ASISTENȚĂ
de la ora 9.00 la 17.00
Niciun produs
*322 888
New product
GFB-T9355
9328022000633
GFB DV+ T9355 Supapă deviatoare pentru Mini, Citroën și Peugeot
Vă prezentăm noul DV+ pentru motoarele Audi și VW 1.4 TSI Twin Charged! Soluția DV+ a GFB nu putea fi mai simplă - păstrați ceea ce funcționează și înlocuiți ceea ce nu funcționează.Gama de supape de deviere DV+ de la GFB oferă o soluție performantă de montare directă pentru supapele de deviere slabe din fabrică utilizate pe multe vehicule moderne.Trimiteți întrebări magazinului despre acest produs.
* Câmp obligatoriu
sau Anulare
GFB DV+ T9355 Supapă deviatoare pentru Mini, Citroën și Peugeot
Pentru informații legate de disponibilitatea și restocarea produsului vă rugăm completați formularul.
* obigatoriu
sau Anulează
Specificațiile produsului:
GFB extinde gama DV+ cu o soluție directă pentru supapa de deviere slabă din fabrică utilizată pe multe vehicule europene.
Bobina solenoidă în sine de la supapa montată din fabrică este grozavă (ECU o deschide mai repede decât orice supapă pneumatică, deci de ce să o înlocuiți?), dar punctul slab este totuși mecanismul supapei în sine. Deci, GFB DV + rezolvă această problemă prin înlocuirea doar a părților supapei cu o carcasă din aluminiu anodizat billet echipat cu un piston din alamă prelucrat la toleranțe exacte.
Rezultatul final este un răspuns mai ascuțit al accelerației, o acționare rapidă a supapelor, și va reține cât mai mult boost puteți arunca la el.
Produsele altor producători implică înlocuirea întregului sistem cu o supapă pneumatică tradițională, necesitând tuburi lungi de vid, piese suplimentare pentru conectarea la vidul colectorului de admisie, plus fie o supapă solenoidală diferită pentru a acționa supapa pneumatică, fie o rezistență de balast pentru a se conecta la cablajul OE. Toate aceste elemente suplimentare au ca rezultat un produs care este mai lent, mai puțin receptiv, mai scump și necesită mult mai mult timp pentru instalare.
Soluția DV+ de la GFB, pe de altă parte, este mai receptivă, mai puțin costisitoare, mai ușor de instalat, și nu provoacă supratensiuni ale compresorului/frângere turbo. Oh, și nu necesită arcuri diferite sau reconstrucții frecvente.
Multe modele târzii de mașini europene folosesc supape de deviere de tip solenoid controlate de ECU. Acesta este un concept bun deoarece supapa poate reacționa foarte rapid și se deschide doar atunci când este necesar.
Cu toate acestea, există unele probleme cu aceste supape. Există de obicei două tipuri de supape de deviere acționate de solenoid care se găsesc standard pe mașinile europene VAG și, ambele având neajunsurile lor.
Problemă comună OE #1
Tipurile de diafragme sunt cunoscute pentru ruperea lor, în special atunci când temperatura de amplificare și crește ca urmare a reglării cipului.
Problemă comună OE #2
Tipul de piston din plastic curge mult mai mult decât își dau seama majoritatea oamenilor (prin design, nu din cauza uzurii), și nu se închide întotdeauna după o schimbare de treaptă de viteză cu amplificare puternică.
În plus, în ambele cazuri, solenoidul de pe deviatorul OE este conectat direct la mecanismul supapei, ceea ce nu este ideal, deoarece nici acesta și nici resortul de revenire nu sunt suficient de puternice pentru a deschide și închide supapa în mod fiabil la o presiune ridicată.
Cu astfel de probleme, puteți vedea de ce alți producători aftermarket presupun că cea mai bună soluție este înlocuirea completă a deviatorului din fabrică. Din păcate, deși kiturile lor de înlocuire ar putea fi mai puternice decât separatorul din fabrică, viteza lor de răspuns mai mică și debitul mai mic nu justifică costul suplimentar și complexitatea - mai mult un compromis decât o soluție.
GFB a adoptat o abordare diferită pentru a oferi o soluție completă care rezolvă problemele existente și îmbunătățește performanța, fără compromisuri sau un preț ridicat.
DV+ abordează problemele supapei de fabrică cu o soluție foarte simplă și elegantă. Păstrarea solenoidului din fabrică păstrează toate beneficiile sistemului stock, și înlocuirea pieselor supapei cu componente metalice indestructibile asigură rezistență și fiabilitate indiferent de cât de mult boost rulați.
Asta nu este tot. În loc să utilizeze solenoidul pentru a acționa direct supapa, GFB a introdus un sistem unic de "acționare pilot". Acest lucru înseamnă că solenoidul controlează presiunea aerului care este utilizată pentru a deschide și închide pistonul, astfel încât nu contează cât de mult impuls împingeți prin el, DV+ va deschide și închide fiabil fără a depăși vreodată capacitatea solenoidului.
Această caracteristică îmbunătățește, de asemenea, sistemul din fabrică prin deschiderea progresivă a supapei ca răspuns la presiunea de supraalimentare, astfel încât se deschide doar atât cât este necesar pentru a face treaba (supapa din fabrică se deschide pur și simplu și se închide, nu se poate deschide parțial dacă presiunea de supraalimentare este scăzută), rezultând un răspuns mai bun al accelerației.
Prin păstrarea controlului ECU din fabrică și prin recircularea aerului evacuat, DV+ este un produs orientat exclusiv spre performanță, care oferă următoarele beneficii:
Aplicație:
VW Polo GTI (1.4 TSI Twincharger 2010-2014)
VW Golf 1.4 TSI Twin Charged
VW Tiguan 1.4 TSI Twin Charged
VW Golf 1.4 TSI Twin Charged
VW Jetta 1.4 TSI Twin Charged
VW Beetle 1.4 TSI Twin Charged
AUDI 8X (2011-On) 1.4 TSI Twincharger
SKODA Fabia 1.4 TSI Twincharger
VW Scirocco Mk3 1.4 TSI (Twincharged)
Această discuție este destinată în special schimbului de informații între clienți. Pentru întrebări referitoare la comanda sau disponibilitatea stocurilor, vă rugăm să ne contactați direct.
Marcă | Model | Generatie |
---|---|---|
Audi | A1 | 8X (2010 - 2015) |
Audi | A1 | 8X Facelift (2014 - 2018) |
Skoda | Fabia | Mk2 (5J) (2007 - 2014) |
Volkswagen | Beetle | A5 (2011 - 2016) |
Volkswagen | Beetle | A5 Facelift (2016 - 2024) |
Volkswagen | Golf | Mk6/A6 (5K) (2008 - 2014) |
Volkswagen | Jetta | A6 (2010 - 2014) |
Volkswagen | Polo | Mk5 (6R/6C/61) (2009 - 2015) |
Volkswagen | Polo | Mk5 (6R/6C/61) Facelift (2014 - 2020) |
Volkswagen | Scirocco | III (2008 - 2014) |
Volkswagen | Scirocco | III Facelift (2014 - 2017) |
Volkswagen | Tiguan | I (5N) (2007 - 2011) |
Volkswagen | Tiguan | I (5N) Facelift (2018 - 2022) |
Vă prezentăm noul DV+ pentru...