Adaptor pentru filtrul de ulei intrare / ieșire AN10 cu termostat încorporat. Temperatura de deschidere a termostatului 80°C.
Reducția este utilizată pentru conectarea radiatorului de ulei la circuitul original. Incluse în pachet sunt 2 șuruburi AN10 (intrare și ieșire ulei), un șurub la alegere pentru montarea pe blocul motorului.
Spre deosebire de adaptorul fără termostat, uleiul de motor se va încălzi mai repede, din moment ce uleiul începe să curgă prin radiator după încălzirea la 80°C.
Adaptorul se montează între blocul motorului și filtrul de ulei. Opțiuni: 3/4-16UNF, M18 x 1,5, M20 x 1,5, M22 x 1,5.
Înainte de a comanda selectați tipul șurubului de ulei central. Dacă nu ați găsit modelul în listă sau nu sunteți sigur, scrieți în notă pentru ce mașină este pentru a primi filetul corect.
3/4-16UNF potrivit pentru:
Alfa Romeo,
Audi,
BMW (modelul cu filtru șurubabil),
Chrysler (excepție diesel),
DAF,
Daimler Benz,
Fiat (excepție diesel),
Ford (cu excepția Probe),
Jeep,
Lada,
Lancia (excepție diesel),
Nissan (excepție diesel),
Opel corsa,
Peugeot 205,
Porsche 924 (motor 2.0 + turbo)
Renault toate modelele până la anul 06/84,
Rover,
Saab (cu excepția 2.5 V6,3.0 V6),
Seat,
Suzuki,
Toyota (excepție diesel),
VW (cu excepția VR6),
Volvo (cu excepția 440/480).
M18 x 1,5 potrivit pentru:
Citroen (unele modele)
Deawoo
General Motors (toate motoarele V6)
Opel (unele modele)
Saab (motor 2.5 V6, 3.0 V6)
M20 x 1,5 potrivit pentru:
Citroen (AX,BX,CX, XM, Visa GTi)
Ford (Probe)
Honda
Hyundai
Isuzu
Jeep Cherokee
Lada (Niva 1.9 Diesel)
Mazda
Mitsubishi
Peugeot (unele modele)
Porsche (944, 928, 968)
Renaut toate modelele de la anul 07/84
Subaru
Volvo (440/480)