*598   

King racing

King Racing, cuzineți arbore cotit motor EJ18, EJ20D, EJ20E, EJ205, EJ20G, EJ20T, EJ20TT, EJ22E, EJ25T

Cuzineți palier pentru Subaru, motor EJ18E (1820ccm) EJ20D, EJ20E (1994ccm), EJ205, EJ20G, EJ20T, EJ20TT, EJ22E, EJ22EZ, EJ25T (cu axial în poziția 5). 

New product

În stoc: 1 buc.
La comandă : 10+buc.

Atenție: Ultimele buc în stoc!

La dvs acasă: 20. 3.

432,40 RON cu TVA

-10%

480,50 RON cu TVA

  

611500543364

Întrebări

Întrebări

King Racing, cuzineți arbore cotit motor EJ18, EJ20D, EJ20E, EJ205, EJ20G, EJ20T, EJ20TT, EJ22E, EJ25T

King Racing, cuzineți arbore cotit motor EJ18, EJ20D, EJ20E, EJ205, EJ20G, EJ20T, EJ20TT, EJ22E, EJ25T

Cuzineți palier pentru Subaru, motor EJ18E (1820ccm) EJ20D, EJ20E (1994ccm), EJ205, EJ20G, EJ20T, EJ20TT, EJ22E, EJ22EZ, EJ25T (cu axial în poziția 5). 

Trimiteți întrebări magazinului despre acest produs.

* Câmp obligatoriu

  sau  Anulare

Informații legate de restocare

King Racing, cuzineți arbore cotit motor EJ18, EJ20D, EJ20E, EJ205, EJ20G, EJ20T, EJ20TT, EJ22E, EJ25T

King Racing, cuzineți arbore cotit motor EJ18, EJ20D, EJ20E, EJ205, EJ20G, EJ20T, EJ20TT, EJ22E, EJ25T

Pentru informații legate de disponibilitatea și restocarea produsului vă rugăm completați formularul.

* obigatoriu

  sau  Anulează

Cuzineți palier pentru Subaru, motor EJ18E (1820ccm) EJ20D, EJ20E (1994ccm), EJ205, EJ20G, EJ20T, EJ20TT, EJ22E, EJ22EZ, EJ25T (cu axial în poziția 5). 

Compania Racing bearings a fost fondată în anul 1960. În prezent, compania furnizează cuzineți OEM industriei aviatice și auto, unde deține numeroase certificate de calitate.
Combină peste 50 de ani de experiență, standarde de vârf și tehnologii avansate de simulare pentru a obține cele mai bune rezultate. De asemenea, explorează în mod constant noi modalități de a îmbunătăți aceste produse și de a îmbunătăți tehnologia de producție.

Singurul produs al firmei KING sunt cuzineții, orientați exclusiv pe cercetarea, dezvoltarea și producția celor mai buni cuzineți, ceea ce îi face lider în industrie.
Cea mai recentă serie racing XP high performance oferă o structură unică de 3 straturi din cupru pMax Black ™ cu straturi nichelate care este cu 24% mai greu decât orice alt cuzinet cu 3 straturi. Acestea sunt, prin urmare, ideale pentru încărcăturile pe termen lung de ex. pe circuit. Cuzineții sunt compatibili cu toate tipurile de arbori.

 

Înainde de a comanda alegeți tipul exact de cuzinet:

MB5382XPG STDX

MB5382XPG - STD standard (fără supradimensionare)

MB5382XPG.026 - 0,026

MB5382XPG0.25 - supradimensionare 0,25

MB5382XPG0.5 - supradimensionare 0,50

 

S uložením axiálneho ložiska na 5. pozícii.

 

Dimensiuni

STDX

STD

0.025

0.25

0.5

supradimensionare arbore

0

0

0

-0.25mm

-0,50mm

Diferența în comparație cu originalu

-0,013mm

0

+0,013mm

+0,13mm

+0,25mm

 

Informații tehnice aici.

 

Weight: .387kg

ComponentF5382/PRG
Min Crankshaft Diameter2.362 inch / 59.99mm
Max Crankshaft Diameter2.362inch / 60.00mm
Min Housing Diameter2.520 inch / 64.00 mm
Max Housing Diameter2.521 inch / 64.02 mm
Bearing Length0.902 inch / 22.92 mm
Max Wall Thickness0.079 inch / 2.01 mm
ComponentM5382/1PRG
Min Crankshaft Diameter2.362 inch / 59.99mm
Max Crankshaft Diameter2.362inch / 60.00mm
Min Housing Diameter2.520 inch / 64.00 mm
Max Housing Diameter2.521 inch / 64.02 mm
Bearing Length0.748 inch / 19.00 mm
Max Wall Thickness0.079 inch / 2.01 mm
ComponentM5382/2PRG
Min Crankshaft Diameter2.362 inch / 59.99mm
Max Crankshaft Diameter2.362inch / 60.00mm
Min Housing Diameter2.520 inch / 64.00 mm
Max Housing Diameter2.521 inch / 64.02 mm
Bearing Length0.595 inch / 15.12 mm
Max Wall Thickness0.079 inch / 2.01 mm

Potrivite pentru:

  • Subaru Forester SF - motor: Subaru EJ205 1994cc Flat4 DOHC 4v Turbo
  • Subaru Forester SF - motor: Subaru EJ20E 1994cc Flat4 SOHC 4v (1996.03 - )
  • Subaru Forester SF - motor: Subaru EJ20G 1994cc Flat4 DOHC 4v Turbo (1991.09 - 2005.09)
  • Subaru Impreza GC/GF - motor: Subaru EJ18E 1820cc Flat4 SOHC 4v (1993.01 - 1996.12)
  • Subaru Impreza GE/GH/GR - motor: Subaru EJ20D 1994cc Flat4 DOHC 4v (1989.01 - )
  • Subaru Impreza WRX GC/GF - motor: Subaru EJ20T 1994cc Flat4 DOHC 4v Turbo (1989.01 - 1998.12)
  • Subaru Liberty 2nd Gen. - motor: Subaru EJ22E 2212cc Flat4 SOHC 4v (1989.01 - 1999.03)
  • Subaru Liberty 2nd Gen. - motor: Subaru EJ25D 2457cc Flat4 DOHC 4v (1996.01 - )
  • Subaru Liberty 3rd Gen. - motor: Subaru EJ20TT 1994cc Flat4 DOHC 4v Twin Turbo (1993.01 - 2003.12)
  • Subaru Liberty 3rd Gen. - motor: Subaru EJ25 2457cc Flat4 SOHC 4v (1999.01 - )
  • Subaru Liberty 4th Gen. - motor: Subaru EJ25T 2457cc Flat4 DOHC 4v Turbo (2003.08 - )
  • motor: Subaru EJ22T 2212cc Flat4 SOHC 4v Turbo
  • motor: Subaru EJ22G 2212cc Flat4 DOHC 4v Turbo
  • motor: Subaru EJ22EZ 2212cc Flat4 SOHC 4v
  • Subaru Impreza GD/GG - motor: Subaru EJ20E 1994cc Flat4 SOHC 4v
  • Subaru Impreza GD/GG - motor: Subaru EJ25 2457cc Flat4 SOHC 4v
  • Subaru Impreza WRX GD/GG - motor: Subaru EJ20G 1994cc Flat4 DOHC 4v Turbo
  • Subaru Liberty 1st Gen. - motor: Subaru EJ20T 1994cc Flat4 DOHC 4v Turbo
  • Subaru Liberty 1st Gen. - motor: Subaru EJ22E 2212cc Flat4 SOHC 4v
  • Subaru Liberty 5th Gen. - motor: Subaru EJ25T 2457cc Flat4 DOHC 4v Turbo
  • Subaru Outback 2nd Gen. - motor: Subaru EJ25D 2457cc Flat4 DOHC 4v
  • Subaru Forester SG - motor: Subaru EJ25 2457cc Flat4 SOHC 4v
  • Subaru Forester SG - motor: Subaru EJ25T 2457cc Flat4 DOHC 4v Turbo
  • Subaru Impreza GD/GG Series II - motor: Subaru EJ20E 1994cc Flat4 SOHC 4v
  • Subaru Impreza WRX GD/GG Series II - motor: Subaru EJ20G 1994cc Flat4 DOHC 4v Turbo
  • Subaru Forester SH - motor: Subaru EJ25 2457cc Flat4 SOHC 4v
  • Subaru Forester SH - motor: Subaru EJ25T 2457cc Flat4 DOHC 4v Turbo
  • Subaru Impreza GD/GG Series III - motor: Subaru EJ20E 1994cc Flat4 SOHC 4v
  • Subaru Impreza WRX GD/GG Series III - motor: Subaru EJ25T 2457cc Flat4 DOHC 4v Turbo
  • Subaru Liberty Exiga - motor: Subaru EJ25 2457cc Flat4 SOHC 4v

 

 

Fișa tehnică

TipPrincipale

Scrie o recenzie

Scrie o recenzie







  sau  Anulează

Nu ați găsit răspunsul?
Introduceți o nouă întrebare
Aveți o întrebare? Căutați răspunsul.




Recent posts

Colaborare RACES x FURTBOKEM

Lansarea oficială a vânzărilor RACES și FurtBokem merch.
Read more
Bestia de curse Jaguar XE

Jaguar Racing Team Ostrava a prezentat o nouă mașină specială de curse
Read more
Pompa de apă electrică

Crește performanța și previne supraîncălzirea mașinii!
Read more
Omologare FIA 8856-2018

Ce transformări va avea FIA în 2024?
Read more
Combinezoane și echipament de curse

Ce combinezon de curse să alegeți și de ce? Mai multe pe blog...
Read more
Furtunurile din silicon

Furtunurile din silicon reprezintă un înlocuitor ideal pentru furtunurile din cauciuc de apă, vacuum/presiune sau admisie.
Read more
Avantajele și tipurile de radiatoare de ulei

De ce este necesară instalarea unui radiator de ulei? Pe care să îl alegeți? Mai multe pe blog...
Read more
Cum se conectează frâna de mână hidraulică?

Un accesoriu indispensabil pentru fiecare pilot de raliuri și drift.
Read more
Instaforex Loprais Praga Team la Rally Dakar 2024

Suntem un furnizor mândru al echipei Loprais Praga!
Read more

Categorii Producători

Produse vizualizate

Loading...