ASISTENȚĂ
de la ora 9.00 la 17.00
Niciun produs
*336 527
New product
PK445
Performance AirMax carbon air intake Pipercross pentru BMW G8X M2/M3/M4
Un înlocuitor direct de la Pipercross pentru admisia stoc care oferă un plus de performanță datorită admiterii mai eficiente a aerului rece și a unui debit mai mare. Admisia Pipercross oferă motorului un sunet agresiv îmbunătățit și un aspect atractiv.Trimiteți întrebări magazinului despre acest produs.
* Câmp obligatoriu
sau Anulare
Performance AirMax carbon air intake Pipercross pentru BMW G8X M2/M3/M4
Pentru informații legate de disponibilitatea și restocarea produsului vă rugăm completați formularul.
* obigatoriu
sau Anulează
Sistem de admisie Pipercross Airmax Carbon
Take your vehicle's performance to the next level with Pipercross Airmax Performance Induction Systems. Meticulously designed carbon induction systems are tailored to your specific vehicle, providing a bespoke solution pentru maximizing power, efficiency, and induction sound.
Pipercross G8X M3/M4 Sistem de admisie AirMax
Sistemul de admisie Pipercross AirMax a fost conceput și proiectat pentru a înlocui direct capacele cutiei de aer de admisie BMW OEM, filtrele de aer și față țeava transversală de admisie pe vehiculele BMW M2/M3/M4 cu motor S58.
CARACTERISTICI CHEIE
EVALUARE DE ADMITERE OEM
Mediul de filtrare a admiterii OE, dimensiunile admiterii/ieșirii și volumele corpului intern ale capacelor cutiei de aer OE/tubului de crossover de admisie au fost toate vizate în mod specific de echipa de ingineri Pipercross ca zone pentru îmbunătățirea capacității de flux de aer a sistemului. În schimb, jumătățile inferioare ale cutiei de aer OE și coturile de admisie ale turbocompresorului au fost considerate suficiente pentru a susține obiectivele de creștere a debitului de aer ale kitului; pe baza eforturilor de inginerie de nivel M OE, a dimensiunii/funcționalității pieselor specifice și a experienței/cunoașterii inginerilor Pipercross în ceea ce privește proiectarea de admisie de performanță generală.
Atât capacele cutiei de aer, cât și conducta transversală de admisie urmau să fie reproiectate de la zero, utilizând metode de fabricație din fibră de carbon pentru a obține volume interne mai mari, suprafețe ale secțiunii transversale, intrări, ieșiri și geometrie de curgere complementară filtrului în întregul nou sistem de admisie de performanță Pipercross.
FILTRE PLUS PENTRU PANEL
Inima kitului G8X AirMax este filtrul de panou emblematic Pipercross; Pipercross Plus. Aceste filtre dispun de o spumă multi-laminată hibridă, cu filtrare personalizată, pentru a obține echilibrul optim între creșterea debitului și filtrarea aerului. În plus, gama de filtre Plus are un cadru de suport de 0,9 mm grosime oțel inoxidabil, în premieră în industrie, tăiat cu laser CNC, care crește fluxul de aer efectiv cu 22,1% față de cadrele de suport tipice cu plasă. În timpul testării fluxului de aer, filtrele Plus au depășit chiar și filtrele cilindrice conice cu o suprafață cu 34,4% mai mare cu aceleași componente/în aceleași condiții de testare (detalii suplimentare în secțiunea Date privind testarea fluxului de aer de mai jos). Ca atare, filtrele Plus sunt ancora de performanță pentru întreaga admisie Pipercross AirMax, toate celelalte componente fiind proiectate meticulos pentru a valorifica această performanță remarcabilă a fluxului de aer.
CAPACE PENTRU CUTIA DE AER
Capacele Pipercross G8X AirMax permit utilizarea completă a potențialului de flux de aer al filtrelor Plus Panel. Aceste capace au fost create cu precizie pentru a obține o dinamică mai bună a fluxului post-filtru, un volum de aer post-filtru intern mai mare și pentru a utiliza ieșiri de aer mai mari, toate fără a compromite standardele de montare OE. Geometria favorabilă fluxului și volumul intern crescut ajută la formarea naturală a fluxului de aer laminar în fiecare cutie de aer, crescând semnificativ debitul de aer filtrat față de OE. Ieșirile cu diametrul interior de 98 mm oferă o creștere de 24,02% față de ieșirea din dreapta a capacului OE și o creștere de 75,03% față de ieșirea din stânga a capacului OE, aceste creșteri completând perfect modificările de geometrie și volum; crescând în continuare debitul sistemului. Fiecare capac AirMax are, de asemenea, un inel de aluminiu lipit în zona de conectare a ieșirii; asigurând că sarcina continuă (aplicată de clemele de furtun) și temperaturile ridicate din compartimentul motorului nu au niciun efect asupra integrității structurale a ieșirilor. Proiectele din fibră de carbon se mândresc cu o estetică a formei care urmează funcția, cu canale direcționale ale fluxului de aer care arată ca acasă în compartimentul motorului S58 M-performance.
ȚEAVĂ TRANSVERSALĂ DE ADMISIE
Conducta de admisie Pipercross G8X AirMax completează performanța capacului cutiei de aer din dreapta și aduce capacitatea de debit a kitului general la nivelul următor. Țeava de admisie din carbon a fost proiectată cu un singur scop; optimizarea volumului fluxului intern în cavitatea relativă a compartimentului motorului S58. Această creștere a volumului permite pentru fluxul de aer laminar maxim (și livrarea maximă a fluxului de aer, ca atare) în spațiul disponibil. Pipercross face acest lucru fără a compromite standardele de montaj OE sau, utilizând pe deplin avantajele fabricării carbonului pentru a crea adâncituri și tranziții transversale cu geometrie de curgere favorabilă și adoptând o abordare fără compromisuri în ceea ce privește proiectarea țevii. Ca și în cazul ambelor capace AirMax, țeava de carbon AirMax prezintă un inel de aluminiu lipit atât în zona de conectare a țevii de admisie, cât și în cea de ieșire. Din punct de vedere estetic, țeava AirMax se potrivește perfect cu capacele, fiind plasată în față și în centru în compartimentul motor G8X M.
HOSEE SILICON
Toate furtunurile din silicon prezintă găuri interne netede, tranziții de cuplare adaptate debitului și pereți construiți din 5 straturi; producând cantitatea potrivită de decuplare a motorului fără destabilizarea fluxului de aer asociată cu furtunurile tipice ondulate sau cu burduf.Furtunul din partea stângă a fost proiectat special pentru a maximiza volumul și viteza aerului în curba strânsă de la ieșirea airbox-ului. Cu un design conic constant, reducându-se în jos pentru a se potrivi cu ID-ul admiterii turbo cu o geometrie interioară ascuțită pentru precisă adaptată debitului.
HARDWARE DE MONTARE
Ambele cuplaje de turbocompresor sunt prelucrate CNC din lingouri de aluminiu la standarde dimensionale / finisare stricte, apoi anodizate dur pentru a garanta o potrivire perfectă OE și durabilitate funcțională pentru durata de viață a vehiculului. În mod similar, se utilizează numai hardware din oțel inoxidabil pentru a se asigura că coroziunea, uleiul și alți factori de mediu adversi din compartimentul motorului nu au niciun efect asupra funcției kitului Pipercross sau estetic - indiferent de cât de greu este condus vehiculul. Distanțierele prelucrate care găzduiesc șuruburile de fixare au fost proiectate pentru a imita aceeași spațiere ca și capacul OE pentru potrivire perfectă și compresie a panoului Pipercross PLUS.
CERCETARE ȘI DEZVOLTARE
Toate produsele Pipercross sunt proiectate in-house, utilizând cele mai recente tehnologii de dezvoltare a produselor de tipărire 3D, scanare 3D, CAD, CFD, testare a fluxului de aer și testare a performanței. Mai multe etape de testare au fost efectuate în cadrul departamentului de inginerie Pipercross, pentru a evalua eficiența și deficiențele sistemului OEM, confirmând în același timp performanța sporită a diferitelor iterații ale admiterii Pipercross. Au fost efectuate teste ale fluxului de aer la bancul de testare pe sistemul de admisie OEM complet și pe mai multe iterații ale prototipului de admisie Pipercross, utilizând aparatul intern de testare a fluxului de aer Pipercross într-un mediu controlat. Testarea performanțelor sistemului de admisie OEM și a modelului final de admisie Pipercross a fost efectuată într-o celulă dinamometrică terță, independentă, reglementată din punct de vedere al mediului, pentru a se asigura obținerea unor date imparțiale și finale privind creșterea performanțelor.
DATE PRIVIND TESTAREA DEBITULUI DE AER
Patru configurații de admisie au fost testate pe aparatul staționar de testare a debitului de aer al Pipercross. Pentru a dezvolta o referință inițială de performanță, sistemele de admisie complete OE dreapta și stânga (cutiile de aer complete plus filtrele de aer OE, până la intrările turbocompresorului) au fost testate la valorile lor maxime de debit. În special, sistemul de admisie OE din stânga nu a putut trece mai mult de 647 CFM de flux de aer, în timp ce sistemul OE din dreapta a putut trece 770 CFM de flux de aer maxim. Filtrele Pipercross Plus au fost apoi instalate în sistemul OE, pentru a evalua creșterea fluxului de aer rezultată doar din filtrele Plus. În continuare, au fost testate două prototipuri AirMax cu diferite metode de filtrare; un filtru de tip cilindric și filtrele cu panou Pipercross Plus.
Ambele versiuni de admisie AirMax au fost testate cu aceeași țeavă de admisie încrucișată AirMax, cuplaje de turbocompresor din aluminiu billet și furtunuri din silicon; au fost schimbate doar capacele prototipului cutiei de aer (un design care a integrat conexiuni cilindrice ale filtrelor conice și un design optimizat pentru căile fluxului de aer ale filtrelor de panou Plus). Tabelul și graficele de mai jos rezumă rezultatele acestei testări; confirmând avantajul de performanță al filtrelor PX Plus singure, precum și performanța sporită atunci când sunt adăugate componentele AirMax suplimentare. De remarcat sunt performanțele filtrelor Plus, atunci când sunt cuplate cu componentele AirMax complementare. Această configurație a fost capabilă să depășească cealaltă configurație AirMax (care utilizează filtre de aer cilindrice cu o suprafață de filtrare cu 34,4% mai mare față de filtrele Plus); obținând o reducere maximă de 58,38% și o reducere medie de 29,16% a restricției față de configurația AirMax respectivă. În mod similar, kitul AirMax cu filtre Plus a avut un debit maxim de 715 CFM (LH) și 785 (RH), față de valorile de debit maxim de 647 (LH) și 770 (RH) CFM ale echipamentelor originale respective.
DATE PRIVIND TESTAREA PERFORMANȚEI
Pe baza datelor colectate în urma testelor interne privind fluxul de aer efectuate de Pipercross și discutate mai sus, configurația finală a kitului AirMax (care utilizează filtre Plus) a fost testată pe vehiculul G80 M3 al companiei Pipercross. Această testare pe vehicul a fost efectuată utilizând un dinamometru cu tracțiune integrală SuperFlow Autodyn 30, independent și realizat de o terță parte, într-o celulă de testare cu temperatură și flux de aer controlate. Vehiculul a fost testat atât cu tuning OE, cât și cu tuning aftermarket, pentru a evalua eficacitatea performanței kitului AirMax la diferite niveluri de modificare a vehiculului. Trei run-uri din fiecare configurație au fost testate în aceeași zi, în aceeași celulă (douăsprezece run-uri în total), iar vehiculul a fost lăsat să se răcească între seturile de testare. Pipercross' G80 M3 nu a avut alte modificări ale motorului în timpul acestor teste, în afară de tuning și kitul de admisie AirMax.
Datele reprezentate grafic arată media a trei curse pentru fiecare configurație de vehicul testată. După cum se demonstrează în aceste grafice, kitul AirMax oferă beneficii de performanță semnificative pentru un vehicul complet stock; dar poate crește semnificativ performanța motorului în combinație cu tuningul motorului aftermarket. Un alt beneficiu de performanță al kitului AirMax (care nu este demonstrat în mod clar de datele din grafice) este rezistența la impregnarea cu căldură și pierderea de putere rezultată.
Atunci când au fost testate cu reglajul OE, atât sistemele de admisie OE, cât și cele AirMax au furnizat cifre de putere repetabile pe fiecare dintre cele trei runde de testare. În schimb, atunci când a fost aplicat tuningul, sistemul de admisie OE a pierdut putere în mod constant la fiecare test - ceea ce indică faptul că sistemul de admisie OE este deosebit de vulnerabil la temperaturile ridicate din compartimentul motor al vehiculelor tunate și la pierderea de putere rezultată din expunerea la aceste temperaturi. Cu toate acestea, kitul AirMax a funcționat minunat în aceleași condiții, cu tuningul încă instalat, înregistrând cifre de putere și cuplu în limitele a +/- 3%, de la prima la ultima trecere pe dinamometru. Acest lucru poate fi atribuit capacității crescute a fluxului de aer/dinamicii îmbunătățite a fluxului de aer a kitului AirMax (împiedicând stagnarea aerului intern și absorbția ulterioară a căldurii), precum și rezistenței termice conductive a componentelor AirMax din fibră de carbon (care are proprietăți de conducție termică semnificativ mai bune, comparativ cu materialul din plastic ranforsat OE).
Potrivit pentru :
BMW 4 Series 2024 M4 Competition M xDrive (S58 B30 A) | 2993 CC | 390 KW | 530 HP | 2024 - 2024
BMW 4 Series 2021-2023 M4 Competition M xDrive (S58 B30 A) | 2993 CC | 375 KW | 510 HP | 2021 - 2023
BMW 4 Series 2020-2023 M4 Competition (S58 B30 A) | 2993 CC | 375 KW | 510 HP | 2020 - 2023
BMW 4 Series 2020-2023 M4 (S58 B30 B) | 2993 CC | 353 KW | 480 HP | 2020 - 2023
BMW 3 Series 2022-2023 M3 Competition xDrive (S58 B30 A) | 2993 CC | 375 KW | 510 HP | 2022 - 2023
BMW 3 Series 2021-2023 M3 Competition xDrive (S58 B30 A) | 2993 CC | 375 KW | 510 HP | 2021 - 2023
BMW 3 Series 2020-2023 M3 Competition (S58 B30 A) | 2993 CC | 375 KW | 510 HP | 2020 - 2023
BMW 3 Series 2020-2023 M3 (S58 B30 B) | 2993 CC | 353 KW | 480 HP | 2020 - 2023
BMW 2 Series 2022-2023 M2 (S58 B30 A) | 2993 CC | 338 KW | 460 HP | 2022 - 2023
Compania Britanică Pipercross a fost fondată în urmă cu peste 35 de ani în Northampton. Încă de la început, au creat manual filtre de aer care sunt potrivite atât pentru mașinile obișnuite, cât și pentru utilizarea în motorsport. De-a lungul anilor, compania a contribuit la succesul multor mașini de motorsport. Datorită cooperării cu inginerii, aceștia produc cele mai avansate filtre de pe piață.
Această discuție este destinată în special schimbului de informații între clienți. Pentru întrebări referitoare la comanda sau disponibilitatea stocurilor, vă rugăm să ne contactați direct.
Marcă | Model | Generatie |
---|---|---|
BMW | M2 | G87 (2023 - 2024) |
BMW | M3 | G80 (2020 - 2022) |
BMW | M3 | G80/G81 () |
BMW | M4 | G82/G83 (2021 - 2024) |
Un înlocuitor direct de la Pipercross...