ASISTENȚĂ
de la ora 9.00 la 17.00
Niciun produs
*323 212
New product
GFB-T9458
9328022009780
GFB VTA T9458 Supapă de deviere (sunet BOV) pentru Mercedes, Ford și Peugeot
VTA este o soluție performantă de supapă de evacuare pentru Mercedes, Ford, Peugeot și Infinity cu o supapă electronică de deviere din fabrică.Trimiteți întrebări magazinului despre acest produs.
* Câmp obligatoriu
sau Anulare
GFB VTA T9458 Supapă de deviere (sunet BOV) pentru Mercedes, Ford și Peugeot
Pentru informații legate de disponibilitatea și restocarea produsului vă rugăm completați formularul.
* obigatoriu
sau Anulează
Dacă doriți ca sunetul cu performanța ta (sau performanța cu sunetul tău!), GFB VTA oferă exact acest lucru! Prin combinarea beneficiilor de performanță dovedite ale ventilației de atmosferă inovatoare DV+ cu GFB, VTA oferă un sunet agresiv de suflare, un răspuns îmbunătățit al accelerației și recuperarea impulsului, precum și fiabilitatea superioară a menținerii impulsului și în condiții extreme.
VTA împărtășește filozofia de succes a designului DV+:
"Păstrați ceea ce funcționează, înlocuiți ceea ce nu funcționează"
Acest lucru înseamnă că GFB păstrează controlul ECU și solenoidului de la divertorul din fabrică pentru a asigura cel mai rapid timp de răspuns posibil, fără a adăuga și costul inutil de înlocuire a solenoidului, cum fac unele mărci.
Partea slabă a deviatorului din fabrică a fost întotdeauna mecanismul supapei din plastic - aceasta este partea pe care GFB Engineers a înlocuit-o. VTA are componente prelucrate CNC billet care durează o viață, și metoda de funcționare a supapei pentru o performanță mai bună este, de asemenea, schimbată. Supapa de deviere din fabrică poate funcționa numai în două stări - deschisă sau închisă. Atunci când se deschide complet la un impuls scăzut sau în timpul unei ridicări parțiale a accelerației la mijlocul colțului, provoacă o întârziere crescută și o tranziție a impulsului vizibil neliniară.
GFB a fost pionier în utilizarea "operațiunii pilot" în DV+, care funcționează prin reutilizarea solenoidului din fabrică pentru a controla presiunea din spatele pistonului, mai degrabă decât pistonul în sine. Acest lucru permite cursei solenoidului să fie mult mai scurtă, accelerând timpul de răspuns și crescând forța de acționare. Mai important, permite pistonului să se deschidă și închidă progresiv ca răspuns la cantitatea de presiune de amplificare prezentă, ceea ce netezește tranzițiile de amplificare și reduce decalajul cauzat de supapa de deviere din fabrică.
Această filosofie de proiectare face din VTA nu numai cea mai performantă soluție de supapă de evacuare, ci și cea mai bună valoare de pe piață.
Caracteristici principale:
VTA or DV+?
Depinde dacă doriți sunet sau nu. Ambele valve sunt construite cu aceleași materiale de calitate și mecanismul supapei, și ambele oferă aceeași performanță și beneficii de fiabilitate. Cu toate acestea, VTA ventilează în atmosferă pentru sunet, în timp ce DV+ recirculă aerul pentru a păstra liniștea.
De ce să alegeți un VTA în locul unui "distanțier BOV"?
"Distanțierele BOV" sunt ieftine și fac zgomot. Dar asta este tot. Toate problemele inerente de performanță și fiabilitate pe care le aveți cu supapa de deviere din fabrică rămân, deoarece un distanțier nu modifică supapa de deviere în niciun fel. VTA îmbunătățește funcționarea supapei de deviere pentru sunet ȘI performanță.
De ce să alegeți un VTA în locul unui kit care include un solenoid?
Pentru că nu există niciun beneficiu de performanță pentru înlocuirea solenoidului din fabrică, doar un preț mult mai mare! Dacă un VTA cu solenoidul din fabrică se poate deschide în câteva sutimi de secundă, de ce să plătiți mai mult decât trebuie?
Aceste motoare vin din fabrică cu fără niciun fel de supapă de deviere, ceea ce duce la o supratensiune a compresorului turbo de fiecare dată când accelerația este închisă după supraalimentare.
Admisia este reglată acustic pentru a suprima sunetul de fluturare al supratensiunii compresorului, dar nu elimină efectul impulsurilor de presiune - pentru asta au fost concepute inițial supapele de suflare și diverter.
GFB VTA reintroduce o supapă de suflare în sistem, care elimină supratensiunea compresorului pentru a proteja turbo, și oferă semnătura suflării "whoosh" atunci când ridicați accelerația.
VTA se prinde direct în conducta de încărcare a turbo, înlocuind un joiner scurt din plastic cu o secțiune prelucrată CNC billet pe care se montează VTA. Kitul include, de asemenea, un furtun de vid boost tee și care se fixează pe unul dintre orificiile de vid ale colectorului pentru a furniza un semnal de vid pentru supapa VTA.
Aplicație:
FORD AUSTRALIA Fiesta ST 1.5 EcoBoost 2018-2019
FORD AUSTRALIA Fiesta ST 1.5 EcoBoost 2019-On
MERCEDES-BENZ E-Class W212 E200/E250 (2009-2016)
MERCEDES-BENZ E-Class W212 E200/E250 (2009-2016)
MERCEDES-BENZ E-Class W212 E200/E250 (2009-2016)
FORD AUSTRALIA Focus ST 2.3L EcoBoost (Mk4 2019-On)
FORD AUSTRALIA Focus 1.5 EcoBoost (4 Cylinder) (Mk4 2019-On)
MERCEDES-BENZ C-Class C180/C200/C250/C300 Turbo (Not Kompressor) 2011-2018
MERCEDES-BENZ C-Class C180/C200/C250/C300 Turbo (Not Kompressor) 2011-2018
MERCEDES-BENZ B-Class W246 B180/B200/B220/B250 (2011-2019)
MERCEDES-BENZ B-Class W246 B180/B200/B220/B250 (2011-2019)
MERCEDES-BENZ B-Class W246 B180/B200/B220/B250 (2011-2019)
MERCEDES-BENZ A-Class W176 A180/A200/A250 Turbo (2012-2018)
MERCEDES-BENZ A-Class W176 A180/A200/A250 Turbo (2012-2018)
MERCEDES-BENZ A-Class W176 A180/A200/A250 Turbo (2012-2018)
MERCEDES-BENZ CLA-Class C117 CLA180/CLA200/CLA220/CLA250 (2013-2019)
MERCEDES-BENZ CLA-Class C117 CLA180/CLA200/CLA220/CLA250 (2013-2019)
MERCEDES-BENZ GLA-Class X156 GLA180/GLA200/GLA220/GLA250 (2014-2019)
MERCEDES-BENZ GLA-Class X156 GLA180/GLA200/GLA220/GLA250 (2014-2019)
MERCEDES-BENZ GLA-Class X156 GLA180/GLA200/GLA220/GLA250 (2014-2019)
MERCEDES-BENZ C-Class C180/C200/C250/C300 Turbo (Not Kompressor) 2011-2018
MERCEDES-BENZ C-Class C180/C200/C250/C300 Turbo (Not Kompressor) 2011-2018
FORD AUSTRALIA Fiesta ST 1.6 Ecoboost 2013-2017 (US Spec Only) Note : US Models Only
FORD AUSTRALIA Focus 1.5/1.6 EcoBoost (Mk3 2015-18) Note : US Models Only
INFINITI Q30 1.6/2.0T 2015-On
INFINITI Q30 1.6/2.0T 2015-On
MERCEDES-BENZ C-Class C180/C200/C250/C300 Turbo (Not Kompressor) 2011-2018
MERCEDES-BENZ C-Class C180/C200/C250/C300 Turbo (Not Kompressor) 2011-2018
MERCEDES-BENZ GLC 200/250/300 (2015 - 2021)
MERCEDES-BENZ GLC 200/250/300 (2015 - 2021)
PEUGEOT 308 GTi (THP250-270) 2014-On
INFINITI Q50 1.6/2.0T 2014-On
INFINITI QX30 2.0T 2016-On
INFINITI Q60 2.0T 2016-On
PEUGEOT 308 GTi (THP250-270) 2014-On
FORD Fiesta ST 1.6 Ecoboost 2013-2017 (US Spec Only)
Această discuție este destinată în special schimbului de informații între clienți. Pentru întrebări referitoare la comanda sau disponibilitatea stocurilor, vă rugăm să ne contactați direct.
Marcă | Model | Generatie |
---|---|---|
Ford | Fiesta | VII (2017 - 2022) |
Ford | Fiesta | VII Facelift () |
Ford | Fiesta | VIII () |
Ford | Focus | III (C346) Facelift (2015 - 2019) |
Ford | Focus | IV (C519) (2018 - 2022) |
Ford | Focus | IV (C519) Facelift (2022 - 2024) |
Infiniti | Q30 | () |
Infiniti | Q50 | V37 (2013 - 2017) |
Infiniti | Q50 | V37 Facelift (2017 - 2024) |
Infiniti | Q60 | CV37 (2016 - 2023) |
Mercedes-Benz | A-Class | W176 (2013 - 2017) |
Mercedes-Benz | B-Class | W246 (2012 - 2019) |
Mercedes-Benz | C-Class | Br204 (2007 - 2011) |
Mercedes-Benz | C-Class | Br205 (2015 - 2023) |
Mercedes-Benz | CLA-Class | Br117 (2013 - 2016) |
Mercedes-Benz | E-Class | Br212 (2009 - 2013) |
Mercedes-Benz | E-Class | Br212 Facelift (2013 - 2016) |
Mercedes-Benz | GLA-Class | X156 (2013 - 2017) |
Mercedes-Benz | GLC-Class | X253 (2015 - 2019) |
Mercedes-Benz | GLC-Class | X253 Facelift (2019 - 2023) |
Peugeot | 308 | II (T9) (2013 - 2018) |
Peugeot | 308 | II (T9) Facelift (2017 - 2022) |
VTA este o soluție performantă de...