-10% JR Filters FILTRU AER SPORT JR Filters T 154198 | race-shop.ro Mărește TOP produkt - Made in France

*262 383   

JR Filters

FILTRU AER SPORT JR Filters T 154198

Filtru de aer sport (piesă de schimb) pentru airbox de serie.

New product

În stoc: 3 buc.

La dvs acasă: 29. 4.

283,90 RON cu TVA

-10%

315,40 RON cu TVA

Vă recomandăm să achiziționați un kit de curățare și impregnare

T 154198   

3536472005207

Întrebări

Întrebări

FILTRU AER SPORT JR Filters T 154198

FILTRU AER SPORT JR Filters T 154198

Filtru de aer sport (piesă de schimb) pentru airbox de serie.

Trimiteți întrebări magazinului despre acest produs.

* Câmp obligatoriu

  sau  Anulare

Informații legate de restocare

FILTRU AER SPORT JR Filters T 154198

FILTRU AER SPORT JR Filters T 154198

Pentru informații legate de disponibilitatea și restocarea produsului vă rugăm completați formularul.

* obigatoriu

  sau  Anulează

Înlocuitori

Filtru de aer sport (piesă de schimb) pentru airbox de serie.

Specificația produsului:

Lungime: 154mm
Lățime: 198mm
TUV: TUV

Înlocuitor:
K&N: E 2993

 

Filtrele de aer de la compania franceză JR Performance Filters sunt un înlocuitor ideal de înaltă calitate pentru filtrul de aer din hârtie OEM standard, deoarece reprezintă o modalitate rapidă și ușoară de a crește performanța, păstrând în același timp capacitățile de filtrare excelente. Creșterea reală de putere estimată este de 3-5 cai putere.

Filtrele JR sunt filtre de top care vă vor proteja motorul de particule cu dimensiuni de până la 2,8 micrometri, menținând în același timp o eficiență a fluxului de aer de 99%, cu o capacitate ridicată de a reține praful în toate condițiile de condus.

Filtrele JR își mențin performanța chiar și atunci când sunt murdare, dar pot fi spălate (cu ajutorul unui kit special de curățare) și pot fi reutilizate fără probleme. Intervalul de curățare recomandat este la fiecare 20.000 km în condiții normale de funcționare, astfel încât nu este nevoie să aruncați aceste filtre, ceea ce economisește atât mediul înconjurător, cât și bani.

Fiecare filtru este format din patru straturi de bumbac chirurgical, care sunt întărite cu două straturi de plasă de oțel galvanizat pentru a preveni coroziunea. Această construcție a filtrului este fixată la capăt cu un strat de plastic în jurul marginii pentru a întări structura.

Majoritatea filtrelor JR sunt, de asemenea, certificate TÜV (consultați secțiunea Aplicație), ceea ce confirmă calitatea fabricației și adecvarea la o gamă largă de vehicule rutiere.

Instalarea acestui filtru este ușoară, trebuie doar să scoateți filtrul original și să îl înlocuiți cu un nou filtru JR sport, instrucțiunile sunt incluse în fiecare pachet. Cadrul din cauciuc al filtrului permite flexibilitate și facilitează manevrarea filtrului în cutia de aer.

Filtrele JR sunt concepute pentru a se potrivi unei game largi de vehicule. Verificați "Aplicație" pentru a compara compatibilitatea acestui filtru cu autovehiculul dumneavoastră.

 

Întreținere:

  1. Îndepărtați filtrul din airbox.
  2. Folosiți aer comprimat pentru a îndepărta murdăria.
  3. Aplicați curățitorul JR Filters.
  4. Lăsați filtrul să se înmoaie cu soluția pe ambele părți timp de 10 minute după care utilizați aerul comprimat pentru a îndepărta murdăria rămasă.
  5. Lăsați filtrul de aer să se usuce în mod natural.
  6. Aplicați uleiul de impregnare JR Filters.
  7. Introduceți filtrul impregnat în airbox.
  8. Curățarea este recomandată cel puțin la fiecare 5000-10000 km pentru a menține performanțele optime. Intervalul maxim de curățare recomandat de producător este de 20000 km.

 

Compania franceză JR FILTERS a fost înființată în 1992 cu scopul de a dezvolta și produce filtre de aer cu un nivel tehnologic ridicat.

În 1998, JR Filters a primit certificarea ISO 9001 din partea guvernului german (KBA), cea mai înaltă distincție tehnică posibilă pe care o poate primi o companie.

 

Fabricat în UE!

MarcăModelTypAnul fabricăriiTUVInformații suplimentare
FORDC-Max1,6L (100 PS)5/07-8/10TUV-
FORDC-Max1,6L TDCI (90/101/109 PS)5/07-8/10TUV-
FORDC-Max1,8L 16V DURATEC + 1,8L Flexifuel (125 PS)5/07-8/10TUV-
FORDC-Max1,8L TDCI (115 PS)5/07-8/10TUV-
FORDC-Max2,0L / 2,0L Bi-fuel CNG (145 PS)5/07-8/10TUV-
FORDC-Max2,0L TDCI (110/133/136 PS)5/07-8/10TUV-
FORDC-Max II/Grand C-Max1,0L EcoBoost (100/125 PS)10/12-2/18TUV-
FORDC-Max II/Grand C-Max1,5L EcoBoost (150/182 PS)3/15->TUV-
FORDC-Max II/Grand C-Max1,5L TDCI (95/105/120 PS)3/15->TUV-
FORDC-Max II/Grand C-Max1,6L (105/125 PS)9/10->TUV-
FORDC-Max II/Grand C-Max1,6L/1,6L Flexifuel (85 PS)9/11->TUV-
FORDC-Max II/Grand C-Max1,6L EcoBoost + SCTI (150/182 PS)9/10->TUV-
FORDC-Max II/Grand C-Max1,6L LPG (120 PS)2/12->TUV-
FORDC-Max II/Grand C-Max1,6L TDCI (95/115 PS)9/10->TUV-
FORDC-Max II/Grand C-Max2,0L TDCI (115/140/163 PS)9/10->TUV-
FORDC-Max II/Grand C-Max2,0L TDCI (136 PS)2/11->TUV-
FORDC-Max II/Grand C-Max2,0L TDCI (150/170 PS)3/15->TUV-
FORDFocus Cabriolet1,6L 16V (100 PS)4/07-8/10TUV-
FORDFocus Cabriolet2,0L 16V (145 PS)4/07-8/10TUV-
FORDFocus II1,4 16V DURATEC (80 PS)3/07->TUV-
FORDFocus II1,6 16V DURATEC (100 PS)3/07->TUV-
FORDFocus II1,6 16V Ti-VCT DURATEC (115 PS)3/07->TUV-
FORDFocus II1,6L TDCi (109 PS)4/07->TUV-
FORDFocus II1,6L TDCi (90 PS)4/07->TUV-
FORDFocus II1,8L 16V + 1,8L Flexifuel (125 PS)3/07->TUV-
FORDFocus II1,8L TDci (115 PS)4/07->TUV-
FORDFocus II2,0L TDCi (136 PS)3/07->TUV-
FORDFocus II2,5L RS (305 PS)3/09->TUV-
FORDFocus II2,5L RS 500 (350 PS)5/10->TUV-
FORDFocus III1,0L EcoBoost (100/125 PS)3/12->TUV-
FORDFocus III1,5L EcoBoost (150/182 PS)9/14->TUV-
FORDFocus III1,5L TDCI (95/105/120 PS)9/14->TUV-
FORDFocus III1,6L EcoBoost SCTi (150/182 PS)3/11->TUV-
FORDFocus III1,6L TDCI (95/115 PS)3/11->TUV-
FORDFocus III1,6L TDCI Econetic (105 PS)6/12->TUV-
FORDFocus III1,6L Ti-VCT (105/86/125 PS)3/11->TUV-
FORDFocus III1,6L Ti-VCT Flexifuel (120 PS)3/11->TUV-
FORDFocus III1,6L Ti-VCT LPG (117 PS)7/12->TUV-
FORDFocus III2,0L (150 PS)10/13->TUV-
FORDFocus III2,0L EcoBoost ST (250 PS)6/12->TUV-
FORDFocus III2,0L TDCI (115/140/163 PS)3/11->TUV-
FORDFocus III2,0L TDCI (150 PS)9/14->TUV-
FORDFocus III2,3L RS Turbo (349 PS)2/16- >TUV-
FORDKuga2,0L TDCI (136 PS)5/08-4/10TUV-
FORDKuga2,0L TDCI (140 PS)5/10->TUV-
FORDKuga2,0L TDCI (163 PS)5/10->TUV-
FORDKuga II1,5L EcoBoost (120 PS)1/16- >TUV-
FORDKuga II1,5L EcoBoost (150/182 PS)10/14->TUV-
FORDKuga II1,5L EcoBoost (176 PS)8/18- >TUV-
FORDKuga II1,5L TDCI (120 PS)9/16- >TUV-
FORDKuga II1,6L EcoBoost SCTi (150/182 PS)2/13->TUV-
FORDKuga II2,0L EcoBoost (242 PS)8/17- >TUV-
FORDKuga II2,0L TDCI (120/150/180 PS)10/14->TUV-
FORDKuga II2,0L TDCI (140/163 PS)2/13->TUV-
FORDTourneo Connect II + Gd1,0L EcoBoost (100 PS)12/13->TUV-
FORDTourneo Connect II + Gd1,6L EcoBoost (150 PS)12/13->TUV-
FORDTourneo Connect II + Gd1,6L TDCI (75/95/115 PS)12/13->TUV-
FORDTransit Connect II1,0L EcoBoost (100 PS)12/13->TUV-
FORDTransit Connect II1,5L TDCI (75/101/120 PS)7/15->TUV-
FORDTransit Connect II1,6L EcoBoost (150 PS)12/13->TUV-
FORDTransit Connect II1,6L TDCI (75/95/115 PS)12/13->TUV-
MAZDAMazda 31,6L MZ-CD (115 PS)11/10->TUV-
MAZDAMazda 51,6L CD (116 PS)9/10->TUV-
VOLVOC301,6L (100 PS)5/07-10/10TUV-
VOLVOC301,6L D (110 PS)5/07-10/10TUV-
VOLVOC301,6L D2 (114 PS)10/10->TUV-
VOLVOC301,8L + 1,8L Flexifuel (125 PS)5/07-10/10TUV-
VOLVOC302,0L (145 PS)5/07-10/10TUV-
VOLVOC302,0L D (136 PS)5/07-1010TUV-
VOLVOC70 II CABRIO2,0L D (136 PS)5/08->TUV-
VOLVOS40 II1,6L (100 PS)5/07->TUV-
VOLVOS40 II1,6L D (110 PS)5/07-9/10TUV-
VOLVOS40 II1,6L D2 (114 PS)10/10->TUV-
VOLVOS40 II1,8L + 1,8L Flexifuel (125 PS)5/07-12/09TUV-
VOLVOS40 II2,0L (145 PS)5/07->TUV-
VOLVOS40 II2,0L D (136 PS)5/07->TUV-
VOLVOV40 II / V40 Cross Country1,6L D2 (114 PS)6/12->TUV-
VOLVOV40 II / V40 Cross Country1,6L T2 (120 PS)3/13->TUV-
VOLVOV40 II / V40 Cross Country1,6L T3 (150 PS)6/12->TUV-
VOLVOV40 II / V40 Cross Country1,6L T4 (179 PS)6/12->TUV-
VOLVOV501,6L (100 PS)5/07->TUV-
VOLVOV501,6L D (110 PS)5/07->TUV-
VOLVOV501,6L D2 (114 PS)1/10->TUV-
VOLVOV501,8L + 1,8L Flexifuel (125 PS)5/07->TUV-
VOLVOV502,0L (145 PS)5/07->TUV-
VOLVOV502,0L D (136 PS)5/07->TUV-

Scrie o recenzie

Scrie o recenzie







  sau  Anulează

Nu ați găsit răspunsul?
Introduceți o nouă întrebare
Aveți o întrebare? Căutați răspunsul.




Recent posts

UNIX AMTS 2024

Prima oprire la expozițiile din acest an - Hungexpo Budapesta
Read more
Colaborare RACES x FURTBOKEM

Lansarea oficială a vânzărilor RACES și FurtBokem merch.
Read more
Bestia de curse Jaguar XE

Jaguar Racing Team Ostrava a prezentat o nouă mașină specială de curse
Read more
Pompa de apă electrică

Crește performanța și previne supraîncălzirea mașinii!
Read more
Omologare FIA 8856-2018

Ce transformări va avea FIA în 2024?
Read more
Combinezoane și echipament de curse

Ce combinezon de curse să alegeți și de ce? Mai multe pe blog...
Read more
Furtunurile din silicon

Furtunurile din silicon reprezintă un înlocuitor ideal pentru furtunurile din cauciuc de apă, vacuum/presiune sau admisie.
Read more
Avantajele și tipurile de radiatoare de ulei

De ce este necesară instalarea unui radiator de ulei? Pe care să îl alegeți? Mai multe pe blog...
Read more
Cum se conectează frâna de mână hidraulică?

Un accesoriu indispensabil pentru fiecare pilot de raliuri și drift.
Read more

Categorii Producători

Produse vizualizate

Loading...