHC 4v Turbo
  • Subaru Forester SH - motor: Subaru EJ25 2457cc Flat4 SOHC 4v
  • Subaru Forester SH - motor: Subaru EJ25T 2457cc Flat4 DOHC 4v Turbo
  • Subaru Impreza GD/GG Series III - motor: Subaru EJ20E 1994cc Flat4 SOHC 4v
  • Subaru Impreza WRX GD/GG Series III - motor: Subaru EJ25T 2457cc Flat4 DOHC 4v Turbo
  • Subaru Liberty Exiga - motor: Subaru EJ25 2457cc Flat4 SOHC 4v

 

 

Fișa tehnică

TipPrincipale

Scrie o recenzie

Scrie o recenzie







  sau  Anulează

Aveți o întrebare? Căutați răspunsul.

Nu ați găsit răspunsul?
Introduceți o nouă întrebare





30 alte produse în aceeași categorie:

Categorii Producători

Produse vizualizate

Recenzii

Produs bun, livrare rapida 

E confortabil, arata bine. Ar fi fost ok daca adaptorul era mai lung. Pentru...

Super 

Coletul a ajuns foarte repede. Super mulțumit de produs.

OK 

Bavetele nu vin ca in fotografie, una din laturi este taiata, nu sunt...

Chevrolet Spark M200/M250 

Sunet foarte agresiv, accelerație îmbunătățită, instrucțiunile de montare...

Calitate/pret foarte OK 

Cred ca am montat pompa aceasta pe cel putin 3 masini pana acum fara sa am...

Produs foarte ok. 

Foarte seriosi am comandat si a ajuns repede si ok. Promoții

Comfortabile si un pret bun 

Pentru hobby sunt numai bune, Materialul are o textura placuta, si pe podul...

E bun 

L-am montat,sunt destul de multumit de el,poate daca furtunul ar fi mai bun...

Cele mai cumpărate

Loading...