Atenție, personalul nostru de asistență pentru clienți nu va fi disponibil. Ne vom relua operațiunile normale în data de 02.04.24 și vom fi gata să vă ajutăm cu orice întrebare. În această perioadă, comenzile pot fi plasate prin intermediul site-ului nostru. Echipa Race-Shop

*46 267   

K&N

Filtru aer sport K&N 33-3006

Filtru aer sport din bumbac (piesă de schimb) pentru airbox de serie.

New product

La comandă : 10buc.

La dvs cel tărziu: 3. 4.

307,90 RON cu TVA

Vă recomandăm să achiziționați un kit de curățare și impregnare

33-3006   

Întrebări

Întrebări

Filtru aer sport K&N 33-3006

Filtru aer sport K&N 33-3006

Filtru aer sport din bumbac (piesă de schimb) pentru airbox de serie.

Trimiteți întrebări magazinului despre acest produs.

* Câmp obligatoriu

  sau  Anulare

Informații legate de restocare

Filtru aer sport K&N 33-3006

Filtru aer sport K&N 33-3006

Pentru informații legate de disponibilitatea și restocarea produsului vă rugăm completați formularul.

* obigatoriu

  sau  Anulează

Înlocuitori

FILTRU AER SPORT Pipercross PP2039
228,10 RON
La comandă 4-6 săptămâni
FILTRU AER SPORT JR Filters F 240123
197,70 RON
Livrare 14-21 zile
Filtru aer sport din bumbac (piesă de schimb) pentru airbox de serie.

Potrivit pentru

Pipercross: --

Simota: --

33-3006

Lungime [mm] 238, Lățime [mm] 124, Înălțime [mm] 29

Potrivit pentru:

CITROEN, C-ELYSEE 1.2 VTi 72, limuzină, an de producție: 2012/11 -> --/--

CITROEN, C1 II 1.2 VTi 82, partea spate înclinată an de producție: 2014/04 -> --/--

CITROEN, C3 II 1.0 VTi 68, partea spate înclinată an de producție: 2012/08 -> --/--

CITROEN, C3 II 1.2 VTi 82, partea spate înclinată an de producție: 2012/06 -> --/--

CITROEN, C4 CACTUS 1.2 VTi 82, partea spate înclinată an de producție: 2014/09 -> --/--

CITROEN, DS3 1.2 VTi 82, partea spate înclinată an de producție: 2013/01 -> --/--

CITROEN, DS3 cabriolet 1.2 VTi 82, cabriolet, an de producție: 2013/01 -> --/--

PEUGEOT, 108 1.2, partea spate înclinată an de producție: 2014/05 -> --/--

PEUGEOT, 2008 1.2 VTi, Combi, an de producție: 2013/03 -> --/--

PEUGEOT, 208 1.0, partea spate înclinată an de producție: 2012/03 -> --/--

PEUGEOT, 208 1.2, partea spate înclinată an de producție: 2012/03 -> --/--

PEUGEOT, 308 II 1.2 VTi 72, partea spate înclinată an de producție: 2013/09 -> --/--

PEUGEOT, 308 SW II 1.2 THP 130, Combi, an de producție: 2014/03 -> --/--

Întreținere:

  1. Scoateți filtrul din airbox.
  2. Cu aer comprimat eliminați murdăria.
  3. Aplicați K&N soluție de curațare
  4. Impregnați durață de minimal 10 minute. Folosiți aer comprimat pentru a îndepârta murdăria. Repetați pașii 3 și 4 până când filtrul nu este curaț.
  5. Lăsați filtrul să se usuce complet.
  6. Aplicați ulei de impregnare K&N
  7. Filtrul impregnat montați derect in airbox și controlați garnitura.
  8. Vă recomandăm să curățați cel puțin la fiecare 5000 km pentru a menține performanțele optime.

De peste 50 de ani, K&N este lider în industria tehnologiei de filtrare a autovehiculelor, oferind produse care sporesc performanța, protecția și longevitatea în autovehicule pentru mii de aplicații și consumatorii din întreaga lume.

 

La începutul anilor 1960, doi motocicliști, Ken Johnson și Norm McDonald (K&N), au dezvoltat o idee revoluționară pentru un filtru de aer care să funcționeze pe terenuri prăfuite și murdare. După ce au experimentat cu mai multe tipuri de materiale de filtrare, au descoperit că combinația de bumbac uns/impregnat cu ulei nu numai că permitea filtrului să rețină murdăria foarte eficient, dar permitea și spălarea și reutilizarea acestuia și astfel a luat naștere primul filtru de aer K&N. Cinci decenii mai târziu, K&N continuă să inoveze în domeniul tehnologiei de filtrare de ultimă oră, oferind protecție superioară pentru orice, de la cele mai eficiente mașini de dragsters până la vehiculele obișnuite din întreaga lume.

 

Aplicație
CITROËN C-ELYSEE 1.2 VTi 72 (2012/11 -> ) 53Kw/72K
CITROËN C-ELYSEE 1.2 VTi 82 (2014/12 -> ) 60Kw/82K
CITROËN C1 II 1.2 VTi 82 (2014/4 -> ) 60Kw/82K
CITROËN C3 AIRCROSS II, C3 AIRCROSS II (2R_, 2C_) 1.2 Puretech 110, 1.2 PureTech 110 (2RHNZB, 2RHNZW, 2RHNPX, 2RHNPJ) (2017/6 -> ) 81Kw/110K
CITROËN C3 AIRCROSS II, C3 AIRCROSS II (2R_, 2C_) 1.2 Puretech 130, 1.2 PureTech 130 (2RHNYH) (2017/7 -> ) 96Kw/131K
CITROËN C3 AIRCROSS II, C3 AIRCROSS II (2R_, 2C_) 1.2 Puretech 82, 1.2 PureTech 82 (2RHMRC, 2RHMZB) (2017/6 -> ) 60Kw/82K
CITROËN C3 II 1.0 VTi 68 (2012/8 -> ) 50Kw/68K
CITROËN C3 II 1.2 VTi 82 (2012/6 -> 2016/9 ) 60Kw/82K
CITROËN C3 III (SX) 1.2 PureTech 82 (2018/5 -> ) 61Kw/83K
CITROËN C3 III (SX) 1.2 PureTech 82 LPG (2018/5 -> ) 61Kw/83K
CITROËN C3 III (SX) 1.2 THP 110 (2016/7 -> ) 81Kw/110K
CITROËN C3 III (SX) 1.2 VTi 68 (2016/7 -> ) 50Kw/68K
CITROËN C3 III (SX) 1.2 VTi 82 (2016/7 -> ) 60Kw/82K
CITROËN C3 III (SX) 1.2 VTi 82 LPG (2016/7 -> ) 60Kw/82K
CITROËN C3 III Van (SX_, SY_) PureTech 110 (2019/3 -> ) 81Kw/110K
CITROËN C3 III Van (SX_, SY_) PureTech 82 (2019/3 -> ) 61Kw/83K
CITROËN C4 CACTUS 1.2 PureTech 130, 1.2 THP 130 (2017/11 -> ) 96Kw/131K
CITROËN C4 CACTUS 1.2 THP 110 (2014/9 -> ) 81Kw/110K
CITROËN C4 CACTUS 1.2 VTi 75 (2014/9 -> ) 55Kw/75K
CITROËN C4 CACTUS 1.2 VTi 82 (2014/9 -> ) 60Kw/82K
CITROËN C4 CACTUS Van (0B_, 0P_) PureTech 110 (2019/5 -> ) 81Kw/110K
CITROËN C4 CACTUS Van (0B_, 0P_) PureTech 130 (2019/5 -> ) 96Kw/131K
CITROËN C4 CACTUS Van (0B_, 0P_) PureTech 82 (2019/5 -> ) 60Kw/82K
CITROËN DS3 1.2 VTi 82 (2013/1 -> 2015/3 ) 60Kw/82K
CITROËN DS3 Convertible 1.2 VTi 82 (2013/1 -> 2015/7 ) 60Kw/82K
DS DS 3 1.2 THP 130 (2015/9 -> 2019/7 ) 96Kw/130K
DS DS 3 1.2 VTi 110 (2015/4 -> 2019/7 ) 81Kw/110K
DS DS 3 1.2 VTi 82 (2015/4 -> 2019/7 ) 60Kw/82K
DS DS 3 Convertible 1.2 THP 130 (2015/9 -> 2019/7 ) 96Kw/130K
DS DS 3 Convertible 1.2 VTi 110 (2015/7 -> 2019/7 ) 81Kw/110K
DS DS 3 Convertible 1.2 VTi 82 (2015/7 -> 2019/7 ) 60Kw/82K
OPEL CORSA F 1.2 (2019/7 -> ) 55Kw/75K
OPEL CROSSLAND X (P17) 1.2 (2019/7 -> ) 61Kw/83K
OPEL CROSSLAND X (P17) 1.2, 1.2 (75) (2017/3 -> ) 60Kw/82K
OPEL CROSSLAND X (P17) 1.2, 1.2 (75) (2017/3 -> ) 81Kw/110K
OPEL CROSSLAND X (P17) 1.2, 1.2 (75) (2017/3 -> ) 96Kw/131K
OPEL CROSSLAND X (P17) 1.2 LPG, 1.2 LPG (75) (2017/10 -> ) 60Kw/82K
PEUGEOT 108 1.2 (2014/5 -> ) 60Kw/82K
PEUGEOT 2008, 2008 I (CU_), 2008 I SUV (CU_) 1.2 PureTech 82 (2018/3 -> 2019/12 ) 61Kw/82K
PEUGEOT 2008 1.2 THP 110 (2015/1 -> ) 81Kw/110K
PEUGEOT 2008 1.2 THP 130 (2015/1 -> ) 96Kw/130K
PEUGEOT 2008 1.2 VTi (2013/3 -> 2018/12 ) 60Kw/82K
PEUGEOT 2008 II (U_) 1.2 PureTech 100 (2019/11 -> ) 74Kw/101K
PEUGEOT 2008 II (U_) 1.2 PureTech 130 (2019/8 -> ) 96Kw/130K
PEUGEOT 2008 II (U_) 1.2 THP / PureTech 155 (USHNN, URHNN, UXHNJ, URHNJ) (2019/12 -> ) 114Kw/155K
PEUGEOT 208, 208 I (CA_, CC_) 1.2, 1.2 VTi 68 / PureTech 68 (2016/8 -> ) 50Kw/68K
PEUGEOT 208, 208 I (CA_, CC_) 1.2 GPL (2015/6 -> ) 60Kw/82K
PEUGEOT 208, 208 I (CA_, CC_) 1.2 PureTech 82 (2018/3 -> ) 61Kw/82K
PEUGEOT 208 1.0 (2012/3 -> ) 50Kw/68K
PEUGEOT 208 1.2 (2012/3 -> ) 60Kw/82K
PEUGEOT 208 1.2 THP (2013/1 -> ) 81Kw/110K
PEUGEOT 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.2 PureTech 100 (2019/6 -> ) 74Kw/101K
PEUGEOT 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.2 PureTech 130 (2019/6 -> ) 96Kw/131K
PEUGEOT 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.2 PureTech 75 (2019/6 -> ) 55Kw/75K
VAUXHALL CORSA Mk V (F) 1.2 (2019/7 -> ) 55Kw/75K
VAUXHALL CORSA Mk V (F) 1.2 (2019/7 -> ) 74Kw/101K
VAUXHALL CROSSLAND X (P17) 1.2, 1.2 (75) (2017/3 -> ) 60Kw/82K
VAUXHALL CROSSLAND X (P17) 1.2, 1.2 (75) (2017/3 -> ) 81Kw/110K
VAUXHALL CROSSLAND X (P17) 1.2, 1.2 (75) (2017/3 -> ) 96Kw/131K

Scrie o recenzie

Scrie o recenzie







  sau  Anulează

Nu ați găsit răspunsul?
Introduceți o nouă întrebare
Aveți o întrebare? Căutați răspunsul.




Recent posts

Colaborare RACES x FURTBOKEM

Lansarea oficială a vânzărilor RACES și FurtBokem merch.
Read more
Bestia de curse Jaguar XE

Jaguar Racing Team Ostrava a prezentat o nouă mașină specială de curse
Read more
Pompa de apă electrică

Crește performanța și previne supraîncălzirea mașinii!
Read more
Omologare FIA 8856-2018

Ce transformări va avea FIA în 2024?
Read more
Combinezoane și echipament de curse

Ce combinezon de curse să alegeți și de ce? Mai multe pe blog...
Read more
Furtunurile din silicon

Furtunurile din silicon reprezintă un înlocuitor ideal pentru furtunurile din cauciuc de apă, vacuum/presiune sau admisie.
Read more
Avantajele și tipurile de radiatoare de ulei

De ce este necesară instalarea unui radiator de ulei? Pe care să îl alegeți? Mai multe pe blog...
Read more
Cum se conectează frâna de mână hidraulică?

Un accesoriu indispensabil pentru fiecare pilot de raliuri și drift.
Read more
Instaforex Loprais Praga Team la Rally Dakar 2024

Suntem un furnizor mândru al echipei Loprais Praga!
Read more

Categorii Producători

Produse vizualizate

Loading...