Vă informăm că în perioada 25 - 29 august 2025, serviciul de suport pentru clienți va fi limitat sau chiar indisponibil. Din acest motiv, timpul de răspuns la solicitările dumneavoastră ar putea fi mai mare decât în mod obișnuit. Vom reveni la programul normal începând de luni, 1 septembrie 2025. Vă mulțumim pentru înțelegere!

*343 385   

GFB

GFB DV+ T9382 Supapă de deviere pentru aplicații Mini, Peugeot și Citroen

Vă prezentăm noul DV+ pentru aplicații Mini, Peugeot și Citroën! Soluția DV+ de la GFB nu putea fi mai simplă - păstrați ce funcționează și înlocuiți ce nu.Gama de valve deviatoare DV+ de la GFB oferă o soluție performantă cu montare directă pentru valvele deviatoare slabe din fabrică utilizate pe multe vehicule moderne..

New product

În stoc: 1 buc.

Atenție: Ultimele buc în stoc!

La dvs acasă: 1. 9.

1.060,60 RON cu TVA

GFB-T9382   

9328022000213

Întrebări

Întrebări

GFB DV+ T9382 Supapă de deviere pentru aplicații Mini, Peugeot și Citroen

GFB DV+ T9382 Supapă de deviere pentru aplicații Mini, Peugeot și Citroen

Vă prezentăm noul DV+ pentru aplicații Mini, Peugeot și Citroën! Soluția DV+ de la GFB nu putea fi mai simplă - păstrați ce funcționează și înlocuiți ce nu.Gama de valve deviatoare DV+ de la GFB oferă o soluție performantă cu montare directă pentru valvele deviatoare slabe din fabrică utilizate pe multe vehicule moderne..

Trimiteți întrebări magazinului despre acest produs.

* Câmp obligatoriu

  sau  Anulare

Informații legate de restocare

GFB DV+ T9382 Supapă de deviere pentru aplicații Mini, Peugeot și Citroen

GFB DV+ T9382 Supapă de deviere pentru aplicații Mini, Peugeot și Citroen

Pentru informații legate de disponibilitatea și restocarea produsului vă rugăm completați formularul.

* obigatoriu

  sau  Anulează

Vă prezentăm noul DV+ pentru aplicații Mini, Peugeot și Citroën! Soluția DV+ de la GFB nu putea fi mai simplă - păstrați ce funcționează și înlocuiți ce nu.Gama de valve deviatoare DV+ de la GFB oferă o soluție performantă cu montare directă pentru valvele deviatoare slabe din fabrică utilizate pe multe vehicule moderne..

Specificații ale produsului:

  • Îmbunătățește fiabilitatea și rezistența în comparație cu piesele OEM, în special la motoarele ciobite
  • Înlocuire directă cu beneficiile TMS ale GFB
  • Mecanism exclusiv de supapă „acționată de pilot” pentru un răspuns rapid la turații mari

T9382 este o alternativă la valvele de deviere T9352 și T9353 DV+ de la GFB, concepută ca un înlocuitor complet pentru supapa de deviere OEM din vehiculele Mini, Peugeot și Citroën. Dispune de un solenoid integrat cu profil redus, ceea ce înseamnă că nu necesită dezasamblarea devierorului OEM și reutilizarea solenoidului, așa cum este cazul la T9352 și T9353. Prin urmare, acest design simplifică instalarea și este util în special atunci când solenoidul OEM s-a defectat complet.

Ca un avantaj suplimentar, solenoidul integrat cu profil redus are ca rezultat un design compact care se potrivește în locația din fabrică, fără furtunuri sau suporturi suplimentare, oferind o instalare mai curată și mai simplă pe motoarele N18 în comparație cu T9353 DV+.

În ceea ce privește performanța, deoarece DV+ dispune de o ajustare atent selectată a ratei arcului ȘI a preîncărcării arcului, acesta poate funcționa progresiv pentru a ajuta la ascuțirea răspunsului accelerației. Aceasta este baza principiului TMS al GFB, care s-a dovedit a reduce timpul de atingere a impulsului maxim la schimbarea vitezelor cu 30%. Acest beneficiu este, de asemenea, deosebit de vizibil în situațiile în care modulați accelerația pentru a echilibra mașina într-un viraj.

Prin păstrarea controlului ECU din fabrică și recircularea aerului ventilat, DV+ este un produs exclusiv orientat spre performanță, care oferă următoarele beneficii::

  • Menținerea îmbunătățită a impulsului
  • Răspuns mai precis al accelerației
  • Recuperare mai rapidă a impulsului la schimbarea vitezei sau la o scurtă ridicare a accelerației
  • Construit să reziste

Aplicație:

  • Toate modelele Mini cu motor N14 și N18 1.6 Turbo
  • Toate modelele Peugeot și Citroën cu motor Prince (PSA) 1.6 Turbo

Scrie o recenzie

Scrie o recenzie







  sau  Anulează

Nu ați găsit răspunsul?
Introduceți o nouă întrebare
Aveți o întrebare? Căutați răspunsul.




Categorii

Recent posts

Modificarea motorului M52B28

Cum să crești performanța și fiabilitatea unuia dintre cele mai populare motoare BMW?
Read more
Regulator presiune combustibil și Wastegate

Pentru ce sunt și ce beneficii aduc?
Read more
Modificare BMW E36

Descoperiți potențialul mașinii dvs.
Read more
Ce sunt fitingurile?

Fitinguri și furtunuri cu marcajul AN. Ce înseamnă și pentru ce sunt utilizate?
Read more
Raceshop in Forbes

Diamonds of Slovak Business: concurs pentru companiile care schimbă fața afacerilor slovace.
Read more
Plăci modulare podea

Podele modulare pentru garaj sau atelier. 
Read more
Aero Tec Laboratories Ltd (ATL)

Viac ako 50 rokov v obore palivových nádrží pre vrcholový motoršport. 
Read more
În culisele Forge Motorsport

Forge Motorsport ne-a dezvăluit secretele sale de producție.
Read more
Circuitul Misano și ATBS Romexpo

Am fost la București (RO) și Misano (IT).
Read more

Categorii Producători

Produse vizualizate

Loading...