*61 981

CL Brakes

Plăcuțe frână CL Brakes 4047RC6E

Set plăcuțe frână CL Brakes pentru MITSUBISHI NISSAN SUBARU TOYOTA

New product

2.092,70 RON cu TVA

Temporar indisponibil
În stoc: 0 buc.
Ne pare rău! Produsul este momentat indisponibil.
Pentru anunțuri automate legate de disponibilitate,
clic pe "Informează".

Întrebări

Întrebări

Plăcuțe frână CL Brakes 4047RC6E

Plăcuțe frână CL Brakes 4047RC6E

Set plăcuțe frână CL Brakes pentru MITSUBISHI NISSAN SUBARU TOYOTA

Trimiteți întrebări magazinului despre acest produs.

* Câmp obligatoriu

  sau  Anulare

Informează

Informații legate de restocare

Plăcuțe frână CL Brakes 4047RC6E

Plăcuțe frână CL Brakes 4047RC6E

Pentru informații legate de disponibilitatea și restocarea produsului vă rugăm completați formularul.

* obigatoriu

  sau  Anulează

4047RC6E   

Set plăcuțe frână CL Brakes pentru MITSUBISHI NISSAN SUBARU TOYOTA

RC6 Endurance:  cursa de anduranță pe circuit, vehicule de raliu ușoare

Coeficient mediu de frecare µ=0,46.

Amestecul destinat cursei de anduranță asigură o uzură minimă a plăcilor și discurilor, menținând în același timp un coeficient ridicat de frecare și, prin urmare, forța de frânare.

Potrivite pentru:

MITSUBISHI 3000, GT VR4 92→99 (front pads)

NISSAN 300, ZX (Z32) 3.0i Bi Turbo Coupe (280CV) 90→95 (front pads)

NISSAN Skyline , GT-R (R32) 89→93 (front pads)

NISSAN Skyline , GT-R (R32) 94→98 (front pads)

NISSAN Skyline , GTS (R32) 89→98 (front pads)

NISSAN Skyline , GTS (R33) 89→98 (front pads)

NISSAN Skyline , GTS-T (R32) 89→98 (front pads)

NISSAN Skyline , GTS-T (R33) -- (front pads)

NISSAN Skyline , GT-T (R34) -- (front pads)

SUBARU Impreza (1), 2.0 16V Turbo GT 4WD (217CV) 99→00 (front pads)

SUBARU Impreza (1) , P1 2.0 99→01 (front pads)

SUBARU Impreza (2) , WRX 2.0 16V Turbo 4WD (218CV) 01→03 (front pads)

SUBARU Impreza (2) , WRX 2.0 16V Turbo 4WD (225CV) 03→05 (front pads)

TOYOTA Hi-Lux, -- (front pads)

CL Brakes (înainte Carbone Lorraine) a fost fondată în 1919 în Franța. Segmentele de frânare sunt utilizate într-o gamă largă de aplicații de la biciclete de munte până la trenuri de mare viteză TGV. Divizia motosport produce placuțele de frână prin sinterizarea metalelor pe bază de pulberi. Produsele conțin cel puțin 10 aditivi diferiți, cum ar fi bronzul, ceramica, carbonul pentru a optimiza amestecul. Produsul obținut este apoi plasat pe un suport metalic și încălzit la 900 ° C. După terminarea procesului de sinterizare, materialul este combinat și omogenizat.

Scrie o recenzie

Scrie o recenzie







  sau  Anulează

Nu ați găsit răspunsul?
Introduceți o nouă întrebare
Aveți o întrebare? Căutați răspunsul.




Recent posts

UNIX AMTS 2024

Prima oprire la expozițiile din acest an - Hungexpo Budapesta
Read more
Colaborare RACES x FURTBOKEM

Lansarea oficială a vânzărilor RACES și FurtBokem merch.
Read more
Bestia de curse Jaguar XE

Jaguar Racing Team Ostrava a prezentat o nouă mașină specială de curse
Read more
Pompa de apă electrică

Crește performanța și previne supraîncălzirea mașinii!
Read more
Omologare FIA 8856-2018

Ce transformări va avea FIA în 2024?
Read more
Combinezoane și echipament de curse

Ce combinezon de curse să alegeți și de ce? Mai multe pe blog...
Read more
Furtunurile din silicon

Furtunurile din silicon reprezintă un înlocuitor ideal pentru furtunurile din cauciuc de apă, vacuum/presiune sau admisie.
Read more
Avantajele și tipurile de radiatoare de ulei

De ce este necesară instalarea unui radiator de ulei? Pe care să îl alegeți? Mai multe pe blog...
Read more
Cum se conectează frâna de mână hidraulică?

Un accesoriu indispensabil pentru fiecare pilot de raliuri și drift.
Read more

Categorii Producători

Produse vizualizate

Loading...