-20% JR Filters FILTRU AER SPORT JR Filters F 286187 | race-shop.ro Mărește TOP produkt - Made in France

*262 799   

JR Filters

FILTRU AER SPORT JR Filters F 286187

Filtru de aer sport (piesă de schimb) pentru airbox de serie.

New product

În stoc: 6 buc.

La dvs acasă: 22. 4.

193,20 RON cu TVA

-20%

241,50 RON cu TVA

Vă recomandăm să achiziționați un kit de curățare și impregnare

F 286187   

3536477501391

Întrebări

Întrebări

FILTRU AER SPORT JR Filters F 286187

FILTRU AER SPORT JR Filters F 286187

Filtru de aer sport (piesă de schimb) pentru airbox de serie.

Trimiteți întrebări magazinului despre acest produs.

* Câmp obligatoriu

  sau  Anulare

Informații legate de restocare

FILTRU AER SPORT JR Filters F 286187

FILTRU AER SPORT JR Filters F 286187

Pentru informații legate de disponibilitatea și restocarea produsului vă rugăm completați formularul.

* obigatoriu

  sau  Anulează

Înlocuitori

Filtru de aer sport (piesă de schimb) pentru airbox de serie.

Specificația produsului:

Lungime: 286mm
Lățime: 187mm
TUV: TUV

Înlocuitor:
K&N: 33-2221

 

Filtrele de aer de la compania franceză JR Performance Filters sunt un înlocuitor ideal de înaltă calitate pentru filtrul de aer din hârtie OEM standard, deoarece reprezintă o modalitate rapidă și ușoară de a crește performanța, păstrând în același timp capacitățile de filtrare excelente. Creșterea reală de putere estimată este de 3-5 cai putere.

Filtrele JR sunt filtre de top care vă vor proteja motorul de particule cu dimensiuni de până la 2,8 micrometri, menținând în același timp o eficiență a fluxului de aer de 99%, cu o capacitate ridicată de a reține praful în toate condițiile de condus.

Filtrele JR își mențin performanța chiar și atunci când sunt murdare, dar pot fi spălate (cu ajutorul unui kit special de curățare) și pot fi reutilizate fără probleme. Intervalul de curățare recomandat este la fiecare 20.000 km în condiții normale de funcționare, astfel încât nu este nevoie să aruncați aceste filtre, ceea ce economisește atât mediul înconjurător, cât și bani.

Fiecare filtru este format din patru straturi de bumbac chirurgical, care sunt întărite cu două straturi de plasă de oțel galvanizat pentru a preveni coroziunea. Această construcție a filtrului este fixată la capăt cu un strat de plastic în jurul marginii pentru a întări structura.

Majoritatea filtrelor JR sunt, de asemenea, certificate TÜV (consultați secțiunea Aplicație), ceea ce confirmă calitatea fabricației și adecvarea la o gamă largă de vehicule rutiere.

Instalarea acestui filtru este ușoară, trebuie doar să scoateți filtrul original și să îl înlocuiți cu un nou filtru JR sport, instrucțiunile sunt incluse în fiecare pachet. Cadrul din cauciuc al filtrului permite flexibilitate și facilitează manevrarea filtrului în cutia de aer.

Filtrele JR sunt concepute pentru a se potrivi unei game largi de vehicule. Verificați "Aplicație" pentru a compara compatibilitatea acestui filtru cu autovehiculul dumneavoastră.

 

Întreținere:

  1. Îndepărtați filtrul din airbox.
  2. Folosiți aer comprimat pentru a îndepărta murdăria.
  3. Aplicați curățitorul JR Filters.
  4. Lăsați filtrul să se înmoaie cu soluția pe ambele părți timp de 10 minute după care utilizați aerul comprimat pentru a îndepărta murdăria rămasă.
  5. Lăsați filtrul de aer să se usuce în mod natural.
  6. Aplicați uleiul de impregnare JR Filters.
  7. Introduceți filtrul impregnat în airbox.
  8. Curățarea este recomandată cel puțin la fiecare 5000-10000 km pentru a menține performanțele optime. Intervalul maxim de curățare recomandat de producător este de 20000 km.

 

Compania franceză JR FILTERS a fost înființată în 1992 cu scopul de a dezvolta și produce filtre de aer cu un nivel tehnologic ridicat.

În 1998, JR Filters a primit certificarea ISO 9001 din partea guvernului german (KBA), cea mai înaltă distincție tehnică posibilă pe care o poate primi o companie.

 

Fabricat în UE!

MarcăModelTypAnul fabricăriiTUVInformații suplimentare
OPELCalibra2,0i + 4X4 (115 PS)6/90-8/97TUV-
OPELCalibra2,0i 16V + 4X4 (150 PS)94->TUV-
OPELCalibra2,0i 16V 4x4 Turbo92->TUV-
OPELCalibra2,0i Turbo 4X4 (204 PS)92-97TUV-
OPELCalibra2,5i V6 (170 PS)93-97TUV-
OPELVectra A1,6i (75 PS)89->TUV-
OPELVectra A1,7L D (57 PS)-TUV-
OPELVectra A1,8i (90 PS)-TUV-
OPELVectra A2,0i 16V (150 PS)-TUV-
OPELVectra A2,0i 8V (115/130 PS)-TUV-
OPELVectra A2,0i Turbo (204 PS)-TUV-
OPELVectra A2,5i (170 PS)-TUV-
SAAB9002,5i V6 (170 PS)7/93->TUV-
SEATCordoba III1,4L 16V (75/100 PS)10/02->TUV-
SEATCupra2,0L 16V-TUV-
SEATIbiza 21,8i (90 PS)-TUV-
SEATIbiza 21,8i GTI 16V (129 PS)11/93->TUV-
SEATIbiza 21,9L D (64 PS)94->TUV-
SEATIbiza 22,0i (115 PS)7/93->TUV-
SEATIbiza 22,0i 16V (129 PS)7/93->TUV-
SEATIbiza 31,6L certaines/some (75/100 PS)00->TUV-
SEATIbiza 41,4L 16V (75/100 PS)02/02->TUV-
SEATLeon1,6L 16V (105 PS)05/01->TUV-
SEATToledo 11,6i (75 PS)5/91->TUV-
SEATToledo 11,8i (90 PS)5/91->TUV-
SEATToledo 11,8i 16V (128 PS)5/91->TUV-
SEATToledo 11,9L D / TD / TDI (68/75/90/110 PS)5/91->TUV-
SEATToledo 12,0i (115 PS)5/91->TUV-
SEATToledo 12,0i 16V (129 PS)5/91->TUV-
SEATToledo 21,6L 16V (105 PS)05/01->TUV-
SEATToledo 21,8i 20V (125 PS)00->TUV-
SKODAFabia I1,4L 16V engine AUA/AUB (75/100 PS)00->TUV-
SKODAFabia I1,4L engine AUA/AUB (60/68 PS)00->TUV-
SKODAFelicia1,3L MPI97->TUV-
SKODAFelicia1,6L97->TUV-
SKODAOctavia I1,4L 16V (75 PS)05/04->TUV-
SKODAOctavia II1,4L 16V (75 PS)5/04-6/06TUV-
VAUXHALLCalibra2,0L 16V89->TUV-
VAUXHALLCalibra2,0L 8V89->TUV-
VAUXHALLCalibra2,5 i89->TUV-
VAUXHALLCavalier1,6L Carb,-Verg, / 1,6i89->TUV-
VAUXHALLCavalier1,8i89->TUV-
VAUXHALLCavalier2,0i / 16V89->TUV-
VAUXHALLVectra A1,6L 8V (75 PS)89->TUV-
VAUXHALLVectra A1,8L 8V (90 PS)-TUV-
VAUXHALLVectra A2,0L 8V (115/130 PS)-TUV-
VAUXHALLVectra A2,0i 16V (150 PS)-TUV-
VAUXHALLVectra A2,0i Turbo (204 PS)-TUV-
VAUXHALLVectra A2,5i (170 PS)-TUV-
VOLVO740/7602,8i (156 PS)86->TUV-
VWCaddy1,4L (75 PS)02/04->TUV-
VWCaddy1,9L SDI (74 PS)12/95->TUV-
VWCaddy1,9L TDI (90 PS)9/96->TUV-
VWGolf 4 / Bora I + II1,6L 16V ( ENGINE CODE AZD,BCB ) (105 PS)2/00-6/07TUV-
VWGolf 5 / Golf Plus1,4L 16V (75 PS)10/03-6/06TUV-
VWPolo III (6N1)1,9L TDI (90/110 PS)9/96-9/99TUV-
VWPolo IV (9N)1,4L 16V (75/100 PS)1/02->TUV-
VWPolo IV (9N)1,6L ( moteur/engine code BAH) (100 PS)9/02->TUV-

Scrie o recenzie

Scrie o recenzie







  sau  Anulează

Nu ați găsit răspunsul?
Introduceți o nouă întrebare
Aveți o întrebare? Căutați răspunsul.




Recent posts

UNIX AMTS 2024

Prima oprire la expozițiile din acest an - Hungexpo Budapesta
Read more
Colaborare RACES x FURTBOKEM

Lansarea oficială a vânzărilor RACES și FurtBokem merch.
Read more
Bestia de curse Jaguar XE

Jaguar Racing Team Ostrava a prezentat o nouă mașină specială de curse
Read more
Pompa de apă electrică

Crește performanța și previne supraîncălzirea mașinii!
Read more
Omologare FIA 8856-2018

Ce transformări va avea FIA în 2024?
Read more
Combinezoane și echipament de curse

Ce combinezon de curse să alegeți și de ce? Mai multe pe blog...
Read more
Furtunurile din silicon

Furtunurile din silicon reprezintă un înlocuitor ideal pentru furtunurile din cauciuc de apă, vacuum/presiune sau admisie.
Read more
Avantajele și tipurile de radiatoare de ulei

De ce este necesară instalarea unui radiator de ulei? Pe care să îl alegeți? Mai multe pe blog...
Read more
Cum se conectează frâna de mână hidraulică?

Un accesoriu indispensabil pentru fiecare pilot de raliuri și drift.
Read more

Categorii Producători

Produse vizualizate

Loading...