ASISTENȚĂ
de la ora 9.00 la 17.00
Niciun produs
Potrivit legislației in vigoare, cumpărătorul are dreptul sa notifice în scris vânzătorului că renunță la cumpărare fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile lucrătoare de la primirea coletului. clientul este informat asupra faptului că, în cazul în care produsele a căror returnare prezintă ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzură, zgârieturi, lovituri, accesorii lipsă, ne rezervăm dreptul de a decide acceptarea returului sau rambursarea parțială, valoarea va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse.
Rambursarea se face în fiecare zi de luni, dar produsele trebuie să fie înapoi în depozitul nostru, acest factor poate cauza o întârziere de max. 7 zile pentru rambursarea banilor de la o zi de luni la alta. Vă rugăm să țineți cont de faptul că depozitul nostru se află în Slovacia, acesta este punctul în care pachetele trebuie să se întoarcă. Unele cazuri de returnare din ultimele zile ale săptămânii pot dura mai mult, cu mențiunea de 7 zile de mai sus.
Taxele de transport sunt acoperite în totalitate de noi.