*259 830

FORGE Motorsport

Hyundai i30N/Veloster N cu rezervor de expansiune și recipient dublu

FORGE Motorsport - Vă prezentăm FMCT5, un sistem cu două recipiente de colectare și un rezervor de expansiune a lichidului de răcire. Acest design a fost supus unui volum mare de dezvoltare și este un produs unic pe piață..

New product

3.176,80 RON cu TVA

Temporar indisponibil
În stoc: 0 buc.
Ne pare rău! Produsul este momentat indisponibil.
Pentru anunțuri automate legate de disponibilitate,
clic pe "Informează".

Întrebări

Întrebări

Hyundai i30N/Veloster N cu rezervor de expansiune și recipient dublu

Hyundai i30N/Veloster N cu rezervor de expansiune și recipient dublu

FORGE Motorsport - Vă prezentăm FMCT5, un sistem cu două recipiente de colectare și un rezervor de expansiune a lichidului de răcire. Acest design a fost supus unui volum mare de dezvoltare și este un produs unic pe piață..

Trimiteți întrebări magazinului despre acest produs.

* Câmp obligatoriu

  sau  Anulare

Informează

Informații legate de restocare

Hyundai i30N/Veloster N cu rezervor de expansiune și recipient dublu

Hyundai i30N/Veloster N cu rezervor de expansiune și recipient dublu

Pentru informații legate de disponibilitatea și restocarea produsului vă rugăm completați formularul.

* obigatoriu

  sau  Anulează

  

FORGE Motorsport - Vă prezentăm FMCT5, un sistem cu două recipiente de colectare și un rezervor de expansiune a lichidului de răcire. Acest design a fost supus unui volum mare de dezvoltare și este un produs unic pe piață..

Vă prezentăm aici FMCT5, un sistem cu două recipiente de colectare și un rezervor de expansiune a lichidului de răcire. Acest design a fost supus unui volum mare de dezvoltare și este un produs unic pe piață.. 

FMCT5 este un înlocuitor direct al rezervorului de expansiune al lichidului de răcire de origine. Construcția CAD din aliaj tăiat cu laser este sudată cu pricepere la sediul Forge UK. Rezervorul de expansiune are un indicator de nivel în interiorul gâtului de umplere, pentru a facilita completarea, am prelucrat, de asemenea, un capac care se așează deasupra capacului OEM pentru a adăuga un aspect premium..

Sistemul cu două recipiente de captare este soluția definitivă pentru a reduce în mod eficient acumularea de nămol și carbon, permițând astfel motorului să respire și să funcționeze mai eficient. Prin urmare, poate fi considerat un produs autentic de îmbunătățire a performanțelor, pe care îl recomandăm, în special dacă intenționați să faceți un reglaj mai avansat al puterii în viitor.. 

La fel ca în cazul tuturor produselor Forge Motorsport, am folosit furtunuri împletite de calitate superioară, care sunt construite în interior din cauciuc nitrilic antistatic și rezistent la combustibil. Aceasta este combinată cu un capac exterior realizat din împletitură de sârmă din oțel inoxidabil armat (o specialitate Forge), în special o împletitură interioară parțială și o împletitură exterioară de acoperire completă. Am dezvoltat acest aranjament complex pentru ca rezervorul să fie rezistent atât la expansiunea presiunii, cât și la colapsul vidului și, de asemenea, pentru a permite kitului să funcționeze într-un interval de temperatură clar definit - 54°C până la +150°C (-65°F până la 300°F).

FMCT5 este disponibil cu finisaj din aluminiu brut sau finisaj cu pulbere neagră texturată..

Repere

  • Un dop de scurgere pentru o golire ușoară
  • Indicator de nivel al lichidului de răcire
  • Vârfuri de ulei integrate pentru o inspecție simplă a nivelului
  • Capacul capacului de răcire anodizat CNC prelucrat CNC
  • Furtunuri rezistente la ulei din oțel inoxidabil de calitate superioară, cu împletitură exterioară neagră.
  • Tubul interior este construit din cauciuc nitrilic antistatic și rezistent la combustibil
  • Capacul exterior este construit din împletitură de sârmă din oțel inoxidabil armat, constând din împletitură interioară parțială și împletitură exterioară de acoperire completă, care este rezistentă la expansiunea presiunii și la colapsul în vid.
  • Interval de temperatură: -54°C până la +150°C (-65°F până la 300°F)
  • Capacul motorului poate fi montat și după instalare
  • Instalarea este simplă, cu toate fitingurile necesare și instrucțiunile detaliate Forge incluse.

MarcăModelGenerația
HyundaiVeloster N 2019- T-6DI
Hyundaii30N 2018-

Scrie o recenzie

Scrie o recenzie







  sau  Anulează

Nu ați găsit răspunsul?
Introduceți o nouă întrebare
Aveți o întrebare? Căutați răspunsul.




Recent posts

UNIX AMTS 2024

Prima oprire la expozițiile din acest an - Hungexpo Budapesta
Read more
Colaborare RACES x FURTBOKEM

Lansarea oficială a vânzărilor RACES și FurtBokem merch.
Read more
Bestia de curse Jaguar XE

Jaguar Racing Team Ostrava a prezentat o nouă mașină specială de curse
Read more
Pompa de apă electrică

Crește performanța și previne supraîncălzirea mașinii!
Read more
Omologare FIA 8856-2018

Ce transformări va avea FIA în 2024?
Read more
Combinezoane și echipament de curse

Ce combinezon de curse să alegeți și de ce? Mai multe pe blog...
Read more
Furtunurile din silicon

Furtunurile din silicon reprezintă un înlocuitor ideal pentru furtunurile din cauciuc de apă, vacuum/presiune sau admisie.
Read more
Avantajele și tipurile de radiatoare de ulei

De ce este necesară instalarea unui radiator de ulei? Pe care să îl alegeți? Mai multe pe blog...
Read more
Cum se conectează frâna de mână hidraulică?

Un accesoriu indispensabil pentru fiecare pilot de raliuri și drift.
Read more

Categorii Producători

Produse vizualizate

Loading...