ASISTENȚĂ
de la ora 9.00 la 17.00
Niciun produs
*322 881
New product
1.138,00 RON cu TVA1
GFB Hybrid T9225 Supapă de evacuare dublă - Universal (25/25mm)
GFB Hybrid BOV s-a întors!Produs UNIVERSAL cu 25mm intrare și 25mm ieșire (de asemenea se potrivește Audi, VW, Saab, Ford, Mazda Aplicații).Trimiteți întrebări magazinului despre acest produs.
* Câmp obligatoriu
sau Anulare
GFB Hybrid T9225 Supapă de evacuare dublă - Universal (25/25mm)
Pentru informații legate de disponibilitatea și restocarea produsului vă rugăm completați formularul.
* obigatoriu
sau Anulează
GFB-T9225
9328022002828
Cele două orificii de aerisire ale acestui BOV revoluționar, primul model emblematic la nivel mondial, au fost amplasate pe corp astfel încât portul de recirculare să se deschidă înaintea portului atmosferic, ajutând la prevenirea backfiring și stalling pe mașini cu un senzor MAF, oferind în același timp sunetul de suflare semnătură atunci când mașina este condusă mai greu.
Această inovație a avut un succes atât de mare încât tehnologia a fost adoptată de aproape toate celelalte mărci BOV de pe piață. Hybrid a continuat apoi să evolueze în următoarea premieră mondială a GFB, BOV reglabil prin ventilație, cunoscut acum sub numele de Respons TMS, și apoi în versiunea reglabilă electronic, Deceptor Pro.
Cu lumina reflectoarelor concentrată pe aceste produse actuale, Hybrid a lipsit de pe piață de ceva timp, dar pentru a sărbători cei 20 de ani de la inventarea unuia dintre cele mai influente BOV-uri pe care le-a văzut lumea turbo, GFB aduce Hybrid înapoi!
Și ca un cadou de aniversare potrivit, importanța sistemului de ventilație cu două orificii și noua supapă Hybrid a fost recunoscută dintr-un domeniu de 3000 de intrări de către un juriu internațional și a prezentat cu un Global Media Award la expoziția SEMA 2017.
Cu aceleași ieșiri de aerisire etajate ca și originalul, dar acum cu posibilitatea de a configura pentru recirculare completă, atmosferă completă sau aerisire 50/50, și o gamă imensă de kituri cu șuruburi directe pentru vehicule populare, noul Hybrid oferă toate beneficiile aerisirii cu port dublu, la un preț accesibil.
Specificațiile produsului:
- Circulație dublă configurabilă: Descărcare completă, recirculare completă sau 50/50 utilizând dopurile furnizate
- Tehnologia TMS asigură o încărcare turbo cu 30% mai rapidă la schimbarea treptelor de viteză
- Gamă largă de aplicații în locul originalului
- Rezistă la o presiune de supraalimentare de până la 6,89 bar
Aplicație (Universal, dar testat și pe):
AUDI S4 B5 (Typ 8D) 2.7 Biturbo 97-01 (Sunt necesare două valve)
FORD AUSTRALIA XR6 FG 4.0L Turbo 08-On
AUDI B5 (1995-2001) 1.8t Note : Atunci când instalați o supapă GFB, aceasta trebuie instalată în orientarea OPUSĂ față de supapa Bosch din plastic din fabrică - adică aerul trebuie să intre în supapa GFB prin partea inferioară și să fie evacuat prin părțile laterale.
AUDI B5 (1995-2001) 1.8t Note : Atunci când instalați o supapă GFB, aceasta trebuie instalată în orientarea OPUSĂ față de supapa Bosch din plastic din fabrică - adică aerul trebuie să intre în supapa GFB prin partea inferioară și să fie evacuat prin părțile laterale.
AUDI S3 8L (1999-2003) 1.8t Note : Atunci când instalați o supapă GFB, aceasta trebuie instalată în orientarea OPUSĂ față de supapa Bosch din plastic din fabrică - adică aerul trebuie să intre în supapa GFB prin partea inferioară și să fie evacuat prin părțile laterale.
AUDI 8L (1996-2003) 1.8t Note : Atunci când instalați o supapă GFB, aceasta trebuie instalată în orientarea OPUSĂ față de supapa Bosch din plastic din fabrică - adică aerul trebuie să intre în supapa GFB prin partea inferioară și să fie evacuat prin părțile laterale.
AUDI S3 8L (1999-2003) 1.8t Note : Atunci când instalați o supapă GFB, aceasta trebuie instalată în orientarea OPUSĂ față de supapa Bosch din plastic din fabrică - adică aerul trebuie să intre în supapa GFB prin partea inferioară și să fie evacuat prin părțile laterale.
VW Passat B5-B5.5 1.8t 96-05 Note : Atunci când instalați o supapă GFB, aceasta trebuie instalată în orientarea OPUSĂ față de supapa Bosch din plastic din fabrică - adică aerul trebuie să intre în supapa GFB prin partea inferioară și să fie evacuat prin părțile laterale.
VW Golf GTI Mk4 1.8t 97-05 Note : Atunci când instalați o supapă GFB, aceasta trebuie instalată în orientarea OPUSĂ față de supapa Bosch din plastic din fabrică - adică aerul trebuie să intre în supapa GFB prin partea inferioară și să fie evacuat prin părțile laterale.
SAAB 9-5 Turbo 98-09
SAAB 9-5 Turbo 98-09
SAAB 9-5 Turbo 98-09
SAAB 9-5 Turbo 98-09
SAAB 9-5 Turbo 98-09
SAAB 9-5 Turbo 98-09
SAAB 9-5 Turbo 98-09
VW New Beetle 1st Generation 1.8t 99-On Note : Atunci când instalați o supapă GFB, aceasta trebuie instalată în orientarea OPUSĂ față de supapa Bosch din plastic din fabrică - adică aerul trebuie să intre în supapa GFB prin partea inferioară și să fie evacuat prin părțile laterale.
AUDI B5 (1995-2001) 1.8t
AUDI B5 (1995-2001) 1.8t
SAAB 9-3 Turbo 98-02
SAAB 9-3 Turbo 98-02
SAAB 9-3 Turbo 98-02
SAAB 9-3 Turbo 98-02
SAAB 9-3 Turbo 98-02
SAAB 9-3 Turbo 98-02
MAZDA SP Turbo 2002 (150kW/200hp)
AUDI TT 8N 1.8t 98-06 Note : Atunci când instalați o supapă GFB, aceasta trebuie instalată în orientarea OPUSĂ față de supapa Bosch din plastic din fabrică - adică aerul trebuie să intre în supapa GFB prin partea inferioară și să fie evacuat prin părțile laterale.
AUDI TT 8N 1.8t 98-06 Note : Atunci când instalați o supapă GFB, aceasta trebuie instalată în orientarea OPUSĂ față de supapa Bosch din plastic din fabrică - adică aerul trebuie să intre în supapa GFB prin partea inferioară și să fie evacuat prin părțile laterale.
AUDI TT 8N 1.8t 98-06 Note : Atunci când instalați o supapă GFB, aceasta trebuie instalată în orientarea OPUSĂ față de supapa Bosch din plastic din fabrică - adică aerul trebuie să intre în supapa GFB prin partea inferioară și să fie evacuat prin părțile laterale.
AUDI TT 8N 1.8t 98-06 Note : Atunci când instalați o supapă GFB, aceasta trebuie instalată în orientarea OPUSĂ față de supapa Bosch din plastic din fabrică - adică aerul trebuie să intre în supapa GFB prin partea inferioară și să fie evacuat prin părțile laterale.
AUDI TT 8N 1.8t 98-06
AUDI B6 (2001-2005) 1.8t Note : Atunci când instalați o supapă GFB, aceasta trebuie instalată în orientarea OPUSĂ față de supapa Bosch din plastic din fabrică - adică aerul trebuie să intre în supapa GFB prin partea inferioară și să fie evacuat prin părțile laterale.
AUDI B6 (2001-2005) 1.8t Note : Atunci când instalați o supapă GFB, aceasta trebuie instalată în orientarea OPUSĂ față de supapa Bosch din plastic din fabrică - adică aerul trebuie să intre în supapa GFB prin partea inferioară și să fie evacuat prin părțile laterale.
VW Polo GTI Mk4F (Typ 9N3) 1.8t 05-09 Note : Atunci când instalați o supapă GFB, aceasta trebuie instalată în orientarea OPUSĂ față de supapa Bosch din plastic din fabrică - adică aerul trebuie să intre în supapa GFB prin partea inferioară și să fie evacuat prin părțile laterale.
FORD AUSTRALIA XR6 BA-BF 4.0L Turbo 02-08 Note : Atunci când instalați o supapă GFB, aceasta trebuie instalată în orientarea OPUSĂ față de supapa Bosch din plastic din fabrică - adică aerul trebuie să intre în supapa GFB prin partea inferioară și să fie evacuat prin părțile laterale.
FORD AUSTRALIA XR6 BA-BF 4.0L Turbo 02-08 Note : Atunci când instalați o supapă GFB, aceasta trebuie instalată în orientarea OPUSĂ față de supapa Bosch din plastic din fabrică - adică aerul trebuie să intre în supapa GFB prin partea inferioară și să fie evacuat prin părțile laterale.
FORD AUSTRALIA Territory SY 4.0L Turbo 06-11 Note : Atunci când instalați o supapă GFB, aceasta trebuie instalată în orientarea OPUSĂ față de supapa Bosch din plastic din fabrică - adică aerul trebuie să intre în supapa GFB prin partea inferioară și să fie evacuat prin părțile laterale.
VW Bora MK4 1.8t 00-05
Această discuție este destinată în special schimbului de informații între clienți. Pentru întrebări referitoare la comanda sau disponibilitatea stocurilor, vă rugăm să ne contactați direct.
GFB Hybrid BOV s-a întors!Produs...