*263 722

MOCAL

MOCAL EOP2 pompa electrică de ulei, 680 LPH, 50psi

Pompa de ulei Mocal EOP2 este o pompă cu angrenaje compactă cu autoamorsare, care a fost proiectată în principal pentru pomparea uleiului cu cutie de viteze sau diferențială și a fost utilizată în unele aplicații de ulei turbo.

New product

În stoc: 3 buc.

La dvs acasă: 23. 4.

1.276,30 RON cu TVA

MOCAL-EOP2   

Întrebări

Întrebări

MOCAL EOP2 pompa electrică de ulei, 680 LPH, 50psi

MOCAL EOP2 pompa electrică de ulei, 680 LPH, 50psi

Pompa de ulei Mocal EOP2 este o pompă cu angrenaje compactă cu autoamorsare, care a fost proiectată în principal pentru pomparea uleiului cu cutie de viteze sau diferențială și a fost utilizată în unele aplicații de ulei turbo.

Trimiteți întrebări magazinului despre acest produs.

* Câmp obligatoriu

  sau  Anulare

Informații legate de restocare

MOCAL EOP2 pompa electrică de ulei, 680 LPH, 50psi

MOCAL EOP2 pompa electrică de ulei, 680 LPH, 50psi

Pentru informații legate de disponibilitatea și restocarea produsului vă rugăm completați formularul.

* obigatoriu

  sau  Anulează

Pompa de ulei Mocal EOP2 este o pompă cu angrenaje compactă cu autoamorsare, care a fost proiectată în principal pentru pomparea uleiului cu cutie de viteze sau diferențială și a fost utilizată în unele aplicații de ulei turbo.

Mocal, cea mai cuprinzătoare linie de produse motosport de răcire a uleiului și de transport al lichidelor . Radiatoarele de ulei MOCAL și-au câștigat reputația de a fi rezistente, ușoare și foarte eficiente, ceea ce le face alegerea evidentă pentru aplicațiile de înaltă performanță și pentru cursele de motoare.

Radiatorul este conceput pentru răcirea uleiului de motor, a cutiei de viteze sau a diferențialului. Asigură o eficiență maximă cu o contrapresiune minimă. Adecvat pentru motoare puternice sau modificate în care temperatura uleiului depășește frecvent 110 ° C și, prin urmare, lubrifierea uleiului scade rapid. Această supraîncălzire poate duce la deteriorarea motorului. În ofertă, de asemenea, adaptoare pentru filtrul de ulei pentru instalarea ușoară a radiatorului, a furtunurilor de ulei și a racordurilor în diferite unghiuri.

  • Presiunea maximă de lucru: 10 bar (150psi) testată la 11,5 bar (170psi)
  • Cădere de temperatură aproximativă: 20°C
  • Material: Aliaj de aluminiu
  • Cuplu maxim de strângere: 40Nm
  • Greutate: 2.73kg
  • Capacitate: 0.88L
  • Filet: AN10

Scrie o recenzie

Scrie o recenzie







  sau  Anulează

Nu ați găsit răspunsul?
Introduceți o nouă întrebare
Aveți o întrebare? Căutați răspunsul.




Recent posts

UNIX AMTS 2024

Prima oprire la expozițiile din acest an - Hungexpo Budapesta
Read more
Colaborare RACES x FURTBOKEM

Lansarea oficială a vânzărilor RACES și FurtBokem merch.
Read more
Bestia de curse Jaguar XE

Jaguar Racing Team Ostrava a prezentat o nouă mașină specială de curse
Read more
Pompa de apă electrică

Crește performanța și previne supraîncălzirea mașinii!
Read more
Omologare FIA 8856-2018

Ce transformări va avea FIA în 2024?
Read more
Combinezoane și echipament de curse

Ce combinezon de curse să alegeți și de ce? Mai multe pe blog...
Read more
Furtunurile din silicon

Furtunurile din silicon reprezintă un înlocuitor ideal pentru furtunurile din cauciuc de apă, vacuum/presiune sau admisie.
Read more
Avantajele și tipurile de radiatoare de ulei

De ce este necesară instalarea unui radiator de ulei? Pe care să îl alegeți? Mai multe pe blog...
Read more
Cum se conectează frâna de mână hidraulică?

Un accesoriu indispensabil pentru fiecare pilot de raliuri și drift.
Read more

Categorii Producători

Produse vizualizate

Loading...