*322 897   

GFB

GFB DV+ T9381 Supapă deviatoare pentru VAG 1.4/1.8/2.0/2.5 TSI/TFSI

Prezentarea noului DV+ pentru VAG 1.4/1.8/2.0 TSI și 1.4/1.8/2.0/2.5 TFSI Aplicații! Soluția DV+ a GFB nu putea fi mai simplă - păstrați ceea ce funcționează și înlocuiți ceea ce nu funcționează.Gama de supape de deviere DV+ de la GFB oferă o soluție performantă de montare directă pentru supapele de deviere slabe din fabrică utilizate pe multe vehicule moderne.

New product

În stoc: 5 buc.

La dvs acasă: 23. 9.

1.059,10 RON cu TVA

GFB-T9381   

9328022008011

Întrebări

Întrebări

GFB DV+ T9381 Supapă deviatoare pentru VAG 1.4/1.8/2.0/2.5 TSI/TFSI

GFB DV+ T9381 Supapă deviatoare pentru VAG 1.4/1.8/2.0/2.5 TSI/TFSI

Prezentarea noului DV+ pentru VAG 1.4/1.8/2.0 TSI și 1.4/1.8/2.0/2.5 TFSI Aplicații! Soluția DV+ a GFB nu putea fi mai simplă - păstrați ceea ce funcționează și înlocuiți ceea ce nu funcționează.Gama de supape de deviere DV+ de la GFB oferă o soluție performantă de montare directă pentru supapele de deviere slabe din fabrică utilizate pe multe vehicule moderne.

Trimiteți întrebări magazinului despre acest produs.

* Câmp obligatoriu

  sau  Anulare

Informații legate de restocare

GFB DV+ T9381 Supapă deviatoare pentru VAG 1.4/1.8/2.0/2.5 TSI/TFSI

GFB DV+ T9381 Supapă deviatoare pentru VAG 1.4/1.8/2.0/2.5 TSI/TFSI

Pentru informații legate de disponibilitatea și restocarea produsului vă rugăm completați formularul.

* obigatoriu

  sau  Anulează

Prezentarea noului DV+ pentru VAG 1.4/1.8/2.0 TSI și 1.4/1.8/2.0/2.5 TFSI Aplicații! Soluția DV+ a GFB nu putea fi mai simplă - păstrați ceea ce funcționează și înlocuiți ceea ce nu funcționează.Gama de supape de deviere DV+ de la GFB oferă o soluție performantă de montare directă pentru supapele de deviere slabe din fabrică utilizate pe multe vehicule moderne.

Specificațiile produsului:

  • Răspuns mai precis al accelerației
  • Recuperare mai rapidă a impulsului după schimbarea treptei de viteză sau după o scurtă ridicare a accelerației
  • Menținere îmbunătățită a impulsului
  • Longevitate de neegalat

T9351 DV+ a fost și rămâne calul de povară al familiei DV+. Prin înlocuirea mecanismului de supapă problematic al deviatorului electronic din fabrică, reutilizând în același timp solenoidul, T9351 funcționează excelent, menținând costul scăzut și beneficiile ridicate. Cu toate acestea, cu T9351 există o creștere a înălțimii totale de 11 mm, care, în unele cazuri, poate cauza probleme de eliberare, de exemplu:

  • 2013.5+ Jetta GLI
  • Orice platformă MQB cu un admisie aftermarket sau IS38 turbo
  • Audi 4.0 TFSI din 2012-2017

Aici intervine T9381. Dispunând de un solenoid integrat cu profil redus, T9381 este mai scurt și mai compact chiar și decât deviatorul din fabrică, asigurându-se că se va potrivi în cele mai înguste
.

T9381 poate fi, de asemenea, utilizat în locul T9351 atunci când preferați să înlocuiți întreaga supapă de deviere din fabrică în loc să reutilizați solenoidul din fabrică (de exemplu, dacă solenoidul dvs. este defect).

Prin păstrarea controlului ECU din fabrică și prin recircularea aerului evacuat, DV+ este un produs orientat exclusiv spre performanță, care oferă următoarele beneficii:

  • Răspuns mai precis al accelerației
  • Recuperare mai rapidă a impulsului la schimbarea treptei de viteză
  • Rezolvă problemele de scurgere a impulsului
  • Construit pentru a dura

Aplicație:

VW Golf GTI Mk8 (Australia Only) Note : Numai pentru modelele livrate în Australia
AUDI 8P (2008-2012) 2.0TFSI EA888
AUDI 8P (2003-2007) 2.0TFSI EA113
AUDI B7 (2005-2008) 2.0TFSI
AUDI S3 8P (2006-2013) 2.0TFSI
AUDI TT 8J 2.0 TFSI (EA888) 10-14
VW Golf GTI Mk6 2.0TSI 08-13
VW Golf GTI Mk5 2.0TFSI 04-09
VW Passat B6 2.0 TSI 05-11
VW Jetta GLI Mk6 1.8T/2.0T 2010-2018 Note : 100% Instalare directă Bolt-On pentru mașina selectată Car, No Extra Adaptors Or Mods Required.
VW Jetta Mk5 2.0T 2005-2010
AUDI TT 8J 2.0 TFSI (EA888) 10-14 Note : Direct Fit
AUDI TT 8J 2.0 TFSI (EA113) 06-10 Note : Direct Fit
AUDI TTS 8J 2.0 TFSI 06-14 Note : Direct Fit
AUDI TTRS 8J 2.5 TFSI 09-14 Note : Direct Fit
AUDI TTRS 8J 2.5 TFSI 09-14
VW Golf R Mk6 2.0TSI 08-13
VW Scirocco R Mk3 2.0t FSI (EA113) 06-13
SKODA Octavia Mk2 1.4/1.8/2.0TFSI/TSI (Inc. VRS) 2005-2013
VW Tiguan 2.0 TSI 11-16
VW Tiguan 2.0 TSI 11-16
VW Tiguan 2.0 TFSI 07-11
VW Tiguan 2.0 TFSI 07-11
VW Golf Mk6 1.4 TSI (Turbo Only, NOT Twincharged) 08-13
VW Golf GTI Mk7/7.5 2.0TSI 2014-2020
AUDI B8 (2007-2015) 1.8/2.0 TFSI
AUDI B8 (2007-2015) 1.8/2.0 TFSI
AUDI B8 (2007-2015) 1.8/2.0 TFSI
AUDI B8 (2007-2015) 1.8/2.0 TFSI
AUDI A6 2.0TFSI (2011-2018)
AUDI A6 2.0TFSI (2006-2011)
AUDI Q5 2.0TFSI (2008-2016, 8R)
AUDI B8 (2007-2015) 1.8/2.0 TFSI
AUDI 8P (2003-2013) 1.8TFSI
AUDI 8P (2003-2007) 2.0TFSI EA113
AUDI 8P (2003-2007) 2.0TFSI EA113
AUDI 8V (2013-2020) 1.8/2.0TFSI
AUDI 8V (2013-2020) 1.8/2.0TFSI
SKODA Octavia Mk3 1.8/2.0TSI (Inc. RS/VRS) 2013-2019
AUDI A1 2010-2014 1.4TFSI (90kW/122hp)
AUDI S1 8X (2014-2018) 2.0TFSI
VW Golf GTI Mk5 2.0TFSI 04-09
AUDI A1 1.8TFSI 2015-On
VW Polo GTI (1.8TSI 2015-2017)
AUDI B9 (2015-2020) 2.0TFSI
AUDI B9 (2015-2020) 2.0TFSI
SKODA Octavia Mk3 1.8/2.0TSI (Inc. RS/VRS) 2013-2019
VW Passat B8 (MQB Platform) 1.8/2.0TSI 2015-On
SKODA Octavia Mk2 1.4/1.8/2.0TFSI/TSI (Inc. VRS) 2005-2013
SKODA Octavia Mk2 1.4/1.8/2.0TFSI/TSI (Inc. VRS) 2005-2013
AUDI RS3 8V (2015-2017)
AUDI 8V (2013-2020) 1.8/2.0TFSI
AUDI TT 8S 2.0TFSI 2014-2018
VW Golf GTI Mk7/7.5 2.0TSI 2014-2020
VW Golf Alltrack 1.8TSI 2014-On
VW Golf GTI Mk7/7.5 2.0TSI 2014-2020
SKODA Superb 2.0TSI (162kW) 2015-On
AUDI RS3 8P (2011-2012)
VW EOS 2.0 TFSI 2006-2015
VW Scirocco Mk3 2.0t FSI
VW Scirocco Mk3 1.4 TSI (Turbo Only)
AUDI TTRS 8S 2.5 TFSI 16-On
AUDI A6 2.0TFSI MHEV C8 (2018-On)
AUDI RS3 8V Facelift (2017-On)
PORSCHE Macan 2.0 (2016-On)
VW Jetta GLI Mk7 2.0T 2018-On
AUDI B9 (2016-On) 2.0 TFSI
AUDI B9 (2016-On) 2.0 TFSI
VW Polo GTI (2.0TSI 2017-On)
VW Passat B8 (MQB Platform) 1.8/2.0TSI 2015-On Note : Non-MQB Models (I.E. USA) With The EA888 Gen3 Engine Is A Very Difficult Installation As The Factory Diverter Is Buried Deep In The Engine Bay And Access Is Very Tight.
VW Tiguan 2.0 TSI 2016-2020
VW Passat B8 (MQB Platform) 1.8/2.0TSI 2015-On Note : Non-MQB Models (I.E. USA) With The EA888 Gen3 Engine Is A Very Difficult Installation As The Factory Diverter Is Buried Deep In The Engine Bay And Access Is Very Tight.
AUDI Q5 2.0TFSI (2017-2020), FY Pre-Facelift
AUDI Q5 2.0TFSI (2008-2016, 8R)
AUDI Q5 2.0TFSI (2008-2016, 8R)
VW Golf R Mk7/7.5 2.0TSI 2013-2020
AUDI S3 8V (2013-2020) 2.0TFSI
AUDI S3 8V (2013-2020) 2.0TFSI
AUDI S3 8V (2013-2020) 2.0TFSI
AUDI TTS 8S 2.0TFSI 2015-2018
SKODA Superb 2.0TSI (200/206kW) 2015-On
VW Arteon 2.0 TSI 4motion 2017 - 2021
VW Passat R-Line B8 (MQB Platform) 2.0 TSI 4motion 2016-On
VW Golf R Mk7/7.5 2.0TSI 2013-2020
AUDI RS7 4.0TFSI (2013-2018) Note : 2 valve necesare
AUDI RS7 4.0TFSI (2013-2018) Note : 2 valve necesare
AUDI S7 4.0TFSI (2012-2018) Note : 2 valve necesare
AUDI S7 4.0TFSI (2012-2018) Note : 2 valve necesare
AUDI S6 4.0TFSI (2012-2018) Note : 2 valve necesare
AUDI S6 4.0TFSI (2012-2018) Note : 2 valve necesare
AUDI RS6 4.0TFSI (2013-2018) Note : 2 valve necesare
AUDI RS6 4.0TFSI (2013-2018) Note : 2 valve necesare
VW Jetta GLI Mk6 1.8T/2.0T 2010-2018

Scrie o recenzie

Scrie o recenzie







  sau  Anulează

Nu ați găsit răspunsul?
Introduceți o nouă întrebare
Aveți o întrebare? Căutați răspunsul.




MarcăModelGeneratie
AudiA1 8X (2010 - 2015)
AudiA1 8X Facelift (2014 - 2018)
AudiA3 8P (2003 - 2005)
AudiA3 8P Facelift (2010 - 2013)
AudiA4 B7 (2004 - 2009)
AudiA4 B8 (2007 - 2012)
AudiA4 B8 Facelift (2011 - 2016)
AudiA4 B9 (2015 - 2020)
AudiA6 C6 (2004 - 2008)
AudiA6 C6 Facelift (2008 - 2011)
AudiA6 C7 (2011 - 2015)
AudiA6 C7 Facelift (2014 - 2018)
AudiA6 C8 (2018 - 2023)
AudiQ5 8R (2008 - 2012)
AudiQ5 FY (2017 - 2020)
AudiRS3 8P (2011 - 2012)
AudiRS3 8V (2015 - 2016)
AudiRS3 8V Facelift (2017 - 2020)
AudiRS6 C7 (2013 - 2018)
AudiRS7 4G (2014 - 2018)
AudiS1 8X (2014 - 2018)
AudiS3 8P (2006 - 2013)
AudiS3 8V (2013 - 2016)
AudiS3 8V Facelift (2016 - 2020)
AudiS6 C7 (2012 - 2014)
AudiS6 C7 Facelift (2014 - 2018)
AudiS7 4G8 (2012 - 2015)
AudiS7 4G8 Facelift (2014 - 2018)
AudiTT 8J (2006 - 2010)
AudiTT 8S (2014 - 2019)
AudiTT RS 8J (2009 - 2014)
AudiTT S 8J (2008 - 2010)
AudiTT S 8S (2014 - 2018)
SkodaOctavia Mk2 A5 (1Z) (2005 - 2012)
SkodaOctavia Mk3 A7 (5E) (2013 - 2017)
VolkswagenArteon I (3H7) (2017 - 2020)
VolkswagenArteon I (3H7) Facelift (2020 - 2024)
VolkswagenGolf Mk6/A6 (5K) (2008 - 2014)
VolkswagenGolf Mk7 (5G) (2012 - 2017)
VolkswagenGolf Alltrack Mk7 (5G) (2015 - 2017)
VolkswagenGolf GTI Mk8 (CD1) (2020 - 2024)
VolkswagenGTI Mk5 (2006 - 2009)
VolkswagenGTI Mk6 (2010 - 2014)
VolkswagenJetta A5 (2005 - 2010)
VolkswagenJetta A6 (2010 - 2014)
VolkswagenJetta A6 Facelift (2015 - 2019)
VolkswagenJetta A7 (2018 - 2022)
VolkswagenPassat B6 (2005 - 2010)
VolkswagenPassat B8 (2014 - 2019)
VolkswagenPassat B8 Facelift (2019 - 2024)
VolkswagenPolo Mk6 (AW/BZ) (2017 - 2024)
VolkswagenPolo Mk6 (AW/BZ) Facelift (2021 - 2024)
VolkswagenScirocco III (2008 - 2014)
VolkswagenScirocco III Facelift (2014 - 2017)
VolkswagenTiguan I (5N) (2007 - 2011)
VolkswagenTiguan I (5N) Facelift (2018 - 2022)
VolkswagenTiguan II (AD/BW) (2016 - 2021)
VolkswagenTiguan II (AD/BW) Facelift (2020 - 2024)

Categorii

Recent posts

Cum să îți alegi jantele?

Informații și termeni importanți pe care ar trebui să îi cunoască orice pasionat auto pentru a alege corect jantele.
Read more
Curățarea și impregnarea filtrelor sport

Cum să asiguri curățenia și durabilitatea filtrelor sport?
Read more
Modificarea motorului M52B28

Cum să crești performanța și fiabilitatea unuia dintre cele mai populare motoare BMW?
Read more
Regulator presiune combustibil și Wastegate

Pentru ce sunt și ce beneficii aduc?
Read more
Modificare BMW E36

Descoperiți potențialul mașinii dvs.
Read more
Ce sunt fitingurile?

Fitinguri și furtunuri cu marcajul AN. Ce înseamnă și pentru ce sunt utilizate?
Read more
Raceshop in Forbes

Diamonds of Slovak Business: concurs pentru companiile care schimbă fața afacerilor slovace.
Read more
Plăci modulare podea

Podele modulare pentru garaj sau atelier. 
Read more
Aero Tec Laboratories Ltd (ATL)

Viac ako 50 rokov v obore palivových nádrží pre vrcholový motoršport. 
Read more

Categorii Producători

Produse vizualizate

Loading...