*322 888   

GFB

GFB DV+ T9355 Supapă deviatoare pentru Mini, Citroën și Peugeot

Vă prezentăm noul DV+ pentru motoarele Audi și VW 1.4 TSI Twin Charged! Soluția DV+ a GFB nu putea fi mai simplă - păstrați ceea ce funcționează și înlocuiți ceea ce nu funcționează.Gama de supape de deviere DV+ de la GFB oferă o soluție performantă de montare directă pentru supapele de deviere slabe din fabrică utilizate pe multe vehicule moderne.

New product

În stoc: 1 buc.

Atenție: Ultimele buc în stoc!

La dvs acasă: 22. 8.

648,20 RON cu TVA

GFB-T9355   

9328022000633

Întrebări

Întrebări

GFB DV+ T9355 Supapă deviatoare pentru Mini, Citroën și Peugeot

GFB DV+ T9355 Supapă deviatoare pentru Mini, Citroën și Peugeot

Vă prezentăm noul DV+ pentru motoarele Audi și VW 1.4 TSI Twin Charged! Soluția DV+ a GFB nu putea fi mai simplă - păstrați ceea ce funcționează și înlocuiți ceea ce nu funcționează.Gama de supape de deviere DV+ de la GFB oferă o soluție performantă de montare directă pentru supapele de deviere slabe din fabrică utilizate pe multe vehicule moderne.

Trimiteți întrebări magazinului despre acest produs.

* Câmp obligatoriu

  sau  Anulare

Informații legate de restocare

GFB DV+ T9355 Supapă deviatoare pentru Mini, Citroën și Peugeot

GFB DV+ T9355 Supapă deviatoare pentru Mini, Citroën și Peugeot

Pentru informații legate de disponibilitatea și restocarea produsului vă rugăm completați formularul.

* obigatoriu

  sau  Anulează

Vă prezentăm noul DV+ pentru motoarele Audi și VW 1.4 TSI Twin Charged! Soluția DV+ a GFB nu putea fi mai simplă - păstrați ceea ce funcționează și înlocuiți ceea ce nu funcționează.Gama de supape de deviere DV+ de la GFB oferă o soluție performantă de montare directă pentru supapele de deviere slabe din fabrică utilizate pe multe vehicule moderne.

Specificațiile produsului:

  • Păstrează bobina solenoidului din fabrică pentru o integrare fără probleme
  • Înlocuiește piesele din plastic ale supapei cu metalice pentru fiabilitate și rezistență pe motoare ciobite
  • Înlocuire directă cu GFB's TMS benefits
  • Mecanism de supapă exclusiv "acționat pilot" pentru răspuns rapid la supraalimentare

GFB extinde gama DV+ cu o soluție directă pentru supapa de deviere slabă din fabrică utilizată pe multe vehicule europene.

Bobina solenoidă în sine de la supapa montată din fabrică este grozavă (ECU o deschide mai repede decât orice supapă pneumatică, deci de ce să o înlocuiți?), dar punctul slab este totuși mecanismul supapei în sine. Deci, GFB DV + rezolvă această problemă prin înlocuirea doar a părților supapei cu o carcasă din aluminiu anodizat billet echipat cu un piston din alamă prelucrat la toleranțe exacte.

Rezultatul final este un răspuns mai ascuțit al accelerației, o acționare rapidă a supapelor, și va reține cât mai mult boost puteți arunca la el.

Produsele altor producători implică înlocuirea întregului sistem cu o supapă pneumatică tradițională, necesitând tuburi lungi de vid, piese suplimentare pentru conectarea la vidul colectorului de admisie, plus fie o supapă solenoidală diferită pentru a acționa supapa pneumatică, fie o rezistență de balast pentru a se conecta la cablajul OE. Toate aceste elemente suplimentare au ca rezultat un produs care este mai lent, mai puțin receptiv, mai scump și necesită mult mai mult timp pentru instalare.

Soluția DV+ de la GFB, pe de altă parte, este mai receptivă, mai puțin costisitoare, mai ușor de instalat, și nu provoacă supratensiuni ale compresorului/frângere turbo. Oh, și nu necesită arcuri diferite sau reconstrucții frecvente.

Multe modele târzii de mașini europene folosesc supape de deviere de tip solenoid controlate de ECU. Acesta este un concept bun deoarece supapa poate reacționa foarte rapid și se deschide doar atunci când este necesar.

Cu toate acestea, există unele probleme cu aceste supape. Există de obicei două tipuri de supape de deviere acționate de solenoid care se găsesc standard pe mașinile europene VAG și, ambele având neajunsurile lor.

Problemă comună OE #1
Tipurile de diafragme sunt cunoscute pentru ruperea lor, în special atunci când temperatura de amplificare și crește ca urmare a reglării cipului.

Problemă comună OE #2
Tipul de piston din plastic curge mult mai mult decât își dau seama majoritatea oamenilor (prin design, nu din cauza uzurii), și nu se închide întotdeauna după o schimbare de treaptă de viteză cu amplificare puternică.

În plus, în ambele cazuri, solenoidul de pe deviatorul OE este conectat direct la mecanismul supapei, ceea ce nu este ideal, deoarece nici acesta și nici resortul de revenire nu sunt suficient de puternice pentru a deschide și închide supapa în mod fiabil la o presiune ridicată.

Cu astfel de probleme, puteți vedea de ce alți producători aftermarket presupun că cea mai bună soluție este înlocuirea completă a deviatorului din fabrică. Din păcate, deși kiturile lor de înlocuire ar putea fi mai puternice decât separatorul din fabrică, viteza lor de răspuns mai mică și debitul mai mic nu justifică costul suplimentar și complexitatea - mai mult un compromis decât o soluție.

GFB a adoptat o abordare diferită pentru a oferi o soluție completă care rezolvă problemele existente și îmbunătățește performanța, fără compromisuri sau un preț ridicat.

DV+ abordează problemele supapei de fabrică cu o soluție foarte simplă și elegantă. Păstrarea solenoidului din fabrică păstrează toate beneficiile sistemului stock, și înlocuirea pieselor supapei cu componente metalice indestructibile asigură rezistență și fiabilitate indiferent de cât de mult boost rulați.

Asta nu este tot. În loc să utilizeze solenoidul pentru a acționa direct supapa, GFB a introdus un sistem unic de "acționare pilot". Acest lucru înseamnă că solenoidul controlează presiunea aerului care este utilizată pentru a deschide și închide pistonul, astfel încât nu contează cât de mult impuls împingeți prin el, DV+ va deschide și închide fiabil fără a depăși vreodată capacitatea solenoidului.

Această caracteristică îmbunătățește, de asemenea, sistemul din fabrică prin deschiderea progresivă a supapei ca răspuns la presiunea de supraalimentare, astfel încât se deschide doar atât cât este necesar pentru a face treaba (supapa din fabrică se deschide pur și simplu și se închide, nu se poate deschide parțial dacă presiunea de supraalimentare este scăzută), rezultând un răspuns mai bun al accelerației.

Prin păstrarea controlului ECU din fabrică și prin recircularea aerului evacuat, DV+ este un produs orientat exclusiv spre performanță, care oferă următoarele beneficii:

  • Răspuns mai precis al accelerației
  • Recuperare mai rapidă a impulsului la schimbarea treptei de viteză
  • Rezolvă problemele de scurgere a impulsului
  • Construit pentru a dura

Aplicație:

VW Polo GTI (1.4 TSI Twincharger 2010-2014)
VW Golf 1.4 TSI Twin Charged
VW Tiguan 1.4 TSI Twin Charged
VW Golf 1.4 TSI Twin Charged
VW Jetta 1.4 TSI Twin Charged
VW Beetle 1.4 TSI Twin Charged
AUDI 8X (2011-On) 1.4 TSI Twincharger
SKODA Fabia 1.4 TSI Twincharger
VW Scirocco Mk3 1.4 TSI (Twincharged)

Scrie o recenzie

Scrie o recenzie







  sau  Anulează

Nu ați găsit răspunsul?
Introduceți o nouă întrebare
Aveți o întrebare? Căutați răspunsul.




MarcăModelGeneratie
AudiA1 8X (2010 - 2015)
AudiA1 8X Facelift (2014 - 2018)
SkodaFabia Mk2 (5J) (2007 - 2014)
VolkswagenBeetle A5 (2011 - 2016)
VolkswagenBeetle A5 Facelift (2016 - 2024)
VolkswagenGolf Mk6/A6 (5K) (2008 - 2014)
VolkswagenJetta A6 (2010 - 2014)
VolkswagenPolo Mk5 (6R/6C/61) (2009 - 2015)
VolkswagenPolo Mk5 (6R/6C/61) Facelift (2014 - 2020)
VolkswagenScirocco III (2008 - 2014)
VolkswagenScirocco III Facelift (2014 - 2017)
VolkswagenTiguan I (5N) (2007 - 2011)
VolkswagenTiguan I (5N) Facelift (2018 - 2022)

Categorii

Recent posts

Modificarea motorului M52B28

Cum să crești performanța și fiabilitatea unuia dintre cele mai populare motoare BMW?
Read more
Regulator presiune combustibil și Wastegate

Pentru ce sunt și ce beneficii aduc?
Read more
Modificare BMW E36

Descoperiți potențialul mașinii dvs.
Read more
Ce sunt fitingurile?

Fitinguri și furtunuri cu marcajul AN. Ce înseamnă și pentru ce sunt utilizate?
Read more
Raceshop in Forbes

Diamonds of Slovak Business: concurs pentru companiile care schimbă fața afacerilor slovace.
Read more
Plăci modulare podea

Podele modulare pentru garaj sau atelier. 
Read more
Aero Tec Laboratories Ltd (ATL)

Viac ako 50 rokov v obore palivových nádrží pre vrcholový motoršport. 
Read more
În culisele Forge Motorsport

Forge Motorsport ne-a dezvăluit secretele sale de producție.
Read more
Circuitul Misano și ATBS Romexpo

Am fost la București (RO) și Misano (IT).
Read more

Categorii Producători

Produse vizualizate

Loading...