*58 581   

Rotinger

Discuri frână spate Rotinger Tuning series, 1744, (2 buc)

Set 2 buc discuri frână Rotinger. Discurile de frână pot fi comandate în cinci modele diferite de intrare sau grosiere și de asemenea în versiunile Graphite Line (GL).

New product

La comandă : 10+buc.

La dvs cel tărziu: 9. 5.

540,50 RON cu TVA

  

5901436369431

Întrebări

Întrebări

Discuri frână spate Rotinger Tuning series, 1744, (2 buc)

Discuri frână spate Rotinger Tuning series, 1744, (2 buc)

Set 2 buc discuri frână Rotinger. Discurile de frână pot fi comandate în cinci modele diferite de intrare sau grosiere și de asemenea în versiunile Graphite Line (GL).

Trimiteți întrebări magazinului despre acest produs.

* Câmp obligatoriu

  sau  Anulare

Informații legate de restocare

Discuri frână spate Rotinger Tuning series, 1744, (2 buc)

Discuri frână spate Rotinger Tuning series, 1744, (2 buc)

Pentru informații legate de disponibilitatea și restocarea produsului vă rugăm completați formularul.

* obigatoriu

  sau  Anulează

Set 2 buc discuri frână Rotinger. Discurile de frână pot fi comandate în cinci modele diferite de intrare sau grosiere și de asemenea în versiunile Graphite Line (GL).

Diametru: 299,7mm

Înălțime: 80mm

Grosime/grosimea minimă 16 / 14,2mm

Număr găuri: 5

Tip disc: Complet

Restricție: Payload [kg] 2000; Type Jumper;

OEM: 424941;424942;4249E8;4249K6;51740250;51749555;

Înlocuiri:

ATE: 24011601231

BOSH: 0986479317

Brembo: 08A45910

Jurid: 562629JC

Textar: 92157600

TRW: DF4750

Delphi: BG4062

Zimmermann: 230237600

Potrivit pentru:

CITROËN JUMPER Box 2.2 HDi 120, 88Kw / 120 HP

CITROËN JUMPER Platform/Chassis 3.0 HDi 180, 130Kw / 177 HP

CITROËN JUMPER Platform/Chassis 3.0 HDi 145, 107Kw / 146 HP

CITROËN JUMPER Bus 2.2 HDi 100, 74Kw / 101 HP

CITROËN JUMPER Box 2.2 HDi 100, 74Kw / 101 HP

CITROËN JUMPER Box 3.0 HDi 160, 116Kw / 157 HP

CITROËN JUMPER Platform/Chassis 2.2 HDi 150, 110Kw / 150 HP

CITROËN JUMPER Platform/Chassis 2.2 HDi 130, 96Kw / 130 HP

CITROËN JUMPER Box 2.2 HDi 150, 110Kw / 150 HP

CITROËN JUMPER Platform/Chassis 2.2 HDi 100, 74Kw / 101 HP

CITROËN JUMPER Platform/Chassis 2.2 HDi 120, 88Kw / 120 HP

CITROËN JUMPER Bus 3.0 HDi 155, 115Kw / 157 HP

CITROËN JUMPER Box 3.0 HDi 180, 130Kw / 177 HP

CITROËN JUMPER Box 2.2 HDi 130, 96Kw / 130 HP

CITROËN JUMPER Bus 3.0 HDi 180, 130Kw / 177 HP

CITROËN JUMPER Bus 3.0 HDi 160, 116Kw / 157 HP

CITROËN JUMPER Box 3.0 HDi 145, 107Kw / 146 HP

FIAT DUCATO Box (250) 130 Multijet 2,3 D, 96Kw / 131 HP

FIAT DUCATO Box (250) 150 Multijet 2,3 D, 109Kw / 148 HP

FIAT DUCATO Box (250) 160 Multijet 3,0 D, 115Kw / 156 HP

FIAT DUCATO Bus (250) 160 Multijet 3,0 D, 116Kw / 158 HP

FIAT DUCATO Platform/Chassis (250) 150 Multijet 2,3 D, 109Kw / 148 HP

FIAT DUCATO Box (250) 100 Multijet 2,2 D, 74Kw / 100 HP

FIAT DUCATO Platform/Chassis (250) 160 Multijet 3,0 D, 115Kw / 156 HP

FIAT DUCATO Bus (250) 140 Natural Power, 100Kw / 136 HP

FIAT DUCATO Platform/Chassis (250) 120 Multijet 2,3 D, 88Kw / 120 HP

FIAT DUCATO Box (250) 120 Multijet 2,3 D, 88Kw / 120 HP

FIAT DUCATO Platform/Chassis (250) 130 Multijet 2,3 D, 96Kw / 131 HP

FIAT DUCATO Platform/Chassis (250) 3.0 D Multijet, 130Kw / 177 HP

FIAT DUCATO Bus (250) 3.0 D Multijet, 130Kw / 177 HP

FIAT DUCATO Box (250) 3.0 D Multijet, 130Kw / 177 HP

FIAT DUCATO Bus (250) 100 Multijet 2,2 D, 74Kw / 100 HP

FIAT DUCATO Bus (250) 120 Multijet 2,3 D, 88Kw / 120 HP

FIAT DUCATO Bus (250) 3.0 Multijet, 115Kw / 156 HP

FIAT DUCATO Platform/Chassis (250) 160 Multijet 3,0 D, 116Kw / 158 HP

FIAT DUCATO Platform/Chassis (250) 100 Multijet 2,2 D, 74Kw / 100 HP

FIAT DUCATO Box (250) 160 Multijet 3,0 D, 116Kw / 158 HP

PEUGEOT BOXER Box 3.0 D, 115Kw / 156 HP

PEUGEOT BOXER Box 3.0 HDi 175, 130Kw / 177 HP

PEUGEOT BOXER Box 3.0 HDi 160, 116Kw / 156 HP

PEUGEOT BOXER Platform/Chassis 2.2 HDi 100, 74Kw / 101 HP

PEUGEOT BOXER Box 2.2 HDi 100, 74Kw / 101 HP

PEUGEOT BOXER Platform/Chassis 3.0 HDi 175, 130Kw / 177 HP

PEUGEOT BOXER Bus 3.0 HDi 175, 130Kw / 177 HP

PEUGEOT BOXER Platform/Chassis 3.0 HDi 145, 107Kw / 146 HP

PEUGEOT BOXER Box 2.2 HDi 120, 88Kw / 120 HP

PEUGEOT BOXER Bus 2.2 HDi 120, 88Kw / 120 HP

PEUGEOT BOXER Bus 3.0 HDi 160, 116Kw / 156 HP

PEUGEOT BOXER Box 3.0 HDi 145, 107Kw / 146 HP

PEUGEOT BOXER Platform/Chassis 2.2 HDi 120, 88Kw / 120 HP

PEUGEOT BOXER Platform/Chassis 3.0 HDi 160, 116Kw / 156 HP

PEUGEOT BOXER Bus 3.0 HDi 145, 107Kw / 146 HP

Discurile de frânare Rotinger sunt rezultatul tehnologiei avansate de prelucrare a materialelor. Designul de înaltă calitate și atractiv atrage atenția tuturor pasionaților de tuning. Designul eficient asigură o distanță redusă de frânare, extrage gazele de frânare și îmbunătățește proprietățile de răcire. Rotinger oferă o gamă largă de discuri de frână pentru majoritatea automobilelor. În funcție de alegerea personală, clientul poate alege între până la cinci tipuri posibile de discuri de frână. Simplu (fără foraj și canelare), Canalarea, forajul și combinațiile acestora. Canalele atractive au fost proiectate într-un mod atent. Designul lor asigură o curățare eficientă și reduce vârtejul de praf de frână. Discul original de frânare Rotinger este rezultatul anilor de cercetare și în nici un caz nu poate fi copiat pe alte discuri de frână. Fiecare model nou este testat în condiții extreme în care se confirmă calitatea și siguranța operațională. Oferind 1400 de tipuri de discuri de frână pentru mai mult de 95% autoturismele de pe piață. Întregul proces de fabricație îndeplinește toate standardele de siguranță și standardele de calitate. Certificatelele TUV, ISO / TS 16949: 2009, ISO 9001: 2008, ISO 14001: 2004 confirmă calitatea produselor Rotinger. În oferta Tuning series și High performance. Ambele tipuri pot fi comandate în designul Graphite Line, în designul de bază sau forat..

Seria Tuning oferă o protecție excelentă împotriva coroziunii, combinată cu un design atractiv, care va atrage atenția tuturor fanilor discurilor de frână sport. Modelarea eficientă reduce semnificativ distanța de frânare și contribuie foarte mult la evacuarea gazelor la frânare. Zonele de ventilație asigură o răcire optimă a discului de frână.

Discurile de frână High Performance îmbogățite cu componente de carbon și protecție anti-coroziune. Conținutul crescut de carbon asigură o distribuție mai bună a temperaturii, schimbări de temperatură scăzute și, prin urmare, rezistență la deformarea discului la frânare puternică. Deformarea este una dintre cele mai frecvente probleme ale vehiculelor de astăzi, ducând la vibrații neplăcute în timpul frânării. Designul unic, combinat cu structura carbonului, asigură performanțe ridicate la frânare în toate condițiile.

Fișa tehnică

LocalizareRO

Scrie o recenzie

Scrie o recenzie







  sau  Anulează

Nu ați găsit răspunsul?
Introduceți o nouă întrebare
Aveți o întrebare? Căutați răspunsul.




Recent posts

UNIX AMTS 2024

Prima oprire la expozițiile din acest an - Hungexpo Budapesta
Read more
Colaborare RACES x FURTBOKEM

Lansarea oficială a vânzărilor RACES și FurtBokem merch.
Read more
Bestia de curse Jaguar XE

Jaguar Racing Team Ostrava a prezentat o nouă mașină specială de curse
Read more
Pompa de apă electrică

Crește performanța și previne supraîncălzirea mașinii!
Read more
Omologare FIA 8856-2018

Ce transformări va avea FIA în 2024?
Read more
Combinezoane și echipament de curse

Ce combinezon de curse să alegeți și de ce? Mai multe pe blog...
Read more
Furtunurile din silicon

Furtunurile din silicon reprezintă un înlocuitor ideal pentru furtunurile din cauciuc de apă, vacuum/presiune sau admisie.
Read more
Avantajele și tipurile de radiatoare de ulei

De ce este necesară instalarea unui radiator de ulei? Pe care să îl alegeți? Mai multe pe blog...
Read more
Cum se conectează frâna de mână hidraulică?

Un accesoriu indispensabil pentru fiecare pilot de raliuri și drift.
Read more

Categorii Producători

Produse vizualizate

Loading...