Motor 

Subcategorii

  • Furtunuri și coliere
  • Sistemul de alimentare
  • Sistemul de ulei
  • Furtunuri, fitinguri si reducții pentru ulej sau combustibil
  • Filtre și admisii aer sport
  • Intercooler

    Ce face un intercooler? 

    Un intercooler este un radiator de răcire a aerului, format din două capete metalice sau din plastic și mai multe elemente din aluminiu desparțite de lamele subțiri tot din aluminiu. Aerul intră pe o parte și iese pe cealalată după ce a fost răcit de aerul care trece prin elementele radiatorului. Intercoolerul este montat între turbo și galeria de admisie, răcind aerul care se încălzește puternic de la turbina încinsă de gazele de evacuare. Așadar, înainte să intre în motor, aerul trece prin intercooler unde se răcește de la viteza mașinii care face să circule aerul din atmosferă pe suprafața de lamele, exact așa cum se intampla cu un radiator de apa.

    Există mai multe tipuri de intercoolere:

     

    • Intrare/ ieșire pe ambele părți
    • Intrare/ ieșire pe aceeași parte
    • Intrare/ ieșire pe spate
    • Răcire apă-aer

     Cel mai adesea, intercoolerul este plasat în fața vehiculului. Abrevierea FMIC (Front Mounted Intercooler) este utilizată pentru aceast tip . Alte opțiuni de plasare sunt SMIC (Side Mounted Intercooler – montat lateral) sau TMIC (Top Mounted Intercooler – intercooler deasupra).

     

    Avantajele unui intercooler mai mare:

    • aer mai rece
    • performanță mai mare
    • eficiență mai mare a motorului
    • consum și emisii reduse
    • mai puțin stres termic pe motor

     

    Ce se strică la intercoolere?

    În general, intercoolerul fiind montat în partea din față a mașinii, este predispus la îndoituri venite din partea pietrelor de pe carosabil. Și pentru că este montat langă motor, în special la mașinile diesel, vibrațiile îl fac să trepideze iar parțile din plastic se vor dezlipi de miezul central de aluminiu, iar presiunea aerului care circulă în interior scade.

    De obicei, părțile din plastic, adică intrarea si iesirea aerului în intercooler sunt părțile vulnerabile. De la temperaturile înalte apar fisuri si, în timp, adezivul care fixează centrul metalic de ele cedează și necesită recondiționare sau înlocuire.

  • Radiatoare și accesorii
  • Ventilatoare
  • Cuple, coturi aluminiu
  • Cuple, coturi inox
  • Bandă termoizolantă evacuare
  • Protecțe termică
  • Kit Anulare EGR
  • Anulatore EGR
  • Oil Catch Tanks (OCT)
  • Valve blow off (BOV) și accesorii

    Valva Blow off numită câteodată și supapa sonără sau pe scurt BOV, este o supapă utilizată în motoarele cu turbo sau compresorScopul acesteia este să previna unda compresorului și să reducă uzura turbinei și a motorului. Supapele blowoff atenuează efectele unui compresor, prin faptul că îi permite aerului comprimat să se ducă în atmosferă, producând un sunet distinct, sau să recircule în admisia ajutajului de intrare a compresorului.

     

    De obicei, distingem supapele în două categorii: deschise și închise .

    • Deschis evacuează aerul comprimat în atmosferă
    • Închis întoarce excesul de aer din canal înapoi în circuit înaintea turbinei

     

    BOV si motoarele Diesel

    Există, de asemenea, supape BlowOff pentru motoare diesel, al căror rol este numai efectul sonor.

  • Turbo și accesorii
  • Regulatoroare presiune turbo

    Boost controller allow a simple increase in turbo pressure. Suitable for all turbocharged and supercharged engines (and diesel). Controllers affect the air pressure from the compressor part of the turbo or compressor leading to the wastegate to increase boost.

    There are two types of turbo pressure controllers. Mechanical and Electronic.

    Mechanical (or manual) controllers offer a wide range of boost pressure settings. They are simply installed (in the cabin or in the engine compartment), they are simple to operate and require only minimal maintenance.

     

    Advantages:

    • lower price
    • simple installation

     

    Disadvantages:

    • need to correctly install vacuum hoses in the engine compartment (burning damage may occur)
    • without the ability to adjust the response to the accelerator pedal, gearing or speed

     

    Electronic turbo pressure controllers are much more sophisticated devices that offer many boost settings according to preset values by user. Pressure changes can be made by gear shift, time, speed or by manual switch.

     

    Advantages:

    • different setting options
    • selecting between modes

     

    Disadventages:

    • more complicated setting
    • more complicated installation
  • Lichide
  • Vopsea termorezistență motor
  • Componente motor
  • Pistoane forjate
  • Biele forjate
  • Șuruburi durabile ARP

    Descărcarea Catalogului ARP (pdf)

  • Arbore
  • Cuzineți
  • Garnituri
  • Materiale electro
  • Carburatoare și accesorii WEBER
  • Furtunuri admisie și turbo
  • Fulii, curele si kit distribuție
  • Suport motor, cutia de viteze
  • Accesorii de design
  • Nitro
  • Ax cu came

Categorii Producători

Loading...