Vă informăm că în perioada 25 - 29 august 2025, serviciul de suport pentru clienți va fi limitat sau chiar indisponibil. Din acest motiv, timpul de răspuns la solicitările dumneavoastră ar putea fi mai mare decât în mod obișnuit. Vom reveni la programul normal începând de luni, 1 septembrie 2025. Vă mulțumim pentru înțelegere!

*555   

King racing

King Racing, cuzineți arbore cotit motor 4B11T (1998ccm)

Cuzineți palier pentru Mitsubishi, motor 4B11T (1998ccm). 

New product

584,50 RON cu TVA

Temporar indisponibil
În stoc: 0 buc.
Ne pare rău! Produsul este momentat indisponibil.
Pentru anunțuri automate legate de disponibilitate,
clic pe "Informează".

Întrebări

Întrebări

King Racing, cuzineți arbore cotit motor 4B11T (1998ccm)

King Racing, cuzineți arbore cotit motor 4B11T (1998ccm)

Cuzineți palier pentru Mitsubishi, motor 4B11T (1998ccm). 

Trimiteți întrebări magazinului despre acest produs.

* Câmp obligatoriu

  sau  Anulare

Informează

Informații legate de restocare

King Racing, cuzineți arbore cotit motor 4B11T (1998ccm)

King Racing, cuzineți arbore cotit motor 4B11T (1998ccm)

Pentru informații legate de disponibilitatea și restocarea produsului vă rugăm completați formularul.

* obigatoriu

  sau  Anulează

  

611500553332

Cuzineți palier pentru Mitsubishi, motor 4B11T (1998ccm). 

Compania Racing bearings a fost fondată în anul 1960. În prezent, compania furnizează cuzineți OEM industriei aviatice și auto, unde deține numeroase certificate de calitate.
Combină peste 50 de ani de experiență, standarde de vârf și tehnologii avansate de simulare pentru a obține cele mai bune rezultate. De asemenea, explorează în mod constant noi modalități de a îmbunătăți aceste produse și de a îmbunătăți tehnologia de producție.

Singurul produs al firmei KING sunt cuzineții, orientați exclusiv pe cercetarea, dezvoltarea și producția celor mai buni cuzineți, ceea ce îi face lider în industrie.
Cea mai recentă serie racing XP high performance oferă o structură unică de 3 straturi din cupru pMax Black ™ cu straturi nichelate care este cu 24% mai greu decât orice alt cuzinet cu 3 straturi. Acestea sunt, prin urmare, ideale pentru încărcăturile pe termen lung de ex. pe circuit. Cuzineții sunt compatibili cu toate tipurile de arbori.

 

Înainde de a comanda alegeți tipul exact de cuzinet:

MB5722XP STDX

MB5722XP - STD standard (fără supradimensionare)

MB5722XP.025 - 0,025

MB5722XP0.25 - supradimensionare 0,25

 

Dimensiuni

STDX

STD

0.025

0.25

0.5

supradimensionare arbore

0

0

0

-0.25mm

-0,50mm

Diferența în comparație cu originalu

-0,013mm

0

+0,013mm

+0,13mm

+0,25mm

 

Informații tehnice aici.

 

Weight: .275kg

ComponentM5722U-PR / M5722L-PR
Min Crankshaft Diameter2.046 inch / 51.97mm
Max Crankshaft Diameter2.047inch / 51.98mm
Min Housing Diameter2.205 inch / 56.00 mm
Max Housing Diameter2.205 inch / 56.02 mm
Bearing Length0.709 inch / 18.00 mm
Max Wall Thickness0.000 inch / 0.00 mm

Potrivite pentru:

 
  • Mitsubishi Lancer Evolution X - motor: Mitsubishi 4B11T 1998cc Inline4 DOHC 4v Turbo (2007.10 - )
  • Mitsubishi Lancer CJ - motor: Mitsubishi 4B11T 1998cc Inline4 DOHC 4v Turbo
    • Mitsubishi FTO - motor: Mitsubishi 4G93 1834cc Inline4 SOHC 4v (1991.08 - 2003.02)
    • Mitsubishi Lancer CC - motor: Mitsubishi 4G93T 1834cc Inline4 DOHC 4v Turbo (1991.08 - 1996.12)
    • Mitsubishi Lancer CC - motor: Mitsubishi 4G92 1597cc Inline4 SOHC/DOHC 4v (1992.09 - 2008.12)
    • Mitsubishi Lancer CG - motor: Mitsubishi 4G94 1999cc Inline4 SOHC 4v
    • Proton M21 - motor: Mitsubishi 4G93P 1834cc Inline4 SOHC 4v (1997.10 - )
    • Proton Satria - motor: Mitsubishi 4G93 1834cc Inline4 DOHC 4v (1992.01 - 2005.12)
    • motor: Mitsubishi 4G91 1496cc Inline4 DOHC 4v
    • motor: Proton 4G92 1596cc Inline4 SOHC 4v
    • Mitsubishi Lancer CE II - motor: Mitsubishi 4G93 1834cc Inline4 SOHC 4v
    • Mitsubishi Lancer CH - motor: Mitsubishi 4G94 1999cc Inline4 SOHC 4v
    • Proton Wira - motor: Mitsubishi 4G92 1597cc Inline4 SOHC/DOHC 4v
    • Mitsubishi Lancer CE - motor: Mitsubishi 4G93 1834cc Inline4 SOHC 4v
    • Mitsubishi Pajero IO QA - motor: Mitsubishi 4G94 1999cc Inline4 SOHC 4v

 

 

Fișa tehnică

TipPrincipale

Scrie o recenzie

Scrie o recenzie







  sau  Anulează

Nu ați găsit răspunsul?
Introduceți o nouă întrebare
Aveți o întrebare? Căutați răspunsul.




Recent posts

Modificarea motorului M52B28

Cum să crești performanța și fiabilitatea unuia dintre cele mai populare motoare BMW?
Read more
Regulator presiune combustibil și Wastegate

Pentru ce sunt și ce beneficii aduc?
Read more
Modificare BMW E36

Descoperiți potențialul mașinii dvs.
Read more
Ce sunt fitingurile?

Fitinguri și furtunuri cu marcajul AN. Ce înseamnă și pentru ce sunt utilizate?
Read more
Raceshop in Forbes

Diamonds of Slovak Business: concurs pentru companiile care schimbă fața afacerilor slovace.
Read more
Plăci modulare podea

Podele modulare pentru garaj sau atelier. 
Read more
Aero Tec Laboratories Ltd (ATL)

Viac ako 50 rokov v obore palivových nádrží pre vrcholový motoršport. 
Read more
În culisele Forge Motorsport

Forge Motorsport ne-a dezvăluit secretele sale de producție.
Read more
Circuitul Misano și ATBS Romexpo

Am fost la București (RO) și Misano (IT).
Read more

Categorii Producători

Produse vizualizate

Loading...