*563   

King racing

King Racing, cuzineți bielă motor 1595ccm (1983-01), 1781ccm (inc. Turbo) (1995-01) 1984ccm (1990-98)

Cuzineți bielă pentru Audi, VW, motor 1595ccm (1983-01), 1781ccm (inc. Turbo) (1995-01) 1984ccm (1990-98).

New product

La comandă : 10+buc.

La dvs cel tărziu: 1. 5.

261,30 RON cu TVA

  

611500542442

Întrebări

Întrebări

King Racing, cuzineți bielă motor 1595ccm (1983-01), 1781ccm (inc. Turbo) (1995-01) 1984ccm (1990-98)

King Racing, cuzineți bielă motor 1595ccm (1983-01), 1781ccm (inc. Turbo) (1995-01) 1984ccm (1990-98)

Cuzineți bielă pentru Audi, VW, motor 1595ccm (1983-01), 1781ccm (inc. Turbo) (1995-01) 1984ccm (1990-98).

Trimiteți întrebări magazinului despre acest produs.

* Câmp obligatoriu

  sau  Anulare

Informații legate de restocare

King Racing, cuzineți bielă motor 1595ccm (1983-01), 1781ccm (inc. Turbo) (1995-01) 1984ccm (1990-98)

King Racing, cuzineți bielă motor 1595ccm (1983-01), 1781ccm (inc. Turbo) (1995-01) 1984ccm (1990-98)

Pentru informații legate de disponibilitatea și restocarea produsului vă rugăm completați formularul.

* obigatoriu

  sau  Anulează

Cuzineți bielă pentru Audi, VW, motor 1595ccm (1983-01), 1781ccm (inc. Turbo) (1995-01) 1984ccm (1990-98).

 Compania Racing bearings a fost fondată în anul 1960. În prezent, compania furnizează cuzineți OEM industriei aviatice și auto, unde deține numeroase certificate de calitate. 

Combină peste 50 de ani de experiență, standarde de vârf și tehnologii avansate de simulare pentru a obține cele mai bune rezultate. De asemenea, explorează în mod constant noi modalități de a îmbunătăți aceste produse și de a îmbunătăți tehnologia de producție.

Singurul produs al firmei KING sunt cuzineții, orientați exclusiv pe cercetarea, dezvoltarea și producția celor mai buni cuzineți, ceea ce îi face lider în industrie.
Cea mai recentă serie racing XP high performance oferă o structură unică de 3 straturi din cupru pMax Black ™ cu straturi nichelate care este cu 24% mai greu decât orice alt cuzinet cu 3 straturi. Acestea sunt, prin urmare, ideale pentru încărcăturile pe termen lung de ex. pe circuit. Cuzineții sunt compatibili cu toate tipurile de arbori.

 

Înainde de a comanda alegeți tipul exact de cuzinet:

CR4104XP STDX

CR4104XP - STD standard (fără supradimensionare)

CR4104XP.025 - 0,025

CR4104XP0.25 - supradimensionare 0,25

CR4104XP0.50 - supradimensionare 0,50

 

Dimensiuni

STDX

STD

0.025

0.25

0.5

supradimensionare arbore

0

0

0

-0.25mm

-0,50mm

Diferența în comparație cu originalu

-0,013mm

0

+0,013mm

+0,13mm

+0,25mm

 

Informații tehnice aici.

 

Weight: .15kg

ComponentC4104-PR
Min Crankshaft Diameter1.880 inch / 47.76mm
Max Crankshaft Diameter1.881inch / 47.78mm
Min Housing Diameter1.992 inch / 50.60 mm
Max Housing Diameter1.993 inch / 50.62 mm
Bearing Length0.748 inch / 19.00 mm
Max Wall Thickness0.055 inch / 1.41 mm

Potrivit pentru:

  • Audi 80 B3 (1988.01 - 1992.07) - motor: Audi 3A 1984cc Inline4 SOHC 2v (1988.08 - 1990.12)
  • Audi 80 B3 (1988.01 - 1992.07) - motor: Audi AAD 1984cc Inline4 SOHC 2v (1990.08 - 1992.12)
  • Audi 80 B3 (1988.01 - 1992.07) - motor: Audi SD 1847cc Inline4 SOHC 2v (1986.09 - 1989.04)
  • Audi 80 B4 (1992.07 - 1995.08) - motor: Audi ABK 1984cc Inline4 SOHC 2v (1991.08 - 1998.12)
  • Audi 80CC (1986.06 - 1987.07) - motor: Audi JN 1781cc Inline4 SOHC 2v (1983.01 - 1991.12)
  • Audi A3 Series I (1997.05 - 2000.11) - motor: Audi AGU 1781cc Inline4 DOHC 5v Turbo (1996.12 - 2004.07)
  • Audi A3 Series I (1997.05 - 2000.11) - motor: Audi AEH 1595cc Inline4 SOHC 2v (1996.09 - 2001.06)
  • Audi A3 Series I (1997.05 - 2000.11) - motor: Audi AGN 1781cc Inline4 DOHC 5v (1996.09 - 2004.07)
  • Audi A4 B5 (1995.08 - 2001.07) - motor: Audi AEB 1781cc Inline4 DOHC 5v Turbo (1995.01 - 1999.01)
  • Audi A4 B5 (1995.08 - 2001.07) - motor: Audi ADR 1781cc Inline4 DOHC 5v (1994.11 - 2000.08)
  • Audi A4 B5 (1995.08 - 2001.07) - motor: Audi AJL 1781cc Inline4 DOHC 5v Turbo (1997.08 - 2001.09)
  • Audi A4 B5 (1995.08 - 2001.07) - motor: Audi APT 1781cc Inline4 DOHC 5v (1999.02 - 2001.12)
  • Audi A4 B5 (1995.08 - 2001.07) - motor: Audi APU 1781cc Inline4 DOHC 5v Turbo (1998.08 - 2001.09)
  • Audi S3 - motor: Audi AMK 1781cc Inline4 DOHC 5v Turbo (2000.09 - 2002.04)
  • Audi S3 - motor: Audi APY 1781cc Inline4 DOHC 5v Turbo (1998.11 - 2000.08)
  • Audi S3 - motor: Audi BAM 1781cc Inline4 DOHC 5v Turbo (1999.05 - 2006.06)
  • Audi TT Series I - motor: Audi AJQ 1781cc Inline4 DOHC 5v Turbo (1998.10 - 2000.08)
  • Seat Cordoba - motor: Volkswagen ABS 1781cc Inline4 SOHC 2v (1991.08 - 1995.07)
  • Seat Cordoba - motor: Volkswagen AFT 1595cc Inline4 SOHC 2v (1995.07 - 2000.10)
  • Seat Cordoba - motor: Volkswagen ADZ 1781cc Inline4 SOHC 2v (1994.08 - 2000.10)
  • Seat Cordoba - motor: Volkswagen 2E 1984cc Inline4 SOHC 2v (1990.01 - 1998.09)
  • Seat Ibiza - motor: Volkswagen ABF 1984cc Inline4 DOHC 4v (1992.08 - 1999.10)
  • Volkswagen Bora 1J - motor: Volkswagen APK 1984cc Inline4 SOHC 2v (1998.08 - )
  • Volkswagen Golf A2 (Mk2) - motor: Volkswagen RV 1781cc Inline4 SOHC 2v (1987.08 - 1992.12)
  • Volkswagen Golf Cabriolet A1 (Mk1) - motor: Volkswagen JH 1781cc Inline4 SOHC 2v (1983.05 - 1994.07)
  • Volkswagen Golf Cabriolet A3 (Mk3) - motor: Volkswagen ADY 1984cc Inline4 SOHC 2v (1994.07 - 2003.03)
  • Volkswagen Golf Cabriolet A3 (Mk3) - motor: Volkswagen AGG 1984cc Inline4 SOHC 2v (1995.07 - 2003.03)
  • Volkswagen Golf IV - motor: Volkswagen AEH 1595cc Inline4 SOHC 2v (1998.01 - 2005.05)
  • Volkswagen Golf IV - motor: Volkswagen AKL 1595cc Inline4 SOHC 2v (1997.10 - 2005.05)
  • Volkswagen Golf IV - motor: Volkswagen AGN 1781cc Inline4 DOHC 5v (1997.10 - 2000.10)
  • motor: Volkswagen EP 1297cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Volkswagen EU 1272cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Volkswagen 1F 1595cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Volkswagen ABN 1595cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Volkswagen 1P 1781cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Volkswagen PB 1781cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Volkswagen PF 1781cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Volkswagen AAM 1781cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Volkswagen ANN 1781cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Volkswagen ANP 1781cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Volkswagen AJH 1781cc Inline4 DOHC 5v Turbo
  • motor: Volkswagen ACC 1781cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Volkswagen ADP 1595cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Volkswagen AEK 1595cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Volkswagen APF 1595cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Volkswagen AUR 1595cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Volkswagen AWH 1595cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Volkswagen AFY 1781cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Volkswagen AKS 1595cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Volkswagen AWC 1781cc Inline4 DOHC 5v Turbo
  • motor: Volkswagen AHL 1595cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Volkswagen ARM 1595cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Volkswagen APH 1781cc Inline4 DOHC 5v Turbo
  • motor: Volkswagen AVC 1781cc Inline4 DOHC 5v Turbo
  • motor: Volkswagen DS 1781cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Volkswagen DZ 1781cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Volkswagen JN 1781cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Volkswagen JV 1781cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Volkswagen DT 1595cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Volkswagen EZA 1595cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Volkswagen HM 1595cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Volkswagen HN 1595cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Volkswagen JU 1595cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Volkswagen PN 1595cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Volkswagen RE 1595cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Volkswagen RL 1595cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Volkswagen ATU 1984cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Audi 6A 1984cc Inline4 DOHC 4v
  • motor: Volkswagen DX 1781cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Volkswagen EV 1781cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Volkswagen EX 1781cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Volkswagen GU 1781cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Volkswagen GX 1781cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Volkswagen KR 1781cc Inline4 DOHC 4v
  • motor: Volkswagen PL 1781cc Inline4 DOHC 4v
  • motor: Volkswagen RG 1781cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Volkswagen RH 1781cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Volkswagen RP 1781cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Volkswagen EW 1595cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Volkswagen EZ 1595cc Inline4 SOHC 2v

 

 

Fișa tehnică

TipCuzineți bielă

Scrie o recenzie

Scrie o recenzie







  sau  Anulează

Nu ați găsit răspunsul?
Introduceți o nouă întrebare
Aveți o întrebare? Căutați răspunsul.

Buna ziua..doresc sa refac un motor Audi 1.8T 20V pentru a scoate din el 500 HP..daca arborele cotit este nou OEM standard , recomandati sa cumpar cuzinetii de biela King Racing tot standard sau + 0,025? Multumesc

  Marius, 
13.01.2020, 
1 răspuns

La arbore standard la fel cuzineți standard.

  Admin, 
14.01.2020




Recent posts

UNIX AMTS 2024

Prima oprire la expozițiile din acest an - Hungexpo Budapesta
Read more
Colaborare RACES x FURTBOKEM

Lansarea oficială a vânzărilor RACES și FurtBokem merch.
Read more
Bestia de curse Jaguar XE

Jaguar Racing Team Ostrava a prezentat o nouă mașină specială de curse
Read more
Pompa de apă electrică

Crește performanța și previne supraîncălzirea mașinii!
Read more
Omologare FIA 8856-2018

Ce transformări va avea FIA în 2024?
Read more
Combinezoane și echipament de curse

Ce combinezon de curse să alegeți și de ce? Mai multe pe blog...
Read more
Furtunurile din silicon

Furtunurile din silicon reprezintă un înlocuitor ideal pentru furtunurile din cauciuc de apă, vacuum/presiune sau admisie.
Read more
Avantajele și tipurile de radiatoare de ulei

De ce este necesară instalarea unui radiator de ulei? Pe care să îl alegeți? Mai multe pe blog...
Read more
Cum se conectează frâna de mână hidraulică?

Un accesoriu indispensabil pentru fiecare pilot de raliuri și drift.
Read more

Categorii Producători

Produse vizualizate

Loading...