ASISTENȚĂ
de la ora 9.00 la 17.00
Niciun produs
*322 877
New product
812,00 RON cu TVA1
GFB Mach 2 T9125 TMS Supapă de redirecționare cu recirculare - Universal (33/33mm)
Modul simplu și esențial pentru un răspuns mai rapid la boost.Produs UNIVERSAL cu 33mm intrare și 33mm ieșire (de asemenea se potrivește Mitsubishi, Subaru Aplicații).Utilizează tehnologia TMS dovedită pentru a asigura menținerea fiabilă a amplificării și răspunsul optim al accelerației.Trimiteți întrebări magazinului despre acest produs.
* Câmp obligatoriu
sau Anulare
GFB Mach 2 T9125 TMS Supapă de redirecționare cu recirculare - Universal (33/33mm)
Pentru informații legate de disponibilitatea și restocarea produsului vă rugăm completați formularul.
* obigatoriu
sau Anulează
GFB-T9133
9328022000510
Sunetul nu este pe gustul tău? Doriți ceva cât mai "sleeper" posibil? Atunci GFB Mach 2 este supapa pentru tine!
Folosind tehnologia TMS de la GFB, Mach 2 poate ajuta motorul să revină la supraalimentarea maximă cu până la 30% mai repede decât o supapă de deviere din fabrică atunci când se schimbă vitezele.
Mach 2 este disponibil într-o gamă de kituri universale și bolt-on pentru cele mai populare modele turbo. Nu sunt necesare adaptoare suplimentare, piese sau modificări ale vehiculului - pur și simplu scoateți supapa de bypass din fabrică și înlocuiți-o cu Mach 2 - este atât de simplu!
Mach 2 este configurat ca o supapă de recirculare 100% (adică bypass, plumb back) ca o înlocuire directă din fabrică, pentru atunci când doriți toată performanța FĂRĂ zgomot!
De ce să înlocuiți supapa de bypass din fabrică? Performanță mai bună! Supapele de by-pass din fabrică au de obicei două neajunsuri principale - unul este că sunt adesea proiectate să se deschidă peste o anumită presiune pentru a proteja motorul, și celălalt este că nu sunt optimizate pentru răspunsul accelerației.
Mach 2 rezolvă ambele probleme. Cu designul său echilibrat din punct de vedere al presiunii, Mach 2 poate menține în mod eficient o presiune nelimitată (nelimitată în sensul că niciun turbo nu ar putea produce vreodată suficientă presiune pentru a-l deteriora), și tehnologia TMS asigură un răspuns maxim al accelerației.
Aplicație (Universal, dar testat și pe):
MITSUBISHI Galant VR4 E84A 6A12TT 92-96
MITSUBISHI 3000GT VR-4 6G72 92-99
MITSUBISHI Lancer EVO VI-VIII 99-05
MITSUBISHI Colt Ralliart All 4G15 06-On
MITSUBISHI Lancer EVO IX 05-07
MITSUBISHI GTO Twin Turbo 6G72 89-00
MITSUBISHI Lancer EVO X 07-On
MITSUBISHI GTO Twin Turbo 6G72 89-00
MITSUBISHI GTO Twin Turbo 6G72 89-00
MITSUBISHI Lancer EVO I-III 92-96
MITSUBISHI Lancer EVO I-III 92-96
MITSUBISHI Colt Ralliart All 4G15 06-On
MITSUBISHI Lancer GSR 1.8 4G93 92-96
MITSUBISHI Lancer Ralliart 4B11T 08-On
MITSUBISHI Lancer EVO I-III 92-96
SUBARU Liberty/Legacy GT MY10-14 (BM, BR)
SUBARU WRX MY97-98
SUBARU WRX MY97-98
MITSUBISHI Lancer EVO X 07-On
MITSUBISHI Eclipse 2G 4G63t 1995-1999
MITSUBISHI Lancer EVO VI-VIII 99-05
MITSUBISHI Outlander/Airtrek Turbo R (4G63T) 2001-2008
Această discuție este destinată în special schimbului de informații între clienți. Pentru întrebări referitoare la comanda sau disponibilitatea stocurilor, vă rugăm să ne contactați direct.
Modul simplu și esențial pentru un...