ASISTENȚĂ
de la ora 9.00 la 17.00
Niciun produs
*44 900
New product
KN-133
Filtru ulei K&N KN-133
Descriere filtru: filtruTrimiteți întrebări magazinului despre acest produs.
* Câmp obligatoriu
sau Anulare
Filtru ulei K&N KN-133
Pentru informații legate de disponibilitatea și restocarea produsului vă rugăm completați formularul.
* obigatoriu
sau Anulează
Avantajele filtru ulei sport K&N:
Filtrele de ulei K&N pentru automobile și motociclete sunt populare pentru durabilitatea și înlocuirea lor ușoară. Majoritatea acestor filtre de ulei au sudată o piuliță care permite o înlocuire ușoară cu unelte ușor disponibile.
Filtrele de ulei K&N au multe caracteristici care depășesc cerințele obișnuite ale majorității vehiculelor. Folosim un material mai puternic pentru a crește rezistența la fisurare. Construcția solida rezistă unei presiuni mai mare a uleiului (în curse) fără a se deteriora. Intrarea forată în piuliță servește la fixarea firului de siguranță, care este necesar pentru anumite tipuri de curse. Firul previne căderii filtrului deteriorat pe pistă, unde ar putea fii un pericol pentru alte vehicule. Aceste caracteristici suplimentare sunt o garanție pentru clienții care doresc întotdeauna cele mai bune.
"Compatibil cu:SUZUKI MOTORCYCLES, GR GR 650, 1983/01 -> 1989/12, 37/50kw/k
SUZUKI MOTORCYCLES, GS GS 750 GL, 1981/01 -> 1981/12, 50/68kw/k
SUZUKI MOTORCYCLES, GS GS 1000 D/E, 1978/01 -> 1980/12, 66/90kw/k
SUZUKI MOTORCYCLES, GS GS 1000 GL, 1980/01 -> 1981/12, 67/91kw/k
SUZUKI MOTORCYCLES, GS GS 1000 L, 1979/01 -> 1980/12, 66/90kw/k
SUZUKI MOTORCYCLES, GS GS 1000 G, 1980/01 -> 1981/12, 67/91kw/k
SUZUKI MOTORCYCLES, GS GS 500 F (BK), 2004/01 -> 2008/12, 25/34kw/k
SUZUKI MOTORCYCLES, GS GS 750 G, 1980/01 -> 1981/12, 50/68kw/k
SUZUKI MOTORCYCLES, GS GS 850 GL, 1980/01 -> 1981/12, 59/80kw/k
SUZUKI MOTORCYCLES, GS GS 500 F (BK), 2004/01 -> 2008/12, 35/48kw/k
SUZUKI MOTORCYCLES, GS GS 500 E (GM51B), 1996/01 -> 2000/12, 33/45kw/k
SUZUKI MOTORCYCLES, GS GS 750 E, 1976/01 -> 1980/12, 46/63kw/k
SUZUKI MOTORCYCLES, GS GS 500 F (BK), 2004/01 -> 2008/12, 33/45kw/k
SUZUKI MOTORCYCLES, GS GS 500 E (GM51B), 1989/01 -> 1995/12, 34/46kw/k
SUZUKI MOTORCYCLES, GS GS 1000 S, 1979/01 -> 1980/12, 66/90kw/k
SUZUKI MOTORCYCLES, GS GS 450 L (GL51D), 1985/01 -> 1987/12, 20/27kw/k
SUZUKI MOTORCYCLES, GS GS 450 S, 1980/01 -> 1984/12, 31/42kw/k
SUZUKI MOTORCYCLES, GS GS 650 G Katana, 1981/01 -> 1984/12, 54/73kw/k
SUZUKI MOTORCYCLES, GS GS 500 E (WVBK), 2001/01 -> 2008/12, 25/34kw/k
SUZUKI MOTORCYCLES, GS GS 500 Limited Edition (GM51B), 1997/01 -> 2002/12, 25/34kw/k
SUZUKI MOTORCYCLES, GS GS 500 EU (GM51B), 1989/01 -> 1995/12, 20/27kw/k
SUZUKI MOTORCYCLES, GS GS 450 L (GL51D), 1985/01 -> 1987/12, 31/42kw/k
SUZUKI MOTORCYCLES, GS GS 500 E (GM51B), 1996/01 -> 2000/12, 25/34kw/k
SUZUKI MOTORCYCLES, GS GS 500 E (WVBK), 2001/01 -> 2008/12, 33/45kw/k
SUZUKI MOTORCYCLES, GS GS 500 E (GM51B), 1989/01 -> 1995/12, 25/34kw/k
SUZUKI MOTORCYCLES, GS GS 500 Limited Edition, 1997/01 -> 2002/12, 33/45kw/k
SUZUKI MOTORCYCLES, GS GS 850 G, 1982/01 -> 1986/12, 57/78kw/k
SUZUKI MOTORCYCLES, GS GS 400, 1976/01 -> 1983/12, 26/35kw/k
SUZUKI MOTORCYCLES, GS GS 400, 1976/01 -> 1983/12, 20/27kw/k
SUZUKI MOTORCYCLES, GS GS 450 E/EU (GL51F), 1985/01 -> 1989/12, 31/42kw/k
SUZUKI MOTORCYCLES, GS GS 450 S/SU (GL51F), 1985/01 -> 1989/12, 20/27kw/k
SUZUKI MOTORCYCLES, GS GS 450 S/SU (GL51F), 1985/01 -> 1989/12, 31/42kw/k
SUZUKI MOTORCYCLES, GS GS 450 E/EU (GL51F), 1985/01 -> 1989/12, 20/27kw/k
SUZUKI MOTORCYCLES, GS GS 850 G (GS72A), 1978/01 -> 1981/12, 59/80kw/k
SUZUKI MOTORCYCLES, GSF BANDIT GSF 400 Bandit (GJ74A), 1989/01 -> 1991/12, 43/59kw/k
SUZUKI MOTORCYCLES, GSF BANDIT GSF 400 Bandit (GK75B), 1990/01 -> 1995/12, 37/50kw/k
SUZUKI MOTORCYCLES, GSX GSX 750 EF (GR72A), 1984/01 -> 1988/12, 63/86kw/k
SUZUKI MOTORCYCLES, GSX GSX 550 ES (GN71D), 1985/01 -> 1988/12, 50/68kw/k
SUZUKI MOTORCYCLES, GSX GSX 750 Silver, 1981/01 -> 1981/12, 59/80kw/k
SUZUKI MOTORCYCLES, GSX GSX 550 EF (GN71D), 1985/01 -> 1988/12, 50/68kw/k
SUZUKI MOTORCYCLES, GSX GSX 550 EU, 1985/01 -> 1988/12, 37/50kw/k
SUZUKI MOTORCYCLES, GSX GSX 250 E, 1980/01 -> 1983/12, 13/17kw/k
SUZUKI MOTORCYCLES, GSX GSX 550 EF (GN71D), 1985/01 -> 1988/12, 37/50kw/k
SUZUKI MOTORCYCLES, GSX GSX 550 ES (GN71D), 1985/01 -> 1988/12, 37/50kw/k
SUZUKI MOTORCYCLES, GSX GSX 750 EF, 1985/01 -> 1988/12, 66/90kw/k
SUZUKI MOTORCYCLES, GSX GSX 400 S (GK53C), 1982/01 -> 1987/12, 20/27kw/k
SUZUKI MOTORCYCLES, GSX GSX 400 E (GK53C), 1982/01 -> 1987/12, 20/27kw/k
SUZUKI MOTORCYCLES, GSX GSX 750 E, 1979/01 -> 1982/12, 59/80kw/k
SUZUKI MOTORCYCLES, GSX GSX 400 S (GK53C), 1982/01 -> 1987/12, 30/41kw/k
SUZUKI MOTORCYCLES, GSX GSX 250 E, 1980/01 -> 1983/12, 20/27kw/k
SUZUKI MOTORCYCLES, GSX GSX 400 L, 1980/01 -> 1983/12, 20/27kw/k
SUZUKI MOTORCYCLES, GSX GSX 250 Cobra, 1989/01 -> 1989/12, 33/45kw/k
SUZUKI MOTORCYCLES, GSX GSX 250 ES, 1982/01 -> 1983/12, 20/27kw/k
SUZUKI MOTORCYCLES, GSX GSX 400 E (GK53C), 1982/01 -> 1987/12, 30/41kw/k
SUZUKI MOTORCYCLES, GSX GSX 750 S Katana, 1980/01 -> 1984/12, 60/82kw/k
SUZUKI MOTORCYCLES, GSX GSX 400 F Katana (GS40XF), 1981/01 -> 1984/12, 31/42kw/k
SUZUKI MOTORCYCLES, GSX GSX 250 E Black Hawk, 1981/01 -> 1981/12, 13/17kw/k
SUZUKI MOTORCYCLES, GSX GSX 750 ES (GR72A), 1983/01 -> 1988/12, 63/86kw/k
SUZUKI MOTORCYCLES, GSX GSX 550 ES, 1982/01 -> 1984/12, 37/50kw/k
SUZUKI MOTORCYCLES, GSX GSX 550 ES, 1982/01 -> 1984/12, 47/64kw/k
SUZUKI MOTORCYCLES, GSX GSX 1100 E, 1982/01 -> 1983/12, 82/112kw/k
SUZUKI MOTORCYCLES, GSX GSX 1100 E, 1984/01 -> 1986/12, 92/125kw/k
SUZUKI MOTORCYCLES, GSX GSX 1100 S Katana, 1980/01 -> 1984/12, 74/101kw/k
SUZUKI MOTORCYCLES, GSX-R GSX-R 400, 1984/01 -> 1987/12, 43/59kw/k
SUZUKI MOTORCYCLES, GSX-R GSX-R 400, 1988/01 -> 1992/12, 43/59kw/k
De peste 50 de ani, K&N este lider în industria tehnologiei de filtrare a autovehiculelor, oferind produse care sporesc performanța, protecția și longevitatea în autovehicule pentru mii de aplicații și consumatorii din întreaga lume.
La începutul anilor 1960, doi motocicliști, Ken Johnson și Norm McDonald (K&N), au dezvoltat o idee revoluționară pentru un filtru de aer care să funcționeze pe terenuri prăfuite și murdare. După ce au experimentat cu mai multe tipuri de materiale de filtrare, au descoperit că combinația de bumbac uns/impregnat cu ulei nu numai că permitea filtrului să rețină murdăria foarte eficient, dar permitea și spălarea și reutilizarea acestuia și astfel a luat naștere primul filtru de aer K&N. Cinci decenii mai târziu, K&N continuă să inoveze în domeniul tehnologiei de filtrare de ultimă oră, oferind protecție superioară pentru orice, de la cele mai eficiente mașini de dragsters până la vehiculele obișnuite din întreaga lume.
Această discuție este destinată în special schimbului de informații între clienți. Pentru întrebări referitoare la comanda sau disponibilitatea stocurilor, vă rugăm să ne contactați direct.
Descriere filtru: filtru