*6219

Garrett

Garrett GT2860RS (GT28RS disco potato) - 836026-5009S

Turbo Garret GT2860RS (GT28RS disco potato) Turbo Garret cu rulmenți bilă. Garret număr vechi: 739548-5001, 739548-5005. Doar în Race-Shop primiți 2 garnituri metalice pentru fiecare turbo gratuit! Turbo Garret generația GT cu rulment dublu (Dual Ball Bearing), datorită căruia turbo-ul răspunde incredibil de rapid.

New product

La comandă

La dvs cel tărziu: 5. 4.

5.323,30 RON cu TVA

  

Întrebări

Întrebări

Garrett GT2860RS (GT28RS disco potato) - 836026-5009S

Garrett GT2860RS (GT28RS disco potato) - 836026-5009S

Turbo Garret GT2860RS (GT28RS disco potato) Turbo Garret cu rulmenți bilă. Garret număr vechi: 739548-5001, 739548-5005. Doar în Race-Shop primiți 2 garnituri metalice pentru fiecare turbo gratuit! Turbo Garret generația GT cu rulment dublu (Dual Ball Bearing), datorită căruia turbo-ul răspunde incredibil de rapid.

Trimiteți întrebări magazinului despre acest produs.

* Câmp obligatoriu

  sau  Anulare

Informează

Informații legate de restocare

Garrett GT2860RS (GT28RS disco potato) - 836026-5009S

Garrett GT2860RS (GT28RS disco potato) - 836026-5009S

Pentru informații legate de disponibilitatea și restocarea produsului vă rugăm completați formularul.

* obigatoriu

  sau  Anulează

Turbo Garret GT2860RS (GT28RS disco potato) Turbo Garret cu rulmenți bilă. Garret număr vechi: 739548-5001, 739548-5005. Doar în Race-Shop primiți 2 garnituri metalice pentru fiecare turbo gratuit! Turbo Garret generația GT cu rulment dublu (Dual Ball Bearing), datorită căruia turbo-ul răspunde incredibil de rapid.

Recomandat pentru motor de 4 timpi 1.8 - 3l și performanță de la 250 la 360 cai.

Înainte de a comanda este necesar să selectați A/R turbo. La A/R 0.64 turbo rulează puțin mai repede, A/R 0.86 are o presiune de umplere mai mare în rotație, ceea ce îl face potrivit pentru o putere mai mare.

Specificații:

  • Secțiunea compresor: A/R .60 ,diametru turbo: 47,2mm/60,1mm, trim: 62,
  • partea evacuare T25: A/R .64 sau A/R 0.86 , diametru turbo: 47mm/53,9mm, trim: 76
  • ieșire evacuare (downpipe): T25 cu 5 șuruburi,
  • Intrare din galerie: T25,
  • Preț incluzând wastegate intern,
  • Răcire cu ulei și apă

Dacă sunteți interesat de un alt tip de turbocompresor Garret pe care nu îl avem în ofertă, vă rugăm să ne contactați la info@race-shop.sk și vă vom trimite oferta.

Scrie o recenzie

Scrie o recenzie







  sau  Anulează

Nu ați găsit răspunsul?
Introduceți o nouă întrebare
Aveți o întrebare? Căutați răspunsul.




Recent posts

Colaborare RACES x FURTBOKEM

Lansarea oficială a vânzărilor RACES și FurtBokem merch.
Read more
Bestia de curse Jaguar XE

Jaguar Racing Team Ostrava a prezentat o nouă mașină specială de curse
Read more
Pompa de apă electrică

Crește performanța și previne supraîncălzirea mașinii!
Read more
Omologare FIA 8856-2018

Ce transformări va avea FIA în 2024?
Read more
Combinezoane și echipament de curse

Ce combinezon de curse să alegeți și de ce? Mai multe pe blog...
Read more
Furtunurile din silicon

Furtunurile din silicon reprezintă un înlocuitor ideal pentru furtunurile din cauciuc de apă, vacuum/presiune sau admisie.
Read more
Avantajele și tipurile de radiatoare de ulei

De ce este necesară instalarea unui radiator de ulei? Pe care să îl alegeți? Mai multe pe blog...
Read more
Cum se conectează frâna de mână hidraulică?

Un accesoriu indispensabil pentru fiecare pilot de raliuri și drift.
Read more
Instaforex Loprais Praga Team la Rally Dakar 2024

Suntem un furnizor mândru al echipei Loprais Praga!
Read more

Categorii Producători

Produse vizualizate

Loading...