*316 568

TEIN

Coilovers TEIN Mono RACING pentru Toyota Yaris GR (2020+)

Coilovere TEIN Mono RACING pentru Toyota Yaris GR (2020+)

New product

La comandă

La dvs cel tărziu: 29. 5.

16.362,50 RON cu TVA

VSTN0-K1NS4   

Întrebări

Întrebări

Coilovers TEIN Mono RACING pentru Toyota Yaris GR (2020+)

Coilovers TEIN Mono RACING pentru Toyota Yaris GR (2020+)

Coilovere TEIN Mono RACING pentru Toyota Yaris GR (2020+)

Trimiteți întrebări magazinului despre acest produs.

* Câmp obligatoriu

  sau  Anulare

Informează

Informații legate de restocare

Coilovers TEIN Mono RACING pentru Toyota Yaris GR (2020+)

Coilovers TEIN Mono RACING pentru Toyota Yaris GR (2020+)

Pentru informații legate de disponibilitatea și restocarea produsului vă rugăm completați formularul.

* obigatoriu

  sau  Anulează

Coilovere TEIN Mono RACING pentru Toyota Yaris GR (2020+)

Seria TEIN MONO RACING este dezvoltată pentru a satisface șoferii care își iau frecvent mașinile la o tură pe circuite. Pe baza setărilor modelului high-end SUPER RACING și a unui număr mare de date obținute în urma participării la diverse sporturi cu motor, ratele arcurilor și forța de amortizare pentru MONO RACING sunt determinate ca fiind cele mai potrivite pentru conducerea sportivă.

Suporturi superioare reglabile Camber/Caster cu bilă de pernă reglabilă

Pentru suspensiile față, MONO RACING include suporți superiori cu bilă de pernă reglabili în funcție de unghiul de cădere și de unghiul de rotire, care au evoluat de la suporții superiori SUPER RACING. Multe dintre montanții superiori oferă o funcție de reglare a camberului, dar montanții superiori MONO RACING sunt, de asemenea, reglabili și în ceea ce privește casterul. Unghiul de camber poate fi reglat fără trepte, în timp ce reglarea unghiului de caster este disponibilă în 4 trepte și ambele pot fi reglate individual (cu excepția unor modele).

Suport inferior reglabil de cambrare

Suporturile inferioare de la suspensiile de tip strut sunt prevăzute cu o funcție de reglare a unghiului de cambrare. Unghiul de cambrare poate fi reglat prin rotirea colierului excentric la 180°. Această caracteristică poate permite ajustarea unghiului de cambrare, chiar dacă nu poate fi ajustat cu ajutorul suporturilor superioare. Ambele reglaje, atât la montanții superiori, dacă este cazul, cât și la suporturile inferioare, combinate, permit reglarea totală a unghiului de cambrare pentru a satisface diverse nevoi și preferințe. (Cu excepția unor modele cu montanți de tip "insert bracket")

MONO-Tube (tub vertical puternic)

Structura monotubulară a MONO RACING separă complet camera de ulei și camera de gaz și, prin urmare, nu se produce aerisire. Acest lucru permite generarea stabilă a forței de amortizare liniară, reacționând la cele mai mici modificări ale suprafeței drumului, chiar și atunci când se rulează agresiv și în mod repetat pe circuite. Prin aceasta, MONO RACING de calitate superioară oferă capacitatea pentru cel mai delicat control al vehiculului și pentru cel mai profund nivel de comunicare cu drumurile.

Pentru suspensiile de tip strut, care necesită o rigiditate laterală ridicată, se adoptă structura foarte rigidă "Upright Strong Tube", rezultatul participării la sporturile auto profesioniste din întreaga lume, cum ar fi WRC și WRX.
Reglarea forței de amortizare nuca atașată la partea superioară a amortizorului permite un acces mai ușor, ceea ce face ca ajustarea repetată în timp limitat să fie mai puțin complicată și face ca instalarea motoarelor EDFC (opționale) să fie o joacă de copii.
Procesul de impermeabilizare, care este o necesitate pentru tipurile inversate, este redus/simplificat foarte mult.

Folosirea unor gume de protecție special concepute din uretan reduce în mod eficient impactul cu denivelările, pentru a menține o călătorie confortabilă chiar și atunci când treceți peste denivelări/spațiu și pentru a proteja amortizoarele de la atingerea fundului. (Unele modele pot folosi gume de protecție OE).

Reglarea înălțimii de rulare pe toată lungimea

Pe lângă faptul că combină un stil coborât cu confortul de rulare, acest sistem oferă mai multe opțiuni de configurare și pentru condusul sportiv.
Vantaj: reglarea înălțimii de rulare are un efect redus asupra calității de rulare.

Advance M.S.V.

Tein MONO RACING utilizează "ADVANCE M.S.V." pentru funcția de reglare a forței de amortizare. "ADVANCE M.S.V." combină mecanismul "M.S.V." pentru a controla fin forța de amortizare în intervalul de microviteză cu "ADVANCE Needle" pentru a lărgi intervalul reglabil al forței de amortizare, pentru un răspuns superior al direcției și performanțe de tracțiune, utilizând pe deplin intervalul reglabil al forței de amortizare.

Reglarea forței de amortizare

MONO RACING dispune de o reglare a forței de amortizare pe 16 niveluri, pentru reglarea simultană a compresiei și a revenirii.
Modificați confortul de rulare și manevrabilitatea în funcție de preferințele dumneavoastră, schimbând proprietățile amortizorului cu ajutorul selectorului de reglare.

Compatibil cu:

  • Toyota Yaris GR
  • Anul: 2020+

Specificații:

  • Se potrivește cu Toyota Yaris GR (2020+)
  • Ratele arcurilor: 14 kgF/mm (față) și 12 kgF/mm (spate)
  • 16 etape de reglare a amortizării
  • Compatibil cu Tein EDFC (EDK05-12120)
  • Acoperire anti-coroziune ZT și cizme de praf
  • Arcul fără slăbire (oțel SAE9254 - format la rece)
  • Ulei de amortizor cu vâscozitate stabilă de înaltă performanță
  • Referință Tein : VSTN0-K1NS4

Scrie o recenzie

Scrie o recenzie







  sau  Anulează

Nu ați găsit răspunsul?
Introduceți o nouă întrebare
Aveți o întrebare? Căutați răspunsul.




Recent posts

UNIX AMTS 2024

Prima oprire la expozițiile din acest an - Hungexpo Budapesta
Read more
Colaborare RACES x FURTBOKEM

Lansarea oficială a vânzărilor RACES și FurtBokem merch.
Read more
Bestia de curse Jaguar XE

Jaguar Racing Team Ostrava a prezentat o nouă mașină specială de curse
Read more
Pompa de apă electrică

Crește performanța și previne supraîncălzirea mașinii!
Read more
Omologare FIA 8856-2018

Ce transformări va avea FIA în 2024?
Read more
Combinezoane și echipament de curse

Ce combinezon de curse să alegeți și de ce? Mai multe pe blog...
Read more
Furtunurile din silicon

Furtunurile din silicon reprezintă un înlocuitor ideal pentru furtunurile din cauciuc de apă, vacuum/presiune sau admisie.
Read more
Avantajele și tipurile de radiatoare de ulei

De ce este necesară instalarea unui radiator de ulei? Pe care să îl alegeți? Mai multe pe blog...
Read more
Cum se conectează frâna de mână hidraulică?

Un accesoriu indispensabil pentru fiecare pilot de raliuri și drift.
Read more

Categorii Producători

Produse vizualizate

Loading...