*260 120

FORGE Motorsport

44mm piston de evacuare externă

FORGE Motorsport - 44mm Piston External Wastegate Design compact pentru instalare chiar și în cele mai înguste locații.Complet reglabil de la 4psi la 26psi presiunea arcului (0,28 la 1,79 bar). (Reglarea peste 26 psi va necesita un controler de boost) Control mai precis al boost-ului cu arcuri personalizate Eibach® create special pentru

New product

La comandă

La dvs cel tărziu: 22. 4.

4.156,60 RON cu TVA

  

Întrebări

Întrebări

44mm piston de evacuare externă

44mm piston de evacuare externă

FORGE Motorsport - 44mm Piston External Wastegate Design compact pentru instalare chiar și în cele mai înguste locații.Complet reglabil de la 4psi la 26psi presiunea arcului (0,28 la 1,79 bar). (Reglarea peste 26 psi va necesita un controler de boost) Control mai precis al boost-ului cu arcuri personalizate Eibach® create special pentru

Trimiteți întrebări magazinului despre acest produs.

* Câmp obligatoriu

  sau  Anulare

Informează

Informații legate de restocare

44mm piston de evacuare externă

44mm piston de evacuare externă

Pentru informații legate de disponibilitatea și restocarea produsului vă rugăm completați formularul.

* obigatoriu

  sau  Anulează

FORGE Motorsport - 44mm Piston External Wastegate Design compact pentru instalare chiar și în cele mai înguste locații.Complet reglabil de la 4psi la 26psi presiunea arcului (0,28 la 1,79 bar). (Reglarea peste 26 psi va necesita un controler de boost) Control mai precis al boost-ului cu arcuri personalizate Eibach® create special pentru

Repere

  • Design compact pentru instalare chiar și în cele mai înguste locații.
  • Complet reglabil de la 4 psi la 26 psi presiune arc (0,28 la 1,79 bar). (Reglarea peste 26 psi va necesita un controler de boost)
  • Control mai precis al impulsului cu arcuri Eibach® personalizate, create special pentru această aplicație.
  • Complet deservibil , fără unelte specializate necesare. 
  • Carcasă de țagle anodizate.
  • Opțiune răcită cu apă ca standard pentru a menține pistonul, inelul O și cilindrul în intervalul lor optim de funcționare.
  • NU Diafragma nu se defectează, spre deosebire de concurenții noștri, care permite utilizarea controlului de înaltă presiune acționat de compresor deasupra pistonului, dacă este necesar sau dorit, fără pericolul ca diafragma să se întoarcă pe dos
  • Design unic cu piston ușor.
  • Răspuns mai rapid.
  • Cumpărătorul original are „Garanție Forge Motorsport pe viață”.
  • Clemă cu bandă în V din oțel inoxidabil 304 prelucrată CNC furnizată pentru instalare ușoară și forță de strângere maximă.
  • Sudura standard industrială de 44 mm pe fitinguri furnizate pentru instalare la orice configurație existentă de 44 mm.
  • Poziție reglabilă de intrare și ieșire a apei.

După ce am fost liderii mondiali în domeniul servomotoarelor turbo de schimb pentru piața de schimb în ultimii 20 de ani, am petrecut mult timp efectuând cercetări și dezvoltări de piață pentru a găsi exact ceea ce ar constitui „Cea mai bună gamă de deșeuri externă din lume” și iată-ne... Forge Motorsport prezintă cu mândrie primul piston de evacuare din lume cu răcire cu apă opțională – FMWCW1.

După lansarea wastegate -ului nostru original cu piston, am știut că dorim să creăm un produs care să funcționeze cu aceeași capacitate, dar într-o zonă mai compactă..

Străduindu-se să facă acest lucru, inginerii noștri au reușit să dezvolte un wastegate care a depășit toate așteptările.

Noul nostru wastegate este cu 45% mai mic decât originalul și poate rezista la temperaturi de peste 1000℃. Partile interne au fost proiectate astfel încât pistonul să fie mai receptiv ca niciodată. Este primul canal de evacuare extern, acţionat cu piston, cu capacitate de răcire cu apă.

Design-ul

We observed că there were issues within the industry of external wastegates failing due to the environments they are situated in. We knew că we did not want to take a step backwards și use diaphragm internals, so we concentrated on reducing the piston și spring size. 

Our engineers came up cu multiple body styles și conducted flow tests on each one to determine which would perform to the best ability și still have a good aesthetic design.

Pistonul are un design unic ușor și un răspuns mai rapid, zona internă de sub piston a fost redusă la minimum, astfel încât să fie mai puțină zonă de umplut/gol înainte să aibă loc controlul boost-ului.

 

 

Testing

Following extensive in house flow și heat tests we dispatched multiple prototype wastegates to select motorsport contacts pentru extreme vehicle application testing. One was even fitted to our own race Mk1 Golf.

The materials of the wastegate have been specifically chosen pentru their ability to withstand the harsh environment they are exposed to: The valve is made from Inconel 800 și ground cu a tolerance of 30 microns (0.03mm), the guide is made from Nitronic 60 machined to the same tolerances, și the base is 304 stainless steel și the aluminium upper body is aerospace grade 6082. Even the internal O-rings are made from Viton. Nothing has been left to chance.

We sent wastegates to DubShack Racing to test on their high powered VW Lupo și Owen Developments to test on the high powered, ¼ mile drag racing Suzuki Hayabusa they had in the shop.

Owen Developments continued to test the wastegates on other turbo applications they were involved cu.

 

 

 

With all the Engineering aspects taken care of we needed to be sure we had the best performing springs controlling this new innovative product, so rather than using a commercial spring maker we turned to the masters of spring technology... Eibach!

Accurate turbo boost control is critical to the safe și smooth running of any forced induction motor. There are many design elements to a Wastegate că contribute to its boost control accuracy (boost sensitivity) but perhaps none more significant than the spring. The Wastegate spring is the component că ultimately controls the pressure at which the Wastegate valve opens și bleeds exhaust gases away from the turbo. Eibach, as a spring manufacturer, needs no introduction, having been seen on high end motorsport și high end road cars pentru many decades now. They represent the 'best' the industry has to offer. The Forge Motorsport engineers set out a brief to Eibach și what they proposed was nothing short of 'best in class' - exactly what we expected. The springs are made from a very high strength Silicon Chrome spring steel (same as they use pentru F1 springs!) și most notably pentru this application, have a tolerance of +/-70g of force at the blow open load - that's the equivalent force of a small confectionary bar! So boost sensitivity, the pressure change over the target pressure că causes the valve to blow open, is now greatly enhanced și so, therefore, is the boost control.

With a combination of a single spring și shims, the following boost pressure can be accurately realised:

 

 

About Wastegates

All petrol / gasoline turbo motoare utilise a wastegate of some kind și there are usually two types, an internal sau external version, which refers to their location. An internal wastegate is built into the casting of the hotside of the turbo, connected to the exhaust. An external wastegate is mounted separately away from the turbo. Both these configurations provide a way to bypass the exhaust flow coming from the manifold around the turbine wheel, allowing you to maintain a set level of boost. The bypassed exhaust flow causes a reduction in the exhaust flow că is driving the turbine wheel, thus giving the ability to raise și lower boost as required to meet your target boost. Like a blow off valve, the external wastegate uses boost pressure to balance the flow bypassing the turbine.

External wastegate’s are usually used on high output motoare, as it allows pentru a much smoother și less complicated casting on the turbo itself, as it no longer has to have provision pentru an internal wastegate, which in turn makes the turbo work more efficiently. Also boost creep, which is typical on a turbo cu an internal wastegate where the wastegate hole is too small, este un thing of the past as the external wastegate can be of a much larger size without compromising the turbo.

MarcăModelGenerația
UniversalUniversal Application - Please Contact Us If You Are Unsure Whether This Product Is Suitable

Scrie o recenzie

Scrie o recenzie







  sau  Anulează

Nu ați găsit răspunsul?
Introduceți o nouă întrebare
Aveți o întrebare? Căutați răspunsul.




Recent posts

Colaborare RACES x FURTBOKEM

Lansarea oficială a vânzărilor RACES și FurtBokem merch.
Read more
Bestia de curse Jaguar XE

Jaguar Racing Team Ostrava a prezentat o nouă mașină specială de curse
Read more
Pompa de apă electrică

Crește performanța și previne supraîncălzirea mașinii!
Read more
Omologare FIA 8856-2018

Ce transformări va avea FIA în 2024?
Read more
Combinezoane și echipament de curse

Ce combinezon de curse să alegeți și de ce? Mai multe pe blog...
Read more
Furtunurile din silicon

Furtunurile din silicon reprezintă un înlocuitor ideal pentru furtunurile din cauciuc de apă, vacuum/presiune sau admisie.
Read more
Avantajele și tipurile de radiatoare de ulei

De ce este necesară instalarea unui radiator de ulei? Pe care să îl alegeți? Mai multe pe blog...
Read more
Cum se conectează frâna de mână hidraulică?

Un accesoriu indispensabil pentru fiecare pilot de raliuri și drift.
Read more
Instaforex Loprais Praga Team la Rally Dakar 2024

Suntem un furnizor mândru al echipei Loprais Praga!
Read more

Categorii Producători

Produse vizualizate

Loading...