*62 056

CL Brakes

Plăcuțe frână CL Brakes 4069RC6

Set plăcuțe frână CL Brakes pentru NISSAN SUBARU

New product

La comandă : 7buc.

La dvs cel tărziu: 12. 4.

1.324,70 RON cu TVA

4069RC6   

Întrebări

Întrebări

Plăcuțe frână CL Brakes 4069RC6

Plăcuțe frână CL Brakes 4069RC6

Set plăcuțe frână CL Brakes pentru NISSAN SUBARU

Trimiteți întrebări magazinului despre acest produs.

* Câmp obligatoriu

  sau  Anulare

Informații legate de restocare

Plăcuțe frână CL Brakes 4069RC6

Plăcuțe frână CL Brakes 4069RC6

Pentru informații legate de disponibilitatea și restocarea produsului vă rugăm completați formularul.

* obigatoriu

  sau  Anulează

Set plăcuțe frână CL Brakes pentru NISSAN SUBARU

RC6 mașini sport, curse pe suprafețe umede, zăpadă sau pietriș, curse în pantă (Hillclimb)

Coeficient mediu de frecare μ = 0,4.

Amestecul RC6 original a fost conceput pentru a fi utilizat pe o gamă largă motosport, de la raliu la circuit. Are un nivel liniar de frecare și poate fi utilizat în aproape orice tip de vehicul de curse. Compresibilitatea redusă asigură o pedală rigidă care crește în mod semnificativ feedback-ul și permite o frânare mai ușoară a forței de frânare. 

Potrivite pentru:

NISSAN 300, ZX (Z32) 3.0i Bi Turbo Coupe (280CV) 90→95 (rear pads)

NISSAN Skyline , GT-R (R32) 89→93 (rear pads)

NISSAN Skyline , GTS (R32) 89→98 (rear pads)

SUBARU Impreza (1) , P1 2.0 99→01 (rear pads)

SUBARU Impreza (2) , WRX 2.0 16V Turbo 4WD (218CV) 01→03 (rear pads)

SUBARU Impreza (2) , WRX 2.0 16V Turbo 4WD (225CV) 03→05 (rear pads)

SUBARU Impreza (2) , WRX 2.5 Turbo (230CV) 05→07 (rear pads)

CL Brakes (înainte Carbone Lorraine) a fost fondată în 1919 în Franța. Segmentele de frânare sunt utilizate într-o gamă largă de aplicații de la biciclete de munte până la trenuri de mare viteză TGV. Divizia motosport produce placuțele de frână prin sinterizarea metalelor pe bază de pulberi. Produsele conțin cel puțin 10 aditivi diferiți, cum ar fi bronzul, ceramica, carbonul pentru a optimiza amestecul. Produsul obținut este apoi plasat pe un suport metalic și încălzit la 900 ° C. După terminarea procesului de sinterizare, materialul este combinat și omogenizat.

Scrie o recenzie

Scrie o recenzie







  sau  Anulează

Nu ați găsit răspunsul?
Introduceți o nouă întrebare
Aveți o întrebare? Căutați răspunsul.




Recent posts

Colaborare RACES x FURTBOKEM

Lansarea oficială a vânzărilor RACES și FurtBokem merch.
Read more
Bestia de curse Jaguar XE

Jaguar Racing Team Ostrava a prezentat o nouă mașină specială de curse
Read more
Pompa de apă electrică

Crește performanța și previne supraîncălzirea mașinii!
Read more
Omologare FIA 8856-2018

Ce transformări va avea FIA în 2024?
Read more
Combinezoane și echipament de curse

Ce combinezon de curse să alegeți și de ce? Mai multe pe blog...
Read more
Furtunurile din silicon

Furtunurile din silicon reprezintă un înlocuitor ideal pentru furtunurile din cauciuc de apă, vacuum/presiune sau admisie.
Read more
Avantajele și tipurile de radiatoare de ulei

De ce este necesară instalarea unui radiator de ulei? Pe care să îl alegeți? Mai multe pe blog...
Read more
Cum se conectează frâna de mână hidraulică?

Un accesoriu indispensabil pentru fiecare pilot de raliuri și drift.
Read more
Instaforex Loprais Praga Team la Rally Dakar 2024

Suntem un furnizor mândru al echipei Loprais Praga!
Read more

Categorii Producători

Produse vizualizate

Loading...