King Racing, cuzineți arbore cotit motor 4B11T (1998ccm)

  

*555   

611500553332

King racing

New product

600,10 RON cu TVA

Livrare 21 zile: 10+ buc.

Cuzineți palier pentru Mitsubishi, motor 4B11T (1998ccm). 

Compania Racing bearings a fost fondată în anul 1960. În prezent, compania furnizează cuzineți OEM industriei aviatice și auto, unde deține numeroase certificate de calitate.
Combină peste 50 de ani de experiență, standarde de vârf și tehnologii avansate de simulare pentru a obține cele mai bune rezultate. De asemenea, explorează în mod constant noi modalități de a îmbunătăți aceste produse și de a îmbunătăți tehnologia de producție.

Singurul produs al firmei KING sunt cuzineții, orientați exclusiv pe cercetarea, dezvoltarea și producția celor mai buni cuzineți, ceea ce îi face lider în industrie.
Cea mai recentă serie racing XP high performance oferă o structură unică de 3 straturi din cupru pMax Black ™ cu straturi nichelate care este cu 24% mai greu decât orice alt cuzinet cu 3 straturi. Acestea sunt, prin urmare, ideale pentru încărcăturile pe termen lung de ex. pe circuit. Cuzineții sunt compatibili cu toate tipurile de arbori.

 

Înainde de a comanda alegeți tipul exact de cuzinet:

MB5722XP STDX

MB5722XP - STD standard (fără supradimensionare)

MB5722XP.025 - 0,025

MB5722XP0.25 - supradimensionare 0,25

 

Dimensiuni

STDX

STD

0.025

0.25

0.5

supradimensionare arbore

0

0

0

-0.25mm

-0,50mm

Diferența în comparație cu originalu

-0,013mm

0

+0,013mm

+0,13mm

+0,25mm

 

Informații tehnice aici.

 

Weight: .275kg

ComponentM5722U-PR / M5722L-PR
Min Crankshaft Diameter2.046 inch / 51.97mm
Max Crankshaft Diameter2.047inch / 51.98mm
Min Housing Diameter2.205 inch / 56.00 mm
Max Housing Diameter2.205 inch / 56.02 mm
Bearing Length0.709 inch / 18.00 mm
Max Wall Thickness0.000 inch / 0.00 mm

Potrivite pentru:

 
  • Mitsubishi Lancer Evolution X - motor: Mitsubishi 4B11T 1998cc Inline4 DOHC 4v Turbo (2007.10 - )
  • Mitsubishi Lancer CJ - motor: Mitsubishi 4B11T 1998cc Inline4 DOHC 4v Turbo
    • Mitsubishi FTO - motor: Mitsubishi 4G93 1834cc Inline4 SOHC 4v (1991.08 - 2003.02)
    • Mitsubishi Lancer CC - motor: Mitsubishi 4G93T 1834cc Inline4 DOHC 4v Turbo (1991.08 - 1996.12)
    • Mitsubishi Lancer CC - motor: Mitsubishi 4G92 1597cc Inline4 SOHC/DOHC 4v (1992.09 - 2008.12)
    • Mitsubishi Lancer CG - motor: Mitsubishi 4G94 1999cc Inline4 SOHC 4v
    • Proton M21 - motor: Mitsubishi 4G93P 1834cc Inline4 SOHC 4v (1997.10 - )
    • Proton Satria - motor: Mitsubishi 4G93 1834cc Inline4 DOHC 4v (1992.01 - 2005.12)
    • motor: Mitsubishi 4G91 1496cc Inline4 DOHC 4v
    • motor: Proton 4G92 1596cc Inline4 SOHC 4v
    • Mitsubishi Lancer CE II - motor: Mitsubishi 4G93 1834cc Inline4 SOHC 4v
    • Mitsubishi Lancer CH - motor: Mitsubishi 4G94 1999cc Inline4 SOHC 4v
    • Proton Wira - motor: Mitsubishi 4G92 1597cc Inline4 SOHC/DOHC 4v
    • Mitsubishi Lancer CE - motor: Mitsubishi 4G93 1834cc Inline4 SOHC 4v
    • Mitsubishi Pajero IO QA - motor: Mitsubishi 4G94 1999cc Inline4 SOHC 4v

 

 

Fișa tehnică

TipPrincipale

Scrie o recenzie

Scrie o recenzie







  sau  Anulează

Aveți o întrebare? Căutați răspunsul.

Nu ați găsit răspunsul?
Introduceți o nouă întrebare





30 alte produse în aceeași categorie:

Categorii Producători

Produse vizualizate

Recenzii

very good 

Good air flow. Mounted on a M57D25TU on a E61 wagon, after Stage 1 Race it...

Potrivește foarte bine fara modificari 

Sunt foarte mulțumit de acest downpipe, am avut montat alt downpipe care a...

Bune 

Produse livrate chiar mai rapid decat termenul initial. Montate si pare ca...

Very good! 

Excellent quality, can confirm they pass the torture test, being my fourth...

Salur 

Salut se potrivește și la Opel Vectra c cu chestia aia de ridici la mașalier...

 

Super multumit !!!

10/10 

Foarte calitative si usoare

potriveste 

furtunele fata de cele originale sunt mai scurte cu 2-3 cm dar potrivesc

Produs bun 

produsul se prezinta bine zona de imbus este rezistenta

Cele mai cumpărate

Loading...