Atenție, personalul nostru de asistență pentru clienți nu va fi disponibil. Ne vom relua operațiunile normale în data de 02.04.24 și vom fi gata să vă ajutăm cu orice întrebare. În această perioadă, comenzile pot fi plasate prin intermediul site-ului nostru. Echipa Race-Shop

*46 333   

K&N

Filtru aer sport K&N 33-2663

Filtru aer sport din bumbac (piesă de schimb) pentru airbox de serie.

New product

La comandă : 1buc.

La dvs cel tărziu: 2. 4.

393,70 RON cu TVA

Vă recomandăm să achiziționați un kit de curățare și impregnare

33-2663   

Întrebări

Întrebări

Filtru aer sport K&N 33-2663

Filtru aer sport K&N 33-2663

Filtru aer sport din bumbac (piesă de schimb) pentru airbox de serie.

Trimiteți întrebări magazinului despre acest produs.

* Câmp obligatoriu

  sau  Anulare

Informații legate de restocare

Filtru aer sport K&N 33-2663

Filtru aer sport K&N 33-2663

Pentru informații legate de disponibilitatea și restocarea produsului vă rugăm completați formularul.

* obigatoriu

  sau  Anulează

Înlocuitori

Filtru aer sport din bumbac (piesă de schimb) pentru airbox de serie.

Potrivit pentru

Pipercross: TUPP96

Simota: --

33-2663

Lungime [mm] 276, Lățime [mm] 159, Înălțime [mm] 29

Potrivit pentru:

FORD, FIESTA III (GFJ) 1.8 16V, partea spate înclinată an de producție: 1992/02 -> 1995/12

FORD, FIESTA III (GFJ) 1.6 i 16V, partea spate înclinată an de producție: 1994/01 -> 1995/12

FORD, FIESTA III (GFJ) 1.8 XR2i 16V, partea spate înclinată an de producție: 1992/02 -> 1995/12

RENAULT, ESPACE III (JE0_) 2.2 dCi (JE0K), Limuzină lungă, an de producție: 2000/10 -> 2002/10

RENAULT, ESPACE III (JE0_) 2.2 12V TD (JE0E, JE0H, JE0P), Limuzină lungă, an de producție: 1996/11 -> 2000/10

RENAULT, ESPACE III (JE0_) 2.2 D, Limuzină lungă, an de producție: 1997/11 -> 2000/01

SAAB, 900 II 2.0 i, partea spate înclinată an de producție: 1994/08 -> 1998/02

SAAB, 900 II 2.0 -16 Turbo, partea spate înclinată an de producție: 1993/07 -> 1998/02

SAAB, 900 II 2.3 -16, partea spate înclinată an de producție: 1993/07 -> 1998/02

SAAB, 900 II 2.0 i, partea spate înclinată an de producție: 1993/07 -> 1994/07

SAAB, 900 II cabriolet 2.3 -16, cabriolet, an de producție: 1993/12 -> 1998/02

SAAB, 900 II cabriolet 2.0 i, cabriolet, an de producție: 1993/12 -> 1998/02

SAAB, 900 II cabriolet 2.0 -16 Turbo, cabriolet, an de producție: 1993/12 -> 1998/02

SAAB, 900 II Coupe 2.0 i, Coupe, an de producție: 1993/12 -> 1994/07

SAAB, 900 II Coupe 2.3 -16, Coupe, an de producție: 1993/12 -> 1998/02

SAAB, 900 II Coupe 2.0 -16 Turbo, Coupe, an de producție: 1993/12 -> 1998/02

SAAB, 900 II Coupe 2.0 i, Coupe, an de producție: 1994/08 -> 1998/02

Întreținere:

  1. Scoateți filtrul din airbox.
  2. Cu aer comprimat eliminați murdăria.
  3. Aplicați K&N soluție de curațare
  4. Impregnați durață de minimal 10 minute. Folosiți aer comprimat pentru a îndepârta murdăria. Repetați pașii 3 și 4 până când filtrul nu este curaț.
  5. Lăsați filtrul să se usuce complet.
  6. Aplicați ulei de impregnare K&N
  7. Filtrul impregnat montați derect in airbox și controlați garnitura.
  8. Vă recomandăm să curățați cel puțin la fiecare 5000 km pentru a menține performanțele optime.

De peste 50 de ani, K&N este lider în industria tehnologiei de filtrare a autovehiculelor, oferind produse care sporesc performanța, protecția și longevitatea în autovehicule pentru mii de aplicații și consumatorii din întreaga lume.

 

La începutul anilor 1960, doi motocicliști, Ken Johnson și Norm McDonald (K&N), au dezvoltat o idee revoluționară pentru un filtru de aer care să funcționeze pe terenuri prăfuite și murdare. După ce au experimentat cu mai multe tipuri de materiale de filtrare, au descoperit că combinația de bumbac uns/impregnat cu ulei nu numai că permitea filtrului să rețină murdăria foarte eficient, dar permitea și spălarea și reutilizarea acestuia și astfel a luat naștere primul filtru de aer K&N. Cinci decenii mai târziu, K&N continuă să inoveze în domeniul tehnologiei de filtrare de ultimă oră, oferind protecție superioară pentru orice, de la cele mai eficiente mașini de dragsters până la vehiculele obișnuite din întreaga lume.

 

Aplicație
FORD FIESTA III (GFJ), FIESTA Mk III (GFJ) 1.6 i 16V (1994/1 -> 1995/12 ) 65Kw/88K
FORD FIESTA III (GFJ), FIESTA Mk III (GFJ) 1.8 16V (1992/2 -> 1995/12 ) 77Kw/105K
FORD FIESTA III (GFJ), FIESTA Mk III (GFJ) 1.8 XR2i 16V (1992/2 -> 1995/12 ) 96Kw/130K
RENAULT ESPACE III (JE0_), ESPACE Mk III (JE0_) 2.2 12V TD (JE0E, JE0H, JE0P) (1996/11 -> 2000/10 ) 83Kw/113K
RENAULT ESPACE III (JE0_), ESPACE Mk III (JE0_) 2.2 D (1997/11 -> 2000/1 ) 84Kw/114K
RENAULT ESPACE III (JE0_), ESPACE Mk III (JE0_) 2.2 dCi (JE0K) (2000/10 -> 2002/10 ) 95Kw/130K
SAAB 900 II, 900 Mk II 2.0 -16 Turbo (1993/7 -> 1998/2 ) 136Kw/185K
SAAB 900 II, 900 Mk II 2.0 i (1993/7 -> 1994/7 ) 98Kw/133K
SAAB 900 II, 900 Mk II 2.0 i (1994/8 -> 1998/2 ) 96Kw/131K
SAAB 900 II, 900 Mk II 2.3 -16 (1993/7 -> 1998/2 ) 110Kw/150K
SAAB 900 II Convertible, 900 Mk II Convertible 2.0 -16 Turbo (1993/12 -> 1998/2 ) 136Kw/185K
SAAB 900 II Convertible, 900 Mk II Convertible 2.0 i (1993/12 -> 1998/2 ) 96Kw/131K
SAAB 900 II Convertible, 900 Mk II Convertible 2.3 -16 (1993/12 -> 1998/2 ) 110Kw/150K
SAAB 900 II Coupe, 900 Mk II Coupe 2.0 -16 Turbo (1993/12 -> 1998/2 ) 136Kw/185K
SAAB 900 II Coupe, 900 Mk II Coupe 2.0 i (1993/12 -> 1994/7 ) 98Kw/133K
SAAB 900 II Coupe, 900 Mk II Coupe 2.0 i (1994/8 -> 1998/2 ) 96Kw/131K
SAAB 900 II Coupe, 900 Mk II Coupe 2.3 -16 (1993/12 -> 1998/2 ) 110Kw/150K

Scrie o recenzie

Scrie o recenzie







  sau  Anulează

Nu ați găsit răspunsul?
Introduceți o nouă întrebare
Aveți o întrebare? Căutați răspunsul.




Recent posts

Colaborare RACES x FURTBOKEM

Lansarea oficială a vânzărilor RACES și FurtBokem merch.
Read more
Bestia de curse Jaguar XE

Jaguar Racing Team Ostrava a prezentat o nouă mașină specială de curse
Read more
Pompa de apă electrică

Crește performanța și previne supraîncălzirea mașinii!
Read more
Omologare FIA 8856-2018

Ce transformări va avea FIA în 2024?
Read more
Combinezoane și echipament de curse

Ce combinezon de curse să alegeți și de ce? Mai multe pe blog...
Read more
Furtunurile din silicon

Furtunurile din silicon reprezintă un înlocuitor ideal pentru furtunurile din cauciuc de apă, vacuum/presiune sau admisie.
Read more
Avantajele și tipurile de radiatoare de ulei

De ce este necesară instalarea unui radiator de ulei? Pe care să îl alegeți? Mai multe pe blog...
Read more
Cum se conectează frâna de mână hidraulică?

Un accesoriu indispensabil pentru fiecare pilot de raliuri și drift.
Read more
Instaforex Loprais Praga Team la Rally Dakar 2024

Suntem un furnizor mândru al echipei Loprais Praga!
Read more

Categorii Producători

Produse vizualizate

Loading...