Atenție, personalul nostru de asistență pentru clienți nu va fi disponibil. Ne vom relua operațiunile normale în data de 02.04.24 și vom fi gata să vă ajutăm cu orice întrebare. În această perioadă, comenzile pot fi plasate prin intermediul site-ului nostru. Echipa Race-Shop

*612   

King racing

King Racing, cuzineți bielă motor 1.6L Citroen/Peugeot

Cuzineți bielă, produs top american King Racing Series pentru Citroen/Peugeot , motor 1.6L 

New product

În stoc: 1 buc.
La comandă : 10+buc.

Atenție: Ultimele buc în stoc!

La dvs acasă: 2. 4.

267,30 RON cu TVA

-10%

297,00 RON cu TVA

  

611500559310

Întrebări

Întrebări

King Racing, cuzineți bielă motor 1.6L Citroen/Peugeot

King Racing, cuzineți bielă motor 1.6L Citroen/Peugeot

Cuzineți bielă, produs top american King Racing Series pentru Citroen/Peugeot , motor 1.6L 

Trimiteți întrebări magazinului despre acest produs.

* Câmp obligatoriu

  sau  Anulare

Informații legate de restocare

King Racing, cuzineți bielă motor 1.6L Citroen/Peugeot

King Racing, cuzineți bielă motor 1.6L Citroen/Peugeot

Pentru informații legate de disponibilitatea și restocarea produsului vă rugăm completați formularul.

* obigatoriu

  sau  Anulează

Cuzineți bielă, produs top american King Racing Series pentru Citroen/Peugeot , motor 1.6L 

Compania Racing bearings a fost fondată în anul 1960. În prezent, compania furnizează cuzineți OEM industriei aviatice și auto, unde deține numeroase certificate de calitate.
Combină peste 50 de ani de experiență, standarde de vârf și tehnologii avansate de simulare pentru a obține cele mai bune rezultate. De asemenea, explorează în mod constant noi modalități de a îmbunătăți aceste produse și de a îmbunătăți tehnologia de producție.

Singurul produs al firmei KING sunt cuzineții, orientați exclusiv pe cercetarea, dezvoltarea și producția celor mai buni cuzineți, ceea ce îi face lider în industrie.
Cea mai recentă serie racing XP high performance oferă o structură unică de 3 straturi din cupru pMax Black ™ cu straturi nichelate care este cu 24% mai greu decât orice alt cuzinet cu 3 straturi. Acestea sunt, prin urmare, ideale pentru încărcăturile pe termen lung de ex. pe circuit. Cuzineții sunt compatibili cu toate tipurile de arbori.

 

Înainde de a comanda alegeți tipul exact de cuzinet:

CR4493XP STDX

CR4493XP - STD standard (fără supradimensionare)

CR4493XP0.3 - supradimensionare 0,30

CR4493XP0.5 - supradimensionare 0,50

 

Dimensiuni

STDX

STD

0.025

0.25

0.5

supradimensionare arbore

0

0

0

-0.25mm

-0,50mm

Diferența în comparație cu originalu

-0,013mm

0

+0,013mm

+0,13mm

+0,25mm

 

Informații tehnice aici.

 

Weight: .194kg

ComponentC4493-PR
Min Crankshaft Diameter1.771 inch / 44.98mm
Max Crankshaft Diameter1.771inch / 44.99mm
Min Housing Diameter1.916 inch / 48.65 mm
Max Housing Diameter1.916 inch / 48.67 mm
Bearing Length0.778 inch / 19.76 mm
Max Wall Thickness0.072 inch / 1.83 mm

Potrivit pentru:

  • Citroen AX - motor: Peugeot TU3M (KDYKDZ) 1360cc Inline4 SOHC 2v (1988.07 - 1996.04)
  • Citroen Berlingo I - motor: Peugeot TU3JP (KFWKFX) 1360cc Inline4 SOHC 2v (1988.07 - 2005.01)
  • Citroen C3 - motor: Peugeot TU5JP4 (NFU) 1587cc Inline4 DOHC 4v (2000.08 - )
  • Peugeot 206 - motor: Peugeot TU5JP (NFZ) 1587cc Inline4 SOHC 2v (1993.05 - 2005.05)
  • motor: Peugeot XU5J 1580cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Peugeot XU5JP 1580cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Peugeot XV8 (108C) 954cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Peugeot TU9 954cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Peugeot XV3/XV5 (108) 954cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Peugeot TU1M (HDYHDZ) 1124cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Peugeot TU1 (H1B) 1124cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Peugeot TU1JP (HFXHFZ) 1124cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Peugeot XW3/XW3S 1124cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Peugeot XW7 (109F109N) 1124cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Peugeot TU2.4 1294cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Peugeot TU2J2 1294cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Peugeot TU3A (K1D) 1360cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Peugeot TU3J2/Z (KFZ) 1360cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Peugeot TU3.2 1360cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Peugeot TU3CP (KAY) 1360cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Peugeot TU3S (K2B) 1360cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Peugeot XY6B (150) 1360cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Peugeot XY7 (150D150G) 1360cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Peugeot XY8 (150B150H) 1360cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Citroen 129-5/XZ7R 1219cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Citroen 109-5F 1124cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Citroen 109K 1124cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Citroen 150A/B/C/F 1360cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Peugeot TU5J2 (NFWNFY) 1587cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Peugeot TU5J4 (NFX) 1587cc Inline4 DOHC 4v

 

 

Fișa tehnică

TipCuzineți bielă

Scrie o recenzie

Scrie o recenzie







  sau  Anulează

Nu ați găsit răspunsul?
Introduceți o nouă întrebare
Aveți o întrebare? Căutați răspunsul.




Recent posts

Colaborare RACES x FURTBOKEM

Lansarea oficială a vânzărilor RACES și FurtBokem merch.
Read more
Bestia de curse Jaguar XE

Jaguar Racing Team Ostrava a prezentat o nouă mașină specială de curse
Read more
Pompa de apă electrică

Crește performanța și previne supraîncălzirea mașinii!
Read more
Omologare FIA 8856-2018

Ce transformări va avea FIA în 2024?
Read more
Combinezoane și echipament de curse

Ce combinezon de curse să alegeți și de ce? Mai multe pe blog...
Read more
Furtunurile din silicon

Furtunurile din silicon reprezintă un înlocuitor ideal pentru furtunurile din cauciuc de apă, vacuum/presiune sau admisie.
Read more
Avantajele și tipurile de radiatoare de ulei

De ce este necesară instalarea unui radiator de ulei? Pe care să îl alegeți? Mai multe pe blog...
Read more
Cum se conectează frâna de mână hidraulică?

Un accesoriu indispensabil pentru fiecare pilot de raliuri și drift.
Read more
Instaforex Loprais Praga Team la Rally Dakar 2024

Suntem un furnizor mândru al echipei Loprais Praga!
Read more

Categorii Producători

Produse vizualizate

Loading...