*58 961   

Rotinger

Discuri frână față Rotinger Tuning series, 2960, (2 buc)

Set 2 buc discuri frână Rotinger. Discurile de frână pot fi comandate în cinci modele diferite de intrare sau grosiere și de asemenea în versiunile Graphite Line (GL).

New product

La comandă : 10+buc.

La dvs cel tărziu: 7. 5.

482,40 RON cu TVA

  

5901436354291

Întrebări

Întrebări

Discuri frână față Rotinger Tuning series, 2960, (2 buc)

Discuri frână față Rotinger Tuning series, 2960, (2 buc)

Set 2 buc discuri frână Rotinger. Discurile de frână pot fi comandate în cinci modele diferite de intrare sau grosiere și de asemenea în versiunile Graphite Line (GL).

Trimiteți întrebări magazinului despre acest produs.

* Câmp obligatoriu

  sau  Anulare

Informații legate de restocare

Discuri frână față Rotinger Tuning series, 2960, (2 buc)

Discuri frână față Rotinger Tuning series, 2960, (2 buc)

Pentru informații legate de disponibilitatea și restocarea produsului vă rugăm completați formularul.

* obigatoriu

  sau  Anulează

Set 2 buc discuri frână Rotinger. Discurile de frână pot fi comandate în cinci modele diferite de intrare sau grosiere și de asemenea în versiunile Graphite Line (GL).

Diametru: 300mm

Înălțime: 48,6mm

Grosime/grosimea minimă 25 / 23mm

Număr găuri: 5

Tip disc: Ventilat

OEM: 1223664;1223666;1253965;1323560;1373370;1469083;1500152;1501059;1520297;274510;30666801;31262719;31362412;31400941;3M512C375B1D;3M512C375BC;3M512C375BD;7M511125BB;

Înlocuiri:

ATE: 24012501621 , 24032501621

BOSH: 0986479171

Brembo: 09946811 , 09946814/p>

Jurid: 562363J

Textar: 92141300

TRW: DF4424

Delphi: BG3895

Zimmermann: 250135300

Potrivit pentru:

FORD FOCUS III 2.0 TDCi, 120Kw / 163 HP

FORD KUGA I 2.5 4x4, 147Kw / 200 HP

FORD FOCUS II Estate (DA_) 1.6 TDCi, 80Kw / 109 HP

FORD GRAND C-MAX 1.6 Ti, 92Kw / 125 HP

FORD FOCUS C-MAX 1.8 Flexifuel, 92Kw / 125 HP

FORD FOCUS III Saloon 1.6 EcoBoost, 110Kw / 150 HP

FORD FOCUS II Estate (DA_) 1.8 TDCi, 85Kw / 115 HP

FORD FOCUS III Turnier 2.0 ST, 184Kw / 250 HP

FORD FOCUS II (DA_) 2.0 TDCi, 98Kw / 133 HP

FORD C-MAX 2.0 TDCi, 81Kw / 110 HP

FORD FOCUS III Saloon 1.6 TDCi, 70Kw / 95 HP

FORD FOCUS C-MAX 1.6 TDCi, 80Kw / 109 HP

FORD FOCUS II (DA_) 2.0 LPG, 107Kw / 145 HP

FORD GRAND C-MAX 1.6 Ti, 77Kw / 105 HP

FORD FOCUS III 1.6 EcoBoost, 134Kw / 182 HP

FORD GRAND C-MAX 1.6 TDCi, 85Kw / 115 HP

FORD C-MAX II 2.0 TDCi, 103Kw / 140 HP

FORD FOCUS II Saloon (DA_) 1.6 TDCi, 66Kw / 90 HP

FORD FOCUS III Turnier 1.6 TDCi, 70Kw / 95 HP

FORD C-MAX II 1.6 EcoBoost, 134Kw / 182 HP

FORD FOCUS III Turnier 1.6 Ti, 92Kw / 125 HP

FORD FOCUS III Turnier 1.6 TDCi, 85Kw / 115 HP

FORD FOCUS III Turnier 1.6 EcoBoost, 110Kw / 150 HP

FORD C-MAX II 2.0 TDCi, 100Kw / 136 HP

FORD GRAND C-MAX 2.0 TDCi, 85Kw / 115 HP

FORD FOCUS II Saloon (DA_) 1.6 Ti, 85Kw / 115 HP

FORD KUGA I 2.0 TDCi, 103Kw / 140 HP

FORD FOCUS III Turnier 1.6 Flexifuel, 88Kw / 120 HP

FORD FOCUS II (DA_) 2.5 ST, 166Kw / 225 HP

FORD C-MAX 2.0 TDCi, 98Kw / 133 HP

FORD FOCUS II Estate (DA_) 2.0 LPG, 107Kw / 145 HP

FORD GRAND C-MAX 1.6 EcoBoost, 134Kw / 182 HP

FORD FOCUS II Estate (DA_) 1.6, 74Kw / 100 HP

FORD C-MAX 2.0 CNG, 107Kw / 145 HP

FORD FOCUS III Saloon 2.0 TDCi, 120Kw / 163 HP

FORD C-MAX II 1.6 EcoBoost, 110Kw / 150 HP

FORD FOCUS III Turnier 1.6 Ti, 77Kw / 105 HP

FORD FOCUS C-MAX 2.0 TDCi, 100Kw / 136 HP

FORD FOCUS II (DA_) 1.4, 59Kw / 80 HP

FORD FOCUS II (DA_) 1.6 Ti, 85Kw / 115 HP

FORD FOCUS III 1.6 Ti, 63Kw / 85 HP

FORD FOCUS III 2.0 TDCi, 100Kw / 136 HP

FORD GRAND C-MAX 2.0 TDCi, 103Kw / 140 HP

FORD C-MAX 1.8 TDCi, 85Kw / 115 HP

FORD FOCUS II Saloon (DA_) 1.8, 92Kw / 125 HP

FORD FOCUS C-MAX 1.8, 88Kw / 120 HP

FORD GRAND C-MAX 1.0 EcoBoost, 92Kw / 125 HP

FORD FOCUS III 2.0 ST, 184Kw / 250 HP

FORD FOCUS C-MAX 1.6, 74Kw / 100 HP

FORD FOCUS II Convertible 2.0, 107Kw / 145 HP

FORD FOCUS C-MAX 2.0, 107Kw / 145 HP

FORD FOCUS III Turnier 1.6 LPG, 88Kw / 120 HP

FORD FOCUS II Estate (DA_) 1.6 TDCi, 66Kw / 90 HP

FORD FOCUS C-MAX 1.8 TDCi, 85Kw / 115 HP

FORD GRAND C-MAX 1.0 EcoBoost, 74Kw / 100 HP

FORD FOCUS C-MAX 2.0 TDCi, 98Kw / 133 HP

FORD FOCUS II (DA_) 2.0, 107Kw / 145 HP

FORD C-MAX II 2.0 TDCi, 85Kw / 115 HP

FORD FOCUS II Saloon (DA_) 1.8 TDCi, 85Kw / 115 HP

FORD FOCUS II Estate (DA_) 2.0 TDCi, 98Kw / 133 HP

FORD FOCUS III Saloon 2.0 TDCi, 103Kw / 140 HP

FORD C-MAX 2.0 TDCi, 100Kw / 136 HP

FORD FOCUS II Saloon (DA_) 1.6 TDCi, 80Kw / 109 HP

FORD FOCUS C-MAX 1.8, 92Kw / 125 HP

FORD FOCUS III 1.6 Ti, 92Kw / 125 HP

FORD FOCUS II Saloon (DA_) 1.8 Flexifuel, 92Kw / 125 HP

FORD FOCUS II Estate (DA_) 1.8 Flexifuel, 92Kw / 125 HP

FORD FOCUS II (DA_) 2.0 TDCi, 100Kw / 136 HP

FORD FOCUS II (DA_) 2.0 TDCi, 81Kw / 110 HP

FORD FOCUS III Saloon 2.0 TDCi, 85Kw / 115 HP

FORD FOCUS III 1.6 TDCi, 70Kw / 95 HP

FORD GRAND C-MAX 2.0 TDCi, 120Kw / 163 HP

FORD FOCUS III Saloon 1.6 EcoBoost, 134Kw / 182 HP

FORD FOCUS III Saloon 2.0 TDCi, 100Kw / 136 HP

FORD FOCUS III 1.6 TDCi, 85Kw / 115 HP

FORD FOCUS II Saloon (DA_) 2.0 TDCi, 81Kw / 110 HP

FORD FOCUS III Saloon 1.6 Ti, 92Kw / 125 HP

FORD FOCUS III Turnier 2.0 TDCi, 85Kw / 115 HP

FORD FOCUS II (DA_) 2.0 CNG, 107Kw / 145 HP

FORD FOCUS II (DA_) 1.6 TDCi, 80Kw / 109 HP

FORD FOCUS II Saloon (DA_) 2.0, 107Kw / 145 HP

FORD FOCUS III Saloon 1.6 Ti, 77Kw / 105 HP

FORD FOCUS II Estate (DA_) 1.6 Ti, 85Kw / 115 HP

FORD KUGA I 2.0 TDCi 4x4, 103Kw / 140 HP

FORD KUGA I 2.0 TDCi 4x4, 100Kw / 136 HP

FORD FOCUS II (DA_) 1.6, 74Kw / 100 HP

FORD FOCUS III Turnier 1.6 EcoBoost, 134Kw / 182 HP

FORD FOCUS III Saloon 1.6 Flexifuel, 88Kw / 120 HP

FORD FOCUS C-MAX 1.6 TDCi, 66Kw / 90 HP

FORD FOCUS II Estate (DA_) 2.0 TDCi, 81Kw / 110 HP

FORD FOCUS II Estate (DA_) 1.8, 92Kw / 125 HP

FORD GRAND C-MAX 2.0 TDCi, 100Kw / 136 HP

FORD FOCUS III Saloon 1.6 Ti, 63Kw / 85 HP

FORD FOCUS II Saloon (DA_) 1.6, 74Kw / 100 HP

FORD GRAND C-MAX 1.6 EcoBoost, 110Kw / 150 HP

FORD FOCUS II (DA_) 1.8 TDCi, 85Kw / 115 HP

FORD FOCUS III Turnier 2.0 TDCi, 100Kw / 136 HP

FORD FOCUS III Saloon 1.6 TDCi, 85Kw / 115 HP

FORD FOCUS II Estate (DA_) 2.0, 107Kw / 145 HP

FORD FOCUS III 1.6 Ti, 77Kw / 105 HP

FORD FOCUS III 2.0 TDCi, 85Kw / 115 HP

FORD FOCUS II Estate (DA_) 2.0 TDCi, 100Kw / 136 HP

FORD FOCUS III 1.6 LPG, 88Kw / 120 HP

FORD FOCUS III Turnier 2.0 TDCi, 120Kw / 163 HP

FORD GRAND C-MAX 1.6 TDCi, 70Kw / 95 HP

FORD FOCUS III 2.0 TDCi, 103Kw / 140 HP

FORD FOCUS III Turnier 2.0 TDCi, 103Kw / 140 HP

FORD FOCUS C-MAX 1.6 Ti, 85Kw / 115 HP

FORD FOCUS II (DA_) 1.8, 92Kw / 125 HP

FORD FOCUS II Saloon (DA_) 2.0 TDCi, 100Kw / 136 HP

FORD FOCUS III 1.6 Flexifuel, 88Kw / 120 HP

FORD KUGA I 2.0 TDCi, 100Kw / 136 HP

FORD FOCUS II (DA_) 1.6 TDCi, 66Kw / 90 HP

FORD FOCUS II Estate (DA_) 1.4, 59Kw / 80 HP

FORD C-MAX 2.0, 107Kw / 145 HP

FORD FOCUS II Convertible 2.0 TDCi, 100Kw / 136 HP

FORD C-MAX 2.0 LPG, 107Kw / 145 HP

FORD FOCUS III 1.6 EcoBoost, 110Kw / 150 HP

FORD FOCUS III Turnier 1.6 Ti, 63Kw / 85 HP

FORD KUGA I 2.0 TDCi 4x4, 120Kw / 163 HP

FORD FOCUS II Saloon (DA_) 1.4, 59Kw / 80 HP

FORD C-MAX II 2.0 TDCi, 120Kw / 163 HP

VOLVO C70 II Convertible 2.4, 103Kw / 140 HP

VOLVO C30 1.8, 92Kw / 125 HP

VOLVO S40 II (MS) T5 AWD, 162Kw / 220 HP

VOLVO V50 (MW) 2.0, 107Kw / 146 HP

VOLVO S40 II (MS) D4, 130Kw / 177 HP

VOLVO C30 Electric, 82Kw / 112 HP

VOLVO C30 T5, 162Kw / 220 HP

VOLVO V50 (MW) 2.0 D, 100Kw / 136 HP

VOLVO S40 II (MS) 2.4 D5, 132Kw / 179 HP

VOLVO S40 II (MS) T5 AWD, 169Kw / 230 HP

VOLVO C30 2.0, 107Kw / 145 HP

VOLVO S40 II (MS) 1.6, 74Kw / 101 HP

VOLVO S40 II (MS) D3, 110Kw / 150 HP

VOLVO V50 (MW) 1.8 FlexFuel, 92Kw / 125 HP

VOLVO V50 (MW) 2.4 Tdi, 120Kw / 163 HP

VOLVO C30 D5, 132Kw / 180 HP

VOLVO C70 II Convertible 2.0 D, 100Kw / 136 HP

VOLVO V50 (MW) 2.4, 125Kw / 170 HP

VOLVO C70 II Convertible D3, 110Kw / 150 HP

VOLVO S40 II (MS) T5, 169Kw / 230 HP

VOLVO C70 II Convertible 2.4 D, 120Kw / 163 HP

VOLVO C70 II Convertible T5, 162Kw / 220 HP

VOLVO C30 1.6, 74Kw / 100 HP

VOLVO S40 II (MS) 2.4, 103Kw / 140 HP

VOLVO S40 II (MS) 1.6 D2, 84Kw / 115 HP

VOLVO S40 II (MS) 2.4, 125Kw / 170 HP

VOLVO S40 II (MS) 1.8 FlexFuel, 92Kw / 125 HP

VOLVO C30 1.6 D, 80Kw / 109 HP

VOLVO C30 D5, 120Kw / 163 HP

VOLVO V50 (MW) T5, 162Kw / 220 HP

VOLVO V50 (MW) 1.8, 92Kw / 125 HP

VOLVO C30 D4, 130Kw / 177 HP

VOLVO S40 II (MS) 1.6 D, 81Kw / 110 HP

VOLVO V50 (MW) 1.6, 74Kw / 101 HP

VOLVO V50 (MW) T5 AWD, 162Kw / 220 HP

VOLVO V50 (MW) T5, 169Kw / 230 HP

VOLVO S40 II (MS) 2.0, 107Kw / 146 HP

VOLVO V50 (MW) 2.0 FlexFuel, 107Kw / 146 HP

VOLVO C30 1.8 FlexFuel, 92Kw / 125 HP

VOLVO C30 D3, 110Kw / 150 HP

VOLVO S40 II (MS) 2.0 F, 107Kw / 146 HP

VOLVO S40 II (MS) 2.0 D, 100Kw / 136 HP

VOLVO C70 II Convertible D5, 132Kw / 180 HP

VOLVO C70 II Convertible D4, 130Kw / 177 HP

VOLVO C70 II Convertible T5, 169Kw / 230 HP

VOLVO C30 1.6 D2, 84Kw / 115 HP

VOLVO V50 (MW) 2.4, 103Kw / 140 HP

VOLVO C30 2.4 i, 125Kw / 170 HP

VOLVO V50 (MW) T5 AWD, 169Kw / 230 HP

VOLVO C30 2.0 D, 100Kw / 136 HP

VOLVO S40 II (MS) T5, 162Kw / 220 HP

VOLVO V50 (MW) 1.6 D2, 84Kw / 114 HP

VOLVO C30 2.0 FlexFuel, 107Kw / 146 HP

VOLVO V50 (MW) 1.6 D, 81Kw / 110 HP

VOLVO V50 (MW) D4, 130Kw / 177 HP

VOLVO V50 (MW) 2.4 D5, 132Kw / 179 HP

VOLVO V50 (MW) D3, 110Kw / 150 HP

VOLVO C70 II Convertible 2.4 i, 125Kw / 170 HP

VOLVO S40 II (MS) 1.8, 92Kw / 125 HP

VOLVO C30 T5, 169Kw / 230 HP

Discurile de frânare Rotinger sunt rezultatul tehnologiei avansate de prelucrare a materialelor. Designul de înaltă calitate și atractiv atrage atenția tuturor pasionaților de tuning. Designul eficient asigură o distanță redusă de frânare, extrage gazele de frânare și îmbunătățește proprietățile de răcire. Rotinger oferă o gamă largă de discuri de frână pentru majoritatea automobilelor. În funcție de alegerea personală, clientul poate alege între până la cinci tipuri posibile de discuri de frână. Simplu (fără foraj și canelare), Canalarea, forajul și combinațiile acestora. Canalele atractive au fost proiectate într-un mod atent. Designul lor asigură o curățare eficientă și reduce vârtejul de praf de frână. Discul original de frânare Rotinger este rezultatul anilor de cercetare și în nici un caz nu poate fi copiat pe alte discuri de frână. Fiecare model nou este testat în condiții extreme în care se confirmă calitatea și siguranța operațională. Oferind 1400 de tipuri de discuri de frână pentru mai mult de 95% autoturismele de pe piață. Întregul proces de fabricație îndeplinește toate standardele de siguranță și standardele de calitate. Certificatelele TUV, ISO / TS 16949: 2009, ISO 9001: 2008, ISO 14001: 2004 confirmă calitatea produselor Rotinger. În oferta Tuning series și High performance. Ambele tipuri pot fi comandate în designul Graphite Line, în designul de bază sau forat..

Discurile de frână High Performance îmbogățite cu componente de carbon și protecție anti-coroziune. Conținutul crescut de carbon asigură o distribuție mai bună a temperaturii, schimbări de temperatură scăzute și, prin urmare, rezistență la deformarea discului la frânare puternică. Deformarea este una dintre cele mai frecvente probleme ale vehiculelor de astăzi, ducând la vibrații neplăcute în timpul frânării. Designul unic, combinat cu structura carbonului, asigură performanțe ridicate la frânare în toate condițiile.

 

Discurile de frânare Rotinger sunt rezultatul tehnologiei avansate de prelucrare a materialelor. Designul de înaltă calitate și atractiv atrage atenția tuturor pasionaților de tuning. Designul eficient asigură o distanță redusă de frânare, extrage gazele de frânare și îmbunătățește proprietățile de răcire. Rotinger oferă o gamă largă de discuri de frână pentru majoritatea automobilelor. În funcție de alegerea personală, clientul poate alege între până la cinci tipuri posibile de discuri de frână. Simplu (fără foraj și canelare), Canalarea, forajul și combinațiile acestora. Canalele atractive au fost proiectate într-un mod atent. Designul lor asigură o curățare eficientă și reduce vârtejul de praf de frână. Discul original de frânare Rotinger este rezultatul anilor de cercetare și în nici un caz nu poate fi copiat pe alte discuri de frână. Fiecare model nou este testat în condiții extreme în care se confirmă calitatea și siguranța operațională. Oferind 1400 de tipuri de discuri de frână pentru mai mult de 95% autoturismele de pe piață. Întregul proces de fabricație îndeplinește toate standardele de siguranță și standardele de calitate. Certificatelele TUV, ISO / TS 16949: 2009, ISO 9001: 2008, ISO 14001: 2004 confirmă calitatea produselor Rotinger. În oferta Tuning series și High performance. Ambele tipuri pot fi comandate în designul Graphite Line, în designul de bază sau forat..

Seria Tuning oferă o protecție excelentă împotriva coroziunii, combinată cu un design atractiv, care va atrage atenția tuturor fanilor discurilor de frână sport. Modelarea eficientă reduce semnificativ distanța de frânare și contribuie foarte mult la evacuarea gazelor la frânare. Zonele de ventilație asigură o răcire optimă a discului de frână.

Discurile de frână High Performance îmbogățite cu componente de carbon și protecție anti-coroziune. Conținutul crescut de carbon asigură o distribuție mai bună a temperaturii, schimbări de temperatură scăzute și, prin urmare, rezistență la deformarea discului la frânare puternică. Deformarea este una dintre cele mai frecvente probleme ale vehiculelor de astăzi, ducând la vibrații neplăcute în timpul frânării. Designul unic, combinat cu structura carbonului, asigură performanțe ridicate la frânare în toate condițiile.

Fișa tehnică

LocalizareRO
David
Rated 17.03.2020
Foarte bune

Foarte multumit recomand

    Scrie o recenzie !

    Scrie o recenzie

    Scrie o recenzie







      sau  Anulează

    Nu ați găsit răspunsul?
    Introduceți o nouă întrebare
    Aveți o întrebare? Căutați răspunsul.




    Recent posts

    UNIX AMTS 2024

    Prima oprire la expozițiile din acest an - Hungexpo Budapesta
    Read more
    Colaborare RACES x FURTBOKEM

    Lansarea oficială a vânzărilor RACES și FurtBokem merch.
    Read more
    Bestia de curse Jaguar XE

    Jaguar Racing Team Ostrava a prezentat o nouă mașină specială de curse
    Read more
    Pompa de apă electrică

    Crește performanța și previne supraîncălzirea mașinii!
    Read more
    Omologare FIA 8856-2018

    Ce transformări va avea FIA în 2024?
    Read more
    Combinezoane și echipament de curse

    Ce combinezon de curse să alegeți și de ce? Mai multe pe blog...
    Read more
    Furtunurile din silicon

    Furtunurile din silicon reprezintă un înlocuitor ideal pentru furtunurile din cauciuc de apă, vacuum/presiune sau admisie.
    Read more
    Avantajele și tipurile de radiatoare de ulei

    De ce este necesară instalarea unui radiator de ulei? Pe care să îl alegeți? Mai multe pe blog...
    Read more
    Cum se conectează frâna de mână hidraulică?

    Un accesoriu indispensabil pentru fiecare pilot de raliuri și drift.
    Read more

    Categorii Producători

    Produse vizualizate

    Loading...