ASISTENȚĂ
de la ora 9.00 la 17.00
Niciun produs
*322 859
New product
GFB-T9020
9328022000848
GFB Respons T9020 Supapă de golire pentru Subaru, Toyota, Mazda Aplicații
GFB Respons T9020 Difuzoare / Supapă de evacuare cu Sistem de reglare a sunetului pentru Subaru, Toyota, Mazda AplicațiiAtmosphere Venting BOV nu funcționează pe mașina ta? Încearcă un GFB Respons - vei fi surprins!Trimiteți întrebări magazinului despre acest produs.
* Câmp obligatoriu
sau Anulare
GFB Respons T9020 Supapă de golire pentru Subaru, Toyota, Mazda Aplicații
Pentru informații legate de disponibilitatea și restocarea produsului vă rugăm completați formularul.
* obigatoriu
sau Anulează
RESPONS TMS: MAI INTELIGENT DECÂT O SUPAPĂ DE EVACUARE CU PORT DUBLU
La suprafață, poate părea doar o altă supapă de evacuare cu două orificii, dar Respons este de fapt mult mai mult decât atât. Dispunând de sistemul patentat GFB de reglare a tendinței de aerisire, Respons vă permite să controlați cu precizie cantitatea de aer care iese din fiecare dintre cele două ieșiri.
De ce este acest lucru atât de important? Există două motive esențiale:
Reglați cât de puternic este sunetul de expirare. Recirculați tot aerul pentru funcționarea silențioasă a fabricii, ventilați-l pe tot în atmosferă pentru zgomot maxim sau setați-l oriunde între acestea pentru a se potrivi preferințelor dvs..
Obțineți un sunet de suflare FĂRĂ a provoca stalling, backfiring sau orice alte probleme legate de BOV, chiar și pe o mașină cu un contor de debit de aer sensibil (MAF).
Respons nu este doar un producător de zgomot, ci și:
De exemplu, folosind principiul TMS (Turbo Management System) al GFB, testele arată că Respons poate readuce motorul la supraalimentarea maximă cu până la 30% mai repede decât o supapă de deviere din fabrică atunci când se schimbă vitezele.
Răsucirea inelului de reglare deschide portul de atmosferă, în timp ce portul de recirculare este simultan închis. Acest lucru are ca rezultat rapoarte de aerisire posibile care variază de la 100% recirculare, până la 100% atmosferă și oriunde între.
Performanță ȘI sunet fără compromisuri!
Disponibilă într-o gamă largă de kituri universale și direct cu șuruburi
Acest kit bolt-on are tot ce ai nevoie inclus, este se potrivește direct în locația din fabrică (nu pe un adaptor separat), și nu sunt necesare modificări la mașină.
Specificațiile produsului:
GFB nu este străină de BOV-urile cu port dublu. De fapt, GFB a fost pionierul designului în 1999, urmând cu sistemul patentat de reglare a polarizării ventilației în 2001.
Această tehnologie nu este doar un truc - este cheia pentru a obține un sunet de suflare fără probleme (spre deosebire de alte supape), și este exclusiv pentru GFB.
Spre deosebire de supapele de bypass din fabrică sau de supapele altor mărci care necesită arcuri diferite pentru diferite niveluri de supraalimentare, o supapă GFB NU poate fi forțată să se deschidă de o supraalimentare ridicată!
Designul echilibrat al pistonului într-o supapă GFB utilizează presiunea de supraalimentare pe ambele părți pentru a anula forțele. Prin urmare, nu contează cât de multă presiune de supraalimentare folosiți, puteți fi sigur că o supapă Respons va livra toată presiunea către motor.
Principiul TMS (Turbo Management System) al GFB se bazează pe o metodă de funcționare diferită de toate supapele de bypass din fabrică, care poate fi rezumată astfel:
- O supapă de ocolire din fabrică este deschisă până când este necesar să se închidă.
- O supapă GFB TMS este închisă până când este necesar să se deschidă.
Această diferență în metodele de funcționare înseamnă că supapa GFB ventilează doar atunci când este necesar, și doar suficient aer pentru a preveni supratensiunea compresorului.
De exemplu, în timpul unei schimbări de viteză, este posibil să se păstreze o cantitate mică de presiune de supraalimentare pentru o durată scurtă. Apoi, când accelerația este redeschisă, presiunea maximă de supraalimentare este atinsă mai repede decât în cazul în care se pierde toată presiunea (cum este cazul cu supapa din fabrică care rămâne complet deschisă prea mult timp).
Aplicație:
SUBARU Impreza 2.0 Turbo GT EJ20T MY94-00 Note : Not Direct Bolt-On - Necesită modificarea furtunurilor din fabrică To Mount Valve Elsewhere In The Engine Bay
TOYOTA Supra JZA80 3.0 2JZ-GTE 93-02 Note : Not Direct Bolt-On - Necesită modificarea furtunurilor din fabrică
TOYOTA Supra JZA80 3.0 2JZ-GTE 93-02 Note : Not Direct Bolt-On - Necesită modificarea furtunurilor din fabrică
MAZDA SE (Mazdaspeed) Turbo (133kW/178hp) 2004-2005
SUBARU STi MY94-96
Această discuție este destinată în special schimbului de informații între clienți. Pentru întrebări referitoare la comanda sau disponibilitatea stocurilor, vă rugăm să ne contactați direct.
Marcă | Model | Generatie |
---|---|---|
Mazda | MX-5 | II (NB) (1998 - 2005) |
Subaru | Impreza | G1 (1992 - 2000) |
Subaru | Impreza WRX | GC/GF (1992 - 2000) |
Toyota | Supra | IV (A80) (1993 - 2002) |
GFB Respons T9020 Difuzoare / Supapă...