Vă informăm că în perioada 25 - 29 august 2025, serviciul de suport pentru clienți va fi limitat sau chiar indisponibil. Din acest motiv, timpul de răspuns la solicitările dumneavoastră ar putea fi mai mare decât în mod obișnuit. Vom reveni la programul normal începând de luni, 1 septembrie 2025. Vă mulțumim pentru înțelegere!

*162 704

Garrett

Garrett GT2860RS (GT28RS disco potato) - 836026-5009S

Turbo Garret GT2860RS (GT28RS disco potato) Turbo Garret cu rulmenți bilă. Garret număr vechi: 739548-5001, 739548-5005. Doar în Race-Shop primiți 2 garnituri metalice pentru fiecare turbo gratuit! Turbo Garret generația GT cu rulment dublu (Dual Ball Bearing), datorită căruia turbo-ul răspunde incredibil de rapid.

New product

La comandă

La dvs cel tărziu: 2. 9.

11.478,10 RON cu TVA

877895-5004S   

Întrebări

Întrebări

Garrett GT2860RS (GT28RS disco potato) - 836026-5009S

Garrett GT2860RS (GT28RS disco potato) - 836026-5009S

Turbo Garret GT2860RS (GT28RS disco potato) Turbo Garret cu rulmenți bilă. Garret număr vechi: 739548-5001, 739548-5005. Doar în Race-Shop primiți 2 garnituri metalice pentru fiecare turbo gratuit! Turbo Garret generația GT cu rulment dublu (Dual Ball Bearing), datorită căruia turbo-ul răspunde incredibil de rapid.

Trimiteți întrebări magazinului despre acest produs.

* Câmp obligatoriu

  sau  Anulare

Informează

Informații legate de restocare

Garrett GT2860RS (GT28RS disco potato) - 836026-5009S

Garrett GT2860RS (GT28RS disco potato) - 836026-5009S

Pentru informații legate de disponibilitatea și restocarea produsului vă rugăm completați formularul.

* obigatoriu

  sau  Anulează

Turbo Garret GT2860RS (GT28RS disco potato) Turbo Garret cu rulmenți bilă. Garret număr vechi: 739548-5001, 739548-5005. Doar în Race-Shop primiți 2 garnituri metalice pentru fiecare turbo gratuit! Turbo Garret generația GT cu rulment dublu (Dual Ball Bearing), datorită căruia turbo-ul răspunde incredibil de rapid.

Recomandat pentru motor de 4 timpi 1.8 - 3l și performanță de la 250 la 360 cai.

Înainte de a comanda este necesar să selectați A/R turbo. La A/R 0.64 turbo rulează puțin mai repede, A/R 0.86 are o presiune de umplere mai mare în rotație, ceea ce îl face potrivit pentru o putere mai mare.

Specificații:

  • Secțiunea compresor: A/R .60 ,diametru turbo: 47,2mm/60,1mm, trim: 62,
  • partea evacuare T25: A/R .64 sau A/R 0.86 , diametru turbo: 47mm/53,9mm, trim: 76
  • ieșire evacuare (downpipe): T25 cu 5 șuruburi,
  • Intrare din galerie: T25,
  • Preț incluzând wastegate intern,
  • Răcire cu ulei și apă

Dacă sunteți interesat de un alt tip de turbocompresor Garret pe care nu îl avem în ofertă, vă rugăm să ne contactați la info@race-shop.sk și vă vom trimite oferta.

Scrie o recenzie

Scrie o recenzie







  sau  Anulează

Nu ați găsit răspunsul?
Introduceți o nouă întrebare
Aveți o întrebare? Căutați răspunsul.




Recent posts

Modificarea motorului M52B28

Cum să crești performanța și fiabilitatea unuia dintre cele mai populare motoare BMW?
Read more
Regulator presiune combustibil și Wastegate

Pentru ce sunt și ce beneficii aduc?
Read more
Modificare BMW E36

Descoperiți potențialul mașinii dvs.
Read more
Ce sunt fitingurile?

Fitinguri și furtunuri cu marcajul AN. Ce înseamnă și pentru ce sunt utilizate?
Read more
Raceshop in Forbes

Diamonds of Slovak Business: concurs pentru companiile care schimbă fața afacerilor slovace.
Read more
Plăci modulare podea

Podele modulare pentru garaj sau atelier. 
Read more
Aero Tec Laboratories Ltd (ATL)

Viac ako 50 rokov v obore palivových nádrží pre vrcholový motoršport. 
Read more
În culisele Forge Motorsport

Forge Motorsport ne-a dezvăluit secretele sale de producție.
Read more
Circuitul Misano și ATBS Romexpo

Am fost la București (RO) și Misano (IT).
Read more

Categorii Producători

Produse vizualizate

Loading...