ASISTENȚĂ
de la ora 9.00 la 17.00
Niciun produs
*150 838
New product
4062009999705
4062009999705
RaceChip XLR Pedalbox Chevrolet, Ford, Jaguar, Jeep, Maserati, Mazda, Opel 995ccm 68HP
ETC (electronic throttle control) este un sistem care îmbunătățește răspunsul pedalei de accelerație.Trimiteți întrebări magazinului despre acest produs.
* Câmp obligatoriu
sau Anulare
RaceChip XLR Pedalbox Chevrolet, Ford, Jaguar, Jeep, Maserati, Mazda, Opel 995ccm 68HP
Pentru informații legate de disponibilitatea și restocarea produsului vă rugăm completați formularul.
* obigatoriu
sau Anulează
ETC (electronic throttle control) este un sistem care îmbunătățește răspunsul pedalei de accelerație.
-răspuns instant la apăsarea pedalei
-nu crește performanța
-schimbă semnalul potențiometrului accelerator pentru răspuns imediat
-senzația unui vehicul mai puternic
-proiectat pentru vehiculele echipate cu un accelerator electronic
-pachetul include o cutie de pedale XLR, brainbox, material de instalare și instrucțiuni de asamblare
RaceChip® este o companie orientată din 1994 pe modificarea software-ului auto cu unități suplimentare. Aceste unități suplimentare sunt instalate între motor și calculatorului de bord. Funcția acestui produs este de a primi și evalua semnale (de câteva mii de ori pe secundă), apoi a le modifica pentru a crește și optimiza performanța. Instalarea este foarte simplă (în termen de 10-15 min) și fără pierderea garanției pentru vehiculele noi. Produsele companiei nu interferează cu sistemul de bază al mașinii, care menține active toate funcțiile originale. RaceChip® este certificat TÜV din 2009.
Marcă | Model | Anul fabricării | Motor | Putere | Cuplu |
---|---|---|---|---|---|
Chevrolet | Spark (M300) | 2009- | 1.0 | 68K | 93Nm |
Chevrolet | Spark (M300) | 2009- | 1.0 LPG | 68K | 93Nm |
Chevrolet | Spark (M300) | 2009- | 1.2 LPG | 82K | 111Nm |
Chevrolet | Spark (M300) | 2009- | 43862 | 82K | 111Nm |
Ford | Edge ( 2nd Gen.) | 2014- | 2.0T | 245K | 350Nm |
Ford | Everest | 2006-2015 | 2.5 TDCI | 143K | 330Nm |
Ford | Everest | 2006-2015 | 3.0 MZR-CD | 156K | 380Nm |
Ford | Explorer | 2015- | 3.5 Ecoboost | 370K | 475Nm |
Ford | Focus 2011 (DYB) | 2010-2018 | 1.0 EcoBoost | 100K | 170Nm |
Ford | Focus 2011 (DYB) | 2010-2018 | 1.0 EcoBoost | 125K | 200Nm |
Ford | Focus 2011 (DYB) | 2010-2018 | 1.0 EcoBoost | 140K | 180Nm |
Ford | Focus 2011 (DYB) | 2010-2018 | 1.5 EcoBoost | 150K | 240Nm |
Ford | Focus 2011 (DYB) | 2010-2018 | 1.5 EcoBoost | 182K | 240Nm |
Ford | Focus 2011 (DYB) | 2010-2018 | 1.5 TDCi | 120K | 270Nm |
Ford | Focus 2011 (DYB) | 2010-2018 | 1.5 TDCi | 95K | 250Nm |
Ford | Focus 2011 (DYB) | 2010-2018 | 1.5 TDCi ECOnetic | 105K | 270Nm |
Ford | Focus 2011 (DYB) | 2010-2018 | 1.6 EcoBoost | 150K | 240Nm |
Ford | Focus 2011 (DYB) | 2010-2018 | 1.6 EcoBoost | 182K | 270Nm |
Ford | Focus 2011 (DYB) | 2010-2018 | 1.6 Flexifuel | 150K | 240Nm |
Ford | Focus 2011 (DYB) | 2010-2018 | 1.6 TDCi | 115K | 270Nm |
Ford | Focus 2011 (DYB) | 2010-2018 | 1.6 TDCi | 95K | 215Nm |
Ford | Focus 2011 (DYB) | 2010-2018 | 1.6 TDCi ECOnetic | 105K | 270Nm |
Ford | Focus 2011 (DYB) | 2010-2018 | 1.6 Ti-VCT | 105K | 150Nm |
Ford | Focus 2011 (DYB) | 2010-2018 | 1.6 Ti-VCT | 125K | 159Nm |
Ford | Focus 2011 (DYB) | 2010-2018 | 1.6 Ti-VCT | 85K | 141Nm |
Ford | Focus 2011 (DYB) | 2010-2018 | 1.6 Ti-VCT Flexifuel | 120K | 159Nm |
Ford | Focus 2011 (DYB) | 2010-2018 | 1.6 Ti-VCT LPG | 117K | 140Nm |
Ford | Focus 2011 (DYB) | 2010-2018 | 1.6 Ti-VCT LPG | 120K | 159Nm |
Ford | Focus 2011 (DYB) | 2010-2018 | 1.6 Ti | 120K | 160Nm |
Ford | Focus 2011 (DYB) | 2010-2018 | 2.0 ST | 250K | 360Nm |
Ford | Focus 2011 (DYB) | 2010-2018 | 2.0 TDCi | 115K | 300Nm |
Ford | Focus 2011 (DYB) | 2010-2018 | 2.0 TDCi | 136K | 320Nm |
Ford | Focus 2011 (DYB) | 2010-2018 | 2.0 TDCi | 140K | 320Nm |
Ford | Focus 2011 (DYB) | 2010-2018 | 2.0 TDCi | 150K | 370Nm |
Ford | Focus 2011 (DYB) | 2010-2018 | 2.0 TDCi | 163K | 340Nm |
Ford | Focus 2011 (DYB) | 2010-2018 | 2.0 TDCi | 185K | 400Nm |
Ford | Focus 2011 (DYB) | 2010-2018 | 2.0 Ti-GDi | 170K | 202Nm |
Ford | Focus IV | 2018- | 1.0 EcoBoost | 101K | 170Nm |
Ford | Focus IV | 2018- | 1.0 EcoBoost | 125K | 200Nm |
Ford | Focus IV | 2018- | 1.5 EcoBoost | 150K | 240Nm |
Ford | Focus IV | 2018- | 2.0 EcoBlue | 150K | 370Nm |
Ford | Focus IV | 2018- | 2.3 ST EcoBoost | 280K | 420Nm |
Ford | Fusion (US) | 2012- | 2.0 EcoBoost | 239K | 340Nm |
Ford | Galaxy 2015 | 2015- | 2.0 EcoBlue | 190K | 400Nm |
Ford | Mustang VI | 2014- | 2.3 EcoBoost | 317K | 434Nm |
Ford | Ranger (T6) | 2011-2016 | 2.2 TDCi | 125K | 330Nm |
Ford | Ranger (T6) | 2011-2016 | 2.2 TDCi | 150K | 375Nm |
Ford | Ranger (T6) | 2011-2016 | 3.2 TDCi | 200K | 470Nm |
Ford | Ranger (T7) | 2016- | 2.2 TDCi | 131K | 330Nm |
Ford | Ranger (T7) | 2016- | 2.2 TDCi | 160K | 385Nm |
Ford | Ranger (T7) | 2016- | 3.2 TDCi | 200K | 470Nm |
Ford | Ranger (T8) | 2019- | 2.0 EcoBlue Bi-Turbo | 213K | 500Nm |
Ford | Ranger | 2005-2012 | 2.5 TDCi | 143K | 330Nm |
Ford | Ranger | 2005-2012 | 2.5 TDdi | 143K | 330Nm |
Ford | Ranger | 2005-2012 | 3.0 TDCi | 156K | 380Nm |
Ford | Tourneo 2013 | 2013- | 2.0 TDCi | 170K | 405Nm |
Ford | Transit 2014 | 2014- | 2.0 TDCi | 170K | 405Nm |
Jaguar | E-pace (x540) | 2017- | 2.0 D | 179K | 430Nm |
Jaguar | F-Pace (X761) | 2015- | 2.0 D | 180K | 430Nm |
Jaguar | F-Pace (X761) | 2015- | 5.0 SVR | 551K | 680Nm |
Jaguar | F-Type | 2012- | 3.0 S | 340K | 450Nm |
Jaguar | F-Type | 2012- | 5.0 SVR | 575K | 700Nm |
Jaguar | F-Type | 2012- | R 5.0 S | 495K | 625Nm |
Jaguar | F-Type | 2012- | R 5.0 S | 551K | 680Nm |
Jaguar | F-Type | 2012- | S 3.0 | 380K | 460Nm |
Jeep | Cherokee (KK) | 2008-2012 | 2.8 CRD | 177K | 410Nm |
Jeep | Commander (XK) | 2005-2010 | 3.0 CRD | 218K | 510Nm |
Jeep | Commander (XK) | 2005-2010 | 5.7 V8 | 326K | 500Nm |
Jeep | Grand Cherokee IV (WK, WK2) | 2010- | 3.0 V6 MultiJet | 190K | 440Nm |
Jeep | Grand Cherokee IV (WK, WK2) | 2010- | 3.0 V6 MultiJet | 241K | 550Nm |
Jeep | Grand Cherokee IV (WK, WK2) | 2010- | 3.0 V6 MultiJet | 250K | 570Nm |
Jeep | Wrangler III (JK) | 2007- | 2.8 CRD | 177K | 410Nm |
Jeep | Wrangler III (JK) | 2007- | 2.8 CRD | 200K | 460Nm |
Jeep | Wrangler III (JK) | 2007- | 3.6 V6 | 284K | 347Nm |
Jeep | Wrangler III (JK) | 2007- | 44046 | 199K | 315Nm |
Maserati | Ghibli (M157) | 2013- | 3.0 | 330K | 500Nm |
Maserati | Ghibli (M157) | 2013- | 3.0 S | 409K | 550Nm |
Maserati | Levante | 2016- | 3.0 | 350K | 500Nm |
Maserati | Levante | 2016- | 3.0 D | 250K | 570Nm |
Maserati | Levante | 2016- | 3.0 D | 275K | 600Nm |
Maserati | Levante | 2016- | 3.0 S | 430K | 580Nm |
Maserati | Quattroporte VI | 2012- | 3.0 | 330K | 500Nm |
Maserati | Quattroporte VI | 2012- | 3.0 D | 250K | 570Nm |
Maserati | Quattroporte VI | 2012- | 3.0 D | 275K | 600Nm |
Maserati | Quattroporte VI | 2012- | 3.0 S | 411K | 550Nm |
Maserati | Quattroporte VI | 2012- | 3.0 S | 430K | 580Nm |
Maserati | Quattroporte VI | 2012- | 3.8 GT S | 530K | 650Nm |
Mazda | 5 (CW) | 2010- | 1.6 CD | 116K | 270Nm |
Mazda | 5 (CW) | 2010- | 1.8 MZR | 116K | 165Nm |
Mazda | 5 (CW) | 2010- | 2.0 MZR | 144K | 180Nm |
Mazda | 5 (CW) | 2010- | 2.0 MZR | 150K | 191Nm |
Mazda | BT-50 II | 2011- | 2.2 MZ-CD | 150K | 375Nm |
Mazda | BT-50 II | 2011- | 3.2 MZR-CD | 200K | 470Nm |
Opel | Insignia (B) | 2017- | 1.5 Turbo | 140K | 250Nm |
Opel | Insignia (B) | 2017- | 1.5 Turbo | 165K | 250Nm |
Opel | Insignia (B) | 2017- | 1.6 CDTi | 110K | 300Nm |
Opel | Insignia (B) | 2017- | 1.6 CDTi | 136K | 320Nm |
Opel | Insignia (B) | 2017- | 2.0 CDTi | 170K | 400Nm |
Opel | Insignia (B) | 2017- | 2.0 CDTi | 210K | 480Nm |
Opel | Insignia (B) | 2017- | 2.0 Turbo | 260K | 400Nm |
Vauxhall | Mokka (A) | 2012- | 1.6 CdTi | 110K | 300Nm |
Vauxhall | Mokka (A) | 2012- | 1.6 CdTi | 136K | 320Nm |
Vauxhall | Mokka (A) | 2012- | 1.6 CdTi ecoFLEX | 136K | 320Nm |
Vauxhall | Mokka (A) | 2012- | 43922 | 140K | 200Nm |
Vauxhall | Vivaro (B) | 2014- | 1.6 CdTi | 116K | 300Nm |
Vauxhall | Vivaro (B) | 2014- | 1.6 CdTi | 90K | 260Nm |
un produs mult mai bun decat pretul platit, practic, fara sa adauge niciun cp in plus te face sa ai impresia ca ai o masina mult mai puternica. raspunsul pedalei este senzational pe R si R+ si foarte util, in special iarna sau pe carosabil alunecos pe E sau E+. recomand cu caldura. baietii de la rece-shop foarte bine pregatiti dpdv tehnci, amabili, proactivi si receptivi. bravo!
Această discuție este destinată în special schimbului de informații între clienți. Pentru întrebări referitoare la comanda sau disponibilitatea stocurilor, vă rugăm să ne contactați direct.
ETC (electronic throttle control)...