*46 525   

K&N

Filtru aer sport K&N E-2450

Filtru aer sport din bumbac (piesă de schimb) pentru airbox de serie.

New product

348,10 RON cu TVA

Temporar indisponibil
În stoc: 0 buc.
Ne pare rău! Produsul este momentat indisponibil.
Pentru anunțuri automate legate de disponibilitate,
clic pe "Informează".

Întrebări

Întrebări

Filtru aer sport K&N E-2450

Filtru aer sport K&N E-2450

Filtru aer sport din bumbac (piesă de schimb) pentru airbox de serie.

Trimiteți întrebări magazinului despre acest produs.

* Câmp obligatoriu

  sau  Anulare

Informează

Informații legate de restocare

Filtru aer sport K&N E-2450

Filtru aer sport K&N E-2450

Pentru informații legate de disponibilitatea și restocarea produsului vă rugăm completați formularul.

* obigatoriu

  sau  Anulează

E-2450   

Filtru aer sport din bumbac (piesă de schimb) pentru airbox de serie.

Potrivit pentru

Pipercross: TUPX1288

Simota: --

E-2450

Diametru interior [mm] 92, Diametru exterior [mm] 137, Înălțime [mm] 149

Potrivit pentru:

SAAB, 900 I (AC4, AM4) 2.0 i, limuzină, an de producție: 1985/09 -> 1990/08

SAAB, 900 I (AC4, AM4) 2.0, limuzină, an de producție: 1987/10 -> 1991/10

SAAB, 900 I (AC4, AM4) 2.0 c, limuzină, an de producție: 1980/11 -> 1984/08

SAAB, 900 I (AC4, AM4) 2.0, limuzină, an de producție: 1983/09 -> 1984/03

SAAB, 900 I (AC4, AM4) 2.0 c, limuzină, an de producție: 1982/07 -> 1988/12

SAAB, 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo, limuzină, an de producție: 1980/10 -> 1985/07

SAAB, 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo, limuzină, an de producție: 1986/01 -> 1988/12

SAAB, 900 I (AC4, AM4) 2.0 EMS, limuzină, an de producție: 1979/01 -> 1980/12

SAAB, 900 I (AC4, AM4) 2.0 i, limuzină, an de producție: 1980/11 -> 1990/08

SAAB, 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo, limuzină, an de producție: 1986/10 -> 1991/12

SAAB, 900 I Combi Coupe 2.0, partea spate înclinată an de producție: 1978/06 -> 1984/03

SAAB, 900 I Combi Coupe 2.0 T8, partea spate înclinată an de producție: 1986/10 -> 1989/09

SAAB, 900 I Combi Coupe 2.0 c, partea spate înclinată an de producție: 1978/09 -> 1984/08

SAAB, 900 I Combi Coupe 2.0, partea spate înclinată an de producție: 1984/04 -> 1991/10

SAAB, 900 I Combi Coupe 2.0 Turbo, partea spate înclinată an de producție: 1978/09 -> 1985/07

SAAB, 900 I Combi Coupe 2.0 EMS, partea spate înclinată an de producție: 1978/09 -> 1979/08

SAAB, 900 I Combi Coupe 2.0 i, partea spate înclinată an de producție: 1980/11 -> 1988/12

SAAB, 900 I Combi Coupe 2.0 Turbo, partea spate înclinată an de producție: 1986/01 -> 1988/12

SAAB, 900 I Combi Coupe 2.0 c, partea spate înclinată an de producție: 1979/09 -> 1988/12

SAAB, 900 I Combi Coupe 2.0 Turbo, partea spate înclinată an de producție: 1986/10 -> 1991/12

SAAB, 900 I Combi Coupe 2.0 i, partea spate înclinată an de producție: 1985/09 -> 1990/08

SAAB, 900 I cabriolet 2.0, cabriolet, an de producție: 1989/10 -> 1993/10

SAAB, 900 I cabriolet 2.0, cabriolet, an de producție: 1991/05 -> 1993/10

SAAB, 99 2.0 EMS, limuzină, an de producție: 1972/04 -> 1974/08

SAAB, 99 2.0, limuzină, an de producție: 1972/10 -> 1974/08

SAAB, 99 2.0 EMS, limuzină, an de producție: 1974/09 -> 1978/12

SAAB, 99 2.0 GL, limuzină, an de producție: 1974/09 -> 1984/12

SAAB, 99 Combi Coupe 2.0 Turbo, partea spate înclinată an de producție: 1977/10 -> 1980/06

SAAB, 99 Combi Coupe 2.0, partea spate înclinată an de producție: 1976/03 -> 1978/05

SAAB, 99 Combi Coupe 2.0 i, partea spate înclinată an de producție: 1981/01 -> 1984/12

Întreținere:

  1. Scoateți filtrul din airbox.
  2. Cu aer comprimat eliminați murdăria.
  3. Aplicați K&N soluție de curațare
  4. Impregnați durață de minimal 10 minute. Folosiți aer comprimat pentru a îndepârta murdăria. Repetați pașii 3 și 4 până când filtrul nu este curaț.
  5. Lăsați filtrul să se usuce complet.
  6. Aplicați ulei de impregnare K&N
  7. Filtrul impregnat montați derect in airbox și controlați garnitura.
  8. Vă recomandăm să curățați cel puțin la fiecare 5000 km pentru a menține performanțele optime.

De peste 50 de ani, K&N este lider în industria tehnologiei de filtrare a autovehiculelor, oferind produse care sporesc performanța, protecția și longevitatea în autovehicule pentru mii de aplicații și consumatorii din întreaga lume.

 

La începutul anilor 1960, doi motocicliști, Ken Johnson și Norm McDonald (K&N), au dezvoltat o idee revoluționară pentru un filtru de aer care să funcționeze pe terenuri prăfuite și murdare. După ce au experimentat cu mai multe tipuri de materiale de filtrare, au descoperit că combinația de bumbac uns/impregnat cu ulei nu numai că permitea filtrului să rețină murdăria foarte eficient, dar permitea și spălarea și reutilizarea acestuia și astfel a luat naștere primul filtru de aer K&N. Cinci decenii mai târziu, K&N continuă să inoveze în domeniul tehnologiei de filtrare de ultimă oră, oferind protecție superioară pentru orice, de la cele mai eficiente mașini de dragsters până la vehiculele obișnuite din întreaga lume.

 

Aplicație
SAAB 900 I (AC4, AM4), 900   (AC4, AM4) 2.0 (1983/9 -> 1984/3 ) 80Kw/109K
SAAB 900 I (AC4, AM4), 900   (AC4, AM4) 2.0 (1987/10 -> 1991/10 ) 98Kw/133K
SAAB 900 I (AC4, AM4), 900   (AC4, AM4) 2.0 EMS (1979/1 -> 1980/12 ) 87Kw/118K
SAAB 900 I (AC4, AM4), 900   (AC4, AM4) 2.0 Turbo (1980/10 -> 1985/7 ) 107Kw/146K
SAAB 900 I (AC4, AM4), 900   (AC4, AM4) 2.0 Turbo (1986/1 -> 1988/12 ) 110Kw/150K
SAAB 900 I (AC4, AM4), 900   (AC4, AM4) 2.0 Turbo (1986/10 -> 1991/12 ) 103Kw/140K
SAAB 900 I (AC4, AM4), 900   (AC4, AM4) 2.0 c (1980/11 -> 1984/8 ) 79Kw/108K
SAAB 900 I (AC4, AM4), 900   (AC4, AM4) 2.0 c (1982/7 -> 1988/12 ) 74Kw/101K
SAAB 900 I (AC4, AM4), 900   (AC4, AM4) 2.0 i (1980/11 -> 1990/8 ) 85Kw/115K
SAAB 900 I (AC4, AM4), 900   (AC4, AM4) 2.0 i (1985/9 -> 1990/8 ) 81Kw/110K
SAAB 900 I Combi Coupe, 900   Hatchback 2.0 (1978/6 -> 1984/3 ) 80Kw/109K
SAAB 900 I Combi Coupe, 900   Hatchback 2.0 (1984/4 -> 1991/10 ) 74Kw/100K
SAAB 900 I Combi Coupe, 900   Hatchback 2.0 EMS (1978/9 -> 1979/8 ) 87Kw/118K
SAAB 900 I Combi Coupe, 900   Hatchback 2.0 T8 (1986/10 -> 1989/9 ) 114Kw/155K
SAAB 900 I Combi Coupe, 900   Hatchback 2.0 Turbo (1978/9 -> 1985/7 ) 107Kw/146K
SAAB 900 I Combi Coupe, 900   Hatchback 2.0 Turbo (1986/1 -> 1988/12 ) 110Kw/150K
SAAB 900 I Combi Coupe, 900   Hatchback 2.0 Turbo (1986/10 -> 1991/12 ) 103Kw/140K
SAAB 900 I Combi Coupe, 900   Hatchback 2.0 c (1978/9 -> 1984/8 ) 79Kw/108K
SAAB 900 I Combi Coupe, 900   Hatchback 2.0 c (1979/9 -> 1988/12 ) 74Kw/101K
SAAB 900 I Combi Coupe, 900   Hatchback 2.0 i (1980/11 -> 1988/12 ) 85Kw/115K
SAAB 900 I Combi Coupe, 900   Hatchback 2.0 i (1985/9 -> 1990/8 ) 81Kw/110K
SAAB 900 I Convertible, 900   Convertible 2.0 (1989/10 -> 1993/10 ) 125Kw/170K
SAAB 900 I Convertible, 900   Convertible 2.0 (1991/5 -> 1993/10 ) 107Kw/145K
SAAB 99 2.0 (1972/10 -> 1974/8 ) 70Kw/95K
SAAB 99 2.0 EMS (1972/4 -> 1974/8 ) 81Kw/110K
SAAB 99 2.0 EMS (1974/9 -> 1978/12 ) 87Kw/118K
SAAB 99 2.0 GL (1974/9 -> 1984/12 ) 74Kw/100K
SAAB 99 Combi Coupe 2.0 (1976/3 -> 1978/5 ) 79Kw/107K
SAAB 99 Combi Coupe 2.0 Turbo (1977/10 -> 1980/6 ) 107Kw/146K
SAAB 99 Combi Coupe 2.0 i (1981/1 -> 1984/12 ) 87Kw/118K

Scrie o recenzie

Scrie o recenzie







  sau  Anulează

Nu ați găsit răspunsul?
Introduceți o nouă întrebare
Aveți o întrebare? Căutați răspunsul.




Recent posts

UNIX AMTS 2024

Prima oprire la expozițiile din acest an - Hungexpo Budapesta
Read more
Colaborare RACES x FURTBOKEM

Lansarea oficială a vânzărilor RACES și FurtBokem merch.
Read more
Bestia de curse Jaguar XE

Jaguar Racing Team Ostrava a prezentat o nouă mașină specială de curse
Read more
Pompa de apă electrică

Crește performanța și previne supraîncălzirea mașinii!
Read more
Omologare FIA 8856-2018

Ce transformări va avea FIA în 2024?
Read more
Combinezoane și echipament de curse

Ce combinezon de curse să alegeți și de ce? Mai multe pe blog...
Read more
Furtunurile din silicon

Furtunurile din silicon reprezintă un înlocuitor ideal pentru furtunurile din cauciuc de apă, vacuum/presiune sau admisie.
Read more
Avantajele și tipurile de radiatoare de ulei

De ce este necesară instalarea unui radiator de ulei? Pe care să îl alegeți? Mai multe pe blog...
Read more
Cum se conectează frâna de mână hidraulică?

Un accesoriu indispensabil pentru fiecare pilot de raliuri și drift.
Read more

Categorii Producători

Produse vizualizate

Loading...