Evacuare 

Subcategorii

  • Benzi termoizolante
  • Clapete evacuare
  • Țevi, cuple și reducții inox

    Țevi, cuple și reducții

     

    Componente de evacuare de toate formele și dimensiunile. Compuneți eșapamentul conform așteptărilor dvs. utilizând piesele din oțel inoxidabil din oferta noastră.

    • dimensiuni 34- 89mm

    • conducta de evacuare dreaptă, 45 °, 90 °

    • reducții drepte, Y și X

    • material din oțel inoxidabil

     

    Oțel inoxidabil T409:

    Cel mai frecvent material folosit la țevi de eșapament și tobe, dar nu are o buna rezistentă la coroziune din cauza lipsei de crom, pentru a rezista vreme rece și, după doar o iarnă la efectele de sare de pe suprafată apar semne semnificative de coroziune.

     

    Oțel inoxidabil T304:

    T304 este oțel inoxidabil de cea mai înaltă calitate dintre materiale din oțel inoxidabil utilizate în industria automobilelor care este utilizat pentru fabricarea tobelor, cuplelor și a altor componente de evacuare, unde este necesară rezistența ridicată și durabilitatea. Oțelul inoxidabil din clasa 304 este necorosiv deoarece conține în compoziție mai mult de 20% crom și 10% nichel, dar datorită conținutului scăzut de fier, acesta se colorează în auriu la temperaturi ridicate. De fapt, conținutul de fier este atât de scăzut încât un magnet nu este prins pe material, care este un semn simplu, dovada că este T304 și nu T409.

  • Coliere V-band
  • Racorduri evacuare flexibile
  • Galerie evacuare
  • Down pipe, dump pipe

    Ce este și ce conține DOWNPIPE-ul de serie?

    Aceasta este prima parte a sistemului de evacuare, după turbo, care conține DPF/ OPF/ GPF sau catalizatorul. În funcție de orientarea motorului, această parte este situată în compartimentul motorului sau sub mașină, conectată printr-un vband sau o alte flanșe sau coliere direct la turbo.

    Avantajul standard al acestei poziționări este captarea gazelor de evacuare încă fierbinți și tratarea lor înainte de trecerea ulterioară prin întregul sistem de evacuare. Deoarece standardele Euro sunt acum foarte stricte, astfel de elemente de filtrare devin din ce în ce mai dense pentru sistemul de evacuare și sunt din ce în ce mai limitative pentru funcționarea motorului în sine. Ca să nu mai vorbim de faptul că, la vehiculele cu un kilometraj mărit, unitatea de filtrare se poate înfundă, provocând o performanță redusă și alte daune permanente.

    Ce este un downpipe sport, de tuning și din ce este format?

    Acest produs constă dintr-o țeavă de oțel inoxidabil sau de titan, care nu conține elemente de filtrare sau orice altceva care să restricționeze fluxul de gaze. Forma are ca scop un flux de gaze de evacuare cât mai uniform posibil, cu un diametru mai mare decât cel de serie pentru a obține, de asemenea, un spor de putere prin spălarea mai rapidă a cilindrilor motorului. Downpipe-ul conține toate ieșirile senzorilor necesari pentru a menține funcționalitatea normală a motorului. Uneori, downpipe-ul include un racord de evacuare flexibil sau este învelit în izolație termică Inconel care reduce temperatura de suprafață, ceea ce ajută la menținerea unei temperaturi scăzute în compartimentul motorului, accelerând în același timp gazele care circulă prin țeavă.

    Care sunt avantajele tuning-ului de DOWNPIPE?

    Principalul avantaj și obiectiv al instalării unui downpipe de tuning este de a elimina filtrul DPF la vehiculele diesel și OPF/ GPF/ catalizatorul la vehiculele pe benzină. Consecința eliminării unității de filtrare restrictive din colector este o creștere a puterii (se recomandă modificarea ECU pentru eficiență maximă). Reducerea temperaturii din compartimentul motorului este un alt avantaj, deoarece DPF/ OPF sau catalizatorul trebuie să atingă o anumită temperatură pentru a funcționa corect. Sondele sunt, de asemenea, o parte esențială a downpipe-ului de serie, detectând gazele de eșapament, presiunile sau temperatura acestora pentru a evalua debitul, starea generală și, de asemenea, funcționarea efectivă a DPF. Astfel, prin înlocuirea unui downpipe OEM echipat cu un DPF/OPF sau cu un catalizator, este posibil să se elimine și un astfel de cablaj complex al senzorilor (este necesară modificarea ECU). Downpipe-urile tunate sunt incomparabil mai ușoare în greutate decât unitățile OEM și, astfel, îmbunătățesc manevrabilitatea vehiculului și reduc sarcina totală asupra tuturor componentelor, în special asupra bucșelor.

     

    Dezavantajele instalării unui DOWNPIPE de tuning

    Prin instalarea unei downpipe, gazele nu sunt filtrate și, prin urmare, intră în atmosferă fără niciun fel de tratament, poluând astfel mediul înconjurător. După înlocuire, se recomandă modificarea unității de control a motorului, care poate fi costisitoare. La modelele mai noi, această modificare poate rămâne înregistrată în ECU chiar și după montarea ulterioară a pieselor de stoc, ceea ce poate cauza probleme în timpul inspecțiilor de service. Cu un downpipe, în prezent nu este posibil să treci de inspecția tehnică și de emisii din cauza standardelor stricte Euro.

    Cu toate acestea, în prezent se pot găsi, de asemenea, downpipes echipate cu catalizatoare sau tobe de eșapament cu permeabilitate mai mare, ceea ce permite în continuare o filtrare adecvată a gazelor de eșapament și o creștere simultană a performanțelor motorului. Cu această piesă de eșapament, este adesea posibilă și o inspecție tehnică și de emisii de succes.

     

    În oferta noastră veți găsi o varietate de downpipes pentru diferite modele de mașini. Dacă aveți întrebări, nu ezitați să ne contactați la info@race-shop.ro

     

  • Accelerator gaze
  • Intermediare
  • Tobe universale
  • Ornamente tobe
  • Sisteme de evacuare
  • Catalizatoare
  • Sound Boosters
  • Garnituri
  • Coliere, cuple evacuare
  • Flanșe
  • Silencer
  • Piese pentru compus tobe
  • Tampon evacuare
  • Prezoane și piulițe

Categorii Producători

Loading...