Dobrý den jsou kotouče high performance v plné verzi bez děr a drážek chlazené i z vnitřní strany od náboje?
ASISTENȚĂ
de la ora 9.00 la 17.00
*59 442
New product
5901436379652
Discuri frână față Rotinger High Performance, 2848HP, (2 buc)
Set 2 buc discuri frână Rotinger. Discurile de frână pot fi comandate în cinci modele diferite de intrare sau grosiere și de asemenea în versiunile Graphite Line (GL).Trimiteți întrebări magazinului despre acest produs.
* Câmp obligatoriu
sau Anulare
Discuri frână față Rotinger High Performance, 2848HP, (2 buc)
Pentru informații legate de disponibilitatea și restocarea produsului vă rugăm completați formularul.
* obigatoriu
sau Anulează
Dimensiuni:
Diametru: 312mm
Înălțime: 34,2mm
Grosime/grosimea minimă 25 / 23mm
Număr găuri: 9
Tip disc: Ventilat
OEM: 8L0615301;8N0615301A;JZW615301G;
Înlocuiri:
ATE: 24012501231 , 24032501231
BOSH: 0986478467
Brembo: 09788011 , 09788075/p>
Jurid: 562132J
Textar: 92098500
TRW: DF4064
Delphi: BG3528
Zimmermann: 100124000
Potrivit pentru:
AUDI TT (8N3) 1.8 T, 120Kw / 163 HP
AUDI TT (8N3) 1.8 T, 140Kw / 190 HP
AUDI TT Roadster (8N9) 1.8 T quattro, 165Kw / 224 HP
AUDI TT Roadster (8N9) 1.8 T quattro, 132Kw / 180 HP
AUDI TT Roadster (8N9) 1.8 T, 110Kw / 150 HP
AUDI TT Roadster (8N9) 1.8 T, 132Kw / 180 HP
AUDI TT (8N3) 1.8 T quattro, 176Kw / 240 HP
AUDI TT (8N3) 1.8 T quattro, 140Kw / 190 HP
AUDI TT (8N3) 1.8 T quattro, 165Kw / 224 HP
AUDI TT Roadster (8N9) 1.8 T, 140Kw / 190 HP
AUDI A3 (8L1) S3 quattro, 165Kw / 224 HP
AUDI TT (8N3) 1.8 T, 132Kw / 180 HP
AUDI TT Roadster (8N9) 1.8 T, 120Kw / 163 HP
AUDI TT (8N3) 1.8 T, 110Kw / 150 HP
AUDI TT Roadster (8N9) 1.8 T quattro, 140Kw / 190 HP
AUDI A3 (8L1) S3 quattro, 154Kw / 210 HP
AUDI TT (8N3) 1.8 T quattro, 132Kw / 180 HP
SEAT LEON (1M1) 1.8 T Cupra R, 165Kw / 225 HP
SEAT LEON (1M1) 1.8 T Cupra R, 154Kw / 209 HP
SEAT LEON (1M1) 1.9 TDI, 74Kw / 100 HP
SEAT TOLEDO II (1M2) 1.4 16V, 55Kw / 75 HP
SEAT IBIZA V (6J5) 1.9 TDI, 77Kw / 105 HP
SEAT LEON (1M1) 1.9 TDI Syncro, 110Kw / 150 HP
SEAT LEON (1M1) 1.6 16 V, 77Kw / 105 HP
SEAT TOLEDO II (1M2) 1.8 20V, 92Kw / 125 HP
SEAT LEON (1M1) 1.8 20V, 92Kw / 125 HP
SEAT LEON (1M1) 1.6, 74Kw / 100 HP
SEAT IBIZA IV (6L1) 1.9 TDI Cupra R, 118Kw / 160 HP
SEAT LEON (1M1) 1.4 16V, 55Kw / 75 HP
SEAT IBIZA V SPORTCOUPE (6J1) 1.9 TDI, 77Kw / 105 HP
SEAT LEON (1M1) 2.8 Cupra 4, 150Kw / 204 HP
SEAT TOLEDO II (1M2) 1.9 TDI, 110Kw / 150 HP
SEAT TOLEDO II (1M2) 1.8 20VT, 132Kw / 180 HP
SEAT LEON (1M1) 1.6, 75Kw / 102 HP
SEAT LEON (1M1) 1.9 TDI, 110Kw / 150 HP
SEAT TOLEDO II (1M2) 2.3 V5 20V, 125Kw / 170 HP
SEAT IBIZA V SPORTCOUPE (6J1) 1.4 TSI Cupra, 132Kw / 180 HP
SEAT TOLEDO II (1M2) 1.9 TDI, 96Kw / 130 HP
SEAT TOLEDO II (1M2) 1.6 16V, 77Kw / 105 HP
SEAT LEON (1M1) 1.8 20V T 4, 132Kw / 180 HP
SEAT TOLEDO II (1M2) 2.3 V5, 110Kw / 150 HP
SEAT LEON (1M1) 1.9 TDI, 96Kw / 130 HP
SEAT IBIZA IV (6L1) 1.8 T Cupra R, 132Kw / 180 HP
SEAT TOLEDO II (1M2) 1.6, 74Kw / 100 HP
SEAT LEON (1M1) 1.8 20V T, 132Kw / 180 HP
SKODA OCTAVIA (1U2) RS 1.8 T, 132Kw / 180 HP
SKODA OCTAVIA Combi (1U5) RS 1.8 T, 132Kw / 180 HP
VW BORA Estate (1J6) 1.8 T, 132Kw / 180 HP
VW GOLF IV (1J1) 2.8 V6 4motion, 150Kw / 204 HP
VW GOLF IV (1J1) 2.3 V5 4motion, 125Kw / 170 HP
VW BORA Estate (1J6) 2.3 V5, 125Kw / 170 HP
VW GOLF V (1K1) 1.4 FSI, 66Kw / 90 HP
VW POLO (9N_) 1.8 GTI, 110Kw / 150 HP
VW GOLF IV (1J1) 1.9 TDI, 110Kw / 150 HP
VW NEW BEETLE (9C1, 1C1) 2.3 V5, 125Kw / 170 HP
VW BORA (1J2) 2.8 V6 4motion, 150Kw / 204 HP
VW GOLF IV Variant (1J5) 2.3 V5, 125Kw / 170 HP
VW GOLF IV (1J1) 1.9 TDI, 96Kw / 130 HP
VW GOLF IV (1J1) 1.8 T, 110Kw / 150 HP
VW GOLF IV (1J1) 2.3 V5, 125Kw / 170 HP
VW BORA (1J2) 1.8 T, 132Kw / 180 HP
VW BORA Estate (1J6) 2.8 V6 4motion, 150Kw / 204 HP
VW GOLF IV Variant (1J5) 1.9 TDI 4motion, 110Kw / 150 HP
VW GOLF V (1K1) 1.8 GTI, 132Kw / 179 HP
VW BORA Estate (1J6) 2.3 V5 4motion, 125Kw / 170 HP
VW NEW BEETLE (9C1, 1C1) RSI 3.2 4motion (1C9), 165Kw / 224 HP
VW GOLF IV (1J1) 1.8 T GTI, 132Kw / 180 HP
VW GOLF IV Variant (1J5) 2.3 V5 4motion, 125Kw / 170 HP
VW GOLF IV Variant (1J5) 2.8 V6 4motion, 150Kw / 204 HP
VW BORA (1J2) 1.8, 92Kw / 125 HP
VW BORA (1J2) 2.3 V5, 125Kw / 170 HP
VW GOLF IV Variant (1J5) 1.9 TDI, 85Kw / 115 HP
VW BORA (1J2) 2.3 V5 4motion, 125Kw / 170 HP
VW POLO (9N_) 1.8 GTi Cup Edition, 132Kw / 180 HP
Discurile de frânare Rotinger sunt rezultatul tehnologiei avansate de prelucrare a materialelor. Designul de înaltă calitate și atractiv atrage atenția tuturor pasionaților de tuning. Designul eficient asigură o distanță redusă de frânare, extrage gazele de frânare și îmbunătățește proprietățile de răcire. Rotinger oferă o gamă largă de discuri de frână pentru majoritatea automobilelor. În funcție de alegerea personală, clientul poate alege între până la cinci tipuri posibile de discuri de frână. Simplu (fără foraj și canelare), Canalarea, forajul și combinațiile acestora. Canalele atractive au fost proiectate într-un mod atent. Designul lor asigură o curățare eficientă și reduce vârtejul de praf de frână. Discul original de frânare Rotinger este rezultatul anilor de cercetare și în nici un caz nu poate fi copiat pe alte discuri de frână. Fiecare model nou este testat în condiții extreme în care se confirmă calitatea și siguranța operațională. Oferind 1400 de tipuri de discuri de frână pentru mai mult de 95% autoturismele de pe piață. Întregul proces de fabricație îndeplinește toate standardele de siguranță și standardele de calitate. Certificatelele TUV, ISO / TS 16949: 2009, ISO 9001: 2008, ISO 14001: 2004 confirmă calitatea produselor Rotinger. În oferta Tuning series și High performance. Ambele tipuri pot fi comandate în designul Graphite Line, în designul de bază sau forat..
Seria Tuning oferă o protecție excelentă împotriva coroziunii, combinată cu un design atractiv, care va atrage atenția tuturor fanilor discurilor de frână sport. Modelarea eficientă reduce semnificativ distanța de frânare și contribuie foarte mult la evacuarea gazelor la frânare. Zonele de ventilație asigură o răcire optimă a discului de frână.
Discurile de frână High Performance îmbogățite cu componente de carbon și protecție anti-coroziune. Conținutul crescut de carbon asigură o distribuție mai bună a temperaturii, schimbări de temperatură scăzute și, prin urmare, rezistență la deformarea discului la frânare puternică. Deformarea este una dintre cele mai frecvente probleme ale vehiculelor de astăzi, ducând la vibrații neplăcute în timpul frânării. Designul unic, combinat cu structura carbonului, asigură performanțe ridicate la frânare în toate condițiile.
Localizare | RO |
Dobrý den jsou kotouče high performance v plné verzi bez děr a drážek chlazené i z vnitřní strany od náboje?
Pozdrav jesu li ovi diskovi crni ili su klasicne boje? Izgledaju mi cudno hvala na odgovoru
Diskovi su u izvedbi GL (Graphite line) Gdije dolaze tvornički crne. Naravno kočenjem se prvi sloj pretvori u klasičnu srebrnu boju.
Această discuție este destinată în special schimbului de informații între clienți. Pentru întrebări referitoare la comanda sau disponibilitatea stocurilor, vă rugăm să ne contactați direct.
Set 2 buc discuri frână Rotinger....