ASISTENȚĂ
de la ora 9.00 la 17.00
Niciun produs
*259 892
New product
FM207V
Replacement Supapă BOV de recirculare pentru Mini Cooper S și Peu
FORGE Motorsport - Aceast supapa este pentru la Peugeot / BMW Mini 1.6 Turbo motoare, așa cum se găsește în la Peugeot 207/307/308 GT Turbo și BMW Mini Cooper S Turbo R56/57 models cu N14 motoare.Trimiteți întrebări magazinului despre acest produs.
* Câmp obligatoriu
sau Anulare
Replacement Supapă BOV de recirculare pentru Mini Cooper S și Peu
Pentru informații legate de disponibilitatea și restocarea produsului vă rugăm completați formularul.
* obigatoriu
sau Anulează
Aceast supapa este pentru la Peugeot / BMW Mini 1.6 Turbo motoare, așa cum se găsește în la Peugeot 207/307/308 GT Turbo și BMW Mini Cooper S Turbo R56/57 models cu N14 motoare.
Mini R56 Cooper S 1598ccm 174HP 128KW
Mini R56 John Cooper Works 1598ccm 211HP 155KW
Mini R57 Cooper S 1598ccm 174HP 128KW
Mini R57 John Cooper Works 1598ccm 211HP 155KW
Mini Clubman R55 Cooper S 1598ccm 174HP 128KW
Mini Clubman R55 John Cooper Works 1598ccm 192HP 141KW
Mini Clubman R55 John Cooper Works 1598ccm 211HP 155KW
Soluția Aceast se recomandă soluția pentru orice vehicul la care la presiunea de supraalimentare a fost crescută printr-o actualizare a software-ului ECU, și pentru vehicule nemodificate care circulă în zone cu climă mai caldă, ca o soluție la la multe eșecuri care au avut loc.
Cea mai frecventă plângere pe la supapa solenoidală OEM este un diafragmă divizată,care împiedică la supapă să se deschidă complet, sau deloc. Aceast nu duce întotdeauna la o verificare motor ușor, deoarece supapa la poate fi în continuare suflată în aer de la presiunea de supraalimentare. Am văzut multe supape cu această problemă (a se vedea imaginea de mai sus). Cealaltă problemă este că inelul de reținere a diafragmei este fabricat din plastic foarte subțire care devine fragil cu ciclurile de căldură, și în cele din urmă cedează. Aceast previne la diafragmă să etanșeze cu aceleași probleme ca cele menționate mai sus. Aceast eșecul particular are ca rezultat și faptul că supapa se destramă la scoaterea din la turbo; în cazuri extreme, bucățile de plastic sunt introduse la turbo și îl distrug.
Alternativa este o soluție complet proiectată care oferă atât o fiabilitate semnificativ îmbunătățită. Bazat pe piston, fără diafragmă care să cedeze, supapa noastră
În sauder că achiziționați la supapa corectă pentru vehiculul dvs. vă rugăm să consultați tabelul de montare de mai jos înainte de sau comandare.
Product Code | Montarea |
FM207V | Recirc supapă N14 Motoare Cooper S 2007-10, JCW Cooper S 2007-2012 |
FMDVR60R | Recirc supapă N18 Motoare Cooper S 2011 On, JCW Cooper S 2013 onwards |
FMDVMCS | Blow Off Adaptor Plate For 2007/8 Cooper S Turbo only |
FMDVR56A | Blow Off supapă N14 Motoare Cooper S 2007-10, JCW Cooper S 2007-2012 |
FMDVR60A | Blow Off supapă N18 Motoare Cooper S 2011 On, JCW Cooper S 2013 onwards |
Conținut:
1 x FM207V supapă
1 x cablaj
1 x solenoid, suport și șuruburi
1 x ștuț vacuum
1 x arc galben
10 x fașete
1 x 2000mm of 4mm Vacuum Tube
3 x M6 x 35 Șuruburi cu cap de soclu
1 x M5 x 35 Șurub autofiletant
1 x instrucțiuni
1 x breloc și autocolant Forge
Aceast produsul este disponibil doar în finisaj din aliaj prelucrat mecanic
Marcă | Model | Generația |
---|---|---|
Mini | Second generation (R55/R56/R57/R58/R59) (2006–2015) | R55 Clubman > Pre LCI 2007-2009 > JCW 1.6 Turbo Petrol (N14/N18) |
Mini | Second generation (R55/R56/R57/R58/R59) (2006–2015) | R56 Hatchback > Pre LCI 2007-2009 > Cooper S 1.6 Turbo Petrol (N14) |
Mini | Second generation (R55/R56/R57/R58/R59) (2006–2015) | R56 Hatchback > Pre LCI 2007-2009 > JCW 1.6 Turbo Petrol (N14) |
Mini | Second generation (R55/R56/R57/R58/R59) (2006–2015) | R57 Convertible > LCI 2010-2014 > JCW 1.6 Turbo Petrol (N14/N18) |
Peugeot | 207 |
Această discuție este destinată în special schimbului de informații între clienți. Pentru întrebări referitoare la comanda sau disponibilitatea stocurilor, vă rugăm să ne contactați direct.
FORGE Motorsport - Aceast supapa este...