*316 207

Races

Set dopuri galeria de admisie VAG 2.0 TDI CR V1 (set complet)

Set dopuri galeria de admisie Audi/Seat/Skoda/Volkswagen 2.0 TDI CR motoare

New product

265,80 RON cu TVA

Temporar indisponibil
În stoc: 0 buc.
Ne pare rău! Produsul este momentat indisponibil.
Pentru anunțuri automate legate de disponibilitate,
clic pe "Informează".

Întrebări

Întrebări

Set dopuri galeria de admisie VAG 2.0 TDI CR V1 (set complet)

Set dopuri galeria de admisie VAG 2.0 TDI CR V1 (set complet)

Set dopuri galeria de admisie Audi/Seat/Skoda/Volkswagen 2.0 TDI CR motoare

Trimiteți întrebări magazinului despre acest produs.

* Câmp obligatoriu

  sau  Anulare

Informează

Informații legate de restocare

Set dopuri galeria de admisie VAG 2.0 TDI CR V1 (set complet)

Set dopuri galeria de admisie VAG 2.0 TDI CR V1 (set complet)

Pentru informații legate de disponibilitatea și restocarea produsului vă rugăm completați formularul.

* obigatoriu

  sau  Anulează

RS-FLP_DEL019   

Set dopuri galeria de admisie Audi/Seat/Skoda/Volkswagen 2.0 TDI CR motoare

Un set care permite dezasamblarea clapetelor de turbionare în 2.0 TDI CR motoare, constă într-o garnitură originală a colectorului Victor Reinz/Elring,. un limitator pentru pozițiile extreme ale regulatorului . dopuri realizate din același material ca și clapetele de turbionare originale . colectorul de admisie, întărit suplimentar cu fibră de sticlă (PA66 GF35).

Swirl flaps sunt elemente utilizate în motoarele diesel a căror sarcină principală este de a introduce turbulențe în fluxul de aer în camera de ardere pentru a crește eficiența combustiei. Din nefericire, aceste turbulențe au multe dezavantaje, cum ar fi:

  • clapetele de turbionare sunt o piesă a motorului care este supusă unei uzuri mari ruperea poate ceda. Defectarea acestora poate duce la probleme grave de funcționare a motorului,., cum ar fi pierderea de putere, zgomot sau vibrații.
  • flapsurile de turbionare, chiar și în poziție deschisă, restricționează semnificativ fluxul de aer, ceea ce provoacă o rezistență suplimentară reduce eficiența arderii. În special, atunci când motorul este modificat pentru a crește puterea cuplul, clapetele de turbionare devin o limitare serioasă a performanțelor motorului.
  • clapetele de turbionare sunt, de asemenea, costisitoare pentru a fi reparate sau înlocuite. Îndepărtarea lor înlocuirea lor cu capace este o modificare populară folosită în rândul pasionaților de automobile care doresc să crească performanța motorului lor evitarea reparațiilor costisitoare..

VAG (VW, Audi, Seat, Skoda) 2.0 TDI CR cu colector nr. 03L129711E, produs în perioada 2008-2014:

2.0 CAAB, 102 HP
2.0 CAGA, 143 HP
2.0 CAGB, 136 HP
2.0 CAGC, 120 HP
2.0 CAHA, 170 HP
2.0 CAHB, 163 HP
2.0 CBAA, 136 HP
2.0 CBAB, 140 HP
2.0 CBAC, 143 HP
2.0 CBBB, 170 HP
2.0 CBDA, 136 HP
2.0 CBDB, 140 HP
2.0 CBDC, 110 HP
2.0 CEGA, 170 HP
2.0 CJAA, 140 HP
2.0 CMEA, 143 HP

După instalarea capacelor, folosiți limitatorul de reglare, care este inclus în kit, pentru a evita afișarea erorii pe tabloul de bord.

Ar trebui să fie posibilă eliminarea următoarelor coduri de eroare cu acest kit de reparații:

P1018, 012597, P3135, P2008, P2011, 004120

Codurile de eroare menționate sunt legate de probleme de funcționare a clapetelor de turbionare sau a senzorilor de poziție ai acestora, care pot duce la diverse nereguli, cum ar fi arderea motorului de acționare sau scurgerea de ulei.

P2008 P2011 se referă la flapsuri swirl blocate în banca 1 sau 2, codul 004120 indică o problemă cu flapsurile swirl în banca 2. P1018 se referă la un semnal incorect de la senzorul de poziție al clapetelor de turbionare în banca 1, în timp ce codul 012597 indică anomalii în funcționarea motorului, care pot fi cauzate de, printre altele, blocarea clapetelor de turbionare.

Codul P3135 se referă, de asemenea, la senzorul de poziție al clapetei de turbionare,. care nu a ajuns la punctul necesar, ceea ce poate duce la diverse probleme ale motorului.

Setul include:

  • 8 x dopuri,
  • 1 x VICTOR REINZ / Erling collector gasket,
  • 1 x Limitator de poziție al regulatorului de flaps,
  • 1 x capacul colector de pe partea de reglare
  • 1 x ajustator clip capac lateral

Specificații tehnice:
Dopuri fabricate din PA66 GF35,. același material ca și clapetele de turbionare ale colectorului de admisie .
Repetibilitate perfectă a mărimii.
Originalul a capacelor face imposibilă întoarcerea clapetelor sau aspirarea lor în camera de ardere.

Fișa tehnică

MaterialPlastic;Aluminiu

Scrie o recenzie

Scrie o recenzie







  sau  Anulează

Nu ați găsit răspunsul?
Introduceți o nouă întrebare
Aveți o întrebare? Căutați răspunsul.




Recent posts

UNIX AMTS 2024

Prima oprire la expozițiile din acest an - Hungexpo Budapesta
Read more
Colaborare RACES x FURTBOKEM

Lansarea oficială a vânzărilor RACES și FurtBokem merch.
Read more
Bestia de curse Jaguar XE

Jaguar Racing Team Ostrava a prezentat o nouă mașină specială de curse
Read more
Pompa de apă electrică

Crește performanța și previne supraîncălzirea mașinii!
Read more
Omologare FIA 8856-2018

Ce transformări va avea FIA în 2024?
Read more
Combinezoane și echipament de curse

Ce combinezon de curse să alegeți și de ce? Mai multe pe blog...
Read more
Furtunurile din silicon

Furtunurile din silicon reprezintă un înlocuitor ideal pentru furtunurile din cauciuc de apă, vacuum/presiune sau admisie.
Read more
Avantajele și tipurile de radiatoare de ulei

De ce este necesară instalarea unui radiator de ulei? Pe care să îl alegeți? Mai multe pe blog...
Read more
Cum se conectează frâna de mână hidraulică?

Un accesoriu indispensabil pentru fiecare pilot de raliuri și drift.
Read more

Categorii Producători

Produse vizualizate

Loading...