*578   

King racing

King Racing, cuzineți bielă motor 1.6L, 1.8L, 2.0L, 2.2L, 2.4L

Cuzineți bielă, produs top american King Racing Series pentru Opel, motor 1.6L, 1.8L, 2.0L, 2.2L, 2.4L. 

New product

La comandă : 10+buc.

La dvs cel tărziu: 10. 4.

279,20 RON cu TVA

  

611500556364

Întrebări

Întrebări

King Racing, cuzineți bielă motor 1.6L, 1.8L, 2.0L, 2.2L, 2.4L

King Racing, cuzineți bielă motor 1.6L, 1.8L, 2.0L, 2.2L, 2.4L

Cuzineți bielă, produs top american King Racing Series pentru Opel, motor 1.6L, 1.8L, 2.0L, 2.2L, 2.4L. 

Trimiteți întrebări magazinului despre acest produs.

* Câmp obligatoriu

  sau  Anulare

Informații legate de restocare

King Racing, cuzineți bielă motor 1.6L, 1.8L, 2.0L, 2.2L, 2.4L

King Racing, cuzineți bielă motor 1.6L, 1.8L, 2.0L, 2.2L, 2.4L

Pentru informații legate de disponibilitatea și restocarea produsului vă rugăm completați formularul.

* obigatoriu

  sau  Anulează

Cuzineți bielă, produs top american King Racing Series pentru Opel, motor 1.6L, 1.8L, 2.0L, 2.2L, 2.4L. 

Compania Racing bearings a fost fondată în anul 1960. În prezent, compania furnizează cuzineți OEM industriei aviatice și auto, unde deține numeroase certificate de calitate. 

Combină peste 50 de ani de experiență, standarde de vârf și tehnologii avansate de simulare pentru a obține cele mai bune rezultate. De asemenea, explorează în mod constant noi modalități de a îmbunătăți aceste produse și de a îmbunătăți tehnologia de producție.

Singurul produs al firmei KING sunt cuzineții, orientați exclusiv pe cercetarea, dezvoltarea și producția celor mai buni cuzineți, ceea ce îi face lider în industrie.
Cea mai recentă serie racing XP high performance oferă o structură unică de 3 straturi din cupru pMax Black ™ cu straturi nichelate care este cu 24% mai greu decât orice alt cuzinet cu 3 straturi. Acestea sunt, prin urmare, ideale pentru încărcăturile pe termen lung de ex. pe circuit. Cuzineții sunt compatibili cu toate tipurile de arbori.

 

Înainde de a comanda alegeți tipul exact de cuzinet:

CR4017XP STDX

CR4017XP - STD standard (fără supradimensionare)

CR4017XP.025 - 0,025

CR4017XP0.25 - supradimensionare 0,25

CR4017XP0.5 - supradimensionare 0,50

 

Dimensiuni

STDX

STD

0.025

0.25

0.5

supradimensionare arbore

0

0

0

-0.25mm

-0,50mm

Diferența în comparație cu originalu

-0,013mm

0

+0,013mm

+0,13mm

+0,25mm

 

Informații tehnice aici.

Weight: .167kg

ComponentC4017-PR / C 421L-PR
Min Crankshaft Diameter1.928 inch / 48.97mm
Max Crankshaft Diameter1.929inch / 48.99mm
Min Housing Diameter2.047 inch / 52.00 mm
Max Housing Diameter2.048 inch / 52.01 mm
Bearing Length0.760 inch / 19.30 mm
Max Wall Thickness0.059 inch / 1.50 mm

 

Ložiská pasujú na:

  • Daewoo Espero - motor: Daewoo C20LE 1998cc Inline4 SOHC 2v (1995.03 - 1997.08)
  • Daewoo Leganza 2.2 - motor: Daewoo T22SED 2198cc Inline4 DOHC 4v (1999.04 - 2002.12)
  • Daewoo Leganza SX - motor: Daewoo C20SED 1998cc Inline4 DOHC 4v (1997.08 - 1999.04)
  • Daewoo Nubira J100 - motor: Holden X20SED 1998cc Inline4 DOHC 4v (1997.07 - 2003.12)
  • Holden Astra AH (2004.10 - 2009.04) - motor: Holden Z18XE 1796cc Inline4 DOHC 4v Non VVT (2000.11 - )
  • Holden Astra LD - motor: Holden 1598cc 16LF Family II Gen1 Inline4 SOHC 2v (1982.01 - 1991.09)
  • Holden Astra LD - motor: Holden 1796cc 18LE Family II Gen 2 Inline4 SOHC 2v (1987.01 - 1991.09)
  • Holden Astra TR - motor: Holden X20XEV 1998cc Inline4 DOHC 4v (1995.01 - 1999.12)
  • Holden Astra TR - motor: Holden C18SEL 1799cc Inline4 DOHC 4v (1995.01 - 1998.12)
  • Holden Astra TS - motor: Holden X18XE 1796cc Inline4 DOHC 4v (1998.08 - 2001.10)
  • Holden Astra TS - motor: Holden Z20LET 1998cc Inline4 DOHC 4v Turbo (2003.05 - )
  • Holden Calibra YE - motor: Holden C20XE 1998cc Inline4 DOHC 4v (1991.10 - 1997.10)
  • Holden Calibra YE - motor: Holden C20LET 1998cc Inline4 DOHC 4v Turbo (1994.07 - 1997.11)
  • Holden Calibra YE - motor: Holden C20NE 1998cc Inline4 SOHC 2v (1991.10 - 1997.12)
  • Holden Camira JB - motor: Holden 1598cc 16JH Family II Gen1 Inline4 SOHC 2v (1982.01 - 1987.03)
  • Holden Camira JD - motor: Holden 1796cc 18JC Family II Gen 2 Inline4 SOHC 2v (1986.01 - 1987.03)
  • Holden Camira JD - motor: Holden 1796cc 18JU Family II Gen1 Inline4 SOHC 2v (1984.11 - 1987.03)
  • Holden Camira JE - motor: Holden 1998cc 20JD Family II Gen 2 Inline4 SOHC 2v (1987.04 - 1989.08)
  • Holden Frontera M7 - motor: Holden X20SE 1998cc Inline4 SOHC 2v (1995.01 - 2000.12)
  • Holden Frontera MX - motor: Holden X22SE 2198cc Inline4 DOHC 4v (1999.02 - 2002.11)
  • Holden Rodeo RA - motor: Holden C24SE 2405cc Inline4 SOHC 2v (2003.02 - )
  • Holden Rodeo TF/R9 - motor: Holden C22NE 2198cc Inline4 SOHC 2v (1998.06 - 2003.02)
  • Holden Vectra JR - motor: Holden C20SEL 1998cc Inline4 DOHC 4v (1997.06 - 2000.08)
  • Holden Vectra JS - motor: Holden C22SEL 2198cc Inline4 DOHC 4v (1997.06 - 2003.02)
  • motor: Opel 18E 1796cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Opel C20LET 1998cc Inline4 DOHC 4v Turbo
  • motor: Opel C20NE 1998cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Opel X20SE 1998cc Inline4 DOHC 4v
  • motor: Opel C20XE 1998cc Inline4 DOHC 4v
  • motor: Opel X20XEV 1998cc Inline4 DOHC 4v
  • motor: Opel 18S 1796cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Opel 18SE/SEH 1796cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Opel 18SV 1796cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Opel X18XE 1796cc Inline4 DOHC 4v
  • motor: Opel C18XE/XEL 1796cc Inline4 DOHC 4v
  • motor: Opel C18NZ 1796cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Opel C18NT 1796cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Opel C18NE/NV 1796cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Opel E18NV/NVR 1796cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Opel S18NV 1796cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Opel 20SE/SEH 1998cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Opel 20SER 1998cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Opel 20XE 1998cc Inline4 DOHC 4v
  • motor: Opel C22SEL 2198cc Inline4 DOHC 4v
  • motor: Opel X22XE 2198cc Inline4 DOHC 4v
  • motor: Opel Y22SE 2198cc Inline4 DOHC 4v
  • motor: Pontiac 110ci (1.8L) VIN 0 Inline4 SOHC 2v
  • motor: Pontiac 110ci (1.8L) VIN J Inline4 SOHC 2v Turbo
  • motor: Pontiac 122ci (2.0L) VIN H/K Inline4 SOHC 2v
  • motor: Pontiac 122ci (2.0L) VIN M Inline4 SOHC 2v Turbo
  • Daewoo Nubira J150 - motor: Holden X20SED 1998cc Inline4 DOHC 4v
  • Holden Tigra - motor: Holden Z18XE 1796cc Inline4 DOHC 4v Non VVT
  • Holden Vectra JS II - motor: Holden C22SEL 2198cc Inline4 DOHC 4v
  • Nissan Pulsar N13 - motor: Holden 1598cc 16LF Family II Gen1 Inline4 SOHC 2v
  • Nissan Pulsar N13 - motor: Holden 1796cc 18LE Family II Gen 2 Inline4 SOHC 2v
  • Nissan Pulsar N13 Series II - motor: Holden 1598cc 16LF Family II Gen1 Inline4 SOHC 2v
  • Nissan Pulsar N13 Series II - motor: Holden 1796cc 18LE Family II Gen 2 Inline4 SOHC 2v

 

 

Fișa tehnică

TipCuzineți bielă

Scrie o recenzie

Scrie o recenzie







  sau  Anulează

Nu ați găsit răspunsul?
Introduceți o nouă întrebare
Aveți o întrebare? Căutați răspunsul.




Recent posts

Colaborare RACES x FURTBOKEM

Lansarea oficială a vânzărilor RACES și FurtBokem merch.
Read more
Bestia de curse Jaguar XE

Jaguar Racing Team Ostrava a prezentat o nouă mașină specială de curse
Read more
Pompa de apă electrică

Crește performanța și previne supraîncălzirea mașinii!
Read more
Omologare FIA 8856-2018

Ce transformări va avea FIA în 2024?
Read more
Combinezoane și echipament de curse

Ce combinezon de curse să alegeți și de ce? Mai multe pe blog...
Read more
Furtunurile din silicon

Furtunurile din silicon reprezintă un înlocuitor ideal pentru furtunurile din cauciuc de apă, vacuum/presiune sau admisie.
Read more
Avantajele și tipurile de radiatoare de ulei

De ce este necesară instalarea unui radiator de ulei? Pe care să îl alegeți? Mai multe pe blog...
Read more
Cum se conectează frâna de mână hidraulică?

Un accesoriu indispensabil pentru fiecare pilot de raliuri și drift.
Read more
Instaforex Loprais Praga Team la Rally Dakar 2024

Suntem un furnizor mândru al echipei Loprais Praga!
Read more

Categorii Producători

Produse vizualizate

Loading...